مزایای کسب درآمد اینترنتی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

مزایای کسب درآمد اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی و پس از آن کسب درآمد اینترنتی مزایای فراوانی به همراه دارد. دوران قرنطینه و محدودیت‌های رفت و آمد ناشی از بیماری کووید-19 به همه ما آموخت که کسب و کارهای اینترنتی هرگز نمی‌میرند. اگر شما هم بتوانید چنین کسب و کاری داشته باشید، مطمئن خواهید بود که هیچ مشکل و مسئله‌ای نمی‌تواند جلوی رشد و پیشرفت شما را بگیرد. امروزه افراد زیادی در جامعه وجود دارد که بخش زیادی از زمان خود در طول روز را به اینترنت و رسانه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهند. شما به عنوان یک کارآفرین می‌توانید با راه اندازی یک بیزنس اینترنتی، نهایت استفاده را از این فضا ببرید. در ادامه این بخش اهمیت و مزایای کسب درآمد اینترنتی را به صورت مورد به مورد بررسی خواهیم کرد تا ببینیم این نوع کسب و کار چه مزایایی دارد که تا این حد کارآفرینان را مجذوب خود کرده است:

۱- صاحب کسب و کار خودتان هستید

اینترنت و ابزارهای آن میز کار شما هستند و شما مدیر کسب و کار خود هستید. همچنین در نظر داشته باشید که این کسب و کار را شما هدایت می‌کنید و درآمدزایی از آن بستگی به خودتان دارد. شاید بتوانیم بگوییم که هیچ چیز بهتر از آزادی و استقلال در کسب و کار نیست. یکی از شباهت‌های مهم انسان با سایر موجودات این است که تمایل دارد آزاد باشد. انسان وقتی آزاد و مستقل باشد، پتانسیل‌ها و قابلیت‌های رشد در او چندین و چند برابر می‌شود. اگر ما بتوانیم یک کسب و کار اینترنتی بی‌نظیر راه اندازی کنیم و آن را رشد و توسعه دهیم، همین کسب و کار باعث می‌شود که ما به آزادی و استقلال کاری برسیم. بعضی از انسان‌ها وقتی صحبت از آزادی و استقلال به میان می‌آید، ذوق‌زده می‌شوند ولی وقتی قدم در راه کسب و کار اینترنتی می‌گذارند و سختی‌ها را تجربه می‌کنند و می‌بینند که باید وقت بگذارند و تلاش کنند، به این نتیجه می‌رسند که بهتر است همان زندگی کارمندی را ادامه دهند و زیردست فرد دیگری کار کنند.

کسب درآمد اینترنتی به شما کمک می‌کند که خودتان آقای خودتان باشید. البته حتماً لازم نیست که از همان ابتدا شغل اول خود را رها کنید. ابتدا روزانه چند ساعت روی بیزنس آنلاین خود زمان بگذارید و شغل کارمندی خود را ادامه دهید. زمانی که دیدید درآمد حاصل از بیزنس اینترنتی با بیزنس اول برابر شد، زمان رها کردن شغل اول فرارسیده است.

۲- به سرمایه چندانی نیاز ندارد

اینترنت کم‌هزینه‌ترین راه کسب درآمد است. تنها سرمایه شما برای وارد شدن به این حوزه گوشی هوشمند و یا کامپیوتر شخصی می‌باشد که امروزه داشتن این وسایل یک نیاز اساسی به شمار می‌آید. اگر شما از افرادی هستید که به این وسایل دسترسی ندارید، اندکی هزینه کنید و ماشین پول‌سازی خود را بسازید. در ادامه قصد داریم سرمایه لازم برای راه اندازی یک کسب و کار حضوری و اینترنتی را با هم مقایسه کنیم:

کسب و کار حضوری

در کسب و کار حضوری اولین کاری که باید انجام دهید این است که باید کلی هزینه سوخت بدهید و زمان بگذارید تا بتوانید به مشاوران املاک مختلف سر بزنید و یک مکان برای فروشگاه خود اجازه یا خریداری کنید که در هر دو حالت متحمل هزینه سرسام‌آوری می‌شوید. اجاره مغازه یا دفتر کار شما یکساله است و ممکن است پس از یک سال مجبور باشید، به جای دیگری نقل مکان کنید. مسئله دوم تأمین کالا و پر کردن مغازه است. لازم است بدانید که باید کلی پول برای دکوراسیون مغازه خرج کنید. بنابراین در این مرحله هم لازم است کلی هزینه بدهید. در مرحله سوم باید تبلیغات کنید و تخفیف بدهید تا مخاطب جذب کنید و این مخاطبان را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید که این فرآیند هم زمان و هزینه زیادی از شما می‌گیرد. می‌بینید که راه اندازی کسب و کار حضوری در همان ابتدای کار، آسان نیست و به هزینه زیادی احتیاج دارد. در جهان امروز تعداد افرادی که بتوانند هزینه لازم برای این کار را تأمین کنند، محدود است.

کسب و کار آنلاین

حال فرض کنید که می‌خواهید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید. برای این کار تنها چند ساعت زمان احتیاج دارید. نه احتیاج به هزینه بالا است، نه لازم است دنبال مغازه بگردید و نه نیاز به استخدام نیرو دارید. در ابتدای کار می‌توانید یکه و تنها کسب و کارتان را راه اندازی و اداره کنید. در این روش می‌توانید با تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی و سایت خود کاری کنید که مخاطب شما را ببیند و نظرش جلب شود. همچنین نیاز نیست از همان ابتدا کالا را تأمین کنید و بفروشید. شما محصول را بفروشید و وقتی پول را از مشتری گرفتید، برای خرید محصول اقدام کنید.

 برای مقایسه این دو نوع بیزنس می‌توان جدول زیر را ترسیم کرد:

مقایسه کسب و کار آنلاین و حضوری

کسب و کار آنلاین

کسب و کار حضوری

عدم نیاز به مکان خاص

نیاز به تأمین مکان (اجاره یا خرید)

عدم نیاز به تأمین کالا در ابتدای راه اندازی

نیاز به تأمین کالا و دکوراسیون

هزینه بسیار کم برای راه اندازی، توسعه و پیشبرد

هزینه سرسام‌آور برای راه اندازی و توسعه

عدم محدودیت‌های مکانی و زمانی

محدود بودن به مکان و زمان

مشتریان نامحدود ( از سراسر ایران و حتی جهان)

محدودیت مشتریان از هر نظر

نیاز به استخدام نیروی انسانی در سطوح گسترده ندارد

باید نیروی انسانی استخدام کرد

 همین جدول برای پی بردن به برتری کسب درآمد اینترنتی نسبت به راه اندازی کسب و کار حضوری کفایت می‌کند.

۳- کسب و کار اینترنتی در دسترس تمامی افراد جامعه است

محیطی که می‌خواهید برای کسب و کار به آن وارد شوید (اینترنت) از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و تمامی افراد جامعه به راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. تنها کافی است دانش اولیه آن را بیاموزید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را معرفی کنید. نکته مهمی که در مورد کسب درآمد اینترنتی وجود دارد این است که شما برای کسب درآمد هیچ محدودیتی ندارید. شخصی که کسب و کار حضوری دارد و از اینترنت برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده نمی‌کند، محدود به مشتریانی است که در شهر یا استان او هستند و نمی‌تواند محصولات خود را به شخصی در کشور دیگر بفروشد.

این در حالی است که شخصی که از اینترنت درآمد دارد و در رسانه‌های اجتماعی فعالیت مستمر دارد و روی سایت خودش هم به بهترین شکل کار می‌کند، می‌تواند محصولات خودش را به تمام کشور و حتی مشتریان خارجی بفروشد. تنها کافی است که موتورهای جستجو برند شما را بشناسند و روی شما حساب کنند. اگر بتوانید مهارت‌های فروش اینترنتی را یاد بگیرید و اعتماد مشتریان را جلب کنید، طولی نمی‌کشد که برند شما به یک برند بین‌المللی تبدیل می‌شود و می‌تواند در تمام کشور و حتی کشورهای دیگر بدرخشد.

۴- کسب درآمد اینترنتی منحصر به یک بخش نیست

یکی از مزایای کسب و کار اینترنتی این است که شخصی که کسب و کار اینترنتی دارد می‌تواند در تمامی حوزه‌های مورد علاقه خودش فعالیت کند. به عنوان مثال صاحب یک برند فروش عطر می‌تواند علاوه بر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش عطر، در زمینه توسعه فردی که یکی از زمینه‌های مورد علاقه او است هم سایت راه اندازی کند.

بنابراین کسی که وارد حوزه کسب درآمد اینترنتی شود در واقع خودش را از بند خیلی از محدودیت‌هایی که در کسب و کارهاب حضوری دیده می‌شود رها می‌کند. در صورتی که بتوانید چند نفر دیگر را هم در کنار خود داشته باشید می‌توانید در حوزه‌های مختلف فعالیت کنید. اصلاً لازم است که تمرکز خود را روی یک بخش بگذارید. درست است که تمرکز خوب است ولی اگر به چند حوزه علاقه دارید می‌توانید تمامی این زمینه‌ها را همراه با هم جلو ببرید.

۵- به تجهیزات چندانی احتیاج ندارد

این کسب و کار به تجهیزات پیشرفته‌ای نیاز ندارد و کم هزینه‌ترین راه درآمدزایی می‌باشد. همانطور که در بالا گفته شد، شما به جز یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند و راه‌اندازی اینترنت، به هیچ ابزار پیشرفته‌ی دیگری نیاز ندارید. راه اندازی کسب و کار حضور را مد نظر قرار دهید. کسی که می‌خواهد یک کسب و کار حضوری راه بیندازد، باید هزینه‌های زیادی بکند و به تجهیزات زیادی هم نیاز دارد. حالا کسی را در نظر بگیرید که دنبال راه اندازی کسب و کار حضوری است. یک لپ تاپ و یک گوشی هوشمند می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین ابزار و تجهیزات برای او باشد. همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم برای کسب درآمد اینترنتی حتی احتیاج به خرید محصول و انبار کردن آن هم ندارید. اصلاً لزومی ندارد که محصول به دست شما برسد.

۶- هزینه‌های انبارداری شامل حال شما نمی‌شود

کسی که می‌خواهد کسب درآمد را به صورت حضوری آغاز کند، باید ابتدا مغازه را پر کند و وقتی مغازه پر شد، لازم است یک سری کالاها را در انبار قرار دهد. قرار دادن کالاها در انبار مشکلات زیادی از جمله فاسد شدن محصولات، هزینه‌های انبارداری را به همراه دارد.

گاهی اوقات کسب و کارها واقعاً از پس هزینه‌های انبارداری برنمی‌آیند و همین هزینه‌ها است که کارآفرینان را به ورشکستگی می‌رساند. از این رو کارآفرینان هوشمند سعی می‌کنند زیر بار هزینه انبارداری نروند. کسب و کار اینترنتی به ما این امکان را می‌دهد که وقتی مشتری خرید خودش را در سایت ما ثبت و هزینه را پرداخت کرد، سراغ تأمین کننده برویم، کالا را از او بخریم و بدون نیاز به انبار کردن، برای مشتری ارسال کنیم. در این روش هیچ هزینه‌ای برای انبارداری پرداخت نخواهیم کرد.

7. کسب و کار اینترنتی نماد انعطاف‌پذیری و عدم محدودیت است

یکی از مسائلی که در مورد کسب و کار اینترنتی وجود دارد که هم کارکنان و هم مشتریان آن از هر نظر آزاد هستند. به عنوان مثال کارکنان فروشگاه اینترنتی حتماً لازم نیست که در شرایط کرونایی، سرما یا گرما به محل کار بیایند و در دفتر کار کنند. این افراد حتی در منزل هم می‌توانند کار و فعالیت و درآمدزایی خودشان را داشته باشند.

این در حالی است که فروشگاه حضوری، فروشندگان و مشتریان را ملزم می‌کند که هر روز در یک بازه زمانی مشخص به محل کار بیایند و اصلاً آزادی و اختیار ندارند. بسیاری از افرادی که مبتلا به بیماری کووید-19 شدند، فروشنده کسب و کارهای حضوری بودند.

یکی از مهم‌ترین مزایای کسب درآمد اینترنتی این است که مادرانی که از فرزندان خود مراقبت می‌کنند هم می‌‎توانند این کار را انجام دهند؛ چون اصلاً نیازی به بیرون آمدن از منزل ندارند. بنابراین کسب و کار آنلاین از هیچ نظر (زمان و مکان) محدودیت ندارد و در هر شرایطی می‌توان از این کار درآمد کسب کرد.

اگر کسب و کارهای حضوری را مد نظر قرار دهید، می‌بینید که این کسب و کارها از هر نظر محدودیت دارند و در روزهای تعطیل هم معمولاً فروشگاه را می‌بندند. این در حالی است که کسب و کارهای اینترنتی در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته به شما خدمات می‌دهند.

8. امکان استفاده عاقلانه و هوشمندانه از زمان را فراهم می‌کند

بسیاری از کارمندان اندیشه یک کسب و کار جدید (مخصوصاً کسب و کار اینترنتی) را در سر می‌پرورانند ولی خودشان بر این باور هستند که فرصتی برای انجام این کار ندارند. آن‌ها تصور می‌کنند که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید شغل اول خود را رها کنند. این در حالی است که ابتدا باید به صورت پاره‌وقت روی بیزنس اینترنتی خود کار کنید و وقتی به بار نشست و درآمدش با درآمد کسب و کار حضوری برابر شد، زمان آن است که کار کارمندی خود را رها کنید. تنها کاری که باید برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی انجام دهید این است که مهارت‌ها و توانمندی‌های خود در زمینه بازاریابی دیجیتال را تقویت کنید تا بتوانید جایگاه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید.

9. امکان کار کردن از منزل برای کشورهای خارجی را فراهم می‌کند

در حال حاضر طراحان گرافیک، تولیدکنندگان محتوا، متخصصان سئو و برنامه‌نویسان می‌توانند با راه اندازی یک سایت و ارائه رزومه خود به مخاطبان آن‌ها را به سمت خود بکشید. به عنوان مثال برخی از طراحان گرافیک، برنامه‌نویسان یا متخصصان سئو دارند با سایت‌های خارجی فعالیت می‌کنند و درآمدشان به صورت دلاری است. داشتن درآمد دلاری یکی از آرزوهای متخصصان مختلف است.

جالب است که خیلی راحت می‌توانید در منزل بنشینید و با پیژامه درآمد کسب کنید. اصلاً نیازی نیست که پا از منزل خود بیرون بگذارید. پیام‌رسان‌ها امکان برقراری ارتباط با مجموعه‌ها و افراد مختلف در داخل و حارج از کشور را فراهم می‌کند و ما اگر بتوانیم به این ابزارها متوسل شویم، قطعاً موفق خواهیم بود.

10. امنیت شغلی بی‌نظیری در اختیار شما می‌گذارد

یکی دیگر از مزایای مهم کسب و کار اینترنتی این است که در هر شرایطی (حتی در دوران شیوع بیماری کووید-19) به فعالیت خودش ادامه می‌دهد. وقتی شرایط کرونا بر کشور حاکم شد، بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی هم تصمیم گرفتند اپلیکیشن طراحی کنند و در اختیار مشتریان خودشان قرار دهند. این نشان می‌دهد که هیچ اتفاقی نمی‌تواند جلوی رشد و پیشرفت کسب و کار اینترنتی را بگیرد و به امنیت شغلی حاصل از آن لطمه‌ای وارد کند.

این در حالی است که آن دسته از کسب و کارهای حضوری که از اینترنت استفاده نمی‌کردند، ضربه سختی خوردند. وقتی محدودیت‌های مربوط به رفت و آمد اعلام شد، بسیاری از این کسب و کارها تعطیل شدند و به همین خاطر به شدت ضرر کردند و کارکنانی که در این فروشگاه‌ها کار می‌کردند هم عمدتاً بیکار شدند. بیکاری این افراد به خانواده‌ها و جامعه آسیب زیادی وارد کرد. این در حالی است که اگر کسب و کارها اینترنتی می‌شد، آسیب‌های ناشی از بیماری کووید-19 به شدت کاهش می‌یافت و زندگی افراد کمتر تحت تأثیر قرار می‌گرفت.

علاوه بر امنیت ، کسب درآمد سریع اینترنتی از مزایای منحصر به فرد و خاص آن می باشد که همراه با امنیت و کسب پول فراوان آن را از کسب و کارهای عادی متمایز کرده است.

11. لازم نیست برای بازاریابی هزینه زیادی بدهید

 مزیت بعدی کسب و کار اینترنتی این است که نیاز نیست پول زیادی برای بازاریابی بدهید. در کسب و کار حضوری افراد می‌آمدند برای بازاریابی هزینه زیادی می‌کردند. آن‌ها پول زیادی می‌دادند تا تبلیغات تلویزیونی خریداری و پخش کنند. سپس هزینه زیادی برای چاپ تراکت و تبلیغات چاپی می‌کردند و سپس باید پول می‌دادند تا افرادی این تبلیغات چاپی را پخش و توزیع کنند. همچنین باید یک سری بازاریاب حضوری استخدام می‌کردند که از این مغازه به آن مغازه بروند و محصولات شما را تبلیغ کنند.

چگونه با ریموت کارکردن (دورکاری) از خانه نیز کار کنیم؟

در حال حاضر این روش به طور کلی و از اساس حذف شده و بازاریابی دیجیتال تنها شکلی از بازاریابی است که در دنیای امروز باقی مانده است. در بازاریابی دیجیتال می‌توانید از سئو، موتورهای جستجو، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید و با صرف کمترین هزینه ممکن یک برند معروف و قدرتمند بسازید و محصولات خود را به مشتریانی از سراسر کشور بفروشید.

بیزنس‌های اینترنتی با صرف کمترین هزینه برای بازاریابی، بیشترین بازدهی را دریافت می‌کنند. به بیان دیگر هر هزینه‌های که برای بازاریابی می‌کنند بیش از 100 یا 1000 برابر آن هزینه به آن‌ها برمی‌گردد و به همین خاطر است که کسب و کارهای آنلاین تا این حد قدرت و بازدهی دارند.

12. توسعه و راه اندازی کسب و کار اینترنتی خیلی آسان است

یکی از مزایای کسب درآمد اینترنتی این است که توسعه آن خیلی آسان است. به عنوان مثال شما تاکنون در حوزه کفش مردانه کار می‌‎کردید و فروش خوبی در این زمینه دارید. حالا تصمیم دارید علاوه بر حفظ فروش کفش، شلوار مردانه هم به مشتریان خود بفروشید.

برای این کار کافی است یک بخش دیگر تحت عنوان «شلوار مردانه» به سایت خود اضافه کنید و محصولات را در آن بخش در اختیار مشتریان خود قرار دهید. همچنین باید در رسانه‌های اجتماعی هم به اطلاع مشتریان خود برسانید که بازار خود را توسعه داده‌اید و در کنار کفش، شلوار هم می‌فروشید. همچنین باید این محصولات را در رسانه‌های اجتماعی به مشتریان معرفی و خصوصیات آن‌ها را بیان کنید. در نهایت می‌شود نتیجه گرفت که رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی واقعاً آسان است و قرار نیست که کار سختی انجام دهید.

حال تصور کنید که می‌خواهید یک کسب و کار حضوری را توسعه دهید. واقعاً باید چه کارهایی انجام دهید؟ ابتدا باید دکوراسیون مغازه را تغییر دهید تا بتوانید شلوارها را در کنار کفش‌هایی که قبلاً می‌فروختید، عرضه کنید. باید قفسه بزنید یا اگر مغازه فضای کافی ندارد، ممکن است مجبور شوید کلاً مغازه را عوض کنید.

در نهایت برای توسعه بازار در کسب و کار حضوری باید کلی هزینه کنید و به همین خاطر مسئله توسعه برای این مدل از کسب و کارها واقعاً پیچیده و دشوار است و نیاز به هزینه هنگفتی دارد. همچنین لازم است کلی تلاش کنید تا مسئله توسعه را به اطلاع مشتریان خود برسانید. به همین خاطر است که متخصصان و کسانی که دستی بر این آتش دارند، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های کسب و کار آنلاین را توسعه آسان آن می‌دانند و همیشه به این مسئله اشاره دارند.

13. کسب و کارهای آنلاین از محیط زیست حفاظت و حراست می‌کنند

یکی دیگر از مزایای کسب و کار اینترنتی این است که با تمام پروتکل‌های زیست محیطی سازگاری و مطابقت دارد. در حال حاضر شرکت‌هایی که بتوانند استانداردهای حفاظت از محیط زیست را رعایت کنند، بیشتر مورد قبول مشتریان و نهادهای دولتی قرار می‌گیرند. در صورتی که شما هم بتوانید یک کسب و کار اینترنتی منطبق بر استانداردهای حفاظت از محیط زیست راه اندازی کنید، مطمئناً می‌توانید نظر مشتریان را بیش از پیش جلب کنید. البته هدف از رعایت این استانداردها فقط جلب نظر مشتریان نیست بلکه این موضوع رسالتی است که بر عهده تمامی انسان‌ها قرار دارد و شما با این کار دارید به تعهد خود در قبال محیط زیست عمل می‌کنید.

14. کسب و کار اینترنتی نوعی خدمت به بشریت است

شاید با این نگاه به مسئله نگاه نکرده باشید ولی بعضی از کسب و کارهای اینترنتی نوعی خدمت به بشریت است. فرض کنید افرادی در یک نقطه خاص از کشور هستند و نیاز به یک داروی خاص دارند. این دارو فقط در پایتخت کشور پیدا می‌شود. حال یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی می‌شود که داروهای کمیاب و نادر را پیدا و برای مشتریان ارسال می‌کند. این تیم بیزنس آنلاین دارد با این کار خود خیلی از سختی‌ها و مشکلات را برای مشتریان و متقاضیان آسان می‌کند و از طرفی به نجات جان انسان‌های مختلفی کمک می‌کند. شاید این بهترین کمکی است که می‌شود به هم‌نوعان کرد. بنابراین این مزیت فقط مختص کسب و کارهای اینترنتی است و بسیاری از کسب و کارهای حضوری توان انجام چنین کارها و فعالیت‌هایی را ندارند.

15. امکان خودکارسازی بسیاری از فرآیندها وجود دارد

آخرین مزیتی که می‌توانیم برای کسب و کار اینترنتی بیان کنیم این است که در این نوع از کسب و کار، امکان خودکارسازی فرآیندهای کاری از سوی مدیر یا صاحب کسب و کار وجود دارد. به عنوان مثال می‌توانید این امکان را فراهم کنید که مشتری محصول را از روی سایت خریداری کند، سپس تمام فرآیندهای خرید مانند صدور فاکتور به صورت خودکار انجام شود و سپس محصول را از طریق پست برای مشتری ارسال کنید.

در کسب و کار اینترنتی فرآیند صدور فاکتور و پرداخت و تحویل محصول، به صورت خودکار و در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. این در حالی است که در کسب و کار حضوری اصلاً چنین امکانی وجود ندارد. ابتدا نزد فروشنده می‌روید، او محصولات مختلف را به شما معرفی می‌کند. سپس هر کدام از محصولات که مورد پسندتان بود انتخاب می‌کنید و مدتی صبر می‌کنید تا محصول حاضر شود. وقتی محصول حاضر شد، باید مدتی منتظر بمانید تا فرآیند صدور فاکتور انجام شود و سپس برای واریز وجه و خرید اقدام کنید. این فرآیند واقعاً زمان‌بر است و در شرایط کرونا و با وجود مشغله‌های کاری امروزه امکان تحمل چنین شرایطی وجود ندارد. تنها کاری که می‌توان انجام داد، خرید اینترنتی است که بسیاری از این کارها در آن به صورت خودکار انجام می‌شود.

تا به اینجای کار تلاش کردیم کسب و کار اینترنتی را معرفی کنیم و سپس به مزیت‌هایی که دارد بپردازیم. کسب و کار در این حوزه نیازمند تجهیزات و یا دانش خاصی نیست. در نظر داشته باشید که تنها شما نیستید که می‌خواهید در این حوزه فعالیت کنید و به درآمد برسید. رقبای شما در این شبکه‌ عظیم بسیار زیاد هستند اما آیا همه‌ آن‌ها مانند شما سخت‌کوش هستند؟ شما برای داشتن یک درآمد ثابت نیاز به شناخت دقیق بازاری دارید که می‌خواهید در آن فعالیت کنید.

اکنون وقت آن است که انواع روش‌هایی که برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد را بررسی کنیم. در واقع در مرحله بعدی یک سری ایده مطرح می‌کنیم که استفاده از هر کدام از این ایده‌ها می‌تواند درآمد بی‌نظیری برای شما به همراه داشته باشد.




تاریخ: پنج شنبه 22 آبان 1399برچسب:کسب درآمد سریع, مزیت کسب درآمد , کسب پول ,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد اینترنتی

حتماً اسم سایت‌هایی را شنیده‌اید که درآمد بسیار بالایی دارند و یا کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی را دیده‌اید که روزانه و به صورت 24 ساعته درآمد بسیار بالایی کسب می‌کنند. تمام این‌ها شاخه‌هایی از کسب درآمد اینترنتی هستند و شما می‌توانید از تمامی این‌ها درآمدزایی کنید. شما در هر حوزه‌‎ای که بخواهید وارد شوید باید در آن شاخه تخصص یا تجربه کسب کنید. موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • برای فروش محصول خود در بازار‌های مختلف و یا مشارکت در فروش، باید به بازار و اصول بازاریابی آشنا باشید؛
  • برای راه‌اندازی یک صفحه‌ اینستاگرام، باید بتوانید ارتباط خوبی را با دنبال‌کننده‌های خود برقرار کنید؛
  • اگر برای خودتان کار می‌کنید و فریلنسر هستید، باید رزومه‌ خوبی از خود داشته باشید تا بتوانید به کارفرما ارائه دهید؛
  • و اگر یک طراح اپلیکیشن موبایل هستید، باید به دانش برنامه نویسی مسلط باشید.

هر کدام از موارد بالا، مشاغلی هستند که برای موفقیت در آن‌ها به دانش، تجربه و تخصص بالایی احتیاج دارید. بنابراین کسب درآمد اینترنتی کار چندان آسانی نیست ولی اگر بتوانید این درآمد را کسب کنید و روی غلتک بیفتید، دیگر موجی از منابع مالی به سوی شما سرازیر می‌شود. هر کسب و کاری نیاز به تمرکز و کسب دانش و تجربه دارد. در هر کسب و کاری بخواهید موفق شوید، باید برای آن برنامه‌ریزی و ایده پردازی کنید و توانایی‌های خود را به بهترین شکل ممکن به ‌کار بگیرید. پس برای فعالیت در این حوزه ایده پردازی کنید و توانایی خود را در فضای مجازی پیاده کنید. اگر خود را آن قدر توانا میبینید و انگیزه و پشتکار لازم را دارید، باید بگوییم که در این زمینه حتماً موفق می‌شوید.

کسب درآمد آسان یا سخت ؟

بدون هیچ شک و شبهه می‌توان گفت که پاسخ به این سوال مثبت است. در حال حاضر تمامی کسب و کارها دارند تلاش می‌کنند که بهترین استفاده ممکن را از اینترنت ببرند. به عنوان مثال رستوران‌ها را مد نظر قرار دهید. اسنپ فود امروزه در خدمت تمام رستوران‌ها است. در این زمینه هم اپلیکیشن ارائه خدمات سود می‌کند و هم به رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها کمک می‌کند درآمد بیشتری کسب کنند. از این رو می‌توان فهمید که حتی کسانی که به صورت مستقیم از اینترنت درآمد کسب نمی‌کنند، به صورت غیرمستقیم با اینترنت و کسب درآمد اینترنتی در ارتباط هستند.

کسب درآمد از اینترنت محدود به سن و سال یا افراد خاص نمی‌شود و هر کسی که به توانایی‌هایش ایمان داشته باشد و بتواند ایده‌پردازی کند می‌تواند به این نوع کسب و کار وارد شود. کسب و کار اینترنتی سختی‌ها و ملالت‌های خاص خودش را دارد و کسانی می‌توانند در این حوزه موفق شوند و هدف‌های خود را محقق کنند که با علاقه و دانش وارد میدان شده باشند.

روند رشد کسب درآمد اینترنتی

روند رشد این حوزه با پیدایش شبکه‌های اجتماعی و گسترش اینترنت همراه بود. پیدایش کامپیوترها و در پی آن اینترنت، بلافاصله منجر به ظهور کسب و کارهای اینترنتی نشد و بیشتر با روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی بیشتر قوت گرفت. اما امروزه می‌بینیم که کامپیوتر و برنامه‌های کامپیوتری ابزارهای قدرتمند درآمدزایی از اینترنت می‌باشند و در این حوزه فناوری‌های دیجیتال بسیاری وارد شده اند، از جمله گوشی‌های همراه و به طبع آن، اپلیکیشن‌های موبایلی. در ادامه به بررسی دقیق‌تر انواع کسب و کار در حوزه‌ی اینترنت خواهیم پرداخت.

کسب درآمد اینترنتی آسان و خودکار

تمامی ابزارهای تولید شده توسط کامپیوتر و اینترنت، برای کاربران آن‌ها بسیار جذاب است به طوری که فعالیت بیش از اندازه در این حوزه بسیار اعتیادآور است. امروزه افراد سعی می‌کنند بیشتر به این حوزه وارد شوند و بیشتر وقت روزانه خود را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند. در اینجا به چند نکته اساسی جذابیت کسب درآمد از اینترنت می‌پردازیم.




تاریخ: پنج شنبه 22 آبان 1399برچسب:کسب درآمد , کسب و کار , رشد کسب درآمد,
ارسال توسط پول دوست

اهمیت کسب درآمد اینترنتی از فروش فایل

نکات مهم برای فروش فایل

  • یک محصول دیجیتالی نیز بخشی از مالکیت معنوی متعلق به شما یا خالق آن است  تا زمانی که آن را به شخص دیگری بفروشید.
  • از فروش محصول غیر به دلایل مالکیت معنوی شخص سازنده اکیداً خودداری کنید.
  • شما می توانید برخی از محصولات دیجیتال مانند یک فیلم سفارشی را بفروشید و حقوق کاملی را به خریدار اختصاص دهید. با این حال ، شما همچنین می توانید برای تولید درامد انفعالی ، بارها و بارها همان محصولات دیجیتال را مجوز دهید.
  • به عبارت دیگر ، محصولات دیجیتال بسیار متنوع تر از محصولات فیزیکی هستند. اگر می خواهید از خانه درآمد کسب کنید ، ممکن است به جای کالاهای فیزیکی ، با محصولات دیجیتال به موفقیت های سریع تر و بهتری دست پیدا کنید.

 

مزیت فروش محصولات دیجیتالی بر راه اندازی مشاغل سنتی

  • آیا تاکنون سعی کرده اید کالای فیزیکی بسازید و یا اینکه بفروشید؟ به فکر راه اندازی یک شغل در بازار سنتی بوده اید؟ هیچ فکر کرده اید برای راه اندازی یک مغازه حداقلی برای یک شغل خاص به چه حجمی از سرمایه نیاز دارید؟  شما به پول ، زیرساخت ، شرکای بی پایان و سوداگری فراوان احتیاج دارید. محصولات دیجیتال بسیاری از این موانع را برطرف می کنند.
  • شما به کارخانه تولیدی یا شرکا نیاز ندارید. در حقیقت ، شما فقط به خودتان احتیاج دارید.
  • آنچه بسیاری از مردم درک نمی کنند این است که آنها تجربه و دانش زیادی برای به اشتراک گذاشتن با دیگران  و ارائه و فروش آنها دارند. مهمتر از همه ، آنها می توانند از این مهارتها در قالب محصولات دیجیتال استفاده کنند.
  • به عنوان مثال اگر عکاس هستید ، می توانید کارهای خود را در وب سایت های عکاسی و فورش عکس و پرتره بفروشید یا سرمایه گذاری کنید و یک وب سایت راه اندازی کنید.(راه های ساده تری نیز وجود دارد که در پنل اینتنتی و رایگان و در عین حاص مخصوص به خود فایل هایتان را بفروشید)
  • در عین حال ، می توانید همچنان خدمات خود را به عنوان عروسی ، پرتره یا عکاس طبیعت ارائه دهید. محصولات دیجیتال به شما امکان می دهد جریان درآمد خود را متنوع کنید.
  • به همین ترتیب ، شما می توانید دوره های آنلاین را تدریس کنید تا دیگران بتوانند از خرد شما بهره مند شوند.
  • یا این که قدرت فوق العاده شما در پخت و پز وعده های غذایی خانگی ، ارائه برنامه های سخت تناسب اندام ، آموزش شروع مشاغل ، ایجاد فایل های طراحی یا اجرای پروژه های خودسازی است ، می توانید دیگران را به انجام همان کارها آموزش دهید.

آیا فروش محصولات دیجیتال برای شما مناسب است؟

بله ، اگر مهارت قابل بازاریابی دارید که می توانید آن را به یک محصول دیجیتالی تبدیل کنید. ضمن اینکه فروش فایل یک شیوه  کسب درآمد سریع اینترنتی می باشد که هر کسی می تواند سریع اقدام به کسب درآمد از این طریق کند.

چگونه محصولات دیجیتال تولید کنم؟

  • اول ببینید در چه زمینه ای تخصص دارید ، هر چه باشد مهم نیست.بعد تصمیم بگیرید که این تخصص را مستند یا مکتوب کنید.می تونید از اون یه آموزش ویدیوئی بسازید یا فایل تصویری پاورپوینت بسازید.
  • به یه سری ابزار نیاز دارید مثلاً یک دستگاه کامپیوتر یا لب تاپ که احتمالاً باید در خانه داشته باشید.
  • یه نرم افزار ضبط ویدئو از روی دسکتاپ که توصیه ما در این زمینه برنامه قدرتمند کمتازیا است

همان محصول چند بار را بفروشید

همانطور که در بالا گفته شد ، محصولات دیجیتال به طور معمول نوعی درآمد منفعل را نشان می دهند. به عبارت دیگر ، پس از ساخت محصول ، می توانید بدون تلاش بیشتر از طرف خود ، آن را به تعداد زیادی از افراد که می خواهید بفروشید.
مثل موسیقی است که قبلاً از آن استفاده کرده ایم. اگر یک هنرمند ضبط هستید ، فقط باید یک بار آلبوم خود را جمع کنید. سپس می توانید آن را به هر کسی که می خواهد موسیقی شما گوش دهد ، بفروشید.
در مورد دوره های آنلاین هم همین موضوع است. پس از تهیه مطالب ، برای هر کسی که می خواهد موضوع مورد نظر شما را یاد بگیرد ، در دسترس است. هنگامی که یک کارآفرین موفق در حوزه دیجیتال هستید ، لازم نیست که پول بیشتری را برای ساخت ، حمل و نقل یا لجستیک تهیه کنید.
می توانید مشتریان را به دنبال خود بکشید و بصورت سریال به آنان محصولات دیجیتال خود را بفروشید مانند دوره های آنلاین از مبتدی تا چیشرفته و …

نکته آخر اینکه یکی از روش های قدیمی ،ساده و خیلی کاربردی کسب درآمد بالا با فروش فایل می باشد که با گذشت زمان هنوز اهمیت خود را حفظ کرده است و طرفداران و مشتاقان خاص خود را دارد و علیرغم اینکه دست و سایت در این زمینه زیاد شده است ولی به عنوان یک شیوه کسب درآمد از اینترنت مطرح می باشد .




ارسال توسط پول دوست

فروش فایل و کسب درآمد از اینترنت

تعریف فایل

فایل عبارت است از هر نوع محصول کامپیوتری که جسمیت نداشته و محصول تلاش و تخصص فرد یا افرادی است که آنها را ایجاد نموده اند.مانند یک کتاب صوتی که توسط شخصی تدوین و ضبط گردیده و یا مجموعه سئوالات کنکور یک رشته خاص که توسط شخصی از مراجع مختلف جمع آوری شده و یا نسخه خلاصه ای از یک کتاب ارزشمند توسط شخصی خلاصه برداری شده.

هر کسی می تواند مجموعه ای از این فایل ها را در اختیار داشته و یا آنها را برای فروش در اینترنت عرضه کند و از این راه کسب درآمد آسان با فروش فایل را تجربه کاری که سالهاست بسیاری در اینترنت به این کار مشغول هستند و اتفاقا درآمد بسیار خوب و بالایی دارند و خیلی هم راضی می باشند.

لسیتی از فایل های کامپیوتری:

  • جزوه ، کتاب ، پایان نامه ، تلخیص کتاب ، جزوات کنکوری ، سئوالات کنکور
  • برنامه کامیوتری ، نرم افزار اندروید ، اپلیکیشن ios
  • دوره های آنلاین و ویدئوهای آموزش یک برنامه یا تخصص مثلاً دوره آموزش فتوشاپ.
  • افزونه ها و قالب های کدنویسی شده برای راه اندازی وب سایت.
  • ابزار های گرافیکی مانند اکشن ، وکتور ، براش ، افکت ، پترن ، فوجی
  • مدل های سه بعدی برنامه های طراحی سه بعدی
  • فایل لایه باز بنرهای تبلیغاتی ، کارت ویزیت ، تقویم ،
  • فونت ها و حروف
  • آموزش راه اندازی یک کسب و کار در قالب فایل متنی و یا ویدیوئی
  • و ….

دلیل اهمیت فروش فایل

  • در حقیقت ، فروش دیجیتالی در حال بلعیدن فروش فیزیکی در صنایع مختلف است. به عنوان مثال ، موسیقی از نوارها و سی دی ها به پرونده های دیجیتالی تغییر یافته است. طبق اعلام فدراسیون بین المللی صنعت آوایی ، ۵۰ درصد از فروش های صنعت ضبط در سال ۲۰۱۶ از محل درآمد دیجیتال بوده است. تنها ۳۴ درصد از فروش مربوط به فروش سنتی و فیزیکی بوده است و هر روز سهم فروش دیجیتال در حال افزایش است.
  • اما کارآفرینان آنلاین بسیار بیشتر از موسیقی آنلاین می فروشند. اگر فکر نمی کنید که می توانید محصولات دیجیتالی بفروشید و از خانه درآمد کسب کنید سخت در اشتباهید.کافی است تا دست بکار شوید و در راستای مستند سازی تخصص های خود اقدام کنید و از آن کالا یا فایل الکترونیکی درست کنید.
  • علاوه بر این ، می توانید موفقیت آجر و ملات خود را به صورت آنلاین انجام دهید. اگر قبلاً با محصولات فیزیکی موفقیت داشته اید ، جریان درآمد خود را با محصولات دیجیتال نیز متنوع کنید.

ویژگی های کسب درآمد با فروش فایل

  • کسب درآمد تکرار شونده از فروش یک کالا بدون هیچگونه سرمایه
  • یکبار وقت میگذارید و سالها آن را می فروشید.
  • تعطیل بردار نیست و هیچگاه درآمد آن قطع نمی شود.
  • پس از ارائه و انتشار ( ارائه در فروشگاه اینترنتی) فرآیند فروش و کسب درآمد بصورت اتوامتیک انجام می شود و احتمالاً وقتی شما در حال تفریح و یا مشغول به کار دیگری هستید ، فایل های شما برایتان پولسازی می کنند.
  • قیمت ارزان فایل ها و در عین حال سودمندی آنان ، هیچ گونه مقاومتی برای خرید کردن را در مشتریانتان به دنبال ندارد.
  • تجربه فروش فرا منطقه ای و حتی بین المللی

ادامه دارد ........




ارسال توسط پول دوست

انواع مشاغل خانگی پولساز

 در این قسمت قصد دارم شما را با پولسازترین مشاغل خانگی آشنا کنم. تمام این ایده هایی که به شما معرفی خواهم کرد قابلیت درآمدزایی بالایی را دارند و شما با توجه به علاقه ای که دارید می توانید هر کدام از این ایده ها را راه اندازی کنید و به درآمد بالایی در ماه برسانید. حتما فرد عملگرا باشید و بعد از اینکه این مقاله را خواندید و سراغ راه اندازی کسب و کار خانگی تان بروید.

خوب بریم سراغ ایده های پولساز مشاغل خانگی بهترین مشاغل اینترنتی که می‌توانید در منزل راه اندازی کنید.

۱– از طریق تولید محتوا کسب درآمد کنید

اولین ایده برای راه اندازی شغل خانگی تولید محتوا است. همان طور که میدانید اغلب کسب و کارهای سنتی و فیزیکی به سمت کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی کشیده شدند. تولید محتوا برای کسب و کارهای اینترنتی یک موقعیت عالی و یک فرصت است تا بتوانند محصول و خدماتشان را به مخاطبان و کاربرانشان عرضه کنند. اما مشکل اینجاست که بسیاری از افرادی که کسب و کار اینترنتی راه اندازی میکنند توانایی و مهارت لازم برای تولید محتوا را ندارند و این یک موقعیت عالی و یک فرصت برای کسانی است که قصد دارند در منزل کسب درآمد کنند.

اگر شما اصول تولید محتوا را یاد بگیرید خیلی ساده و راحت می توانید به ازای هر محتوایی که برای این کسب و کارها و شرکت ها تولید می کنید مبلغی را دریافت کنید. البته کسب درآمد از طریق محتوا اصلاً کار سخت و دشواری نیست و اگر مهارت و تخصص خاصی ندارید می توانید از این ایده مشاغل خانگی را انتخاب کنید.

برای این که به یک کارشناس تولید محتوا تبدیل شوید باید اصول و قوانین تولید محتوای حرفه ای را یاد بگیرید. اصلا سخت نگیرید چون کار تولید محتوا اصلاً سخت و دشوار نیست و شما با کمی تمرین کردن می‌توانید خدمات تولید محتوا راه اندازی کنید و در منزل برای افرادی که برای کسب و کارشان نیاز به تولید محتوای حرفه‌ای دارند محتوای حرفه‌ای تولید کنید.

یکی از دوستانی که در دوره نخبگان تولید محتوا سایت ما شرکت کرد توانست بعد از 6 ماه به درآمدی نزدیک به ۳۰ میلیون تومان در ماه برسد. این فرد با یادگیری اصول تولید محتوای حرفه ای کسب و کار اینترنتی اش را در منزل راه اندازی کرد و همزمان برای چندین شرکت در حال تولید محتوا و به ازای هر محتوای اختصاصی و حرفه ای که تولید می کند مبلغی را دریافت می کند.

۲– کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش

دومین ایده برای راه اندازی مشاغل خانگی راه اندازی سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing است.در سیستم همکاری در فروش شما کالا و محصولات دیگران را می فروشید و به ازای هر فروش مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد.

شاید باورتان نشود ولی یکی از پردرآمدترین روش های مشاغل خانگی راه اندازی سیستم همکاری در فروش است. بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان که آمازون نام دارد و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران که دیجی کالا ست با استفاده از راه اندازی سیستم همکاری در فروش که هم محصولات دیگران و هم محصولات خودش را می فروشد توانستند به درآمدهای میلیارد دلاری و میلیارد تومانی در روز برسند.

شاید فکر کنید که حتما باید برای کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش باید یک وب سایت مثل دیجی کالا و آمازون راه اندازی کنید ولی اصلا اینطور نیست. در ابتدا برای راه اندازی سیستم همکاری در فروش به هیچ سرمایه نیاز ندارید. شاید فکر کنید که برای اینکه این مدل کسب و کار را راه اندازی کنید حتما باید سرمایه زیادی برای تهیه محصولات دیگران داشته باشید. ولی اصلا اینطور نیست و اصلاً نیازی نیست محصولات و کالای دیگران را بخرید.

شما در دو صورت می توانید در سیستم همکاری در فروش درآمدزایی کنید.اول این که از طریق سایت هایی که سیستم همکاری در فروش دارند اقدام کنید که در این صورت لینک همکاری در فروش تعلق می گیرد و هر زمانی که فردی با استفاده از این لینک اختصاصی سفارشی را ثبت کرد سفارش به نام شما ثبت می شود و مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد.

در روش دوم شما می توانید به سراغ فروشنده های عمده محصولات بروید و با آنها در مورد فروش محصولاتشان به صورت آنلاین صحبت کنید. و محصولاتشان را به صورت واسطه بفروشید. یعنی بدون اینکه محصول آنها را تهیه کنید و بخرید به محض اینکه سفارش ای توسط مشتری داخل سایتتان ثبت شد، سفارش را به فروشنده اصلی ارجاع دهید و فروشنده موظف از محصول را برای مشتری ارسال کند.

در این مدل شما به یک وب سایت نیاز دارید. شاید تصور کنید که برای طراحی و ساخت سایت باید حتماً برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشید. اما شما بدون هیچ مهارت و تخصص خاصی می توانید یک وب سایت حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید و محصولات و کالای دیگران را در وب سایتتان بفروشید.

۳– کسب درآمد از مهارت و تخصص

سومین ایده از مشاغل خانگی که حاشیه سود بسیار بالایی دارد کسب درآمد از طریق تخصص و مهارت آن است. شما از طریق مهارت و تخصصی که دارید می توانید درآمد زایی کنید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چطور می توانم از طریق مهارت و تخصص درآمدزایی کنم؟

در این مدل شما هر مهارت و دوست دارید را در قالب دوره های آموزشی مثل فیلم و ویدیو، صوت، کتاب های الکترونیکی تبدیل می کنید و به صورت محصولات آموزشی داخل سایتتان قرار می دهید و میفروشید. دقیقا مثل ایده سایت آکادمی سبز. ما با توجه به مهارت و تخصصی که در زمینه بازاریابی اینترنتی داریم محصولاتی را در این زمینه برای افرادی که قصد دارند اصول بازاریابی اینترنتی را یاد بگیرند و کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی کنند طراحی کردیم.

شما هم باید ببینید در چه زمینه مهارت و تخصص دارید. شاید فکر کنید که اصلاً مهارت و تخصص چیه؟

ممکن است شما کتاب های زیادی در زمینه روانشناسی و موفقیت خوانده باشید، همین یک مهارت عالی برای شما حساب میشود و می توانید کسب و کار اینترنتی تان را در این زمینه راه اندازی کنید. ممکن است شما اصول و مهارت فن بیان و سخنرانی را بلد باشید همین یک مهارت عالی حساب می شود می‌توان کسب و کارتان را در این زمینه راه اندازی کنید. ممکن است شما کار با کامپیوتر و نرم افزارهای گرافیکی را بلد باشید می توانید از این راه هم کسب درآمد کنید.

اصلا نباید مهارت و تخصصتان را دست کم بگیرید. اگر کسب و کار اینترنتی تان را در این زمینه راه اندازی کنید مطمئن باشید به درآمدهای بسیار زیادی در ماه و حتی در روز خواهید رسید. شاید فکر کنید که آیا کسی از محصولات ما استفاده می‌کنند؟

افراد زیادی هستند که دوست دارند در جایگاهی که الان شما قرار دارید قرار بگیرند به همین دلیل حاضر هستند بابت محصولتان پول بدهند. اما برای اینکه بتوانید درآمدتان را افزایش بدهید باید اصول کسب و کار اینترنتی را بلد باشید.

۴– راه اندازی خدمات اینستاگرام

چهارمین ایده از مشاغل خانگی که بسیار ساده و راحت است و در زمان بسیار کمی می توانید به درآمد برسید راه اندازی خدمات اینستاگرام است. همانطور که میدانید شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پر مخاطب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران است که بیش از ۴۰ میلیون نفر در ایران از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند و این یک موقعیت و یک فرصت پولساز برای افرادی است که می خواهند از این ایده درآمدزایی کسب کنند.

شاید با خودتان فکر کنید که راه اندازی خدمات اینستاگرام کار بسیار سخت و دشواری است. اما اصلاً اینطور نیست و شما در کمتر از یک روز میتوانید یک وب سایت فروش خدمات اینستاگرام مثل فروش لایک، فروش فالوور و فروش ویو راه اندازی کنید و درآمدزایی تان را شروع کنید.

برای راه اندازی خدمات اینستاگرام اصلا به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارید و اصلا نیاز نیست برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشید. شما در کمتر چند دقیقه می توانید سایتتان را بدون برنامه نویسی راه اندازی کنید و کسب و کارتان را شروع کنید.

بسیاری از افرادی که میخواهند از طریق راه‌اندازی خدمات اینستاگرام درآمدزایی کسب کنند فکر می‌کنند برای این که بتوانند فالوور، لایک و ویو اینستاگرام بفروشند باید از اپلیکیشن های جمع آوری سکه استفاده کنند ولی اصلا اینطوری نیست و شما از سرور های اینستاگرام استفاده می کنید. کار با سرور های اینستاگرام بسیار ساده و راحت است و شما در کمتر از چند دقیقه می توانید هزاران فالوور، لایک و ویو دریافت کنید. اگر به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی ساده و راحتی از دید ایده کسب و کار اینترنتی را به شما معرفی می کنیم.

اگر می خواهید از این روش در منزل درآمدزایی داشته باشید پیشنهاد می کنم بر روی بنر زیر کلیک کنید. ما به صورت کاملا اصولی و حرفه‌ای به شما یاد می دهیم که چطور می توانید بدون هیچ مهارت خاصی یک سایت خدمات اینستاگرام حرفه ای راه اندازی کنید و از این طریق درآمدزایی کسب کنید.

۵– مدیریت سایت در منزل از راه دور

یکی دیگر از مشاغل خانگی که می توانید راه اندازی کنید مدیریت سایت دیگران در منزل است. شرکت های زیادی وجود دارند که به دنبال افرادی می گردند تا سایتشان را در منزل مدیریت کنند. شاید فکر کنید که منظور از مدیریت سایت یعنی چی؟ منظور از مدیریت سایت به مجموعه کارهایی که یک مدیر و ادمین سایت انجام می دهد مثل انتشار مقالات، بررسی ترافیک سایت، ارسال ایمیل به مخاطبان و… است.

مدیریت سایت اصلا کار سخت و دشواری نیست فقط کافیست کار با سایت سازهای مثل جوملا و وردپرس را کامل یاد بگیرید. مقالات و مطالب زیادی در این زمینه به صورت کاملاً رایگان در اینترنت وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای این که بتوانید وب سایت دیگران را مدیریت کنید باید به یک وبمستر حرفه‌ای تبدیل شوید. تبدیل شدن به یک وبمستر حرفه ای اصلاً کار سختی نیست چون خیلی از افراد وبمستری را با برنامه نویس اشتباه می گیرند.

شما برای اینکه به مصرفی تبدیل شوید اصلا نیازی نیست برنامه نویسی را یاد بگیرید. فقط کافیست کار با سایت سازها مثل وردپرس و جوملا را کامل یاد بگیرید و بتوانید با استفاده از ابزارهای تحلیل مثل گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمسترتولز کار کنید. اگر شما کار با این ابزارها و سایت سازها را یاد بگیرید می توانید به وبمستر حرفه ای تبدیل شوید و از طریق مدیریت سایت دیگران در خانه تان کسب درآمد کنید.

۶– ساخت محصولات دست ساز

یکی دیگر از مشاغل خانگی پولساز و پردرآمد ساخت محصولات دست ساز مثل شمع سازی، ساخت جاسوئیچی، ساخت طرح های دستی، تابلو نقاشی، کیف های دستی و… است. به این نکته توجه داشته باشید که ساخت محصولات دست ساز کار سخت و دشواری نیست. شما به صورت کاملاً رایگان می توانید در اینترنت یاد بگیرید که چطور محصولات دست ساز تولید کنید.

اگر می خواهید این ایده را انتخاب کنید پیشنهاد می کنم برای یادگیری و ساخت محصولات دست ساز وب سایت های اشتراک ویدیو مثل یوتیوب، آپارات، نماشا، تماشا و… مراجعه کنید. البته بهترین و بزرگترین مرجع برای یادگیری سایت یوتیوب است که با یک سرچ ساده میتوانید نتایج بسیار زیادی را مشاهده کنید.

بعد از اینکه محصولات دست ساز ساختید می‌توانید محصولاتتان را به صورت اینترنتی و یا حتی فیزیکی بفروشید. برای فروش محصولات آن به صورت اینترنتی و آنلاین می توانید خودتان یک سایت را اندازه کنید و محصولاتتان را داخل سایتتان بگذارید و بفروشید و یا می توانید از سایت های تبلیغات رایگان مثل دیوار و شیپور استفاده کنید.

اگر نخواستید که محصولات تان را به صورت اینترنتی بفروشید می توانید به سراغ مغازه هایی بروید که محصولات مرتبط با محصولات شما را می فروشند. اگر بتوانید آن‌ها را متقاعد کنید مطمئن باشید می توانید با آن ها همکاری کنید و درآمد دائمی داشته باشید.

۷– ادمین شبکه های اجتماعی دیگران شوید

یکی دیگر از ایده های مشاغل خانگی که بسیار ساده و راحت است تبدیل شدن به ادمین شبکه های اجتماعی می باشد. همانطور که میدانید اینستاگرام و تلگرام یکی از پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند و روزانه مخاطبان و کاربران زیادی در این شبکه های اجتماعی عضو میشوند.

کانال ها و پیج های زیادی در تلگرام و اینستاگرام به درآمد های بسیار بالایی در ماه رسیدند. شما به عنوان نویسنده میتوانید در این پیچ ها و کانال های تلگرامی و اینستاگرامی عضو شوید و درآمد زایی کنید. اگر اصول تولید محتوا را بدانید مطمئن باشید مدیران زیادی هستند که داخل شبکه های اجتماعیشان به افرادی مثل شما نیاز دارند .

۸– تبلیغ نویس حرفه ای شویم

یکی دیگر از ایده هایی که اگر راه اندازی کنید به درآمدهای بسیار زیادی در ماه می توانید برسید تبلیغ نویسی است. تبلیغ نویسی یک مهارت و تخصصی است که اگر در آن حرفه ای شوید به یک تبلیغ نویس حرفه‌ای تبدیل شوید مطمئن باشید افراد زیادی با شما تماس خواهند گرفت و حاضرم بابت متن تبلیغاتی که برای آنها طراحی میکنید مبالغ زیادی از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان بپردازند.

خیلی از افراد تبلیغ نویسی را با کار با نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ، تدوین فیلم و… اشتباه می گیرند. کسی که کارهای گرافیکی مثل فتوشاپ، کار با نرم افزارهای گرافیکی را انجام می‌دهد یک تبلیغ نویس نیست. تبلیغ نویس کسی است که با استفاده از نوشتن متن های حرفه ای فروش یک محصول را زیاد میکند.

اگر شما بتوانید به تبلیغ نویس حرفه ای تبدیل شوید مطمئن باشید افراد زیادی با شما بابت انجام تبلیغات صفحه محصولشان تماس می گیرند. برای اینکه به تبلیغ نویس حرفه ای تبدیل شوید می توانید کتاب هایی در این زمینه را تهیه کنید و مطالعه کنید. مطمئن باشید با این ایده می توانید ثروت زیادی را به دست بیاورید.

۹– فروش محصولات مجدد دیگران

یکی از بهترین مشاغل خانگی که میتوانید از طریق آن یک کسب و کار خانگی پولساز راه‌اندازی کنید خرید محصولات دست دوم دیگران و فروش مجدد آن است. در این مدل کسب و کار در منزل شما محصولات دست دوم دیگران را پیدا می کنید و با قیمت بسیار اندکی میخرید و بعد از بازسازی و تعمیر آن ها دوباره آنها را می فروشید. این شغل یکی از پردرآمدترین و پولسازترین مشاغل خانگی در کشورهای خارجی است و مطمئن باشید اگر این ایده را در ایران هم راه اندازی کنید به درآمدهای بسیار زیادی در ماه خواهد رسید.

بعد از اینکه محصولات دست دوم دیگران را پیدا کردید و تهیه کردید بعد از تعمیرات و بازسازی می توانید آنها را اینترنت بفروشید. شما می توانید یک سایت راه اندازی کنید و محصولات دست دوم را در آن بفروشید. یا اگر فکر می کنید نیاز به سایت ندارید می توانید در سایت های آگهی رایگان مثل دیوار و شیپور این محصولات را برای فروش در داخل این سایت قرار بدهید.

۱۰– تایپ کنید و پول در بیاورید

و آخرین ایده از مشاغل خانگی که هر کس با هر شرایطی می‌تواند در منزل راه اندازی کند و به هیچ مهارت و تخصصی نیاز ندارد تایپ کردن است. شما با استفاده از تایپ کردن هم می توانید در خانه درآمدزایی کسب کنید.

هنوز شرکت ها و افراد زیادی هستند که به یک تایپیست نیاز دارند. ممکن است در ابتدای کار این کار برای شما کمی سخت و دشوار باشد برای درآمدزایی در منزل این کار بهترین گزینه است. برای اینکه بتوانید از طریق تایپ کردن برای دیگران درآمدزایی کنید شما به یک کامپیوتر و یک اینترنت نیاز دارید.

اگر میخواهید از این مدل کسب و کار درآمد زایی کنید برای دریافت سفارش می توانید در سایت های آگهی رایگان مثل شیپور و دیوار اقدام کنید. مطمئن باشید افراد زیادی هستند که به تایپیست نیاز دارند و شما بهترین گزینه برای این افراد هستید.

جمع بندی

در این مقاله شما را با ۱۰ ایده پولساز برای مشاغل و کسب و کارهای خانگی آشنا کردم و ایده هایی را به شما معرفی کردند که میتوانید با کمترین سرمایه ممکن و یا حتی بدون سرمایه راه اندازی کنید.

یکی از مهم ترین نکته هایی که می خواهم بهآن بپردازم این است که برای اینکه بتوانید در منزل درآمدزایی کنید برای کسب و کار خانگی داشته باشید به یک سایت اینترنتی نیاز دارید. همانطور که گفتم اینترنت باعث شده فرصت های زیادی برای بسیاری از افراد که قصد دارند در منزل درآمدزایی کنند فراهم شود.

اما بسیاری از افراد فکر می کنند که برای راه اندازی سایت حتما باید برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشند یا اینکه کار طراحی سایت شان را به شرکت های طراحی سایت و برنامه نویس بدهم. اما اصلا به چنین هزینه‌های سنگین نیاز نیست و شما با کمترین سرمایه ممکن نهایتا چند صد هزار تومن می توانید یک سایت اینترنتی با تمام امکانات برای کسب و کارتان را راه اندازی کنید.




ارسال توسط پول دوست

مشاغل خانگی پولساز بدون نیاز به سرمایه

شاید برای شما پیش آمده باشد که قصد داشته باشید یک شغل خانگی با درآمد عالی راه اندازی کنید. خیلی از دوستان از کار کردن برای دیگران خسته شده اند و یا این که قصد دارند یک کار در منزل داشته باشند و در منزل شان درآمدزایی کنند. اگر شما هم قصد دارید که یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید و در منزل درآمدزایی کنید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

در این مقاله شما را با انواع روش های کسب درآمد خانگی آشنا خواهیم کرد. به شما ایده هایی را معرفی می کنیم که می‌توانید کسب و کارتان را در منزل با کمترین سرمایه ممکن و یا حتی بدون نیاز به سرمایه راه اندازی کنید. اگر قصد دارید در منزل کسب و کاری را راه اندازی کنید و شروع کنید پیشنهاد می کنم این مقاله مشاغل خانگی را تا انتها مطالعه کنید.

 

با پیشرفت تکنولوژی و وجود اینترنت در دنیا زمینه راه اندازی مشاغل خانگی فراهم شده است و بسیاری از افراد میتوانند با راه اندازی کسب و کار خانگی شان به درآمدهای زیادی در ماه برسند. مشاغل خانگی و کسب و کارهای خانگی از جهات مختلفی برای افراد جامعه بسیار جذاب است. بسیاری از افرادی که با من مشاوره خصوصی می گیرند از من این سوال را می پرسند که چطور می توانند در منزل کسب و کار پردرآمد را راه اندازی کنند؟ یا اینکه چطور می توانند به جای کار کردن برای دیگران خودشان برای خودشان کار کنند.

اگر به فکر این هستید که در منزل درآمدزایی کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله شما را با پولسازترین ایده های مشاغل خانگی و کسب و کار خانگی آشنا میکنیم. البته قبل از اینکه بریم و ایده های مشاغل خانگی را به شما معرفی کنم قصد دارم در ابتدا شما را با مزایا و معایب مشاغل خانگی آشنا کنم. پس دیگر وقتتان را نمی گیرم و شما را با مزایا و معایب مشاغل خانگی آشنا می کنم.

برای این که بتوانید در خانه کسب درآمد داشته باشید باید حتما یک کامپیوتر به همراه اینترنت داشته باشید. یعنی برای راه اندازی یک شغل خانگی به کامپیوتر و اینترنت نیاز دارید. چون ایده هایی که به شما معرفی میکنیم نیاز به کامپیوتر و اینترنت دارند. البته این روزها کمتر کسی پیدا می شود که از کامپیوتر و اینترنت محروم باشد. پس به جای بهانه گیری همین حالا به فکر راه اندازی کسب و کار خانگی تان باشید.

اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که بسیاری از افراد دارند این است که نمی داند چطور در منزل درآمدزایی کنند و چطور یک شغل خانگی را استارت بزند.

اگر از مهارت و تخصص خاصی برخوردار هستید می توانید از همین مهارت و تخصصتان درآمدزایی کنید. به عنوان مثال اگر برنامه نویس هستید و کدنویسی را بلدید همین یک مهارت خوب حساب می شود و میتوانید کسب و کارتان را راه اندازی کنید. اگر مهارت سخنرانی و فن بیان بلدید یک مهارت خوب برای راه اندازی یک شغل خانگی حساب می شود. اگر کتاب های زیادی در زمینه موفقیت و قانون جذب مطالعه کردید این یک مهارت و تخصص خوبی حساب می شود.

بهترین کاری که باید انجام بدهید این است که هر مهارت و تخصصی را که دارید یادداشت کنید. چون با همین مهارت و تخصص تان هم می توانید در منزل درآمدزایی کنید و کسب درآمد بالایی را تجربه کنید.

اما خیلی از افراد هم از من سوال می پرسند هیچ مهارت و تخصصی نداریم چطور یک شغل خانگی راه اندازی کنید.اگر شما هم جزو این افراد هستید و فکر می کنید که هیچ مهارت و تخصص خاصی ندارید اصلا نگران نباشید. در ادامه ایده هایی را برای مشاغل خانگی به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن ایده ها می توانید کسب و کار خانگی تان را راه اندازی کنید و درآمدزایی داشته باشید.

همانطور که متوجه شدید در این مقال قصد دارم راه و روش هایی را به شما معرفی کنم که می توانید در منزل هم درآمدزایی داشته باشید. همانطور که گفتم برای راه‌اندازی این ایده ها باید کامپیوتر و خط اینترنت داشته باشید.

مزایای مشاغل خانگی

۱- یکی از مزایای مشاغل خانگی این است که شما بدون نیاز به سرمایه اضافی و یا با کمترین سرمایه ممکن می توانید یک شغل خانگی پردرآمد را راه اندازی کنید. برخلاف اینکه اگر بخواهید یک کسب و کاری را در بیرون راه اندازی کنید نیاز به چند ده میلیون تا چند صد میلیون تومان سرمایه است در مشاغل خانگی شما با کمترین سرمایه ممکن میتوانید کسب و کارتان را شروع کنید. و این یک مزیت بزرگ حساب میشود.

۲- خودتان رئیس خودتان هستید، در مشاغل خانگی اصلا قرار نیست برای کسی کار کنید، اصلا قرار نیست که حقوق ثابت داشته باشید. هرچقدر برای کسب و کارتان بیشتر زمان بگذارید بیشتر نتیجه می گیرید. بزرگترین مزیت راه اندازی مشاغل خانگی این است که خودتان رئیس خودتان هستید و اصلا قرار نیست ایده هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها برای دیگران کار کنید و درآمدزایی داشته باشید. پس به این نکته توجه کنید که هدف اصلی ما این است که خودتان یک کسب و کاری را شروع کنید.

۳- درآمدی که از مشاغل خانگی کسب می کنید بسیار زیاد و پایدار است. یعنی اگر اصولی کسب و کارتان را راه اندازی کنید به درآمد خواهید رسید که چندین و چند برابر درآمد یک ماه یک کارمند است. پس اصلا به این دید نگاه نکنید که چون شغلی را در خانه راه اندازی کرده اید درآمدی نخواهید داشت.

۴- یکی دیگر از مزیت های راه اندازی مشاغل خانگی این است که به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارید، و بدون هیچ مهارت و تخصص خاصی می توانید در منزل درآمدزایی کنید.

۵- پتانسیل درآمدزایی در مشاغل خانگی بسیار زیاد است. یعنی در یک سری از ایده ها شما خیلی ساده و راحت می توانید درآمد تان را چندین و چند برابر کنید.

و…

مزایای مشاغل خانگی بسیار زیاد است و من سعی کردم مهمترین و اصلی ترین آن ها را برای شما بگویم. در ادامه به بزرگترین معایب مشاغل خانگی می‌پردازیم.

معایب مشاغل خانگی

۱- برای راه اندازی ایده هایی که در ادامه به شما معرفی کردیم نیاز به کامپیوتر و اینترنت دارید. چون هدف اصلی ما راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل است. و قصد داریم که شما در خانه با این ایده هایی که معرفی میکنیم درآمدزایی کنید.

۲- بعد از این که شغل خانگی تان را راه اندازی کردید البته برای یک سری از ایده ها برای اینکه به درآمد برسید ممکن است زمانبر باشد. یعنی ممکن است چندین روز تا چندین ماه زمانبر باشد تا به درآمد بالای برسید. اگر کسب و کار اینترنتی آموزش محور راه اندازی کنید ممکن است بعد از دو یا سه ماه درآمد تان شروع شود. البته تمام ایده ها این عیب را ندارند. اما چون هدف اصلی ما راه اندازی کسب و کار اینترنتی آموزش محور است و به شما پیشنهاد میکنیم این مدل شغل خانگی را انتخاب کنید، درآمد که در آینده کسب خواهید کرد بسیار نسبت از ایده هایی است که به شما معرفی می‌کنیم بیشتر است. البته این ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی آموزش محور را به صورت کامل و جامع به شما آموزش دادیم.

ادامه دارد ........




ارسال توسط پول دوست

بازاریابی اینترنتی و مزایای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی و ابزار و تکنیک‌هایش در عرصه دیجیتال که در آن تجارت در حال رونق گرفتن است، برای صاحبان کسب‌وکارها بهترین شانس‌ها را برای رقابت، بقا و حتی رشد کسب‌وکار فراهم می‌کنند. در زیر، برخی از نکات در مورد کمک‌های دیجیتال مارکتینگ به رشد برند شما نوشته ‌شده است.

بازاریابی هدفمند

اتصال مشتریان خود با نقاط تعامل مناسب می‌تواند به شما یک دیدگاه نسبت به آنچه مخاطبان در مورد شما می‌دانند بدهد. بازاریابی اینترنتی به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا محصولات خود را به مشتریان خود به فروش برسانید و یا اینکه باعث می‌شود بر روی خدمات خود سرمایه‌گذاری کنید و آن‌ها را مورد هدف قرار دهید.
آناند تاکور، کارمند ارشد فود ورکس می‌گوید: « دیجیتال مارکتینگ در عصر حاضر برای کسب‌وکارها بسیار ضروری است. بخصوص برای یک سیستم مبتنی بر فرانچایز که در آن یک نماینده فروش ممکن است دارای قابلیت‌های متفاوتی در مقایسه با دیگر نماینده فروش ها باشد و تمام یادگیری‌ها باید به اشتراک گذاشته شود و اهداف مشتری باید برای فرانچایزهای متفاوت، مختلف باشد».

ایجاد وفاداری برای برند

بازاریابی اینترنتی فرصت‌های منحصربه‌فردی برای کسب‌وکار شما و مشهور شدن برند شما فراهم می‌کند و تعداد مشتری‌های شما را نیز افزایش می‌دهد. اینترنت باعث نمایان شدن برندهای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ می‌شود. این امر کمک می‌کند تا اعتماد مشتریان را افزایش داده و روابط خود را با مخاطبان توسعه دهد.

مشتریانی که با عمل شما راضی هستند، قطعاً تجربه خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این امر فرصت‌های جدیدی را برای رشد و گسترش بازارهای بزرگ به ارمغان می‌آورد. دیجیتال مارکتینگ برای شما اعتبار کسب می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به‌عنوان یک متخصص در زمینه موردنظر خودتان دیده شوید.

دسترسی گسترده‌تر

نیراج مدیرعامل Frozen Junction می‌گوید: « بازاریابی اینترنتی یک ابزار شگفت‌انگیز است و به ما کمک می‌کند تا به همه‌ی حوزه‌هایی که از طریق رسانه‌های چاپی دسترسی به آن‌ها امکان‌پذیر نیست، به آن‌ها دسترسی پیدا کنیم. شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به‌کل دنیا کمک کنند؛ بنابراین با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، درصد دسترسی به برندهای باکیفیت به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند».
بازاریابی اینترنتی در زمینه‌هایی همچون کسب مشتری و تعامل با آن‌ها، به ما کمک می‌کند. بازاریابی اینترنتی معیارهای خاصی را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای اطمینان از عملکردهای مطلوب، مورد تجزیه‌وتحلیل و ردیابی قرار بگیرد، درحالی‌که اعداد، در تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و چاپی به میزان کمتری دقیق هستند. به همین دلیل است که دیجیتال مارکتینگ ارزان‌تر از رسانه‌های سنتی است.

بازاریابی اینترنتی در حال حاضر بیشترین و محبوب‌ترین مورد در میان کسب‌وکارهای سراسر جهان است. پس از کشف طیف وسیعی از مزایای بازاریابی اینترنتی در ارتقای محصولات و خدمات آنلاین، به‌زودی تبدیل به یک رسانه پیشرو برای بازاریابی در سراسر جهان خواهد شد.
برخلاف بازاریابی انبوه که به‌طور مؤثر از مخاطبان محلی با استفاده از رادیو، روزنامه‌ها و رسانه‌های چاپی بهره می‌برد، بازاریابی اینترنتی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد که رابطه شخصی خود را با مصرف‌کنندگان خود از سراسر جهان برقرار کنند. به کمک دیجیتال مارکتینگ، کسب‌وکارها می‌توانند محتواهای خود را از طریق ارتباطات شخصی و مقرون‌به‌صرفه‌ای به مشتریان خود تحویل دهند.

با تمام مزایایی که بازاریابی اینترنتی می‌تواند برای کسب‌وکار شما داشته باشد، ایجاد یک برنامه دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای می‌تواند مشتری‌های بیشتری را به سمت محصولات و برند شما جذب کند و در همین راستا کسب‌وکار شما را نیز رونق می‌دهد.

بازاریابی اینترنتی و ۱۵ مزیت برتر آن برای کسب‌وکار شما

۱٫ راحتی و خدمات سرویس

راحتی باورنکردنی بازاریابی دیجیتال یکی از مزایای بازاریابی اینترنتی است. اینترنت به‌راحتی قابل‌دسترسی است و می‌توان به کمک اینترنت با مصرف‌کنندگان مختلفی در سراسر جهان ارتباط برقرار کرد. به همین دلیل، این امر هزینه خرید کالاها را در بین مرزها کاهش داده است.
برای واردکنندگان این مزیت بزرگی است، زیرا این امر به این معنی است که می‌توانند به‌راحتی و در خانه‌های خود سفارش‌های خود را به‌صورت آنلاین انجام دهند. علاوه بر این، شما به‌راحتی می‌توانید آیتم‌های فروش را به‌صورت آنلاین تماشا کنید.

شما می‌توانید محصولات دیجیتال موردنظر خود را از طریق اینترنت و تنها با یک کلیک خریداری کنید. بازاریابی اینترنتی برای کسب‌وکارها ابزاری بسیار عالی است، چراکه تجربه خریدی راحت را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

۲٫ کم‌هزینه بودن برای عملیات

یکی از مزایای اصلی بازاریابی آنلاین برای کسب‌وکارها، هزینه پایین آن است. شما می‌توانید با بازاریابی اینترنتی ارزان‌تر از هر روش تبلیغاتی دیگری مانند روزنامه‌ها، تلویزیون و رادیو، تبلیغات خود را انجام دهید. در بازاریابی آنلاین، شما به‌راحتی می‌توانید یک فهرست رایگان را در طیف گسترده‌ای از دایرکتوری‌های کسب‌وکار را دریافت کنید.
علاوه بر این، اینترنت به شما اجازه می‌دهد تا بیشتر از روش‌های سنتی دیگر مانند تماس گرفتن، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. ارتباطات آنلاین ارزان‌تر از روش‌های ارتباطی سنتی مانند ارسال نامه‌ها و چاپ بروشورها است. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید همان اطلاعات را توسط یک پست الکترونیکی ارسال کرده و در مصرف کاغذ و چاپ و هزینه‌های پستی صرفه‌جویی کنید.

۳٫ اندازه‌گیری و پیگیری نتایج

چیزی که به‌ندرت در بازاریابی سنتی یافت می‌شود توانایی اندازه‌گیری و پیگیری نتایج است. با بازاریابی اینترنتی کسب‌وکار شما می‌تواند از ابزارهای مختلفی برای ردیابی نتایج کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کند. با استفاده از این ابزار نه‌تنها می‌توانید اندازه‌گیری و پیگیری کنید، بلکه پیشرفت بازاریابی کمپین خود را به‌صورت گرافیکی می‌توانید به نمایش بگذارید.
نتایج اندازه‌گیری و ردیابی در کسب‌وکارتان به شما نشان می‌دهد که کمپین بازاریابی شما تا چه حد پیشرفت کرده است. این به شما می‌آموزد که چگونه ترافیک و فروش خود را بهبود ببخشید. بدون توانایی اندازه‌گیری و پیگیری نتایج خود، شما نمی‌توانید تغییر و تحول کمپین بازاریابی خود را مشاهده کرده و آن‌ها را بهبود ببخشید.

۴٫ هدف‌گیری جمعیتی

این نوع بازاریابی، مخاطبان جمعیتی را هدف قرار داده و محصولات و خدمات شما را به‌صورت آنلاین در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این به شما این امکان را می‌دهد تا تمرکز خود را روی مخاطبانی قرار دهید که واقعاً می‌خواهند از محصولات و خدمات شما بهره‌مند شوند. باهدف قرار دادن این جمعیت‌ها، شما می‌توانید تلاش‌های بازاریابی خود را در مناطق خاص جمعیتی مورد هدف قرار دهید.
هدف قرار دادن این جمعیت‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان خاصی را که احتمال می‌دهید تا محصولات و خدمات شما را خریداری کنند، مورد هدف قرار دهید. هر بار که شخصی از سایت شما بازدید می‌کند و فرم‌های شما را پر می‌کند، به شما می‌آموزد که مشتریان شما واقعاً چه کسانی هستند و اطلاعات مهمی را در مورد سن و منافع آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا با نیازهای آن‌ها بهتر آشنا شوید.

۵٫ بازاریابی جهانی

توانایی فروش محصولات و خدمات شما در سطح جهانی یکی از بزرگ‌ترین مزایای بازاریابی جهانی در کسب‌وکار شما است. در عرض چند ماه شما با تهاجمی از جستجوها، می‌توانید میلیون‌ها بیننده را به خود جذب کرده و مخاطبان زیادی در سراسر جهان دریافت کنید.
به‌وسیله‌ی دیجیتال مارکتینگ، شما به‌راحتی می‌توانید از جغرافیای خود خارج‌شده تا محصولات و خدمات خود را به مشتریان سراسر جهان به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه بدهید. مشتریان موردنظر شما در هرجایی که هستند، می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی جذب کسب‌وکار خود کنید. اگر تعداد مخاطبان شما بیش از مخاطبان محلی باشند، استفاده از بازاریابی جهانی مزیت بسیار بزرگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

۶٫ بازاریابی اینترنتی ؛ یک تیر و چند نشان

یکی از مزایای اصلی بازاریابی اینترنتی این است که به‌وسیله‌ی آن می‌توان میلیون‌ها مشتری را مدیریت کرد. تا زمانی که زیرساخت وب‌سایت شما کارآمد باشد، معاملات چندکاره به‌راحتی می‌توانند به‌صورت موازی در کنار هم انجام شوند. ضمن اینکه کسب درآمد آنلاین با بازاریابی اینترنتی یکی از شیوه های قدیمی و پرطرفدار اینترنتی هم محسوب می شود.
در این حالت، حتی باوجود معاملات زیاد، وب‌سایت شما قادر خواهد بود که خدمات رضایت بخشی را برای هر مشتری که آنلاین خرید می‌کند، به ارمغان بیاورد. این سازگاری بالا از دیجیتال مارکتینگ یک مزیت مهم برای کسب‌وکارها است که می‌تواند بهترین تجربه‌های خرید را برای مشتریان شما به وجود بیاورد.

۷٫ بازاریابی ۲۴ ساعته در طول هفته

بازاریابی اینترنتی باعث کاهش هزینه‌ها شده و در هرزمانی می‌تواند خدمات خود را ارائه بدهد. این به آن معنی است که کمپین‌های بازاریابی شما به‌صورت ۲۴ ساعته و در طول هفته در حال کار کردن هستند. در مقایسه با بازاریابی سنتی، دیجیتال مارکتینگ هیچ محدودیت زمانی برای شما در نظر نمی‌گیرد. درعین‌حال، لازم هم نیست که نگران هزینه‌های کارمندان خود باشید.
علاوه بر این، هیچ‌گونه تفاوت زمانی در بین مناطق بین‌المللی وجود ندارد که نگران این باشید که آیا پیشنهاد‌های شما بر روی مشتریان تأثیر می گذارد یا خیر، همچنین در دسترسی مشتریان به وب‌سایت شما هیچ‌گونه خللی وارد نمی‌کند. زمانی که شخصی کامپیوتر خود را باز می‌کند و به اینترنت وصل می‌شود، احتمال بیشتری وجود دارد که شما بتوانید نتیجه مبارزات بازاریابی خود را مشاهده کنید. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند درزمانی که برای آن‌ها مناسب‌تر است، کسب‌وکار شما را جستجو کنند.

۸٫ خودکارسازی، تکنولوژی بازاریابی اینترنتی

یکی دیگر از مزایای دیجیتال مارکتینگ این است که در این راه، بازاریابی در حد تکان دادن یک موس راحت شده است. در مقایسه با بازاریابی آفلاین و سنتی که به بازاریابان بنا بر استعداد آن‌ها، وظایف مختلفی محول می‌شود، بازاریابی اینترنتی از تکنولوژی پیشرفته‌تر استفاده می‌کند. با استفاده از بازاریابی اینترنتی همه‌چیز خودکار می‌شود.
بازاریابی اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد که هر جنبه‌ای از عملیات کسب‌وکار خود را به یک سیستم کاملاً خودکار تبدیل کنید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که ابزار و تکنولوژی مناسبی را برای کسب‌وکار خود پیدا کنید. با اتوماتیک کردن کمپین بازاریابی خود، می‌توانید از زمان خود به نحو بهتری استفاده کنید.

۹٫ مجموعه‌ای از داده‌ها برای شخصی‌سازی

انجام معاملات از طریق اینترنت به شما اجازه می‌دهد که داده‌های خود را جمع‌آوری کنید. هرگاه یک مشتری بخواهد یک محصول را از طریق یک سایت خریداری کند، داده‌های این عملیات ثبت می‌شوند. کسب‌وکار شما می‌تواند از این داده‌ها به روش‌های مختلفی استفاده کند. اکثر شرکت‌ها داده‌ها را تجزیه‌وتحلیل می‌کنند تا متوجه شوند که چه محصولاتی بیشتر به فروش می‌رسند.
علاوه بر این، داده‌های جمع‌آوری‌شده می‌تواند به مشتریان هم کمک کند، چراکه کسب‌وکار شما می‌تواند برای آن‌ها تبلیغات و سایر مواد تبلیغاتی را بر اساس عادت‌های خرید آن‌ها برایشان ارسال کند. راه‌های مختلفی برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان وجود دارد، مثلاً از طریق مشخصات مشتری و یا اینکه درحالی‌که از وب‌سایت شما خریداری می‌کنند، می‌توانید اطلاعات فراوانی را از آن‌ها به دست بیاورید. اطلاعات جمع‌آوری‌شده در این روش معمولاً سن، جنسیت، محل سکونت، نحوه ورود آن‌ها به سایت، سایت‌هایی که آن‌ها ترک کرده‌اند و محصولاتی که در وب‌سایت شما مشاهده کرده‌اند.
یک راه دیگر برای جمع‌آوری داده‌های مشتری استفاده از ابزارهای اینترنتی و یا نرم‌افزارهای ردیابی است. در مقایسه با بازاریابی سنتی، بازاریابی دیجیتال اجازه می‌دهد تا اطلاعات بهتری جمع‌آوری‌شده و همچنین به شیوه‌ی بهتری آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.
از طریق این مزیت بازاریابی اینترنتی، کسب‌وکار می‌تواند با اقلام و محصولات مختلف و بر اساس منافع شخصی خود، به میلیون‌ها مشتری خدمت کند؛ بنابراین خریداران می‌توانند به‌راحتی محصولات موردنظر خود را بدون نیاز به استفاده از اینترنت در تمام‌روز دریافت کنند.

۱۰٫ بازاریابی و تبلیغات متنوع

هنگامی‌که مخاطبان خود را مورد هدف قرار می‌دهید، تنوع بندی نقش مهمی در تبلیغات و بازاریابی شما دارد. تنوع به این معنی است که شما می‌توانید از طرق مختلف و استراتژی‌های مختلف به چشم‌اندازهای موردنظر خود دست بیابید. با بازاریابی آنلاین، عمل تنوع بندی بسیار ساده‌تر می‌شود. علاوه بر این، اجرای بهتر روش‌های بازاریابی را برای شما ممکن می‌سازد.

۱۱٫ ارتقای آسان بازاریابی و تبلیغات

در هرگونه بازاریابی، تبلیغاتی اجتناب‌ناپذیر وجود دارد که به‌منظور بهینه‌سازی کمپین‌های خود، همه‌چیز را بهینه می‌کنند. در مقایسه با بازاریابی سنتی، تبلیغات آنلاین بسیار دشوار است. هر زمان که کمپین نیاز داشته باشد که اصلاح شود، بازاریابی آنلاین بدون هیچ‌گونه نگرانی در مورد خرابی، وقفه سرویس و یا حتی توقف کل سیستم، اجازه می‌دهد که این اصلاحات موردنیاز اجرا شود.
این به آن معنی است که شما می‌توانید ظاهر مرکز خرید آنلاین خود (وب‌سایت خود) را در چند خط از کدهای CSS تغییر دهید.

۱۲٫ خدمات در معامله‌های فوری

انجام معاملات آسان و تقریباً به‌صورت آنلاین است. شما می‌توانید این کار را از طریق یک سرویس پرداخت دیجیتالی انجام دهید تا نیازی به پول نقد برای خریدوفروش کالا بین بازاریاب و مشتری وجود نداشته باشد. همه‌ی این کارها از طریق راه‌حل‌های پردازش پرداخت توسط شرکت‌های شخص ثالث امکان‌پذیر است.

۱۳٫ روابط فروش بهتر

در بازاریابی سنتی، پس‌ازاینکه عملیات فروش خود را انجام دادند، کارت‌های کسب‌وکار و یا جزوات خود را به مشتریان می‌دهند. بااین‌حال بعدازاینکه مشتریان کارت‌ها را دریافت کردند چه اتفاقی می‌افتد؟ مشتریان یا کارت‌ها را گم می‌کنند و یا به سمت کسب‌وکارهای دیگری می‌روند. تنها زمانی که فروشنده باید این نوع کارت‌ها را به مشتریان خود بدهد، زمانی است که فروشنده مطمئن باشد که مشتری قصد بازدید از محل کار فروشنده را داشته باشد.
درنهایت، بیشتر مشتریان خیلی کمتر به یاد می‌آورند که فروشنده به آن‌ها کارتی داده باشد، بنابراین این روش بازاریابی کار نمی‌کند و خریداران را مجبور به بازگشت نمی‌کند. این عمل بسیار متفاوت با دیجیتال مارکتینگ است، چراکه بازاریابان به‌راحتی می‌توانند آدرس ایمیل چشم‌اندازها و مشتریان خود را دریافت کرده و از آن برای ارتباط با مشتری استفاده کنند.
بازاریاب از طریق این آدرس ایمیل می‌تواند اطلاعات ارزشمندی را در رابطه با (محصول خریداری‌شده، کوپن‌های موجود در محصولات و خدمات خود، تخفیف‌های ویژه و معرفی محصولات جدید) در اختیار مشتریان خود قرار بدهد. گذشته از این آدرس ایمیل، آن‌ها همچنین می‌توانند از شبکه‌های اجتماعی برای تعامل سازگار با مشتریان استفاده کنند.

۱۴٫ بازاریابی در زمان مؤثر

برخلاف بازاریابی سنتی، پیاده‌سازی و شروع کار با دیجیتال مارکتینگ بسیار ساده است. شما به‌راحتی می‌توانید یک کمپین بازاریابی را در هر زمان که برای شما مناسب است تنظیم کنید. در حقیقت، می‌توانید طی چند ساعت فقط بازاریابی ایمیل را برای کسب‌وکار خود تنظیم کنید. در عرض چند دقیقه شما می‌توانید یک پاسخ خودکار ایجاد کنید و یک لیست بازاریابی برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید.

۱۵٫ ادامه کمپین‌های بازاریابی دیجیتال

اثراتی که بازاریابی می‌تواند در پی داشته باشد، یکی از بزرگ‌ترین مزایا را برای کسب‌وکار شما دارا است. به‌عنوان ‌مثال، تلاش‌های بازاریابی محتوا، مانند وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها، ظرفیت کارکرد خود را حفظ می‌کنند و محصولات و خدمات خود را سال‌ها پس از شروع فعالیت‌های بازاریابی خود، ارتقا می‌دهند. تقریباً هر تکنیک بازاریابی آنلاین دارای اثرات ویروسی و طولانی‌مدت است که می‌تواند به‌طور مداوم ترافیک سایت شما را بهبود ببخشد.




تاریخ: پنج شنبه 1 آبان 1399برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

 اهمیت بازاریابی اینترنتی

این که بازاریابی اینترنتی چیست را در ادامه توضیح خواهیم داد ابتدا به دلیل اهمیت آن می پردازیم ما انسان‌ها ابتدا در غار زندگی می‌کردیم، بعدازآن به روستاها رفتیم، بعد شهرها را ساختیم و به زندگی در شهر روی آوردیم، حالا هم می‌خواهیم به زندگی در اینترنت مهاجرت کنیم!

اینترنت یکی از بخش‌های اصلی انسان‌های امروزی شده است. این روزها اکثر مردم وقت زیادی از زندگی خود را در اینترنت صرف می‌کنند؛ برای همین است که می‌گویم کم‌کم انسان‌ها اینترنت نشین می‌شوند!

بازاریابی اینترنتی یکی از روش‌های بقا در اینترنت است. بازاریابی اینترنتی همان اصولی است که به ما کمک می‌کند کسب درآمد کنیم، خود را به دیگران بشناسانیم و در اینترنت دیده شویم.

به دلیل اهمیت موضوع بازاریابی اینترنتی، در این مقاله قصد دارم به 2 سؤال مهم زیر پاسخ دهم:

 

بازاریابی چیست؟

بازاریابی به مجموعه روش‌های شناساندن محصول و یافتن مشتری گفته می‌شود. تولیدکننده به کمک بازاریابی می‌تواند محصول خود را به بازار معرفی کند. بازاریابی به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا راحت‌تر نیازهای خود را تأمین کنند.

انواع روش‌های بازاریابی

روش‌های زیادی برای معرفی محصولات و خدمات وجود دارد.
بازاریابی صنعتی، بازاریابی مصرفی، بازاریابی پارتیزانی، بازاریابی مویرگی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان‌به‌دهان، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی مفهومی، بازاریابی ارزشی و بازاریابی ترکیبی نام چند نمونه از انواع روش‌های بازاریابی هستند.

در میان تمام روش‌های بازاریابی، بازاریابی اینترنتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

چرا بازاریابی اینترنتی مهم است؟

با رشد بی‌سابقه اینترنت، بسیاری از شرکت‌های آمریکایی و اروپایی به این فکر افتادند که تغییری در مفهوم تجارت و تبلیغات ایجاد کنند؛ به همین دلیل بود که روش‌های بازاریابی قدیمی کنار گذاشته شد و بازاریابی اینترنتی رونق گرفت. اصول بازاریابی اینترنتی بر پایه اینترنت استوار است و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان می‌شود. به‌علاوه موتورهای جستجو(مانند گوگل و یاهو) روش‌های بازاریابی اینترنتی را قبول دارند و روی این روش‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. حمایت موتورهای جستجو یکی دیگر از علل رونق گرفتن بازاریابی اینترنتی است.

فکر می‌کنم وقتش رسیده که با مفهوم بازاریابی اینترنتی آشنا شوید.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی به توسعه فروش و بازاریابی در فضای اینترنت می‌پردازد. روش‌های بازاریابی اینترنتی باعث می‌شود که مشتریان از طریق اینترنت جذب و حفظ شوند. این روش بازاریابی، بر کاربران اینترنتی تمرکز می‌کند و آن‌ها را هدف قرار می‌دهد. مجموعه ابزارهای بازاریابی کمک می‌کند تا تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و فروش در فضای مجازی انجام شود.

شرکت‌ها و تجارت‌های بزرگ و کوچک امروزه به نقش پررنگ اینترنت پی برده‌اند و برای معرفی کسب‌وکار خود روی اجرای ترفندهای بازاریابی اینترنتی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

ابزارهای  بازاریابی اینترنتی

تبلیغات بنری، ایمیل، مطالب مفید، رتبه وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی (مثل تلگرام، اینستاگرام، فیس‌بوک و…) نام چند ابزار مهم در بازاریابی اینترنتی است. از این ابزارها در روش‌های بازاریابی اینترنتی استفاده می‌شود.

روش‌های بازاریابی اینترنتی چیست؟

روش‌های زیادی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد. ازجمله آن‌ها می‌توان به روش‌های زیر اشاره کرد:

  • بازاریابی ایمیلی:
    بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ راه مناسبی برای اطلاع‌رسانی، جذب مخاطبان جدید و حفظ مشتریان قدیمی است.
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی:
    با کمک شبکه‌های اجتماعی می‌توان مشتریان جدیدی پیدا کرد، با افراد جدید ارتباط برقرار کرد و در ذهن مشتری ماندگار شد.
  • بازاریابی وبلاگی:
    وبلاگ، از گذشته تاکنون در میان مردم محبوبیت خاصی داشته و دارد. بسیاری از افراد محیط صمیمانه وبلاگ را بر هر فضای دیگری ترجیح می‌دهند. به همین دلیل، بازاریابی به کمک وبلاگ یکی از روش‌های سودمند در بازاریابی اینترنتی است.
  • اصول بازاریابی محتوایی:
    تولید و به اشتراک‌گذاری محتوای جذاب و مفید منجر به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی می‌شود. مقاله، عکس، فیلم، اینفوگرافیک، پادکست، دستورالعمل و راهنما، مطالعه موردی، پرسش و پاسخ، اخبار تحلیلی و کتاب الکترونیکی از قالب‌های پرطرفدار برای تولید محتوا هستند و می‌توانند به‌راحتی بازدیدکننده‌ها را به سمت وب‌سایت شما بکشانند.
  • بازاریابی با موتورهای جستجو:
    در بازاریابی با موتورهای جستجو، مدیر یک وب‌سایت با پرداخت هزینه‌ای، تبلیغ وب‌سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو قرار می‌دهد. هزینه این تبلیغات بر اساس تعداد کلیک‌ها بر روی آگهی حساب می‌شود.
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو:
    بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو یا سئو (SEO) به اصولی گفته می‌شود که کمک می‌کند تا وب‌سایت‌ها در موتورهای جستجو رتبه خوبی به دست آورند. ممتاز بودن وب‌سایت ازنظر موتورهای جستجوگر باعث قرار گرفتن آن‌ها در نتایج اول جستجو و جذب مشتری خواهد شد.
  • بازاریابی ویدئویی:ویدئو، یکی از فرمت‌های موردعلاقه افراد است و خواهان زیادی دارد.
    امروزه ویدئو به‌قدری جذاب شده که به‌عنوان یکی از روش‌های بازاریابی اینترنتی استفاده می‌شود. با کمک ویدئو می‌توان پیامِ خود را به گوش صدها نفر رساند و کسب‌وکار خود را معرفی کرد.

مزایای بازاریابی اینترنتی

  • به دانش فنی و تخصصی نیاز ندارد:در بازاریابی اینترنتی علاقه و پشتکار حرفِ اول را می‌زنند. اشتیاق و پشتکار در بازاریابی اینترنتی به‌قدری مهم است که می‌تواند جای خالی دانش و تخصص را بپوشاند.
  • شبانه‌روزی است:فروشگاه‌های اینترنتی و وب‌سایت‌ها 24 ساعته فعالیت می‌کنند؛ به همین دلیل بدون نگرانی از تعطیلی آن‌ها می‌توان به وب‌سایت‌های مختلف مراجعه کرد.
  • مطابق با تغییرات روزِ جامعه است:این مدل از بازاریابی، از تغییر اوضاع جامعه آگاه است و مطابق با آن اقدام می‌کند.
  • برای شرکت‌های در آستانه ورشکستگی مناسب است:در بازاریابی اینترنتی نیازی به اجرای روش‌های هزینه‌بر نیست و می‌توان با کمترین هزینه فعالیت و تبلیغات کرد.
  • محصولات مطابق با نیاز مشتری تولید می‌شود:یکی از ترفندهای بازاریابی اینترنتی برای اطلاع از نیازهای جامعه این است که ابتدا در جوامع مجازی حضور پیدا کرد و بعد با توجه به نیازهای آن‌ها محصول تولید کرد. با این روش خیلی راحت نیازهای افراد تأمین خواهد شد.
  • می‌توان به افراد بیشتری خدمت‌رسانی کرد:با داشتن وب‌سایت افراد بیشتری می‌توانند همزمان به وب‌سایت شما مراجعه کنند. این کار علاوه بر صرفه‌جویی در وقت باعث می‌شود تا بتوان به مشتریان بیشتری خدمت‌رسانی کرد.

پس‌ازآن که با مفهوم بازاریابی اینترنتی آشنا شدید، می‌خواهم کمی درباره پرسش دوم با شما حرف بزنم.

چگونه می‌توان به کمک بازاریابی اینترنتی کسب درآمد کرد؟

چند حالت را با هم بررسی می‌کنیم تا متوجه درآمدزایی روش‌های بازاریابی اینترنتی شوید. از شما می‌پرسم:

  1. دوست دارید تا خودتان صاحب وب‌سایت شوید؟
    بازاریابی اینترنتی به شما کمک می‌کند تا راهِ جذب افراد و فروش محصولات را یاد بگیرید و برای وب سایتتان انجامشان دهید.
  2. طراح سایت هستید؟
    کمی چاشنیِ بازاریابی اینترنتی را به وب‌سایت‌ها اضافه کنید و بیشتر پول دریافت کنید؛ به همین راحتی!
  3. از قبل یک وب‌سایت داشتید؟
    در این صورت می‌توانید با کمک روش‌های بازاریابی اینترنتی فروش بیشتری داشته باشید، مشتریان جدیدی پیدا کنید و مشتریان سابق را به خرید مجدد دعوت کنید.
  4. می‌خواهید استخدام شوید؟
    شرکت‌های بسیاری وجود دارند که برای وب‌سایت تجاری خود به دنبال فردی می‌گردند تا برایشان در اینترنت فعالیت‌های مرتبط با تبلیغات و بازاریابی را انجام دهد. شما می‌توانید توسط این مراکز جذب شده و مشغول به کار شوید.
  5. به آموزش علاقه‌مندید؟
    مراحلی که در بازاریابی اینترنتی یاد می‌گیرید را به دیگران یاد بدهید و کسب درآمد کنید.
  6. به دنبال شغلِ دوم می‌گردید؟
    می‌توانید با پذیرفتن پروژه‌های اطرافیان و انجام دادن کارهایشان درآمد خوبی به دست بیاورید.
  7. می‌خواهید در خانه خود کار کنید و پول دربیاورید؟
    اگر تمایل به کار کردن در منزل دارید به شما قول می‌دهم به‌راحتی از بازاریابی اینترنتی پول دربیاورید. تولید محتوا، تولید عکس و اینفوگرافیک، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها از جمله مشاغلی هستند که جزو زیرمجموعه‌های بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شوند.

امیدوارم متوجه طرح این پرسش‌ها شده باشید، با یادگیری اصول بازاریابی اینترنتی شما می‌توانید به‌عنوان یک بازاریاب اینترنتی برای وب‌سایت خودتان یا دیگران به دنبال افزایش فروش باشید یا تجربه‌هایتان را به دیگران منتقل کنید.

یخ‌های عصرِ یخبندان به‌یک‌باره شکستند!

ساکنین عصر یخبندان فکرش را هم نمی‌کردند که روزی یخ‌هایی به آن بزرگی از هم می‌پاشند. مسلماً اگر از وقوع این اتفاق باخبر بودند، برای آینده خود فکری می‌کردند. دیر یا زود یخ‌های زندگی سنتی می‌شکند و مجبور خواهیم شد تا در دنیای جدید و عجیب به نام اینترنت زندگی‌مان را ادامه دهیم. حالا انتخاب با ماست می‌توانیم خودمان را برای حضور در شلوغی اینترنت آماده کنیم یا به عاقبت عصر یخبندانی‌ها دچار شویم. شرکت در دوره جامع آموزش بازاریابی اینترنتی شما را برای اینترنت نشینی آماده می‌کند. تصمیم با شماست!




تاریخ: پنج شنبه 1 آبان 1399برچسب:بازاریابی اینترنتی , انواع بازاریابی,
ارسال توسط پول دوست