کسب درآمد با فروش بک لینک
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد با فروش بک لینک

بک لینک ها به دلیل اهمیتش در رشد سایتها یکی از راههای کسب درآمد در ایران محسوب می شود. بک لینک از این نظر که در رشد همه جانبه سایت تاثیر دارد و موجب رشد در گوگل و آلکسا می شود طرفداران خاصی دارد. کسانی که دارای سایت و وبلاگ هستند می تواند از طریق فروش بک لینک به مدیران فروشگاهها و سایتها اقدام به کسب درآمد کنند در واقع گرفتن بک لینک جذب تبلیغات است. در اینجا تعریف بک لینک و شیوه های استفاده از آن شرح داده خواهد شد.

اصولا بک لینک به لینکی گفته میشه که ازیک سایت به سایت شما داده میشه و باعث میشه تا رتبه سایت شما در نتایج گوگل بالا بیاد.

به عنوان مثال شما سایتی در زمینه فروش اینترنتی فرش دارین، و یک سایت میاد کلمه فروشگاه اینترنتی فرش را با لینک سایت شما در سایت خودش درج میکنه، خود این باعث میشه تا شما در نتایج سرچ گوگل وضعیت بهتری پیدا کنید.

در حال حاضر همه دارن به این سمت پیش میرن که در کنار کسب و کار خودشون حتما یک سایت هم مرتبط با شغلشون داشته باشند، تا به این وسیله هم بهتر شناخته بشن و هم اینکه فروش بهتری رو تجربه کنند.

هنگامی که تعداد این سایت ها در یک حوزه فعالیت زیاد باشند، مطمئنا سایتی موفق تر هست که سئو بهتری داشته باشه، و یکی از از رمزهای سئو بهتره داشتن بک لینک بیشتر هست.

بک لینک چیست

خوب، اکنون میخاهیم در مورد کسب درآمد از فروش بک لینک با شما صحبت کنم، به نظر من کمتر سایتی پیدا میشه تا به سایت های جدید لینک بده و معمولا  به سایت های قدرتمند و جهت کسب اعتبار برا خودشون لینک میدهند.

اما خیلی از سایت ها جهت دریافت بک لینک به خرید بک لینک اقدام میکنند و از سایت هایی که دارای رتبه الکسای خوبی هستن بک لینک میخرند و این باعث میشه تا رتبه بهتری در نتایج گوگل به دست بیارند.

شما میتونید با ایجاد سایت پر بازدید علاوه برا این اینکه از اون سایت کسب درآمد از پاپ آپ و کسب درآمد از کوتاه کردن لینک و کسب درآمد از گوگل ادسنس رو تجربه کنید میتونید در کنارش کسب درآمد از فروش بک لینک رو هم در کارهای خودتون داشته باشین.

اما اگر یک سایت پربازدید دارین و تا الان به فکر کسب درآمد از فروش بک لینک نیفتاده بودین، به شما پیشنهاد میکنم که همین الان دست به کار بشین، و با زدن آگهی در سایت های درج رایگان آگهی با عنوان فروش بک لینک و یا عنواین دیگر نسبت به تبلیغ در اینخصوص اقدام کنید.

مطمئن باشید خیلی از افراد در اینترنت به دنبال خرید بک لینک ارزان هستند، و شما میتونید از این فرصت بهترین استفاده رو بکنیید، حتی اگر رتبه سایت و وبلاگ شما هم خوب نباشه، باز هم میتونید با قیمت کمتر کسب درآمد از فروش بک لینک داشته باشید.




تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد , فروش ,بک لینک,کسب و کار, تجارت بک لینک,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با سایت نیازمندیها و آگهی ها

یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد در ایران ثبت آگهی و یا تبلیغ در سایتهای نیازمندی و ثبت آگهی هست معمولا این سایتها به شیوه رایگان و پولی هست. شما هر کلا و یا خدماتی را می توانید در اینگونه سایتها قرار دهید و مشتری جذب کنید یادم می آید زمانی سایت ایستگاه پیشتاز تبلیغات در فضای مجازی بود و دست به نوآوری در این زمینه بود و هم خود سایت و هم فروشندگان کسب درآمد عالی داشتند اما الان مدتهاست سایتهای جدید با ارائه خدمات متنوع در حال رقابت شدید با یکدیگر هستند . با این مقدمه کوتاه به کارکرد و شیوه درآمدزایی از سایتهای نیازمندی و معرفی معروف ترین آنها خواهیم پرداخت.

کسب درآمد از سایت نیازمندیها، را میتوان یکی از  بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت عنوان کرد، و اگر خوب عمل کنید میتوانید از یک سایت نیازمندی به درآمد میلیونی دست پیدا کنید.

خیلی ها جهت کسب درآمد از اینترنت به ایجاد وبلاگ و سایت جالب به امید گرفتن تبلیغ اقدام میکنند، شاید این روش هم مناسب باشد ولی دیگر اثر گذشته را ندارد.

معمولا افرادی که به سایتی مراجعه میکنند، کمتر توجهی به آگهی های داخل سایت دارند، و بیشتر در پی نیاز خود به سایت مراجعه کرده اند، البته اگر بنر تبلیغاتی مرتبط با سایت باشد، شاید موثر باشد، که آن هم خیلی زیاد نیست، این شیوه تبلیغ (تبلیغ مرتبط با سایت) اولین بار توسط گوگل ادسنس اجرایی شد.

خوب پس باید جهت گرفتن تبلیغ و کسب درآمد از شیوه دیگری استفاده نمود، روشی که جلب توجه کند و درنهایت موجب کلیک کردن و مشاهده تبلیغ شود.

شرکت های بزرگ تجاری  جهت تبلیغ محصول خود دیگر مثل گذشته عمل نمیکنند، روشی که آنها در گذشته استفاده میکردند این بود که، ابتدا سایت ها و وبلاگ های پر بازدید را شناسایی میکردند و بعد تبلیغات خود را به چنین سایت هایی واگذار میکردند.

درآمد سایت آپارات

 

اما اکنون دیگر مستقیما خدمات خود را در سایت های نیازمندی درج میکنند و یا با ایجاد فروشگاه اینترنتی نسبت به فروش محصول خود اقدام میکنند.

در کسب درآمد از سایت نیازمندیها همه برنده هستند، یعنی هم فروشننده و هم خریدار و هم صاحب سایت نیازمندیها، و فکر میکنم که میدانید علت چیست.

در این شیوه از کسب درآمد، وقتی شخصی به محصول یا خدماتی نیاز داشته باشد، با جستجو در سایت نیازمندیها، محصول و خدمات مورد نیاز خود را با توجه به بودجه خود پیدا میکنه و به صاحب سایت و فروشنده سود می رسونه، پس هم برنده هستند.

بله، این روش بهترین شیوه تبلیغ و کسب درآمد هست، فقط کافیه که شما یک سایت نیازمندی ایجاد کنید و با دریافت تبلیغات به کسب درآمد از اینترنت مشغول بشین.

یکی از سایت های موفق در این زمینه سایت دیوار هست، شاید شما هم برای یکبار هم که شده با این سایت سر و کار داشتین، سایتی که درآمدش از طریق درج آگهی ویژه و ثبت لینک هست.

درآمد این سایت تا کنون فاش نشده است ولی مطمئن باشین یک درآمد میلیاردی هست، شما شاید نتوانید مثل دیوار باشید ، ولی مطمئن باشین حتی اگر یک درصد دیوار هم فعالیت کنید میتونید، درآمد خوبی داشته باشین.

شما با ایجاد سایتی شبیه دیوار و یا شیپور و درج رایگان آگهی برای آگهی های معمولی و دریافت مبلغی برای آگهی ویژه میتونید به راحتی کسب درآمد داشته باشین.

سایتهای نیازمندی برای کسب درآمد بسیار فراوان است که به مرور آنها را معرفی و شیوه درآمد زایی از آنها شرح خواهم داد

با ما همراه باشید.




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با خرید و فروش عکس در اینترنت

 دنیای مجازی پر از تنوع در کسب درآمد است و هر عکس با هر توانایی می تواند کسب درآمد کند . یکی از شیوه های تخصصی کسب درآمد در اینترنت ، عکس است البته افراد آماتور و غیر حرفه ای هم می توانند با عکاسی کسب درآمد کنند منتهی ایده و نگاه خاص در عکاسی می تواند زودتر به نتیجه برسد . حتما در مطبوعات شنیده اید که برخی افراد با گرفتن عکس هایی خاص و جالب چند ده و حتی چند صد هزار دلار کسب درآمد کردند . این افراد این عکس ها را به نشریات و روزنامه های می فروشند در واقع مالک عکس آن عکس را به دیگری واگذار می کند با این مقدمه به شیوه کسب درآمد از راه خرید و فروش عکس در اینترنت می پردازم:

یکی دیگر از روشهای کسب درآمد از اینترنت گرفتن عکس  و فروش از طریق سایت فروش عکس هست، بله عکس بگیرید و کسب درآمد کنید، شما اگر یک دوربین نسبتا خوبی دارین و کمی با حرفه عکاسی آشنایی دارین میتونین خرید و فروش اشتراکی عکس راه اندازی کنید.

در دنیا خیلی از شرکت های بزرگ تجاری جهت معرفی کردن محصولات خودشون و همچنین تبلیغ به یک عکس جالب و جذاب نیاز دارن و همینطور که میدانید خارج از کشور قانونی به نام کپی رایت هست و این قانون باعث میشه تا هر شرکت جهت تبلیغ کردن محصولات خود از یک عکس خاص و جذاب  استفاده بکنه و حق استفاده کردن از دیگر عکس های سایت ها و وبلاگ ها رو نداره و نتیجتا مجبور به خرید عکس میشه.

پس شما میتونین در این حرفه وارد بشین و کسب درآمد میلیونی داشته باشین، خیلی از ما در بازدید از اماکن دیدنی و مناظر عکس هایی گرفتیم و در گوشی و کامپیوتر خودمون ذخیره کرده ایم که خود اینها هم میتونن ،منبع درآمد خوبی باشند.

فروش عکس به سایت های خارجی
فروش عکس با کیفیت بالاگالری فروش عکس

خوب بعد از تهیه کردن  عکس باید نسبت به فروش عکس ها اقدام کنید،آیا نسبت یه نحوه فروش عکس در اینترنت آشنایی دارین، یا بهترین سایت فروش عکس رو میشناسین؟

استاک فوتو، یک سایت ایرانی هست  برای فروش عکس ها و طرحهای گرافیکی بصورت کاملا آنلاین که خوب میشه رو ایرونی بودنش حساب باز کرد، و میتونین به راحتی درآمد خودتون رو از یکی از بانک های ایرانی دریافت کنید.

iStock Photo،که خود سایت  اقدام به فروش عکس شما  دوست عزیز میکنه و پانزده درصد از سود فروش و دانلود عکس های شما رو به حساب شما واریز میکنه، البته شما باید یک حساب اینترنتی که مورد قبول این سایت باشه داشته باشین.

SmugMug، که سایت یه فروشگاه اینترنتی معتبر در اختیار شما قرار میده و هشتاد و پنج درصد سود فروش متعلق به شما هست.

fotoliaهم سایت جهت قیمت گذاشتن رو عکس ها هست و درصد دریافت سودش متغیره،و میشه بهش بورس عکس هم گفت.

شما در هنگام تهیه عکس باید به این نکته توجه بکنین که قرار هست عکس های شما جهت درج بر روی بروشور تبلیغاتی و سایت های مهم استفاده بشن، پس هر عکسی مناسب نیستن و باید درمورد نوع عکس که قراره به سایت های فروش عکس بفرستین اطلاعاتی به دست بیارین .

به طور معمول عکس انسانها که دارای نکات جالب توجه باشند،  در اینترنت بسیار بیشتر مورد توجه قرار میگیرن، اگر علاقه داشتین ببیند چه عکسی باید تهیه کنید ، یک نگاهی به سایت های خرید و فروش عکس بیندازین و ببینین عکس های پرفروش ، دارای چه ویژگیهایی بودن.

اگر در روستا زندگی میکنید و یا جزو عشایر هستین عکس گرفتن از پیرزن ها و پیرمردهای و بچه های در حال بازی رو فراموش نکنید، که سوژه و ایده مناسبی جهت فروش اونها در اینترنت و کسب درآمد هستن.




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از فیسبوک facbook

سایتها بزرگ درآمد بزرگ و مخارج بزرگ دارند ولی تمام این سایتهای بزرگ با یک ایده شروع به کار کردند و این ایده را پرورش داده رشد کردند سایت فیسبوک که در واقع الان بزرگترین کمپانی اقتصادی در اینترنت هست و حتی به نظر برخی بازدیدش از گوگل هم بیشتر است( البته دلایل خاص خود را دارد) زمانی از یک ایده کوچک شروع شد و الان صاحبش در حال پول پارو کردن میلیارد میلیارد است . خود فیسبوک شیوه های متعدد ، جالب و متنوع کسب درآمد دارد که در اینجا قصد داریم جهت آشنایی شما بیاورم البته این شیوه های راههای آشنا و معرف کسب درآمد است:

فرمول کسب درآمد از اینترنت آدام سی میلر

کسب درآمد از فیسبوک

 

آموزش کسب درآمد از فیسبوک

کسب درآمد از فیسبوک یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران هست، مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک هرگز فکر این را هم نمی‌کرد کاری که در  اوایل سال 2004 در خوابگاه دانشگاه خود طراحی کرده بود تنها طی چند سال رقبای خود را یکی پس از دیگری کنار بزند و به بزرگترین و بهترین شبکه اجتماعی دنیا با جمعیت بیش از دو میلیارد کاربر تبدیل شود.

جالبه  بدونید این شبکه اجتماعی محبوب توانست  در فصل چهارم سال ۲۰۱۳ درآمدی نزدیک به سه میلیارد دلار به‌دست آورد و جالب‌تر اونکه طبق گزارش شرکت انگلیسی Happier فیس‌بوک در هرثانیه 230 دلار درآمد داره، اما فرمول کسب درآمد فیسبوک چیه ؟ من در اینجا با آموزش کسب درآمد از فیسبوک در خدمت شما هستم.

طریقه کسب درامد از طریق فیسبوک

اعضای فیسبوک از چندین راه برای کسب درآمد از اینترنت استفاده می‌کنند که بهترین آنها تبلیغات است، اما تبلیغات در فیس‌بوک با سایر شبکه ها و سایت ها بسیار متفاوت داره ، فیس‌بوک با توجه به جنسیت افراد، محل زندگی کردن افراد و  علاقه‌ و ..که کاربر با درج کردن آن در پروفایل خود در اختیار فیس‌بوک میذاره ، تبلیغاتی که احتمالا برای کاربر می‌تواند جالب و فریبنده باشد.

گوشه صفحه به تبلیغ میذاره  و با کلیک کار بر روی یکی از اونها، تازه هنر هوشمند فیس‌بوک آغاز به کار میشه و با ذخیره کلیک‌های اعضا علاقه‌مندی‌ او را دسته بندی کرده و متناسب با آن تبلیغات بعدی را نمایش میذاره.

به عنوان مثال فرض کنید شما روی تبلیغی با مضمون فروشگاه موبایل کلیک می‌کنید، اگر جوان باشید اصولا دسته‌بندی تبلیغات به طور هوشمند به سمت فروشگاه‌هایی می‌رود که دارای موبایل های هوشمند تر و با دوربین و امکانات بیشتر میروید و در شهر شما نمایندگی فروش دارند و شما با هر کلیک روی آگهی‌ها، به فیسبوک سود میرسونید.

موبایل بهترین ابزار کسب درآمد:

اما این تنها یکی از راههای کسب درآمد فیسبوک است که اختصاص به این سایت نداره و گوگل ادسنس، یاهو و بسیاری از سایت‌های معروف دنیا نیز به این شیوه کسب درامد دارند، روش دیگر کسب درآمد فیس‌بوک از طریق گوشی همراه و تبلیغات موبایلی است.

بر اساس برخی از آمارها، کاربران موبایل در روز به طور متوسط پانزده بار فیسبوک خود را کنترل و چک می‌کنند،  اما فیس‌بوک فقط به کسب درآمد از این اپلیکیشن قانع نشده و اپلیکیشن‌های بزرگی همچون اینستاگرام را خرید کرده و درآمد حاصل از آنها را نیز تصاحب می‌کند، طبق اعلام مسئولان فیس‌بوک، 53 درصد از درآمد این وب سایت محبوب از طریق تلفن همراه کسب میشه.

ارسال پیامک پولی به خواننده ها و بازیگران تلویزیون:شبکه اجتماعی فیسبوک تاقبلا بیشتر خدماتش رایگان بود، اما این شرکت در جدیترین روش خود برای کسب درآمد اعلام کرده افرادی که دوست دارن تا به افراد مشهور دنیا پیغام خصوصی ارسال بکنند این امکان را دارند تا با پرداختن مبلغی ناچیز این کار را انجام دهند.

ساندی تایمز در گزارشی در این رابطه نوشت که فیسبوک این راه و طریق را در انگلیس شروع کرده است و براساس آن اعضای این شبکه اجتماعی می‌توانند با پرداخت مبلغی میتوانند به افراد سرشناس در دنیای هنر پیغام خصوصی مستقیم ارسال کنند.

مبلغ پرداختی برای ارسال پیام به افراد معروف دنیا با توجه به روش فعالیت آنها از فرق کرده  و تا یازده پوند برای هر پیام است، فیسبوک اعلام کرده  که این کار با هدف کمک به کم شدن شمار پیام های ناخواسته صورت گرفته است.




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از گوگل ادسنس Google Adsense

 زمانی که قصد داشتم شیوه آموزش از گوگل ادسنس را شرح بدهم متاسفانه حالم خیلی گرفته شد چرا که کسب و کار و همکاری با گوگل برای ایرانیان و فارسی زبانان سخت است البته محال نیست ولی سختی دارد . اگر واقعا کسب درآمد از گوگل برای ایرانیان فراهم می شد دیگر دنبال درآمد زایی از کلیک و کوتاه کننده لینک و پاپ آپ از سایتها و تبلیغات بی کیفیت نبودیم . درآمد از گوگل فوق العاده عالی و به نظر من با توجه ارزش دلار محشره هست گوگل فوق العاده دقیق و در پرداختها دقیق و منظم است و تاثیر تبلیغات و کسب درآمد از آن قابل قیاس با هیچ چیزی نیست.با این حاب به نظر من گوگل ادسنس نسبت به سایر روشهای کسب درآمد چندین مزیت دارد که بهترین ، محبوبترین، پردرآمدترین، دقیق ترین و مفیدترین نسبت به سایر درآمدهاست.

گوگل ادسنس ( Google Adsense ) در واقع از محبوبترین  و بهترین و پرسود ترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران است. شما با استفاده از گوگل ادسنس می توانید از  مفید ترین سیستم های تبلیغات در اینترنت استفاده کنید و از سایت خود کسب درآمد داشته باشین.

ثبت نام در گوگل ادسنس برای ایرانیان کاملا رایگان است و شما می توانید به سادگی برای خودتون  یک حساب گوگل ادسنس افتتاح کنید.

چرا گوگل ادسنس درآمد عالی نصیب ما میکنه. چون گاهی برای یک کلیک تا یک دلار پرداخت میکنه، یعنی اگه سایتی دارین که روزانه 2000 بازدید کننده داشته باشد، روی تبلیغات اون هم با تبلیغات گوگل میتونید روزانه 2000 دلار کسب درآمد داشته باشین.

روش  کسب درآمد با گوگل ادسنس

شما یک وبلاگ یا وب سایت ایجاد می کنید، بیننده جذب می کنید و در پایان از طریق گذاشتن تبلیغات گوگل ادسنس در سایت خود کسب درآمد خواهید داشت.

گوگل ادسنس از یک موتور هوشمند بهره میبره، بدین معنی که بر اساس محتوای سایتتون  تبلیغات را نمایش می ده، مثلا اگر در مورد موتور مطلب می نویسید تبلیغات مرتب با موتور به نمایش در خواهن آمد.

برای کسب درآمد از اینترنت با استفاده از گوگل ادسنس شما احتیاج به جذب بازدیدکننده زیادی دارین، بر اساس تجربه در ازای هر 900 نفر بازدید کننده شما می توانین درآمدی بین 2 تا 7 دلار را در نظر داشته باشین.

گوگل ادسنس فارسیسایت گوگل ادسنس

در نتیجه همینطوری که متوجه شدین برای کسب درآمد خوب ا ز گوگل ادسنس شما به ترافیک بالا نیاز دارین، محتوای خوب میتونه این کار را برای شما انجام بده.

همچنین به این نکته توجه داشته باشین که مطالب شما نباید ناقض کپی رایت باشه. اگر یک سایت با محتوای کپی شده ایجاد بکنید گوگل اکانت شما را مورد تایید قرار نمی ده.

یکی دیگر از نکات مهم در مورد کسب درآمد از گوگل ادسنس سی آر تی است که به معنای میانگین کلیک بر اساس تعداد بازدیدکننده ها هست.

به عنوان مثال اگر که شما ۱۰۰۰۰ بازدیدکننده دارین، هرچه تعداد کلیک کردن بازدیدکنندگان بر روی تبلیغات موجود در سایت شما بیشتر باشه، درآمد شما نیز بیشتر می شه.

شما می توانین اندازه و رنگ و دیگر مشخصات تبلیغات متنی و گرافیکی گوگل ادسنس راطبق شکل ظاهر سایت خودتون تغییر بدین و سپس کد تبلیغات رودرون سایتتون قرار بدین.

بعنوان مثال شما در ماه اول تبلیغات را در وب سایت خود تون میذارین و در انتهای ماه 700دلار درآمد کسب می کنین. گوگل این 700دلار را در پایان ماه دوم از طریق چک یا واریز به حساب شما براتون ارسال میکنه

مراحل ثبت نام در گوگل ادسنس

1- گوگل نامه ای را به آدرس پستیتون که در هنگام ثبت نام وارد کردین پست می کند که در آن نامه پین کدی ۵ رقمی نوشته شده. اون پین کد را باید در سایت وارد بکنید.

2- اطلاعات مالیاتی باید تکمیل بشه که آیا در آمریکا زندگی می کنید و یا نه و چندین پرسش دیگر که خیلی راحتن.

3- تاییدیه تلفن در این قسمت هست .با کلیک روی Submit شماره تلفنی که در هنگام ثبت نام وارد کردین زنگ می خوره و ۴ رقم عدد خونده می شه، این عددها را یادداشت کنین و در سایت بنویسین.

4- قبول کردن قرارداد و ثبت کردن IP اینترنتی صاحب اکانت توسط گوگل ادسنس

بعد از اینکه مراحل ذکر شده با موفقیت به اتمام برسه اکانت از حالت قفل خارج میشه و سر ماه  گوگل چکی را به مبلغ در آمد اکانت ماه قبلتون  به آدرس پستیتون ارسال میکنه.

google adsense

چند نکته مهم برای تائید وب سایت خود در گوگل ادسنس

مفید و پربار بودن محتوا:گوگل طرفدار  سایت های پر محتوا و آموزنده هست. شما می تونین با ارائه مطالب مفید و تازه در زمینه مورد نظر در سایت خود و ارائه مقالات مفید، از مرتبه بهتری در نزد گوگل ادسنس برخوردار بشین.

استفاده نکردن از دامین با پسوند ir:همچنان که می دونین گوگل ایران را تحریم کرده و از ارائه بسیاری از خدماتش به ایرانیان سرباز می زند. با انتخاب پسوند ir، برای دامین سایت خودتون گوگل ادسنس متوجه میشه که شما یک ایرانی هستین  و همین موضوع باعث میشه تا سایت شما تایید نشه.

استفاده کردن از هاستینگ با سرور خارجی: در صورتی که سرویس هاستینگ شما داخل ایران باشه، بدین معنیه که سرور آن در داخل یران قرار داشته باشد، این امر به راحتی برای گوگل ادسنس قابل تشخیصه  و سایتون رو تایید نخواهد کرد.

گذشتن حداقل ٣ ماه از تاریخ ایجاد سایت: وب سایت هایی که به تازگی افتتاح شدن  در نزد گوگل ادسنس جایگاهی ندارن، پس سعی کنید سایتی رو به گوگل ادسنس معرفی کنید که حداقل سه ماه از تاریخ ایجاد اون گذشته باشه.

اولین سایت که به گوگل ادسنس معرفی میکنین حتما به زبان انگلیسی باشه: گوگل ادسنس با فارسی بودن سایتون مشکلی نداره، ولی اگر که قصد معرفی اولین سایت خود به ادسنس رو دارین، این سایت باید به اجبار به زبان انگلیسی باشه.

بعد از اونکه سایت توسط ادسنس  تایید شد، دیگر می توانین به آسانی هر تعداد سایتی که مایل بودین رو به زبان فارسی معرفی کنید.




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد از طریق مینی جاب

 کسب و کار در دنیای واقعی و اینترنت متنوع است . این کار ممکن است به صورت بزرگ و عمده باشد و یا به صورت دائم و فراگیر باشد و یا اصلا هیچ کدام از اینها نباشد و به صورت کوچک و پاره وقت باشد زمانی که در طول روز بیکار هستید و یا اوقات فراغت مناسبی دارید می توانید کار و کسب کوچک را بیندازید این نوع کسب و کار نیاز به تخصص خاصی ندارد و ممکن است که با یک ایده کوچک شروع شود . مینی جاب یا کسب کار کوچک اینگونه است که در اینجا قصد دارم شرح و نمونه ای از آن را مثال بیارم :

آیا تا الان کلمه مینی جاب رو شنیدین، minijob که آن را در ایران به عنوان کارهای کوچک میشناسن یکی از روش های معتبر جهت کسب درآمد از اینترنت هست، اگر در روز 2 الی 3 ساعت وقت بذارین میتونین درآمد روزانه 30هزار تومن و بیشتر رو تجربه کنید، ولی می خواهم این مبحث رو با یک مثال عملی شروع کنیم. خوب من می خواهم یکی از مینی جاب های یکی از سایت های رو اینجا با هم انجام بدیم، تا حداقل  یک مثال عملی در این زمینه انجام داده باشیم، بعد اگه  از کار خوشتون اومد، این روش رو جهت کسب درآمد از اینترنت انتخاب کنید. ابتدا شما موتور جستجوگر گوگل رو باز کنید، و بعد کلمه وبلاگ پول دوست رو تایپ کنید و سپس رو دکمه سرچ گوگل سرچ کلیک کنید. هدف پیدا کردن وبلاگ http://www.pooldost.loxblog.com/ هست، یعنی شما باید تو صفخات گوگل به دنبال این سایت باشین، وقتی پیدا کردین روش کلیک کنید و یک دقیقه منتظر بمونید، در پایان باید صفحه و ردیف که سایت مورد نظر داخلش بود رو برای سایت که مینی جاب رو به شما داده بفرستین، به همین راحتی تونستین کسب درآمد کنین.

بالا بردن سایت در سرچ گوگل
نرم افزار بالا بردن رتبه سایت در گوگل

خوب دوستان شما باید ردیف اول و صفحه 5 رو برای سایتی که مینی جاب رو به شما داده بفرستین.

اگر اینکار رو دوست داشتین میتونید از طریق لینک زیر عضو سایت کلیکار که دارای مینی جاب های زیادی هست بشین و کسب درآمد خوبی رو تجربه کنید.

لینک عضویت http://clickar.ir

 البته این نوع سایتها وقتگیر و پر حوصله هست و نباید به هر سایتی اعتماد کرد ضمن اینکه به پرداختی آنها توجه کنید تا وقت و انرژی و پهنای باندتان هدر نرود . به مرور سایتهای معتبر و درآمد زا را در ارسالهای بعدی معرفی خواهم کرد

در ادامه همراه باشید.




ارسال توسط پول دوست

صفحه قبل 1 ... 27 28 29 30 31 ... 32 صفحه بعد