نکاتی مهم قبل از راه‌اندازی شغل اینترنتی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

توسعه اینترنت و آسان بودن دسترسی به آن باعث شد تا کسب‌ وکارهای اینترنتی هرساله رونق بیشتری بگیرند و کسب درآمد از اینترنت به یک امر رایج در بین مردم تبدیل شود. البته به مرور زمان، سایت‌ها و پلتفرم‌هایی برای ایجاد مشاغل اینترنتی نیز در دسترس عموم قرار گرفت که می‌توان به‌راحتی از آن‌ها برای ایجاد شغل آنلاین خود استفاده کرد؛ از جمله این بسترها می‌توان به سایت‌های دیوار و شیپور در کشورمان اشاره کرد.

خوشبختانه در ایران روز به روز بر تعداد کاربران آنلاین افزوده می‌شود. شما نیز با رعایت یک سری نکات اولیه علاوه بر استفاده از اینترنت برای راحتی کارهای خود، می‌توانید از آن درآمد تضمینی نیز کسب کنید. با ما همراه باشید تا در مورد راه‌اندازی انواع کسب‌وکار اینترنتی بدون سرمایه یا با سرمایه کم اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهیم. کسب کار اینترنتی تضمینی چیست؟

کسب درآمد از اینترنت

نکاتی که باید قبل از راه‌اندازی شغل اینترنتی خود بدانید

وقتی صحبت از کسب درآمد از اینترنت می‌شود، راحتی کسب درآمد از آن بیش هر گزینه دیگری افراد را کنجکاو می‌کند. کسب درآمد از اینترنت ممکن است تصورات اشتباهی در ذهن بسیاری از انسان‌ها ایجاد کند. بنابراین قبل از اینکه هر کسب‌وکاری را در محیط وب معرفی کنیم، به بررسی ۵ اشتباه رایج می‌پردازیم که ممکن است در آینده آفت کار اینترنتی شما شوند:

  • پیمودن راه صدساله در یک شب

در حال حاضر کسب‌وکارهای اینترنتی زیادی وجود دارند که روزانه درآمد نجومی از اینترنت کسب می‌کنند. اما آن‌ها نیز کار خود را از یک ایده کوچک شروع کرده‌اند. بنابراین هرکاری به یک مدت زمان مشخص برای ارتقا نیاز دارد.

 

انتظار اینکه بتوانید در عرض چند هفته یا چند ماه یک کسب‌و‌کار اینترنتی پردرآمد داشته باشید، انتظاری است که ممکن است شما را بعد از تلاش کمی ناامید کند. بنابراین همیشه یادتان باشد که در هیچ کسب‌وکاری (حتی کسب‌وکارهای دنیای واقعی) نمی‌توان یک شبه راه صدساله را پیمود.

  • کسب‌وکار اینترنتی نیاز به هیچ‌گونه مهارتی ندارد

بسیار میشنویم که گفته می‌شود: «برای راه‌ اندازی کسب‌ و کار اینترنتی، نیاز به مهارت خاصی نیست!». این جمله تا حدی می‌تواند درست باشد، اما منظور از مهارت، مهارت‌های حرفه‌ای کسب‌وکار است. این در حالی است که برای راه‌اندازی یک کار آنلاین، شما به مهارت‌های عمومی استفاده از کامپیوتر و اینترنت نیاز دارید.

به‌علاوه باید بتوانید همیشه اطلاعات جدید اینترنتی کسب کرده و به‌اصطلاح همیشه «آپدیت» باشید. اگر کس دیگری در دسترستان نباشد که وب‌سایت شما را مدیریت کند، شما باید خودتان مهارت‌های مربوط به ایجاد سایت و سئو مطالب را فرا بگیرید.

  • مشورت با افراد بی‌اطلاع

یادتان باشد برای راه‌اندازی یک کسب وکار موفق چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی، باید تصور معقولی از کار خود داشته باشید. برای بدست آوردن این تصور معقول می‌توانید با فرد مناسبی مشورت کنید.

فردی که برای مشورت انتخاب می‌کنید باید حتماً خودش صاحب یک کسب‌وکار آنلاین باشد و از آن درآمد داشته باشد. بسیار پیش آمده که فردی برای ایجاد یک کار اینترنتی بسیار پردرآمد با شخصی مشورت کرده است که هیچ دانشی در مورد کسب‌وکارهای اینترنتی نداشته است؛ چنین اشخاصی چون اطلاعات درست در زمینه مشاغل آنلاین ندارند، شما را از تصمیم‌تان منصرف می‌کنند.

بنابراین حتماً افراد آگاهی را برای این کار انتخاب کنید. اگر چنین شخصی را در اطراف خود ندارید می‌توانید به صاحبان کسب وکارهای اینترنتی پیام بدهید و از آن‌ها درخواست مشاوره کنید. اگر لازم شد هزینه مشاوره را نیز (اگر در حد توانتان بود) پرداخت کنید. هیچ چیز به اندازه دریافت یک مشاوره کسب و کار خوب از یک فرد کاربلد نمی‌تواند راه‌گشای کار شما باشد. پس در نظر داشته باشید که کسب درآمد از اینترنت زمانی امکان‌پذیر است که شما از مشاوران و افراد مطلع در این حوزه کمک بگیرید.

  • فقط به فکر فروش خود بودن

اولین رمز موفقیت در هرکاری، صداقت در آن کار است. اگر فقط به فکر فروش و راه افتادن کار خود باشید، شاید درآمد تضمینی خوبی کسب کنید اما کسب‌ و کار شما ماندگار نخواهد بود. بنابراین در هرکاری که تصمیم به انجام آن دارید، علاوه بر منافع خود، منافع مشتریان خود را نیز در نظر داشته باشید.

توجه به اینکه رونق کسب‌وکار شما به مشتریان شما بستگی دارد، می‌تواند حس احترام به مشتری را در شما ایجاد کند. آن‌گاه مشتریان نیز این احترام را درک کرده و به شما وفادار خواهند بود.

  • برنامه‌ریزی مکتوب نداشتن

حافظه انسان قابل اعتماد نیست؛ بنابراین هر برنامه‌ای برای کسب‌وکار جدید خود دارید، آن را به‌صورت مکتوب ثبت کنید. اگر ایده‌ها و برنامه‌های خود را بنوبسید، هربار با مرور آن‌ها، ایده‌های تازه‌ای نیز به ذهنتان خواهد رسید. با برنامه پیش رفتن همیشه نتایج خوب و مطلوبی به همراه دارد. حتماً برای کار اینترنتی خود برنامه‌ریزی مشخصی کرده و آن را بنویسید.

کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان

علاوه بر موارد فوق، علاقه خود را نیز در نظر بگیرید. یادتان باشد زمانی می‌توانید بهترین نتیجه را از کارتان بگیرید که به آن علاقه داشته باشید. اگر کارمند هستید یا در جای دیگری کار می‌کنید که به آن علاقه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از رسیدن به درآمد مطلوب از طریق کار اینترنتی‌تان، کار قبلی خود را رها نکنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست