بازاریابی در کسب و کار
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

بازاریابی در کسب و کار

بازاریابی در کسب‌وکار می‌تواند کسب و کار شخصی یا سازمانی شما را با پیشر‌فت‌های زیادی روبه‌رو کند. البته بازاریابی بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها در کشور ایران اصولی نیست و بسیاری از شرکت‌ها و افراد از روش‌هایی استفاده می‌کنند به روش‌های زرد مرسوم است.

این روش‌ها در طول زمان اثری جز تخریب برند ندارد اما ممکن است در زمان‌های کوتاه، موجب رشد برخی پارامترهای بازاریابی شود. پس اگر قرار است به‌صورت حرفه‌ای بازاریابی را یاد بگیرید و یا از بازاریابی استفاده کنید بهتر است از اصول آن استفاده کنید. همان‌طور که در قسمت قبل هم توضیح داده شد بازاریابی اصولی را می‌توانید از کتاب مرجع فیلیپ کاتلر مطالعه کنید.

این کتاب در کشور ایران ترجمه شده است و به خوبی می‌تواند اصول اولیه بازاریابی را به شما تفهیم کند. بعد از مطالعه این کتاب می‌توانید به سراغ کتاب مدیریت بازاریابی بروید که در حقیقت نسخه دوم کتاب اصول بازاریابی است. این کتاب به شکل پیشرفته‌تری مباحث بازاریابی را بیان می‌کند و برای کسانی مناسب است که می‌خواهند بازاریابی شرکت‌ ها را به شکل حرفه‌ای انجام دهند.

البته اطلاع از این مفاهیم بازاریابی برای صاحبان مشاغل نیز مناسب است. البته کلاس‌ها و وبینارهای زیادی نیز در مورد بازاریابی برگزار می‌شود که برای برخی افراد مناسب‌تر است اما قطعا به کاملی دو اثر معرفی شده فیلیپ کاتلر نیست. بازاریابی در کسب‌وکارها تمایز اصلی بیزینس‌هایی است که محصولات و خدمات‌شان زبان‌زد است. بعد از شروع بازاریابی ممکن است تا یک سال زمان ببرد تا نتیجه کارهای‌تان مشخص شود اما به شما اطمینان می‌دهیم که با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی بررسی شده در این مطلب می‌توانید به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن برسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 24 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست