کسب درآمد با طراحی کفش
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد با طراحی کفش

کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار ساده و آسان است اگر به عنوان یک ایده پرداز به اطرافتان نگاه کنید و مانند کارافرین از آنها بهره ببرید.

یکی از راههای کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار ، ایده طراحی است طراحی ایده می تواند در حوزه هنر، اینترنت ، محصولات تزئینی و... باشد مهم این است که شما طراحی مناسب و مشتری پسند داشته باشید . هنر طراحی کردن، موجب جذب مشتری و یا صاحبان حرفه و کار می رسد و این می تواند منبع کسب درآمد برای شما باشد. در اینجا قصد دارم تا فروش محصول در کسب و کار طراحی کفش اعم از کفش زنانه، مردانه، بچه گانه و یا کفش های رسمی و مجلسی و ورزشی و... باشد را شرح دهم. بازار کفش تحت تاثیر مد است و شما اگر بتوانید طراحی مناسب و به روز کفش انجام دهید به راحتی می توانید کسب درآمد ساده و راحت با سفارش بالا و درآمد عالی داشته باشید.

یک اصل مهم در تجارت و نیز صنعت مد وجود دارد که، نتیجه طراحی مناسب و موفقیت‌آمیز، تولید و فروش محصول است. برگشت هزینه‌های روند طراحی، ساخت و سود به دست آمده، بستگی به مقدار تقاضا و فروش محصول نهایی دارد. در حوزه طراحی کفش نیز اگر قصد راه‌اندازی کسب‌و‌کار خودتان را دارید، بهتر است در مورد روش‌های بازاریابی اطلاعات مناسبی کسب کنید.

فروش محصول یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در روند هر کسب‌و‌کار است و می‌توان گفت نتیجه تمام زحمات در این مرحله به بار می‌نشیند، پس ارزش آن را دارد که زمان مناسبی صرف یادگیری اصول مهم این مرحله شود. در ادامه  نکاتی را در همین رابطه بخوانید.

یک تولیدکننده معتبر پیدا کنید

با انجام تحقیق و بررسی تولیدکننده‌ای را بیابید که بتواند طرح‌هایتان را با همان کیفیتی که مد نظر دارید به تولید برساند. مطمئن شوید که ضمن رعایت کیفیت، ظاهر محصول نهایی همان طرحی باشد که تحویل داده‌اید. بهتر است چند کارخانه را در نظر بگیرید و از آنها بخواهید نمونه‌ای از طرحتان را بسازند، سپس با مقایسه نمونه‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بازاریابی مستقیم برای فروش محصول خود را از یاد نبرید

می‌توانید محصول خود را به فروشگاه‌های کفش معرفی کنید تا قبل از تولید انبوه آن، اولین فروشندگان این محصول باشند. همچنین می‌توانید تعدادی از آنها را با در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه، صحبت کردن با مشتریان و بازاریابی مستقیم به فروش برسانید. به این ترتیب دیگران با کیفیت محصول و قدرت طراحی‌تان آشنا می‌شوند و نام شما را به عنوان یک فعال در حوزه طراحی کفش می‌شناسند.

با یک فروشگاه کفش شریک شوید

جایی را بیابید که از نظر زیبایی‌شناسی مناسب و همخوان با سبک طراحی شما باشد. سپس از آنها بخواهید که در صورت امکان محصول شما را نیز در فروشگاه خود قرار دهند و به مشتریانشان معرفی کنند. معمولا فروشندگان در ازای این کار درصدی از سود فروش را درخواست می‌کنند که می‌توانید در این مورد مذاکره کرده و برای میزان مشخصی به توافق برسید.

کفش‌های خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید

در حال حاضر سرویس‌دهندگان زیادی برای این کار وجود دارند که با دریافت مبلغ مشخصی به صورت ماهانه یا سالانه فروشگاه آماده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهند. حتی می‌توانید وب‌سایت شخصی خودتان را طراحی کرده و بسازید. برای قدم اول معمولا فروش آنلاین بسیار راحت‌تر از افتتاح یک فروشگاه واقعی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست