ترفند کسب درآمد از بورس
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

ترفند کسب درآمد از بورس

از اسم بورس همه چیز مشخص می شود خرید و فروش سهام و کسب درآمد بالا، به شرطی که با هوشیاری وارد شوید . بورس ایران مثل اقتصادش دارای بیماری مزمن بوده و همیشه این بیماری همراهش هست . اقتصاد بیمارگونه متاسفانه بهترین مکان برای کسب درآمد بالاست شیوه ای که در کشورهای اروپایی و آمریکایی و ملل توسعه یافته کمتر مشاهده می شود. اقتصاد بیمارگونه ایران بهترین مکان برای کسب و کار هست و به قول معروف بهشت کسب و کارهای هنگفت است یک شبه می توانید میلیاردر شوی اگر بخواهی . بورس اگر با ترفندهایش اگر وارد شوی اینگونه هست و در اینجا قصد دارم تا ترفند معامله و ورود به بورس را خدمتتان بگویم:

یکی دیگه از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران روش کسب درآمد از بورس به طور خلاصه عبارت هست از شناسايي کردن شركتهايي كه دعواي مديريتي بر سر سهام آنها وجود داره: خواه دعوا بر سر انتساب يك يا دو عضو هيأت مديره، تعيين مديرعامل و يا چهار عضو و در اختيار داشتن مجمع فوق‌العاده شركت و اختيار سلب حق تقدم افزايش سرمايه از ديگر سهامداران.

در اين گونه موارد شما مي‌توانيد با خريدن  مقداري تعيين كننده از سهام اين شركتها از بازار، به اصطلاح سهام طلايي را تصاحب كرده و بعداً با قيمتي بسيار جذاب براي خود اين سهام را به فروش بسونید.

درامد ماهیانه از بورسمیانگین درامد بورس

فکر کنم نيازي به توضيح بيشتر اين روش کسب درآمد از بورس نیست اما گفتن نمونه‌هايي از اين روش خالي از لطف نيستن و البته موارد ديگه ای  نيز حتماً هستند كه شما مي‌توانند باذکر اون در بخش نظرات، ديگران را از آنها آگاه کنیدو فرصت هاي كسب درآمد از بورس را به ديگران نشان دهند.

موفقیت پشتکار و خلاقیت میخواهد که تو داری….



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1396برچسب:ترفند ,کسب درآمد , بورس,
ارسال توسط پول دوست