کسب درآمد از بازی آنلاین مارکت گلوری
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد از بازی آنلاین مارکت گلوری

 یکی از شیوه های کسب درآمد در اینترنت انجام بازیهای آنلاین هست . البته دنیای بازیها همیشه پر از پول و تجارت بوده و شرکتهای بزرگ زیادی هستند که از راه فروش بازیها درآمد میلیاردی دارند . نمونه معروف بازیهای پر طرفدار می توان به بازی کلش آف کلنز Clash of Clans اشاره کرد که هنوز که هنوزه پرطرفدار هست و عده زیادی از این طریق درآمد میلیونی دارند . از این نوع بازیها فراوان هست ولی امروز من قصد دارم تا بازی آنلاین مارکت گلوری را معرفی کنم و اینکه چگونه می شود از آن کسب درآمد کرد .  کسب درآمد با بازی مارکت گلوری، خیلی هم وقت نمیخواد، شاید روزی 1-2 ساعت وقت ببره.

ابتدا جهت دانلود بازی مارکت گلوری اینجا کلیک کنید،  بعد از دانلود بازی market glory بازی در ابتدا ممکنه سخت به نظر بیاد، ولی هنگامیکه با محیط بازی و قوانین آشنا بشین، خیلی راحت میشه و کسب درآمد آسون میشه.

در خصوص تقلبی نبودن این سایت مطمئن باشید، و هر مبلغی قابل برداشت هست و پرداخت ها سریع انجام میشه، ضمنا برای ایجاد اعتماد بیشتر پرداختی های خودشو تو یوتیوب آورده، پس برای کسب درآمد سایت مطمئنی هست.

بازی مارکت گلوری کشور به کشور هست، هر کسی که ثبت نام میکنه، با توجه به IP در یک کشور ساکن میشه، هنگام ثبت نام خودم، ایران ثبت نام نمیکرد. از وی پی ان استفاده کردم و ساکن امریکا شدم .

توجه کنید که هر چه تعداد شهروندان یک کشور بیشتر باشه، شانس موفقیت و زودتر به درآمد رسیدن زیادتره، و با توجه به اینکه کشور سازنده بازی مارکت گلوری رومانی هست، بیشترین افراد واقعی هم توی رومانی هستن،  و ایول و هزار ماشالله به بچه های کشور اندونزی که  خیلی بیکارتر از همه  کشورها هستن، خیلی هاشون با چند حساب بازی میکنن.

تو این بازی های آنلاین درآمدزا، شاید بشه گفت از این روشهایی که افراد P2W استفاده میکنن، وجود نداره، به این معنی که بسته هایی که بخواهد خیلی اختلاف بندازه بین بازیکن ها نیست.

هر بازیکن، با کسب درآمدی که داره یا سرمایه گذاری که تو بازی میکنه، میتونه از یه سری بسته ها استفاده کنه،  اما چون اکثرا به درآمد میرسن و برای کسب درآمد اومدن خیلی کم این کار رو انجام میدن، ضمنا به علت تعاملی بودن بازی تا رقابتی بودن، هر کسی که بیشتر رشد کنه، به نفع خودشه و این روی بقیه تاثیر چندانی نداره.

کسب درآمد در این بازی با کار کردن و حمله به بازیکنان دیگر و حمله به دیگر کشورها و ساخت کارخانه و فروش محصولات کارخانه به صورت خام یا فرآوری شده و معامله کارخانه و زیرمجموعه قابل انجام هست.

هر کشور یه سری قانون داره و برای هر اقدامی یه مقدار مالیات در نظر گرفته شده تا دولت کسب درآمد داشته باشه. این مالیات ها در توسعه یا پسرفت اقتصادی خیلی تاثیرگذارن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست