10 شیوه کسب و کار بدون سرمایه در منزل
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

10 شیوه کسب و کار بدون سرمایه در منزل

متاسفانه ویروس کرونا در دنیا شیوع پیدا کرد که به دلیل سرایت سریع آن از افراد به یکدیگر، به کسب و کارها بسیار آسیب زد و  برای در امان ماندن از آن، اکثرا را خانه نشین کرد.

حال به احتمال زیاد این ویروس باز هم نیز وجود خواهد داشت یا حداقل آسیب های آن در مشاغل دیده خواهد شد بنابراین کسب و کارهای بدون سرمایه و در منزل بسیار مناسب خواهند بود که به یک درآمد اضافه تبدیل می شوند.

این محتوا به معرفی کارهای بدون سرمایه در منزل پرداخته است پس با ما همراه باشید.

در ادامه با 10 مورد از کارهای بدون سرمایه در  منزل آشنا خواهید شد.

  1. استفاده از یوتیوب

یوتیوب یک برنامه جهانی است که هیچ محدودیت مکانی ندارد و سرمایه لازم برای آن تنها یک بسته اینترنتی و گوشی است که همه دارند.

شما با ایجاد یک کانال در یوتیوب و تولید محتواهای مفید و جذاب از یوتیوب یا صاحبان مشاغل، درآمد به دست خواهید آورد.

به این صورت که یا برای خدمات و محصولات خود تبلیغ می کنید یا آن که در میان ویدئوهای تولیدی  خود نامی از برندها، کالاها و خدمات دیگران را ذکر می کنید که سبب تشویق و ترغیب دیگران برای خرید خواهد شد. البته می توانید ویدئوهای آموزشی بدون تبلیغ نیز تولید کنید که بسیار مورد توجه یوتیوب است.

این موارد تنها چند مورد از راه های به درآمد رسیدن از طریق یوتیوب بود که با گذراندن دوره های آموزشی آن، می توانید فعالیت و در نتیجه درآمد بیشتری داشته باشید.

  1. انجام تایپ

تایپ نیز از کارهای بدون سرمایه ای است که به راحتی در منزل و درکنار رسیدگی به دیگر امور خود می توانید، انجام دهید و نسبت به وقت و زمانی که برای آن صرف می کنید، دستمزد خوبی دارد.

  1. سایت و درآمد های حاصل از آن

تا به حال از خود پرسیده اید که با ورود به فضای اینترنت این همه سایت چه سود و مزایایی برای صاحبان آن دارد، مسلم است که افراد زیادی به سایت ها مراجعه خواهند کرد که اگر هرکدام کالا یا خدماتی را از آن ها خریداری کنند سود بسیاری نصیبشان خواهد شد.

شما اگر در زمینه هایی چون برنامه نویسی، طراحی سایت و … مهارت دارید، با انجام این کار برای دیگران پول خوبی نصیبتان خواهد شد زیرا افراد زیادی هستند که این مهارت را ندارند و به دنبال شما خواهند گشت.

از طرفی می توانید یک سایت برای خود راه اندازی کنید و در آن محتواهای آموزشی، هنری، تمرینی، فایل ها و کتاب های صوتی و …  را قرار دهید که اجازه دانلود آن فقط با پرداخت هزینه برای بازدید کننده ممکن باشد.

قرار دادن تبلیغات برای دیگر افراد در سایت خود، درآمد را به دنبال دارد یا این که می توانید برای دیگران خدمات و محصولاتشان را به فروش برسانید و از آن ها پورسانت دریافت کنید.

  1. تولید محتوا

با معرفی و پیدا کردن شرکت های فعال در زمینه سئو و تولید محتوا  شما می توانید با آن ها وارد کار شوید و به تعداد محتواهایی که می نویسید، درآمد به دست آورید. این روش نیز هیچ سرمایه ای لازم ندارد و تنها با اختصاص چند ساعت در روز می توانید به درآمدهای خوبی برسید.

  1. کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی و ارتباطی است که در تمام دنیا مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است، این شبکه اجتماعی امکان تبادل ویدئو، عکس، صدا را ممکن ساخته و همین می تواند به رشد و ایجاد کسب و کارها کمک بسیار کند.

حتما شما هم از این فضا استفاده می کنید و متوجه آن شده اید که افراد زیادی نسبت به فروش خدمات خود در این شبکه اقدام می کنند، سود حاصل از کسب و کارهای در بستر اینستاگرام، می تواند به میلیون ها تومان نیز برسد اما برای رسیدن به درآمدهای قابل توجه باید آموزش های لازم در این باره را گذرانده باشید. در ادامه برخی از روش های کسب درآمد از اینستاگرام ذکر شده است.

  • فروش خدمات خود و دیگران
  • فروش محصول خود و دیگران به مانند یک فروشگاه اینترنتی
  • تبلیغ برای دیگران و کسب و کارهای آن ها
  • فعالیت به عنوان ادمین پیج دیگر افراد
  • بالا بردن فالوور های پیج و سپس فروش فالوور، لایک، لایو و …
  1. درآمد از طریق فعالیت در تلگرام

به طور کلی فعالیت در کسب و کارهای اینترنتی می تواند بسیارسودده باشد چرا که سرمایه ای از شما نمی خواهد و تلگرام نیز یکی از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت است. تلگرام کاربران زیادی را در خود جای داده و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود بنابراین  فعالیت در یک فضا با این همه مخاطب، قطعا با درآمد همراه خواهد بود. در ادامه برخی از روش های کسب درآمد از تلگرام را برای شما ذکر کرده ایم.

  • فعالیت به عنوان ادمین کانال های فروش خدمات و محصولات دیگر افراد
  • فروش ایده ها و محصولات تولیدی خود
  • ساخت ربات های تلگرامی که بیشتر افراد فعال در تلگرام خریدار آن هستند.
  • راه اندازی کانال های جذاب با موضوعات متفاوت و سپس گنجاندن تبلیغات در آن ها
  1. آموزش و تدریس آنلاین

هر شخصی ممکن است در زمینه ای مهارت و تخصص داشته باشد که می تواند با آموزش آن به دیگران درآمد خوبی را کسب کند، این شغل نیاز به هیچ سرمایه ای ندارد و تنها اطلاعات  و مهارت های شماست که سودآوری را به همراه خواهد داشت. کار کردن به این روش را می توانید در هر جا و مکانی انجام دهید و زمان آن نیز به واسطه شما مشخص خواهد شد.

  1. کسب درآمد از طریق ترجمه

مسلط بودن به زبان های دیگر کشور ها یک فرصت بسیار مناسب، برای کسب درآمد است زیرا می توانید با قبول ترجمه مقالات، نوشته های دانشجویی و همچنین همکاری با شرکت های فعال در این زمینه دستمزد خوبی را کسب و به عنوان یک شغل به آن نگاه کنید.

  1. ساخت وسیله های متعدد در منزل

وسایل زیادی در بازار وجود دارند که همگی کار دست هستند و به راحتی ساخته می شوند بنابراین اگر توانایی ساخت وسایلی چون شمع، جعبه کادو، زیورآلات، وسایل نمدی و …. دارید حتما در این زمینه شروع به فعالیت کنید و درآمد کسب کنید.

  1. فروش ترشی جات و شیرینی جات خانگی

محصولات خانگی محبوبیت زیادی در بین افراد جامعه دارند و همواره طرفداران زیادی به دنبال تهیه آن ها از شما هستند بنابراین اگر در  درست کردن ترشی، شیرینی یا هر محصول دیگر دارید، بهتر است شروع به کار کنید و با راه اندازی یک پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام آن ها را برای مشتریان عرضه و به فروش برسانید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست