آموزش جذب مشتری از راه اینستاگرام
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش جذب مشتری از راه اینستاگرام

ممکن است بارها در طول روز برنامه اینستاگرام خود را به طور ناخود آگاه باز کنید و ساعت ها در آن مشغول به تماشای پست ها شوید، در نظر بگیرید که افراد زیاد دیگری هم همین کار را در طول روز بار ها و بارها انجام می دهند که این نشان دهنده محبوبیت اینستاگرام و استفاده ی زیاد کاربران از آن است.

این فضا برای کسب درآمد از اینستاگرام بسیار مناسب است زیرا هیچ جای دیگری این همه مشتری را ندارد بنابراین باید کسب و کار خود را راه بیاندازید که بعد از آن وارد مرحله جذب مشتری خواهید شد و یک فضای رقایتی جذاب را برای شما فراهم می آورد و باید سعی کنید که روز به روز بر تعداد مشتریان خود بیافزایید.

این محتوا شما را در جذب مشتری از طریق اینستاگرام کمک بسیار می کند زیرا در ادامه راهکارهای آن ارائه شده است.

معرفی چند راه برای جذب مشتری در اینستاگرام

اجرای این روش ها و تکنیک ها در کنار ارائه خدمات مناسب و باکیفیت، حتما سبب جذب مشتری خواهد شد.

  1. روند و نحوه ی محتواهایتان را برنامه ریزی کنید.

محتوا از تاثیرگذارترین موارد در جذب مشتری است بنابراین برای آن باید یک برنامه و هدف مشخص داشته باشید که این محتوا ها قرار است دربردارنده چه اطلاعاتی باشند، قرار است چگونه ذهن مشتری را درگیر کنند و … .

معمولا برخی از پیج ها در کنار معرفی خدمات خود، از مطالب آموزنده مرتبط یا معرفی محصولاتی دیگر که با محصولات پیج ارتباط دارند، استفاده می کنند که یکی از راه های جذب مشتری است و پیج شما را جذاب تر می کند.

  1. عکس و تصویرهای جذاب را در پیج خود به کار ببرید

عکس های با کیفیت و زیبا بر روح و احساسات افراد تاثیر می گذارد، شما می توانید با کلمات یک منظره را معرفی کنید اما اگر همان عکس را به مخاطب خود نشان دهیدف بیشتر جذب و شما را همراهی می کند بنابراین حتما حتما از عکس هایی استفاده کنید که در کنار کیفیت، خلاقیت و نوآوری نیز داشته باشد و محصول را به مشتری نشان دهدف هرگز عکس هایی را از ایننترنت یا پیج های دیگر در صفحه خود قرار ندهید زیرا اعتماد مخاطب را کاهش می دهد.

پس حتما محتواهای تولیدی خود را، با یک عکس جذاب تر کنید و مشتری را به سمت خود بکشانید.

  1. مخاطبان شما باید به پیج و خدمات شما علاقه مند باشند

مخاطب هایی که صفحه شما را دنبال می کنند قرار است به مشتری و خریدار محصولات شما تبدیل شوند بنابراین بهتر است مشتری هایی که برای کسب و کار شما مناسب ترند را انتخاب کنید تا با خرید از شما، به سود و درآمد برسید.

  1. مشتری های خود را فراموش نکنید

در واقع شما باید فالوورها و دنبال کننده های خود را به دید یک مشتری نگاه کنید که دقیقا همین طور نیز هست.

ایجاد ارتباط از طریق پاسخ گویی به کامنت ها، چک کردن دایرکت ها، ذخیره پست ها و … صورت می گیرد و شما با انجام این امور حس اعتماد را در او ایجاد می کنید که سبب جذب شدن ان به خدمات و محصولات شما می شود.

در این میان ممکن است انتقادات زیادی بشنوید، بهتر است نسبت به ان ها جبهه نگیرید و با آرامش خاطر به آن ها پاسخ دهید و آن ها را بشنوید چه بسا که این انتقادات برای شما سازنده باشند، با انجام این امر مشتری را بیشتر به سمت خود می کشانید.

  1. برگزاری چالش ها و مسابقات حتما مشتری را جذب شما خواهد کرد

ممکن است در طول روز در بسیاری از این مسابقات و چالش ها شرکت کنید و با پیج های مختلفی آشنا شوید. هدف از برگزاری چالش و مسابقه همین است که علاوه بر سرگرم کردن و ایجاد جذابیت برای مشتری، تبلیغی گسترده برای خود انجام دهید.

درگیر کردن مشتری و جذب آن می تواند از طریق راه اندازی هشتگ ها، تگ کردن، طراحی معما، چالش عکس و … باشد که افراد زیادی را با پیج شما آشنا خواهد کرد حتی در بعضی موارد سوال پرسیدن نیز به جذب مشتری بسیار کمک می کند زیرا به دنبال ان است که جواب دیگران را نیز بشنود و ببیند پس حتما از انجام این امر در صفحه خود غافل نشوید.

  1. به اشتراک گذاری تجربیات خرید دیگر مشتریان، اعتماد فالوورها را بالا می برد

حتما پیگیر محصول فروخته شده باشید و از نظر خریدار و مشتری آگاهی پیدا کنید تا اگر سوالی در مورد محصول داشت را پاسخ دهید.

قرار دادن این گونه تعاملات بین شما و مشتریان گذشته، که سبب انتقال تجربیات و حس آن ها از خرید به دیگر افراد پیج می شود، سبب جلب و جذب مشتری خواهد شد و می تواند به تصمیم گیری برای خرید ان ها کمک کند چرا که برخی افراد هنوز از خرید اینترنتی هراس دارند.

  1. پست های نظر سنجی جایگاه ویژه ای در پیج شما دارد

حتما حتما از پست های نظر سنجی استفاده کنید زیرا این امر نشان دهنده اهمیت نظر کاربران برای شما خواهد بود که سبب افزایش اعتماد میان شما و مشتری می شود پس از ان غافل نشوید.

  1. همه در اینستاگرام دنبال پست های آموزشی می گردند

هیچ وقت از قرار دادن پست های آموزشی مرتبط با پیج خود غافل نشوید زیرا اکثرا از اینستاگرام به عنوان یک منبع اطلاعاتی گسترده نیز استفاده می کنند و یک راه دستیابی راحت به چکیده اطلاعات است.

پس لازم است که با اشتراک گذاری پست های آموزشی، مشتری های خود را پیدا و جذب کنید.

  1. از منتشر کردن استوری و پست در زمان های فعالیت کاربرهای اینستاگرام خود استفاده کنید

اول ا زهمه معجزه ای به نام استوری می تواند مشتری را جذب کند زیرا بیشتر افراد به سبب داشتن پیج های مختلف، پست ها را چک نمی کنند اما استوری همیشه در دسترس بوده و وقت چندانی از کاربر نمی گیرد بنابراین حتما از استوری استفاده کنید و محصولات خود را به نمایش بگذارید.

پست نیز در کنار استوری اهمیت بالایی دارد اما در هر دوی این ها، زمان منتشر شدن آن باید به گونه ای باشد که بیشتر کاربران شما آنلاین باشند تا پست شما بیشتر دیده شود.

کلام پایانی

فروش در اینستاگرام تنها با وجود مشتری و فالوورهای شما ممکن است پس باید در این راه بکوشید تا مشتری جذب کنید.

راه های جذب مشتری سخت نیست و کافی است صداقت و اعتماد را در کنار مواردی چوون استوری، تبلیغ، تعامل، محتوای مفید و با کیفیت و … داشته باشید تا فروش خوبی داشته باشید و درآمدتان روز به روز بیشتر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست