راههای موفقیت در کسب و کار از نظر برایان تریسی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه
  1. راه­ دیگر موفقیت در کسب و کار از دیدگاه «برایان تریسی»

«برایان تریسی» یکی از سخنرانان معروف و موفق در حوزه فروش و مدیریت کسب و کار است؛ او راه موفقیت در کسب و کار را به ۹ دسته تقسیم کرده است. «برایان تریسی» ۹ عاملی که به شما در رسیدن به موفقیت فردی و موفقیت در کسب و کارتان کمک می‌کند را برای شما پیدا کرده تا آن را امتحان کنید و اثرات فوق‌العاده آن را در کسب و کارتان ببینید. در ادامه این ۹ روش را توضیح خواهیم داد:

  1. به آموزش توجه کنید و هزینه برای آموزش را یک نوع سرمایه گذاری در نظر بگیرید

موفق ترین افراد در هر حرفه‌ای افرادی هستند که در حوزه کاری مورد نظر خود دانش یا مهارت دارند. فردی که دارای تحصیلات در حوزه کاری خود است و با دانش و بینش خود شاهد روند فعالیت­ها و تغییرات است. در نهایت بحث آموزش برای هر فردی موضوع قابل توجهی است.

  1. مهارت داشتن در حوزه فعالیت

یکی از راه­های موفقیت در حوزه کسب و کار داشتن مهارت است. هر چه میزان مهارت شما در حوزه کسب و کارتان بیشتر باشد فرصت­های بیشتری برای رشد حرفه خود در پیش رو دارید.

  1. ارتباطات خود را گسترش دهید

گسترش دایره ارتباطات برای موفقیت یک کسب و کار بسیار مهم است. با افزایش ارتباط و میزان تلاش می‌توانید با افراد زیادی آشنا شوید. هر کدام از این افراد به نوبه­ خود می­توانند در صورت لزوم کمک کننده باشند.

  1. پولدار باشید

شاید این موضوع باب میل خیلی­ها نباشد اما چه بخواهید یا نخواهید از نظر «برایان تریسی» داشتن پول یکی از راه­های موفقیت در کسب و کار است. هنگامی که به میزان کافی پول دارید می‌توانید از فرصت­های به وجود آمده استفاده کرده و آزادانه‌تر عمل کنید.

  1. عادات خوب خود را افزایش دهید

برخی از عادات خوب که می­تواند موجب موفقیت در کسب و کار باشد توانایی در اولویت‌بندی کارها، مرتب و منظم بودن است. این کارها می­تواند بازگشت به موقع سرمایه را در پی داشته باشد و در نهایت موجب موفقیت شود.

  1. داشتن اندیشه مثبت

راه موفقیت در کسب و کار این است که شما بیش از هر چیز دیگری مثبت‌اندیش باشید. برای مثبت‌اندش بودن باید سعی کنید تا در هر شرایطی جنبه مثبت ماجرا را در نظر بگیرید.داشتن نگرش و اندیشه مصبت در طول زمان می‌تواند اثرات بسیار خوبی بر کار شما داشته باشد.

  1. ظاهر آراسته داشته باشید

واقعیت این است که ظاهر شما تا حدود زیادی معرف شخصیت شما است؛ در نتیجه یک راه کسب موفقیت در کسب و کار این است که مانند افراد موفق لباس بپوشید و همانند آن‌ها بتوانید به خوبی صحبت کنید.

  1. خلاقیت داشته باشید

داشتن خلاقیت یکی از عوامل مهم در موفقیت است. درواقع خلاقیت کمک می­کند تا سریع‌تر به اهداف خود برسید. برای این که بتوانید خلاقیت خود را افزایش دهید باید ساعات زیادی را صرف مشاهده ایده‌های مختلف و تفکر درباره آن ایده‌ها کنید.

  1. داشتن شخصیت محکم

قطعا اعتماد سایرین می­تواند بر روابط کاری و فردی شما تاثیرگذار باشد. اگر دیگران شما را فردی امین و راستگو بدانند بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. در این زمینه سعی کنید شخصیت محکم و استواری داشته باشید تا موارد گول‌زننده نتوانند شما را از مسیرتان منحرف کنند.

برخی از سوالات رایج:

۱. مراحل اولیه موفقیت در کسب و کار چیست؟
۱. نوشتن اهداف
۲. تقویت باور
۳. شناخت و سرمایه گذاری روی خودتان

۲. راه های موفقیت در کسب و کار چیست؟

۱. نگاه مثبت به آینده
۲. بازاریابی درست واصولی
۳. شناخت مخاطب
۴. مطالب به روز را پیگیری کنید

۳. نوشتن اهداف چه تاثیری در موفقیت کسب و کار دارد؟

نوشتن اهداف دید واضحی از مسیر و مجموعه فعالیت هایی که باید انجام شود می دهد و همین موضوع باعث پیشرفت افراد در مراحل مختلف می شود. همچنین نوشتن اهداف از درگیری ذهنی و فشار کاری کم می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 18 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست