اهمیت محتوای ویدیویی ، هزینه تولید محتوای ویدیویی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

اهمیت محتوای ویدیویی ، هزینه تولید محتوای ویدیویی

تولید محتوا ویدیویی یکی از روشهای جدید برای محتوا سازی سایت و صفحات شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب است، اگر این روند بصورت کاملا تخصصی و هوشمندانه پیش رود قطعا میتوانید مخاطبان زیادی را جذب کنید و فروش خودتان را چند برابر کنید. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی تمام محتوای سالهای آینده باید به سمت ویدیو رود و اگر در این عرصه عقب بمانید نمیتوانید در برابر رقبای خود دوام بیاورید و عملا شکست خواهید خورد. پس تولید محتوا ویدیو در سئو و بهینه سازی سایت بسیار تاثیر گذار خواهد بود

تولید محتوای ویدیویی چیست

سوالی که در هنگام توليد محتواي ويديويي در ذهن بعضی از افراد به وجود می آید ایده یابی و انتخاب موضوع مناسب است و شامل چند دسته می باشد. دسته اول این نوع محتوا باید شامل دو پروسه سمعی و بصری باشد و صوت با تصویر هماهنگ باشد مثلا اگر قرار است محتوای موشن گرافیک تولید شود باید صدا هماهنگی کامل با تصویر داشته باشد. همچنین دسته دوم محتوای ویدیویی معرفی مستقیم محصول در این نوع ویدیوها باید مخاطب در مقابل دوربین قرار بگیرد و در مورد محصول یا خدمات خود توضیح کاملی ارائه شود البته ناگفته نماند در این نوع فیلم ها میتوانید توضیحاتی در مورد وسایل و ساختار شرکت و یا کارخانه ارائه دهید.

تولید محتوای ویدیو

گاهی مواقع برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی باید طبق یک برنامه ریزی از قبل تعیین شده اقدام کنید تا بتوانید ویدویی تاثیر گذار ساخته شود تیم کاسب باشی در این زمینه فعالیت گسترده ای برای ساخت تیزرهای تبلیغات انجام داده و توانسته در این مسیر گامی بزرگ بردارد. محتوای ساخته شده توسط این مجموع بسته به نوع فضای محیطی در کیفیت های ۴K، Full HD و HD عرضه میشود. رزولوشون هر کدام برای محیطی مخصوص مورد استفاده قرار میگیرد و بر اساس نیاز قابلیت پیاده سازی دارد. اگر قصد دارید تا یک محتوای فوق حرفه ای ساخته شود باید یک سناریو آماده کنید و برای گویندگانی که قرار است در ویدیو حاظر شوند و یا دیکته شود ارائه شود. سناریو باید کاملا اختصاصی و ادبی نوشته شود و هر کدام در سنکانس مخصوص خودش ارائه شود این کار ممکن است چندین روز زمان ببرد.

ایده برای تولید محتوای ویدیویی

معمولا محتوایی ارزشمند است که بتواند روی مخاطبین تاثیر گذار باشد پس ایده یابی در ساخت تولید محتوای ویدیویی بسیار تاثیر گذار خواهد بود زیرا اگر خروجی لازم از فیلم ساخته شده بدست نیایید عملا هزینه در نظر گرفته شده برای این کار بیهوده خواهد بود. برای همین منظور طبق تجربیات به دست آمده می توانیم در کنارتان به ایده پردازی بپردازیم و اگر ایده ای برای محتوای خود ندارید آن را به عهده ما قرار دهید تا ما این مسیر را برای شما هموار و یک دست کنیم.

چه افرادی باید به سمت تولید محتوای ویدیی بیایند؟ افرادی که وب سایت دارند و بخشی از فروش خودشان را از وب سایت خود بدست می آورند حتما باید در این مسیر قدم بگذارند. همچنین ویدیوهای ساخته شده علاوه بر اینکه در وب سایت خود منتشر میکنید در شبکه های اجتماعی ویدیویی از جمله یوتیوب، اینستاگرام، توییتر منتشر کنید تا دیگر کاربران از محتوای آموزشی و توضیحات لازم بهره مند شوند.

ویدیوها باید بصورت وایرال یا ویروسی منتشر شود پس محتوای ویدیو بسیار مهم است هر چقدر محتوا با کیفیت تر و ارزشمندتر باشد قطعا نقشی گسترده ای در وایرال شدن آن دارد. حالا شاید از خودتان بپرسید چطور باید محتوای با کیفیت تولید کنیم؟ این سوال بستگی به نوع و سبک کارتان دارد از نظر ما محتوایی با کیفیت است که به در زمان انتشار اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار دهد و یا آگاهای آنها را افزایش دهد این نوع اطلاعات اگرچه کمی ساده است امام ممکن است پاسخ سوال خیلی از کاربرانتان نیز باشد. پس سعید کنید محتوای ارزشمندی را برای مخاطبین تولید کنید.

ابزار تولید محتوای ویدیویی

ابزاهای زیادی برای ساخت ویدیو وجود دارد در حال حاظر ما از نرم افزارهای مختلفی برای ساخت ویدیو استفاده می کنیم که از جمله آنها می توان به نرم افزار، پریمایر، ایدیوس، داوینچی، افتر افکت، کمتازیا و … استفاده میکنیم. هر کدام از این ابزارها کارایی مخصوص خودشان را دارند و در جای مناسب مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این کار توسط یک تیم تولید محتوا بسیار قدرتمند مدیریت میشود و با توجه به ادیت های فراوان و افکت گذاری ها محتوایی با کیفیت برای مخاطبین عرضه خواهد شد. به عنوان مثال تنظیم رنگ نور فیلم، همگام سازی صورت و تصویر، سینک کردن صدا با المان ها، افکت گذاری، برش فیلم و … از کارهایی است که باید روی تولید محتوای ویدیی انجام شود.

قیمت تولید محتوای ویدیویی

هزینه تولید محتوا ویدیویی بر اساس دقیقه و یا پروژه حساب میشود، با توجه به اینکه زمان زیادی برای تولید محتوا بصورت ویدیویی گرفته میشود و قیمت های بالایی برای آنها در نظر گرفته شده اند تلاش می شود تا در دو حالت برای مشتریان خود قیمت گذاری شود. در حالت اول گاهی اوقات شما نیاز دارید تا یک پروژه ای را فقط یک بار انجام دهید که معمولا برای پروسه های تیزر تبلیغاتی استفاده می شود و در سال شاید چند بار نیاز به محتوای ویدیویی داشته باشید اگر ساختار کاری شما به این شکل است خوب هزینه ها بر اساس دقیقه حساب میشود. اما حالت دوم زمانی است شما نیاز دارید محتوای زیادی تولید کنید و اگر بر اساس دقیقه حساب شود قطعا برایتان صرفه اقتصادی ندارد از این طریق سرمایه گذاری کنید

 

سفارش تولید محتوای ویدیویی

اهمیت محتوای ویدیویی در این برهه از زمان آنقدر افزایش یافته که در دهه آینده اگر پیج تجاری خود را به محتوای ویدیویی تجهیز نکنید با شکست مواجه خواهید شد و قطعا درآمدتان کاهش پیدا میکند. اگر سایت، پیج اینستاگرام، یوتیوب، توییچ و شبکه های اجتماعی دیگر که محتوا ویدیویی ساپورت میکنند در آن تبلیغات و فیلم‌های معرفی از کسب و کار خود در آن نداشته باشید. در بخش سفارش تولید محتوای ویدیویی تمام تلاش خود را میکنیم تا با تیمی پر از تجربه خدماتی با کیفیت بصورت سمعی بصری در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

ایده برای تولید محتوای ویدیویی را به ما بسپارید! شما هر آن چیزی که در ذهن خود دارید را برای ما توضیح دهید ما آن را به تصویر و فیلم تبدیل میکنیم. این جمله فقط یک شعار نیست و این موضوع آنقدر برای ما شیرین و جذاب است که ساعت‌ها برای انواع محتوای ویدیویی که از زبان شما بیان میشود زمان می گذاریم تا آماده شود. ایده‌ها از دل گفت‌وگو و صحبت با شما بیرون می آید پس قبل از سفارش حتما بخشی از آن چیزی که در ذهن خود دارید را برای ما توضیح دهید. تا بتوانیم همان چیزی را برایتان بسازیم که نزدیک به تفکر شماست.

هزینه تولید محتوای تصویری

منظور از تولید محتوای تصویری یا ویدویی چیست و چرا ما باید به این دسته از محتوا میل کنیم؟ با توجه به پشرفت تکنولوژی و ابزارهایی که هر روزه برای رفع نیاز این امور افزوده میشود میتواند مشکلاتی را برطرف کند. حالا چرا باید ما برای کسب و کار خود از محتوای تصویری استفاده کنیم؟ چون امروزه با پلتفرم هایی که معرفی شده‌اند دیگر باید متوجه شده باشد دنیای آینده دنیای ویدیو و فیلم است. اگر در این دنیا خودتان را به روز نکنید بی شک آینده کسب و کارتان با مشکلاتی مواجه خواهد شد. چرا که افراد و مشتریان بی حوصله شده‌اند و دیگر میلی به خواندن محتوای متنی ندارند. به همین خاطر باید محتوای تصویری کنار محتوای خود قرار دهید تا بتوانید همچتان مخاطبین خود را نگه دارید. شبکه های اجتماعی مختلف مثل یوتیوب، اینستاگرام، آپارات، توییچ و … از برترین و پر مخاطب ترین پلتفرم‌ها هستند که باید شما هم در این بازار بزرگ خودتان را اثبات کنید.

هزینه تولید محتوای ویدیویی بر چه اساسی محاسبه میشود؟

خیلی از مشتریان همیشه این سوال را از ما دارند که چگونه هزینه های ساخت ویدیو محاسبه میشوند. این سوال بستگی به تجهیزات و افراد یک مجموعه دارد، مثلا اگر یک استادیو تجهیزات کاملی داشته باشد و فضای مناسب به همراه یک دوربین فیلم برداری با کیفیت داشته باشند بصورت مستقیم روی ساخت ویدیو تاثیر گذار است. همانطور که می دانید تجهیزات ساخت تولید محتوای ویدیویی بسیار گران قیمت است و هرچه بخواهید تخصصی تر کار کنید باید هزینه های بیشتری را بپردازید. به همین رو افرادی که نیاز به این خدمات دارند به شرکت ها و استادیوها مراجعه می کنند تا برای ساخت ویدیوی تصویری اقدام کنند. فاکتور بعدی که مستقیم روی هزینه تدوین کلیپ تاثیر گذار است میزان زمانی است که روی ادیت ویدیوها گذاشته میشود. زمانی میرسد که کارفرما بسیار سخت گیر بوده و محتوای ویدیویی قوی نیاز دارد به همین دلیل باید نظرات خودش را موقع سفارش به تیم ما ارائه کند.

بعضی مواقع قیمت ساخت کلیپ یک دقیقه ای بسیار پایین تر از حد تصور می باشد و گاهی اوقات این رقم بسیار فضایی می باشد به همین دلیل اگر بودجه شما برای ساخت ویدیو پایین است انتظار یک پروژه بسیار سنگین نباید داشته باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست