آموزش بازاریابی و کسب و کار اینترنتی، شروع درآمد از کجا؟
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش بازاریابی و کسب و کار اینترنتی، شروع درآمد از کجا؟

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی نوین معروف به بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین نوعی از مارکتینگ و تبلیغات است که از طریق بستر اینترنت، پیام تبلیغاتی را به مخاطب خود می رساند. بازاریابی اینترنتی امروزه در حوزه هایی نظیر: بازاریابی از طریق موتورهای جستجو (Search Engine Marketing) ؛ بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)؛ بازاریابی موبایلی (Mobile Marketing)؛ بازاریابی ایمیلی (Email Marketing) و… تقسیم می شود.

حالا بگو از کجا شروع کنم!؟

خب حالا که به تعریف مشترکی از بازاریابی اینترنتی رسیدیم بهتر است کار را شروع کنیم؛ اولین گام در بازاریابی اینترنتی داشتن یک وب سایت کاربردی است.

قبل از هرکاری ابتدا برای سایت خود یک دامنه مناسب انتخاب کنید این اسم باید: کوتاه باشد، از پسوندهای رایج نظیر .com ، .ir و… استفاده نمایید ، تایپ دامنه شما باید برای همه راحت و بدون اشتباه باشد، با معنی باشد و به راحتی در خاطر بماند. ثبت یک دامنه کار چندان دشواری نیست و به راحتی می توانید با یک جستجوی ساده شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ و دامنه را بیابید و به صورت آنلاین دامنه خود را ثبت کنید. پس از ثبت دامنه نوبت به تهیه هاست و فضای میزبانی می رسد. هاست فضایی است که وب سایت شما در آن قرار خواهد گرفت و با اتصال به دامنه شما کاربران به آن هدایت خواهند شد، میزان این فضا و کیفیت آن بستگی به نظر طراح سایت شما دارد و باید قبل از خرید با یک متخصص مشورت کنید تا هاست شما نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز را تامین کند. هرچند با تمام این توضیحات توصیه می کنم برای شروع سراغ هاست های گران نروید و بایک هاست اشتراکی معمولی شروع کنید اما از سه چیز اطمینان داشته باشید : تامین نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری ، نحوه پشتیبانی شرکت میزبان و آپ تایم بودن سرور.

 

 

چگونه یک وب سایت مناسب داشته باشم؟

خب حالا وقت آن رسیده است که اسلحه خود را انتخاب کنید. قناسه می خواهید یا کلاشینکف؟ شاید هم وینچستر؟ و یا ژ-۳ ؟ از نظر من خیلی فرقی نمی کند، مهم این است که به هدف بزنید. وب سایت هم همین حالت را دارد اینکه وب سایت را خودتان طراحی کنید، یا اینکه یک شرکت چند ده میلیون تومانی پای قرارداد باشد و یا یک سایت ساز مناسب تهیه کرده باشید به خودی خود نمی تواند شما را موفق کند. بلکه باید هدف گذاری درست داشته باشید و نیازهای کاربران خود را به درستی پاسخ دهید. پس بهتر است یک کاغذ بردارید و در یک ستون مخاطبان هدف خود را مشخص کنید ، در ستون دوم نیاز های آن ها را بنویسید و در ستون آخر خدماتی که می توانید به آن ها ارائه کنید را فهرست کنید. پس از تکمیل جدول فوق ببینید به ترتیب شما جزء کدام دسته هستید.
دسته اول: من خودم می توانم سایتی طراحی کنم که نیاز مخاطبانم را برطرف کند.
اگر جزء این دسته هستید که انگیزه و دانش کافی را دارید و یا می توانید با زمان گذاری مناسب مهارت های طراحی سایت را بیاموزید، این گوی و این میدان. بهتر است از همین امروز شروع کنید و با فازبندی امکانات مورد نیاز به صورت تدریجی سایت خود را گسترش دهید اگر هم نگران این هستید که در حین کار با مشکل روبرو شوید می توانید از منابع زیاد آموزشی ، استفاده از تکنولوژي های متن باز و شرکت در کلاس ها و کارگاه های طراحی وب استفاده نمایید.در پایان با اینکه نمی خواهم شما را به شک بی اندازم اما یادآوری می کنم که از قدیم گفته اند کار را باید به دست کاردان سپرد. دیگر تصمیم با شماست.
دسته دوم: مخاطبان وب سایت من در این مرحله با امکانات پایه نیازشان مرتفع می گردد.
من به شما تضمین می کنم که ۸۰٪ از افراد با تکمیل جدول فوق جزء دسته دوم قرار می گیرند این دسته از افراد نیازی به امکانات خاص و در نتیجه گران ندارند و سناریوی هدف و محتوای آنها می تواند دست کم در فازهای ابتدایی با امکانات عمومی یک پورتال اجرایی و به سود بالایی هم برسد. اگر شما هم جزء این گروه هستید بهتر است با تحقیقات در بازار از پلتفرم ها و سایت‌سازهای ارزانتر برای شروع استفاده نمایید و هزینه‌های بیشتر را صىرف موارد تبلیغاتی دیگر نمایید. البته غیر از امکانات پایه و مورد نیاز دو نکته را قبل از طراحی با شرکت و گروه طراح وب خود حتما بررسی نمایید اول طراحی ظاهر زیبا و کاربری آسان و دوم قابلیت توسعه هسته سایت در فازهای بعدی و عدم محدودیت در اضافه کردن خدمات جدید در آینده.
دسته سوم: مخاطبان وب سایت من نیاز به امکانات اختصاصی و پیشرفته دارند.
امکان دارد شما صاحب یک ایده متفاوت تحت وب باشید و شاید به دنبال اجرای موفق یک نمونه خارجی هستید که نیاز به برنامه نویسی خاص و پیشرفته دارد در این حالت دیگر باید وب سایت خود را به صورت حرفه ای و از ابتدا توسط متخصصان این حوزه پیاده سازی نمایید تا ایده شما سوخت نشود. پس ابتدا یک گروه متخصص را انتخاب کنید و سپس نیاز های خود را مطرح و کار را اجرایی نمایید در این فرآیند هرچقدر شما با ذهنیت قبلی وارد مذاکره شوید به سود شما خواهد بود پس سعی کنید نقشه راه کاملی را از نیازهای خود به صورت مکتوب آماده کنید و در صورت نیاز حتما یک ناظرفنی برای پروژه خود انتخاب کنید که بر روی کار پیمانکار نظارت داشته باشد. توصيه می کنم اگر تجربه کمتری در فضای وب دارید به متخصصان اعتماد کنید و پورتال خود را به روز و کارآمد طراحی کنید.

مطالب مشابه بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی:

دابسمش فرصتی برای کسب درآمد و بازاریابی

شیوه های جدید بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی




تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1396برچسب:آموزش ,بازاریابی , کسب و کار اینترنتی,شروع درآمد,,
ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد با برنامه نویسی موبایل

افراد زیادی هستند که در کار برنامه نویسی موبایل بوده  و واقعا هم در کارشان خبره و استاد هستند و اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کار خود طراحی کرده اند ولی در کسب درآمد و فروش و بازاریابی آن موبایل مشکل دارند. با توجه به رشد برنامه های موبایل و اینکه انواع و اقسام شبکه های اجتماعی مثل تلگرام ، اینستاگرام ، فیسبوک و حتی وبسایتهای اقتصادی و تجاری و فروشگاهی با برنامه های موبایل منطبق شده اند برنامه نویسی و اپلیکیشن موبایلی طرفدار خاص میان همه اقشار دارد . عده ای هستند اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کار خود طراحی کرده بوده اند ولی نمی دانند چگونه برای آن بازاریابی کرده و کسب و کار خود را رونق دهند. در واقع اینها برنامه نویسان اپلیکیشن موبایلی هستند که در زمینه موبایل مارکتینگ دچار مشکل هستند در اینجا با توجه به تجربه شخصی تلاش شده دستورالعملی ارائه شود که بتوانید در یک هفته به تعداد بیش از ۱۰ هزار نصب برای اپلیکیشن موبایلی خود برسید البته به شرطی که واقعا این برنامه موبایلی کاربردی و کاربرپسند باشد.

گام اول: پسا تحریم در موبایل مارکتینگ!

اول از همه توجه شما را به فضاهای ایجاد شده جدید سیاسی شدیدا جلب می کنم و قبل از هرچیز شخصا ایده ۱۰۰ برابر کردن مخاطبان را با عرضه در play store و سایر اپ استورهای بین المللی را تاکید می کنم. خوشبختانه پس از سال ها ایران به مدار اقتصادی جهان نزدیک شده است و برنده واقعی کسی است که زودتر از بقیه از این درگاه های جدید نهایت استفاده را نماید. یعنی علاوه بر اپ استورهای داخلی نظیر کافه بازار برنامه هدف خود را در صورتی که حوزه کاری شما کشش این موضوع را داشته باشد بر مبنای مخاطبان بین المللی قرار دهید ؛ اپلیکیشن خود را به صورت چند زبانه طراحی کنید ؛ سعی کنید بر طرف کننده نیازهای فراگیر و جهانی تر باشید ؛ از ظرفیت های داخلی برای تامین نیازهای خارجی استفاده کنید و در نهایت تلاش کنید از بازارهای بکر برای موبایل مارکتینگ شروع کنید؛ قطعا انتشار اپلیکیشن موبایلی در اپ استورهای خارجی با حجم درخواست چند برابری منجر به تعداد نصب بسیار بالاتری از حد انتظار شما خواهد شد.

گام دوم: به سلیقه ها نزدیک شوید

رعایت این گام باید قبل از تعیین سیاست های اصلی و طراحی اپلیکیشن لحاظ شود و موضوع و ادبیاتی را انتخاب کنید تا با نیاز بازار و سلیقه عموم مخاطبان همراه باشد ؛ برای یافتن این سلیقه عمومی باید اپ استورها و تعداد نصب های اپلیکیشن های هم رده را چند هفته رصد کنید. اجازه دهید با یک مثال این مورد را شفاف تر مطرح کنم. فرض کنید که شما یک رستوران دارید  پس قبل از اینکه فقط به فکر راه اندازی یک اپ موبایل برای معرفی رستوران خود یا حتی نوبت دهی و سفارش غذا باشید موضوع را وسیع تر در نظر بگیرید به کافه بازار بروید و در دایره بزرگتری از کار خود نظیر رستوران یاب؛ آموزش آشپزی ؛ تخفیف های غذا و… چند هفته تعداد اپ ها ؛ درخواست ها ؛ نصب ها و حتی کامنت ها را رصد کنید. با یک تحلیل دقیق متوجه خواهید شد که شاید به عنوان مثال عرضه امکان سفارش غذا در روز اول کاربردی نباشد و باید آموزش های آشپزی را با فرمت جدیدتری عرضه کنید تا به تعداد نصب بالایی برسید. اجازه دهید با یک آمار در همین مثال وارد گام سوم شویم؛ طبق بررسی های من فقط در حوزه آشپزی در اپ استورهای داخلی قریب به ۵ میلیون! نصب صورت گرفته است.

mobile-marketing

 

گام سوم: قانون ۴۰ رسانه!

ابداً به عرضه انحصاری و تک بعدی امید نداشته باشید و قبل از شروع بازاریابی موبایلی خود یک لیست طولانی از همه رسانه هایی که می توانید اپلیکیشن موبایلی خود را در آن عرضه کنید را بنویسید. در انتخاب رسانه همه سلایق و مخاطبان را در نظر بگیرید برخی از رسانه های خرد و کلانی که می توان در تبلیغات استفاده کرد شامل موارد زیر است:

تلویزیون ؛ وب سایت ؛ اپ استورهای داخلی ؛ اپ استورهای خارجی ؛ تبلیغات تلگرامی در کانال ها یا حتی ارسال پیام تبلیغاتی ؛ استفاده از پیج های تخصصی شبکه های اجتماعی ؛ گرفتن ریپورتاژهای تبلیغاتی از اپلیکیشن های پر مخاطب؛ یافتن سر نخ های بازاریابی ویروسی در حوزه کاری مورد نظر ؛ ایمیل مارکتینگ ؛ تولید سی دی های مالتی مدیا شامل فایل نصبی و راهنما، طراحی و تولید ویدیوهای آموزشی و کاربردی در سایت های معتبر و…

گام آخر: بازاریابی ضربتی در موبایل مارکتینگ

در گام آخر یک توصیه حیاتی دارم؛ در بازاریابی خود برای برنامه موبایلی به هیچ عنوان سراغ بازاریابی های بلند مدت سنتی با شیب ملایم! نباشید. در موبایل مارکتینگ به خاطر عرضه آنی محصول, طراحی یک کمپین و بازاریابی ضربتی و سریع شدیدا مورد نیاز است. پس حتما قبل از انتشار رسمی اپلیکیشن موبایلی خود برای تک تک روزهای کمپین برنامه ریزی کنید ؛ به تعداد نصب ایده آل و مناسبی برسد. به همین دلیل می خواهم در ادامه به چند تجربه عملی و در عین حال تحقیقات دقیق در زمینه موبایل مارکتینگ اشاره کنم و ایمان دارم در صورت انجام دستور العمل های ذیل می توانید در یک هفته به تعداد بیش از ۱۰ هزار نصب برای اپلیکیشن موبایلی خود برسید البته به شرطی که واقعا این برنامه موبایلی کاربردی و کاربرپسند باشد.

گام اول: پسا تحریم در موبایل مارکتینگ!

اول از همه توجه شما را به فضاهای ایجاد شده جدید سیاسی شدیدا جلب می کنم و قبل از هرچیز شخصا ایده ۱۰۰ برابر کردن مخاطبان را با عرضه در play store و سایر اپ استورهای بین المللی را تاکید می کنم. خوشبختانه پس از سال ها ایران به مدار اقتصادی جهان نزدیک شده است و برنده واقعی کسی است که زودتر از بقیه از این درگاه های جدید نهایت استفاده را نماید. یعنی علاوه بر اپ استورهای داخلی نظیر کافه بازار برنامه هدف خود را در صورتی که حوزه کاری شما کشش این موضوع را داشته باشد بر مبنای مخاطبان بین المللی قرار دهید ؛ اپلیکیشن خود را به صورت چند زبانه طراحی کنید ؛ سعی کنید بر طرف کننده نیازهای فراگیر و جهانی تر باشید ؛ از ظرفیت های داخلی برای تامین نیازهای خارجی استفاده کنید و در نهایت تلاش کنید از بازارهای بکر برای موبایل مارکتینگ شروع کنید؛ قطعا انتشار اپلیکیشن موبایلی در اپ استورهای خارجی با حجم درخواست چند برابری منجر به تعداد نصب بسیار بالاتری از حد انتظار شما خواهد شد.

گام دوم: به سلیقه ها نزدیک شوید

رعایت این گام باید قبل از تعیین سیاست های اصلی و طراحی اپلیکیشن لحاظ شود و موضوع و ادبیاتی را انتخاب کنید تا با نیاز بازار و سلیقه عموم مخاطبان همراه باشد ؛ برای یافتن این سلیقه عمومی باید اپ استورها و تعداد نصب های اپلیکیشن های هم رده را چند هفته رصد کنید. اجازه دهید با یک مثال این مورد را شفاف تر مطرح کنم. فرض کنید که شما یک رستوران دارید  پس قبل از اینکه فقط به فکر راه اندازی یک اپ موبایل برای معرفی رستوران خود یا حتی نوبت دهی و سفارش غذا باشید موضوع را وسیع تر در نظر بگیرید به کافه بازار بروید و در دایره بزرگتری از کار خود نظیر رستوران یاب؛ آموزش آشپزی ؛ تخفیف های غذا و… چند هفته تعداد اپ ها ؛ درخواست ها ؛ نصب ها و حتی کامنت ها را رصد کنید. با یک تحلیل دقیق متوجه خواهید شد که شاید به عنوان مثال عرضه امکان سفارش غذا در روز اول کاربردی نباشد و باید آموزش های آشپزی را با فرمت جدیدتری عرضه کنید تا به تعداد نصب بالایی برسید. اجازه دهید با یک آمار در همین مثال وارد گام سوم شویم؛ طبق بررسی های من فقط در حوزه آشپزی در اپ استورهای داخلی قریب به ۵ میلیون! نصب صورت گرفته است.

mobile-marketing

 

گام سوم: قانون ۴۰ رسانه!

ابداً به عرضه انحصاری و تک بعدی امید نداشته باشید و قبل از شروع بازاریابی موبایلی خود یک لیست طولانی از همه رسانه هایی که می توانید اپلیکیشن موبایلی خود را در آن عرضه کنید را بنویسید. در انتخاب رسانه همه سلایق و مخاطبان را در نظر بگیرید برخی از رسانه های خرد و کلانی که می توان در تبلیغات استفاده کرد شامل موارد زیر است:

تلویزیون ؛ وب سایت ؛ اپ استورهای داخلی ؛ اپ استورهای خارجی ؛ تبلیغات تلگرامی در کانال ها یا حتی ارسال پیام تبلیغاتی ؛ استفاده از پیج های تخصصی شبکه های اجتماعی ؛ گرفتن ریپورتاژهای تبلیغاتی از اپلیکیشن های پر مخاطب؛ یافتن سر نخ های بازاریابی ویروسی در حوزه کاری مورد نظر ؛ ایمیل مارکتینگ ؛ تولید سی دی های مالتی مدیا شامل فایل نصبی و راهنما، طراحی و تولید ویدیوهای آموزشی و کاربردی در سایت های معتبر و…

گام آخر: بازاریابی ضربتی در موبایل مارکتینگ

در گام آخر یک توصیه حیاتی دارم؛ در بازاریابی خود برای برنامه موبایلی به هیچ عنوان سراغ بازاریابی های بلند مدت سنتی با شیب ملایم! نباشید. در موبایل مارکتینگ به خاطر عرضه آنی محصول, طراحی یک کمپین و بازاریابی ضربتی و سریع شدیدا مورد نیاز است. پس حتما قبل از انتشار رسمی اپلیکیشن موبایلی خود برای تک تک روزهای کمپین برنامه ریزی کنید.

مطالب مشابه کسب درآمد موبایل:

تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت




ارسال توسط پول دوست

بررسی شکست برخی در کسب درآمد و تجارت الکترونیک

درباره این موضوع که چرا برخی از شرکتهای بزرگ و نامدار علیرغم هزینه های میلیاردی و گزاف باز در کسب درآمد و افزایش سود دهی شرکت می خورند تحقیقات زیادی انجام شد این شرکتها به دلایلی در بازار کسب درآمد و رقابت فروش محصولات جایشان را به رقبا می دهند . دلیل اصلی این شکست ها چیست در حالی که صاحبان این وبسایتها هزینه های میلیاردی کردند ولی در کسب و کار شکست خوردند عده ای تقلید و کپی برداری و عده ای زمان نامناسب در ورد به کسب و کار را نام می برنند. ما برای روشن شدن دلیل شکست این شرکتهای بزرگ در کسب و کار به ویژه در کسب و کار اینترنتی، دو  فروشگاه بزرگ اینترنتی شیپور و فروشگاه 5040 را برررسی کردیم تا به موارد معقول برسیم . سوال اول درباره کسب و کار از اینترنت را با این شروع می کنم:

چرا سایت نیازمندی های شیپور و فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ با حدود بیش از ۲ میلیارد تومان سرمایه برای تبلیغات نتوانستند موفقیت رقیبان خود را تکرار کنند؟ آیا سایت های۵۰۴۰  و شیپور شکست خوردند؟ حد و مرز سرمایه گذاری های امروز در فضای وب از هزینه های چند صد هزارتومانی دهه هشتاد فاصله گرفته و دیگر صحبت از رقم های چند صد میلیونی و میلیاردی برای راه اندازی و تبلیغات یک استارتاپ است. اینکه تصور کنیم فقط با یک ایده مناسب و بدون سرمایه گذاری در این بازار پر از رقیب یک شبه موفق می شویم دیگر خیال باطلی است. اما این درحالی است که پول نیز ضمانتی برای پیروزی شما نیست, درسی که به درستی ۲ سایت سرمایه دار یعنی فروشگاه ۵۰۴۰ و نیازمندی های شیپور به ما آموختند. امروز می خواهم ۴ اشتباهی که این ۲ سایت در راه اندازی و کمپین های تبلیغاتی خود انجام دادند را با هم مرور کنیم.

تلویزیون یعنی همه! – اشتباه اول

در اینکه تلویزیون رسانه بسیار بزرگ و اثربخشی در تبلیغات است شکی نیست ؛ ولی این تصور که صرفا سرمایه گذاری در این رسانه برای همه مخاطبین تاثیرگذار خواهد بود یک تصور کاملا اشتباه است؛ دیجی کالا اگر در همان دهه ۸۰ که هیچ رقیبی هم نداشت به جای تمرکز بر مخاطب علاقه مند به تکنولوژی خود درگیر تبلیغات تلویزیونی می شد قطعا امروز در این جایگاه نبود. پس اینکه فکر کنیم فقط با تلویزیون یا هر رسانه دیگری به صورت تک بعدی می توانیم برای برند خود جایگاه سازی کنیم یک اشتباه بزرگ است.

این نکته مهم را فراموش نکنید که تبلیغات تلویزیونی یک حباب بزرگ است که به محض قطع پخش آگهی ها این حباب خواهد ترکید و همه شما را فراموش خواهند کرد! پس برای جایگاه سازی به دنبال روش های عمیق تری باشید.

زمانبندی نامناسب – اشتباه دوم

در مقاله ای نوشتنم با وجود داشتن ایده ، منابع مالی، تیم همراه و مدل تجاری یا اصل مهم زمان ارائه هست. زمان ارائه در هر پروژه استارتاپی فوق العاده مهم است. اما در اینجا به همین نکته بسنده می کنم که اگر من مدیر شیپور بودم قطعا با ۲ میلیارد هزینه صرفا به تقلید از نیازمندی های دیوار نمی پرداختم و به ارائه ساختارهای ناب تر در این زمان می پرداختم

کمپین بزرگ بدون آزمایش کمپین کوچک – اشتباه سوم

در کتاب انفجار با دست خالی نیز چندین بار از اهمیت اجرای یک کمپین کوچک قبل از کمپین اصلی نوشته ام؛ کاری که شاید اگر ۵۰۴۰ و شیپور انجام می دادند امروز برای آزمون خطا هزینه های میلیاردی پرداخت نمی کردند. به عنوان مثال شیپور بدون انجام یک کمپین کوچک از مخاطبان مستقیما وارد تبلیغات وسیع رسانه ایی خود شد اما بعد از حدود چند ماه تبلیغات را متوقف کرد و در نهایت با آنالیز کمپین متوجه شد که باید مثل رقیب به جای وب سایت بر روی اپلیکیشن موبایلی خود تمرکز کند و این بار تبلیغات خود را با تمرکز بر نصب اپلیکیشن ادامه داد. اما هزینه این آزمون و خطا چقدر بود؟!

عدم آمادگی فنی و محتوایی – اشتباه چهارم

کاربران واقعا بی رحم هستند! اینکه در بعضی از آمار گفته می شود قریب به ۹۰% از ورودی های وب سایت هرگز برای بار دوم به سایت شما سر نمی زنند نشان از همین بی معرفتی آنهاست!! پس در این شرایط اگر وب سایت خود را از نظر فنی و محتوایی آماده نکرده باشید بهانه دست آنها داده اید! به خاطر دارم بیش از نیمی از محصولات فروشگاه ۵۰۴۰ در زمان اوج تبلیغات ناموجود بود! یا حتی مثلا بخش املاک شیپور در بهترین شرایط به ۱/۵ آگهی های دیوار هم نرسید!

عدم ارائه دلیل مهمی برای مهاجرت – اشتباه پنجم

واقعا ۵۰۴۰ و شیپور هیچ دلیل و انگیزه کافی برای کاربران خود ارائه نکردند تا آنها را قانع کنند که از این سایت ها استفاه کنند و به نوعی از امثال دیجی کالا یا دیوار مهاجرت کنند. البته انصافا پیدا کردن چنین دلایلی برای مهاجرت واقعا کار سختی است اما وجود موارد این چنینی می تواند پشتوانه بزرگی برای استارتاپ شما باشد.

مقالات مشابه فروش :

کسب درآمد از همکاری در فروش

نکات کلیدی گوگل برای سئو و افزایش رتیه سایت و کسب درآمد




ارسال توسط پول دوست

تاثیر گوگل در کسب و کار و افزایش درآمد اینترنتی

شما سایت داشته باشید یا وبلاگ، فروشگاه بزنید یا شبکه اجتماعی ، خلاصه هر کاری را در دنیای مجازی و اینترنت انجام دهید و به دنبال افزایش درآمد و رونق کسب و کارتان باشید باید دیده شوید . تا کار و محصولتان دیده نشود و بازدید نداشته باشد هیچ کسب درآمدی از اینترنت نخواهید داد . این دیده شدن نیاز به ابزار و وسایل است و یا کمک رسان شما در کسب و کارتان هست . مهمترین وسیله و ابزار در اینترنت هم موتورهای جستجو هساتند . موتورهای بزرگ جستجو مانند: گوگل ، یاهو ، بینگ و... با هدف معرفی سایتها و رفع نیاز کاربران ایجاد و در ارائه خدمات سعی در بهبود کیفیت خدمات خود دارند . در میان اینها موتور جستجوی گوگل با فاصله زیاد از سایرین پیش افتاده و تقریبا در جهان و به ویژه در ایران بسیاری از کسب و کارها و درآمدها وابسته به این موتور جستجو هست چه بسا که با نبود گوگل و یا عدم توجه این غول بزرگ اینترنتی ، بسیاری از کسب و کارها و درآمدهای اینترنتی نابود می شود به دلیل تاثیر گوگل در کسب درآمد اینترنتی و رونق فروش محصولات قصد داریم تا ساختار و شیوه کار این متور جستجوی قدرتمند و طرز عملش را برای آشنایی بررسی کنیم.

اگرچه موتور جستجوهای فراونی وجو دارد ولی در ایران و جهان بالای ۸۵٪ از جستجوهای معمول از طریق گوگل google صورت می گیرد پس قبل از اینکه بهینه سازی در وب سایت خود را شروع کنیم باید با نحوه کار این موتور جستجوگر محبوب آشنا شویم تا بتوانیم سایت را برای گوگل قابل فهم‌تر پیاده سازی نماییم.
در مستندات و نظریه های مختلف، ساختار موتور گوگل را به ۵ و در بعضی دیگر از کتب به ۳ بخش اصلی تقسیم می کنند. اما برای درک راحتتر موضوع و عدم حاشیه گویی قصد دارم بر اساس نظریه ۳ فاکتوری شما را با فرآیند اصلی در جستجوی یک عبارت در گوگل آشنا کنم. اما قبل از شرح جزییات از خود بپرسید هنگامی که شما یک عبارت را در نوار جستجوی گوگل وارد می کنید در چند صدم ثانیه‌ایی که نتایج بر صفحه نمایش ظاهر می شود، در اصل چه اتفاقی رخ می دهد؟ معمولا در جواب دانشجویان با تاکید می گویند که بعد از وارد کردن عبارت مورد نظر گوگل وارد میلیون ‌ها وب سایت جهان می شود و در صورتی که مطلب مورد نظر ما در آنها وجود داشت آنها را به ترتیب به ما نمایش می دهد. سؤال اصلی اینجاست که چه ابر رایانه‌ای می تواند به ازای هر جستجو در گوگل در کسری از ثانیه میلیون ها وب سایت را بررسی و نتایج را به صورت دسته بندی شده نمایش دهد؟! این طرز فکر یک توهم کامل است، پس لطفا از توهم خارج شوید!

google_how
گوگل هرگز حین جستجوی ما وارد وب سایت های گوناگون نمی شود بلکه در بررسی که شاید یک ساعت قبل و شاید یک سال قبل در وب سایت های گوناگون انجام داده است و اطلاعات را در پایگاه داده خود ذخیره کرده پردازشی را انجام می دهد ودر آن چند صدم ثانیه‌ایی که ما منتظر هستیم صرفا پایگاه داده دسته بندی شده خود را جستجو می نماید. حالا که کمی منطقی‌تر شده اید بیایید ۳ گام اصلی گوگل را با هم بررسی کنیم:

۱- Spider یا عنکبوت:

اولین مرحله توسط اسپایدر انجام می شود، اسپایدر یک ربات است که به صفحات مختلف سر می زند، محتوای آنها را می خواند و اطلاعات مورد نیاز موتور جستجوگر را جمع آوری می کند و آن را در اختیار سایر بخش‌های موتور جستجوگر قرار می دهد. کار یک اسپایدر بسیار شبیه کار کاربران وب است با این تفاوت که اسپایدر کدهای html صفحات را می بیند اما کاربران نتیجه حاصل از آن را. البته اسپایدر از یک فرمانده به نام Cra wler تبعیت می کند که این مغز متفکر مشخص می کند که اسپایدر کدام صفحات را مورد بازدید قرار دهد.

۲- Indexer یا بایگانی کننده:

تمام اطلاعات جمع آوری شده توسط اسپایدر در اختیار ایندکسر قرار می گیرند.در این مرحله اطلاعات دریافتی تجزیه و تحلیل شده و تمام پارامترهای مورد نیاز تبدیل به یک مقیاس عددی می شوند تا در مرحله بعد برای مقایسه و رتبه بندی صفحات از آنها استفاده شود

۳- Ranker یا سیستم رتبه بندی:

بعد از آنکه تمام مراحل قبل انجام شد، موتور جستجوگر آماده پاسخ‌گویی به سؤالات کاربرن است. در این مرحله سیستم رتبه بندی وارد عمل می شود و ابتدا تمام صفحات موجود در پایگاه داده که به موضوع جستجو شده مرتبط هستند مشخص می کند و سپس بر اساس فاکتورهای موجود و میزان ارتباط آن با عبارت جستجو شده آنها را رتبه بندی می کند.
به این ترتیب با طی کردن سه مرحله فوق کاربر به نتیجه دلخواه خود می رسد. و ما نیز به عنوان صاحب وب سایت باید تلاش کنیم که در هر سه مرحله در اولویت های موتور جستجوگر گوگل باشیم.

مقالات مشابه سایت و کسب درآمد:

نکات کلیدی گوگل برای سئو و افزایش رتیه سایت و کسب درآمد

اهمیت سئوی سایت در کسب درآمد بالا

افزایش فالوور اینستاگرام جهت کسب درآمد Follower

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل

کسب درآمد با فروش بک لینک




ارسال توسط پول دوست

تاثیر جایزه و قرعه کشی در فروش و کسب درآمد

تلویزیون را روشن می کنید و یا در روزنامه و مجله و حتی در وبسایتهای مختلف خبر دادن جایزه و قرعه کشی را می بینید و می شنوید انگار همه در ادان جایزه و انجام قرعه کشی با هم مسابقه گذاشتند . راستی چرا چنین می کنند؟ هدفشان چیست؟ معمولا همه شرکتها به دنبال فروش بیشتر و کسب درآمد و تجارت خوب هستند و در پی راه حل های مختلف هستند که یکی شیوه جایزه دادن است. خود شما به خواننده این متن چقدر به جایزه دادن شرکتها و برندها اعتقاد دارید و کالای مورد نیاز خود را بر اساس جایزه می خرید؟ به نظرتان جایزه ، در فروش بیشتر ما و افزایش درآمد تاثیر دارد اصلا درست است که ما برنامه کسب درآمد بیشتر را با جایزه گره بزنیم؟ در این جا قصد دارم تا به جایزه و تاثیر آن در فروش و کسب درآمد بیشتر و همچنین تاثیر شبکه های اجتماعی در افزایش فروش و کسب درآمد با استفاده از تکنیک جایزه بپردازم . فقط در اول متذکر شویم کسب درآمد بالا اعم از فروش و کسب درآمد در ففای فیزیکی مثب فروشگاهها و سوپرمارکتهاو یا کسب درآمد از اینترنت و فروش بالا در شبکه های اجتماعی نیاز به مشتری وفادار دارد اعتماد مشتری به ما موجب افزایش فروش و کسب درآمد بالا و بیشتر می شود.

این روزها آرزوهای بزرگ خانواده های ایرانی از کیسه های برنج و چای سر درآورده؛ طوری که ماراتن نفس گیر قرعه کشی های عجیب و غریب شرکت های مختلف پای ثابت برنامه های تلویزیونی شده است. رقابت شرکت های مختلف برای جذب مشتریان کار را به جایی رسانده که انبوهی از جوایز گران قیمت مانند خودروهای bmw، لکسوس، سکه و پول های درشت در قرعه کشی های هفتگی و ماهیانه به مشتریان داده می شود و مشتریان نیز برای کسب آروزهای خود در قرعه کشی های لاتاری گونه شرکت می کنند.

استفاده از ابزار جایزه همیشه مورد اختلافی بازارسازان و مدیران شرکت ها بوده؛ اینکه صرف این هزینه ها توجیه اقتصادی دارد یا خیر و یا اینکه اصلا بر میزان فروش و سهم بازار تاثیر خواهد گذاشت یا خیر همیشه مورد بحث بوده و هست. اما امروز با دلایل کافی به این سه سوال پاسخ خواهم داد:

۱- آیا جایزه و قرعه کشی به افزایش فروش کمک می کند یا خیر؟

۲- آیا خریدارانی که به خاطر جایزه اقدام به خرید کرده اند مشتریان وفادار شما خواهند بود؟

۳- چگونه یک کمپین موفق را با جایزه طراحی کنیم طوری که خریداران را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم؟

 

ghorekeshi

سوال اول: آیا جایزه و قرعه کشی به افزایش فروش کمک می کند یا خیر؟

شک نکنید که استفاده از جوایز مناسب می‌تواند فروش را به‌سرعت افزایش دهد. انگیزاننده‌های احساسی می‌توانند باعث انجام خریدهایی شوند که ظاهرا منطقی است ولی بسیاری از افراد آن را انجام نمی‌دهند.این یک اصل اثبات شده در تبلیغات بوده و هست. و هیچ کس نمی تواند تاثیر جایزه بر میزان فروش را منکر شود. وقتی ۲ انتخاب با کیفیت و قیمت یکسان برای مشتری وجود دارد بازاریابی عصبی و خریدهای احساسی همیشه اولویت را به خرید با شانس بالاتر می دهند یا حتی وقتی ما برای انتخاب یک برند جدید تردید می کنیم این جایزه یا شانس بیشتر است که ما را حداقل برای بار اول تحریک به استفاده از آن محصول می کند. پس تا اینجای کار به شما اطمینان می دهم که انگیزاننده های احساسی مانند جایزه همیشه در انتخاب ها موثر هستند.

سوال دوم: آیا خریدارانی که به خاطر جایزه اقدام به خرید کرده اند مشتریان وفادار شما خواهند بود؟

خیر! متاسفانه بررسی آمار فروش شرکت ها نشان می دهد که موج خرید پس از پایان جشنواره ها و قرعه کشی ها به صورت کاملا محسوس افت می کند و این یعنی مشتری برای بار دوم محصول را خریداری نمی کند و به عنوان یک مشتری وفادار برای آن برند شناخته نمی شود. مبحث وفاداری مشتریان به برندها یکی از مهم ترین موضوعاتی است که همیشه در بازاریابی نوین مطرح می شود. هنگامی که صحبت از وفاداری (Loyalty ) مشتری می‌شود دست کم می توان به جلوگیری از مراجعه مشتریان به برندهای رقیب و خرید محصولات آنها اشاره کرد.
به عقیده متخصصان، اصولاً ایجاد انگیزه در مشتری جهت خرید کالا و به قولی افزایش هوش هیجانی مشتری، از اصول اولیه بازاریابی است ولی باید دقت کرد این گونه روش ها به صورت دوره های کوتاه مدت نه تنها منجر به افزایش سهم بازارِ پایدار نمی شود بلکه یک حس خاص را نیز در مشتری ایجاد می کند و آن هم  این که مشتری شرطی شده و در آینده تنها کالایی را خریداری می کند که امکان برنده شدن در قرعه کشی را داشته باشد. این یک اشتباه محض است که فکر کنیم مشتری به دلیل خرید محصول جهت شرکت در قرعه کشی به آن برند وفادار خواهند ماند زیرا حتی در صورت برنده شدن نیز این امکان ۱۰۰ درصد نیست. هرچند در مواردی نظیر فروش سریع  یا ورود به یک بازار جدید استفاده از قرعه کشی راه گشا خواهد بود اما در صورتی که راه حلی برای تبدیل خریداران به مشتریان وفادار پیدا نکنید این هزینه ها فقط در کوتاه مدت برای برند شما سودآور خواهد بود. پس برای پیدا کردن راه حل باید سوال آخر را پاسخ دهیم!

 

jayese

سوال آخر: چگونه یک کمپین موفق را با جایزه طراحی کنیم طوری که خریداران را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم؟

پس تا اینجا مطمئن شدیم که جایزه می تواند فروش ما را به سرعت بیشتر کند اما باید برای مشکل مشتریان وفادار راه حلی پیدا کنیم. در بازارسازی های جدید، حتی کیفیت نیز به تنهایی در مشتری وفاداری ایجاد نمی کند. در کشور ما، اکثر مواقع فروش کالا به هر قیمتی اتفاق می افتد و این موضوع به بزرگ و کوچک بودن شرکت ها بستگی ندارد. اصل حیاتی ایجاد وفاداری در مشتریان همین یک راز است :

ایجاد ارتباط موثر و پایدار برای رسیدن به حس اعتماد در مشتری

وقتی ما اطلاعاتی از خرید مشتریان خود داریم و از نیازشان باخبر می‌شویم، می‌توانیم خیلی ساده و هوشمندانه آنها را به مشتریانِ وفادارِ برندمان تبدیل کنیم.
به خاطر داشته باشیم جایزه فقط یکی از ابزارهای بازاریابی است که می‌تواند این ارتباط را خوشایندتر کند اما به تنهایی کارساز نخواهد بود. حیاتی ترین مکملی که می توان آن را در کمپین فروش خود با جایزه ترکیب کنیم  استفاده از شبکه های اجتماعی و اصول بازاریابی ویروسی است. که در ادامه تحت یک راه حل طلایی آن را بیشتر شرح می دهم.

راه حل طلایی: ترکیب هوشمندانه جایزه با شبکه های اجتماعی

محصولات محسن ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان؛زر ماکارون ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان؛محصولات آوازه ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و…. فقط اعداد چند ماه جایزه های این برند ها آن هم برای ۲ سال پیش است! حالا اگر تاثیرات فروش لحظه ایی و برندینگ را در نظر نگیریم؛ این هزینه ها واقعا چه سود دیگری برای این برند ها به همراه داشته اند؟

حال اگر این هزینه ها را مثل کاری که دیجی کالا در اینستاگرام خود انجام داد هوشمندانه با شبکه های اجتماعی ترکیب کنیم چه خواهد شد؟!  دیجی کالا همیشه در مناسبت های مختلف نه با لفظ اپیدمی و تکراری قرعه کشی و جایزه بلکه با پیام هایی نظیر “جشنواره حمایت از زمین سبز” و… جایزه هایی را در نظر می گیرد و جشنواره های بزرگی را تدارک می بیند با این تفاوت که اقدام به عمل خریدار را محدود به ارسال کد روی بسته یا یک پیامک ساده نمی کند بلکه از خریداران به عنوان بازاریابان مجازی خود استفاده کرده و آنها را به انتشار تصاویر مشخصی در اینستاگرام با هشتگ دیجی کالا تشویق می کند. با این کار نه تنها از خاصیت جایزه در کمپین استفاده کرده بلکه کاربران را وادار کرده یکی از فالور های دیجی کالا شوند تا حتی ماه ها بعد نیز با ارسال مطالب هدفمند آن ها را جزء دسته مشتریان وفادار خود نگه دارد. از همه مهمتر مشتری با هشتگ کردن تصاویر مورد نظر با نام دیجی کالا در بین دوستان خود نیز به صورت نامحسوس تبلیغ دیجی کالا را کرده است!

اگر هنوز جزییات طراحی چنین کمپینی برای شما پوشیده است بیایید با یک مثال این مورد بیشتر توضیح دهیم:

 

طراحی کمپین برندینگ و افزایش فروش برند کاله

در جشنواره لبنیات کاله حامی سلامتی

۱- به عنوان مدیران کاله یک جایزه نفیس را به صورت ماهانه برای این کار در نظر می گیریم.

۲- روی درب محصولات خود راهنمای شرکت در قرعه کشی را درج می کنیم و در تبلیغات نیز این مورد را پر رنگ می کنیم.

۳- به کسانی که فقط عدد ۱ را به شماره ۰۰۰ ارسال کنند و عضو باشگاه سلامتی کاله شوند ۱ امتیاز تعلق می گیرد اما به کسانی که با درب محصولات کاله یک شکل خلاقانه درست کنند, عکس بگیرند و در نهایت با نوشتن یک شعار جذاب در زمینه سلامتی آن را در اینستاگرام خود با هشتگ #کمپین_سلامتی_کاله منتشر کنند ۱۰۰ امتیاز تعلق می گیرد. و گروه دوم علاوه بر اینکه در قرعه کشی ماهانه با امتیاز بالا شرکت داده می شوند هر هفته هم به ۳ نفر از فالور های جدید ۱ سال خرید رایگان محصولات لبنی کاله هدیه داده می شود.

۴- با این کار اولا همه شرکت کنندگان حتی بعد از زمان جشنواره نیز همراه شما خواهند بود و دوما آنها با انتشار این تصاویر در صفحات خود تبلیغ برند کاله را انجام داده و دوستان خود را نیز تشویق به شرکت در این جشنواره خواهند کرد.

۵- در پایان کار نیز نه تنها فروش محصولات به بهانه جایزه افزایش می یابد بلکه تعداد زیادی نیز دنبال کننده و مشتریان وفادار نیز به جمع مشتریان کاله اضافه خواهد شد و از همه مهتر وقتی مصرف کننده شعار کاله و سلامتی را بازنشر کند به مرور زمان در ذهن همه این حس حیاتی شکل خواهد گرفت:
کاله یعنی سلامتی ؛ سلامتی یعنی کاله!




ارسال توسط پول دوست

عشق پاریسی و رونق کسب و درآمد اینترنتی

تبلغات و کسب درآمد و جذب مخاطب برای رونق کسب و کار و تجارت نیاز به ایده های سخت و پیچیده و کارهای خارق العاده ندارد کافیست نوع نگاهت را در تبلغات و شیوه کسب و کار چه در زندگی روزمره و چه در تجارت اینترنتی تغییر دهید. نگرش ساده به کسب و کار با دادن پیام های الهام بخش از هزاران تبلیغ پرهزینه چه بسا اثرگذارتر باشد. انگیزه و جذب مشتری در تبلیغات و فروش محصول و افزایش درآمد آنلاین می تواند با یک پیام ساده ولی موثر همراه باشد به شرطی که پیام و تبلغ الهام بخش باشد برای تفهیم بهتر تبلیغات و رونق کسب و کار ، نمونه کار گوگل که نوع تبلغ با نام عشق پاریسی را آوردم شما با خواندن این اتفاق کاملا واقعی ، تایید می کنید که در تبلیغات آنلاین و کسب درآمد از اینترنت باید نگاه را عوض کرد.

در سال ۲۰۰۹-۲۰۱۰ مدیران گوگل از یکی از لابراتوارهای خود تحت عنوان واحد خلاقیت خواسته بودند که یک چیزی بسازند که عملکرد رابط جست جوی جدید گوگل را برجسته کند. عملکردهایی مثل تصحیح خودکار کلمات، ترجمه صفحات و… راه حل های معمول آموزشی یا بازی های سرگرم کننده قبلا هم اجرا شده بود اما “آنتونی کافارو” که فارغ التحصیل دانشگاه هنرهای تجسمی نیویورک بود و تازه در این لابراتوار مشغول به کار شده بود می خواست با یک تیر دو نشان بزند، هم ویژگی های جست جوی صحیح را یاد دهد هم مردم را به وجد آورد.
در اصل قصد داشت یک ارتباط احساسی ایجاد کند. در نهایت ویدیو “عشق پاریسی” طراحی و تولید شد این کلیپ کوتاه با استفاده از تکامل های جست جو در گوگل، داستان آغاز یک عشق را روایت می کند. نه تصویر خاصی وجود دارد و نه صدایی. فقط عبارت های مختلفی دیده می شود که در نوار جستجوی گوگل نوشته می شوند.
داستان از این جا شروع می شود که یک نفر می خواهد برای تحصيل در پاریس اقدام کند و بعد وارد یکی از همان سایت های اول نتیجه‌ی جست جوی‌اش می شود. در ادامه دنبال کافه های نزدیک موزه لوور می گردد و آن یکی را که دوست دارد انتخاب می‌کند. بعد صدای لبخند زنی از پس زمینه می آید و مرد می خواهد معنی جمله‌ی فرانسوی را پیدا کند که ترجمه اش می شود: تو خیلی با نمکی، بعد خیلی سریع می خواهد بفهمد که “چطور یک دختر فرانسوی را تحت تاثیر قرار دهیم؟” نکات کلیدی نتایج جستجو را می خواند و سپس دنبال “مغازه های شکلات فروشی پاریس” می گردد. زمان دقیق فرود یک هواپیمای خاص را بررسی می کند و سپس کلیساهای پاریس را جست‌جو می کند(هم زمان صدای زنگ کلیسا شنیده می شود) در نهایت با اوج گرفتن موسیقی متن، می بینم که “طریقه‌ی سر هم کردن گهواره” جستجو می شود و دست آخر ویدیو با یک پیام ساده تمام می شود: جستجو کنید!
امکان ندارد این کلیپ را ببینید و احساسات عمیق قلبی‌تان برانگیخته نشود. هم عاشقانه است هم شاد و هم الهام بخش. گوگل توانست با نشانه رفتن احساسات مردم، یک تبلیغ ساده را تبدیل کند به یک ویدیوی جنجالی.

جهت مشاهده ویدیو عشق پاریسی – گوگل می توانید از خود گوگل کمک بگیرید و آن را مشاهده کنید

برانگیختن احساسات مردم نه شرکت تبلیغاتی مهمی می خواهد و نه بودجه‌ی میلیاردی، کافارو کلیپ عشق پاریسی را با کمک چهار دانشجوی برنامه ساز ساخت و به جای اینکه بیاید خیلی ساده فقط جدیدترین اصطلاحات و ویژگی ها را نشان دهد. به مردم یادآوری کرد که اصلا گوگل را چرا دوست دارند.

پس نگاهتان را در تبلیغات و کسب درآمد از اینترنت عوض کنید و به دنبال تسخیر قلب مخاطبان خود باشید. تردید نکنید احساست همیشه در تصمیم گیری ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. با این کار هم تبلیغات موثر دارید و هم کسب درآمد در اینترنت.

مطلب مشابه :

ارتباط هزینه تبلیغات و کسب درآمد از اینترنت




ارسال توسط پول دوست

ارتباط هزینه تبلیغات و کسب درآمد از اینترنت

اهمیت ایجاد کمپین تبلیغاتی و نیز کارکردهای آن را در کسب درآمد اینترنتی شرح دادیم و گفتیم که اگر کمپین آنلاین اگر درست و با برنامه و در رسانه های مناسب تبلیغ و هزینه شود موجب رونق کسب و کار و سوددهی بالا در تجارت الکترونیک خواهد شد . منتهی در اینجا بحث دیگر پیش می اید که میزان هزینه کرد ما باید چه اندازه باشد تا در کسب درآمد آنلاین از اینترنت دجار ضرر و نشان نشویم؟ چقدر هزینه کمپین و تبلغات کنیم تا سوددهی بالا و به صرفه داشته باشیم بین هزینه کرد برای کسب آمد و سود از بازار کسب و کار اینترنتی رابه مستقیم دارد ویکی بر دیگری تاثیر مستیقم دارد. در اینجا ما هزینه و یا بودجه کمپین خود را عدد یا حرف  s  می گیریم و با محاسبه آن سعی می کنیم تا میزا کسب درآمد در اینترنت را مشخص کنیم . اهمیت فوق العاده عدد s در کمپین تبلیغاتی با توجه به محاسبات مشخص می شود. عدد S یک نظریه در معادلات بودجه بندی است که باید با روش های تحقیقاتی و همچنین بررسی دقیق فضای رقابتی آن را محاسبه کرد. برای درک هرچه بهتر عددS یک مثال ساده مطرح می کنم:

فرض کنید عدد S در کمپین فروش آنلاین یک ساعت مچی ۱۰ میلیون تومان محاسبه شده باشد به این ترتیب حداقل هزینه مورد نیاز برای شروع کمپین ۱۰ میلیون تومان می باشد پس نباید کمپین را با هزینه کمتری اجرایی کنیم زیرا معادله تناسب میان هزینه های کمپین با سود بازگشتی از عدد ۱۰ میلیون تومان قابل محاسبه است یعنی می توان در این تناسب در صورت هزینه ۱۰ میلیون تومانی، ۲۰ میلیون تومان سود را کسب کرد و مدعی شد که در صورتی که ۱۵ میلیون تومان هزینه برای کمپین در نظر گرفته شود به عنوان مثال ۳۰ میلیون تومان نیز سود به همراه خواهد داشت اما در صورتی که ۹ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شود هیچ سودی به همراه نخواهد داشت.


به عبارت ساده تر عدد S حداقل هزینه مورد نیاز برای اجرای کمپین است که علاوه بر بازگشت اصل سرمایه، سود حداقلی را نیز برای کسب و کار مورد نظر به همراه خواهد داشت. محاسبه این عدد نیاز به دقت و تجربه بالایی دارد و اهمیت تحلیل بازار را بیش از پیش معین می سازد. برای پیدا کردن عدد S علاوه بر تکنیک های تحلیلی که قبلا مطرح شده روش های زیر پیشنهاد می شود:
۱- بررسی سوابق فروش قبلی مجموعه در بازارسازی های گوناگون.
۲- اجرای یک کمپین آزمایشی کوچک قبل از کمپین اصلی و آنالیز هزینه ها و ورودی های آن.
۳- بررسی فعالیت های تبلیغاتی رقبا و تاثیر آن بر میزان فروش آنها.
۴- محاسبه هزینه‌های کمپین تبلیغاتی در حداقل رسانه‌های تبلیغاتی موثر در کمپین.
۵- بررسی منحنی عمر محصول و هزینه های مورد نیاز آن، به عنوان مثال محصولی که در مرحله معرفی یا رشد باشد عدد S بالاتری نسب به محصولی دارد که در مرحله بلوغ است.

مقالات مشابه کمپین تبلیغات آنلاین در کسب درآمد از اینترنت:

اهمیت کمپین تبلیغاتی در کسب درآمد اینترنتی

اهداف کمپین تبلیغاتی برای کسب درآمد

اهمیت کمپین تبلیغاتی در کسب و کار اینترنتی

ملاک کمپین تبلیغاتی آنلاین برای کسب درآمد اینترنتی




ارسال توسط پول دوست

نکات کلیدی گوگل برای سئو و افزایش رتیه سایت و کسب درآمد

کسب درآمد در اینترنت از طریق وبسایت و یا شبکه های اجتماعی نیازمند بازدید و ورود کاربران است در واقع ورود کاربر با افزایش مشتری و رونق کسب درآمد در اینترنت مترادف هست حالا سوال اینجا که کاربر از چه طریق وارد سایت و یا فروشگاه ما شود؟ بهترین طریقه ورود از طریق موتورهای جستجو به ویژه گوگل google است . گوگل برای لینک دادن به یک سایت، قواعد و قوانین سختی دارد که باید حتما از سوی مدیران سایتها رعایت شود یکی از این قوانین سئو سایت یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. لذا سئو سایت برای گوگل مهم است و گوگل برای رونق کسب و کار و درآمد از اینترنت مهم است حال باید چه کرد؟ تنها راه رعایت فاکتورهای گوگل هست منتهی فاکتورهای گوگل به صدها مورد می رسد و این مشکل است تنها راه رعایت برخی فاکتورهای مهم و مربوط به مجبوبیت و یا نکات برندینگ از نظر گوگل است. در اینجا قصد دارم فاکتور های مربوط به محبوبیت یک برند را خیلی خلاصه و مفید با توضیح مختصر و روان در اینجا لیست کنم .این لیست می تواند به مرور تکمیل تر شود و حتی ممکن است اصولی نیز حذف و نکته های جدیدی نیز اضافه شود.

۱- ثبت مکان کسب و کار:

یک کسب و کار واقعی دارایدفتر و موقعیت مشخصی است. گوگل از اطلاعات محل ثبت شده برای تشخیص اینکه یک سایت برند استیا خیر استفاده می کند

۲- افزایش دنبال کنندگان:

گوگل  در چند سال اخبر با توجه به ارائه سرویس های خوراک خوان تلاش کرده از میزان داده ها و تعداد مشترکین RSS به عنوان نشانه برند بودن و محبوبیتاستفاده می کند.

۳- از نگاه رسانه های معتبر:

برندهای محبوب درسایت های خبری حتی خود گوگل همیشه ردپایی دارند. حتی برخی از برندها فید خبری گوگلخودشان را دارند.

۴-رصد کردن سایت در شبکه های اجتماعی:

میزان فالور ها و رسمی بودن صفحات قطعا تاثیر مستقیمی در میزان محبوبیت یک برند خواهد داشت.

BRAND on price labels

۵- لینکدین پنجره حرفه ایی ها:

عموم برندهای معتبر در لینکدین صفحه رسمی دارند که این مورد دقیقا مورد توجه گوگل قرار خواهد گرفت حتی  داشتن پروفایل لینکدینی که نشان دهد این افراد برای کمپانی شما کار می کنند یک نشانه برند بودن است.

۶- لایک در فیسبوک و توییت در توییتر:

باورش سخت است! ولی حتی گوگل تعداد لایک های مطالب شما در شبکه های اجتماعی به ویژه فیسبوک را نیز جزء فاکتورهای مورد نظر قرار داده است. در مورد فعالیت در توییتر نیز با اینکه در ایران با اقبال کم مخاطبان همراه است ولی  سایت باید پروفایل تویتر با فالورهای زیاد داشته باشد؛ این به معنی آنست که اکانت تویتر با فالورهایزیاد نشانه محبوبیت یک برند است.

۷- جستجو می شوید؟

خیلی واضح است، افراد برندها را جستجو می کنند. اگر افرادسایت شما را در گوگل جستجو کنند، گوگل به این موضوع در تعیین یک برند توجه ویژه ایی می کند

مطالب مشابه رتبه سایت در کسب درآمد در اینترنت:

اهمیت سئوی سایت در کسب درآمد بالا

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل




ارسال توسط پول دوست

اهمیت سئوی سایت در کسب درآمد بالا

بازدید سایت اهمیت فوق العاده ای در کسب درآمد و جذب مشتریان است. بازدید بالا هم با وجود موتورهای جستجو امکان پذیر است و در این میان موتور جستجوی گوگل به سئو یا بهینه سازی سایت اهمیت فوق العاده می دهد . لذا در طراحی سایت جهت کسب درآمد بالا و رشد و ترقی، باید حتما به موضوع بهینه سازی برای موتورهای جستجو توجه خاص شود. سئوی خوب و درست مترادف با درآمد و  رونق کسب و کار در تجارت الکترونیک برای مدیران است. مدیران سایتها که به دنبال درآمد هستند باید به کلمات کلیدی مهم و درست که تاثیر در کسب و کار آنها دارد توجه کنند. فرضا کسی که به فروش محصولات یا کسب درآمد بالاست باید به کلمات کلیدی مانند: فروش کالا، تجارت کالا، کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد و... که مناسب با آنها کار کند. مقوله سئو در کسب درآمد بسیار مهم و از نظر فنی پیچیده است ما قصد داریم تا چهار استباه بزرگ که معمولا مدیران و صاحبان سایت در سئو مرتکب می شوند و بازار کسب و کار آنها را خراب می کند اشاره کنم. آنچه می اید، گلچینی از سوالات و تصورات اشتباه مشتریان سئو بوده که در این چند سال همیشه می پرسیدند و یا اینکه نظرات غیر کارشناسی است که بعضا در فضای مجازی به عنوان یک دستورالعمل به ظاهر میانبر! منتشر می شود.

غلط اول! یک بار سایت را بهینه کنید و تا آخر عمر در صفحه اول باشید!

برادر من! مشتری عزیز روغن ماشین را هم بعد ۷-۸ هزار کیلومتر بازبینی می کنند! مگر می شود در فضای رقابتی فوق العاده قوی این روزهای وب فارسی را یک بار سایت را سئو کنیم و بعد رهایش کنیم و تا ابد در صفحه اول بماند؟! همانطور که شما برای سئو هزینه می‌کنید و تلاش می‌کنید که رتبه مناسب داشته باشید، وب سایت‌های رقبا هم دارند برای باقی‌ماندن هزینه می‌کنند و رقیبان تازه‌وارد هم برای کسب رتبه‌های بالاتر سخت مصمم هستند.سئو در واقع یک رقابت است که باید مادام فعالیت یک سایت ادامه داشته باشد؛ این که یک بار از خدمات یک شرکت استفاده کردید کافی نیست. علاوه بر این, یکی از مواردی که بیشتر در بین دوستان تازه‌کار دیده می‌شود، این است که فکر می‌کنند سئو صرفا بهینه بودن متاتگ‌های آنهاست و یا اگر یک ماژول برای Cms خود نصب کنند همه چیز تمام شده است! خیر دوست من! پیچ و خم سئو بیش از اینهاست.

غلط دوم! ظاهر سایت هیچ تاثیر در نتایج سئو ندارد

با اینکه گوگل هنوز فاکتورهای UX را به طور کامل در نتایج تحت pc وارد نکرده است، اما باید بدانید که گوگل مثلا می‌تواند شما را به خاطر نمایش تبلیغات زیاد در بالای محتوایتان (اصطلاحا above the fold) جریمه کند. در حقیقت موتور جستجوی گوگل همانطور که سایت را از نظر کدینگ بررسی می‌کند می‌تواند کیفیت آن را هم با استفاده از الگوریتم‌های مختلف تشخیص دهد. از مهمترین این موارد به اصول تجربه کاربری , ریسپانسیو بودن قالب , نبود فضاهای زیاد تبلیغات و… اشاره کرد.

 

غلط سوم! ادامه دهنده راه رقبا باشیم!

نه در سئو بلکه در خیلی از حوزه ها همیشه اکثر کسب و کارها سعی می کنند تقلید کننده راه رقبای موفق خود باشند. همیشه باید چیزی بیشتر از رقیبان داشته باشید. مثلا اگر رقیبتان در تولید محتوای خبری قدرتمند است، شما باید علاوه بر تولید محتوای مشابه، سراغ دیگر شیوه‌های تولید محتوا مثل ویدئو و پادکست نیز بروید. هرچند آنالیز رقبا یک اصل بسیار مهم در شروع برنامه ریزی یک کمپین سئو است اما دقیقا تقلیدهای نگارشی یا ظاهری شما را در رسیدن به نتایج دلخواه یاری نخواهد کرد. درضمن این نکته را هم فراموش نکنید که شاید اساساً جایگاه فعلی رقبای موفق شما به خاطر سئوی استاندارد نیست گاهاً رقیبان کاری را به اشتباه انجام می‌دهند و شما فکر می‌کنید حالا چون رقیبتان رتبه بالاتری گرفته، پس آن کار درست است. پس با دقت عمل بیشتری به آنالیز فعالیت رقبا بپردازید.

غلط چهارم! لینک بیلدینگ یعنی سئو

 من می خواهم از فلان سایت و بهمان سایت بک لینک و بنر بگیرم این کفایت می کند؟! ؛ این جمله را بارها از مشتریان خود شنیده ام! و تا حدودی هم حرص خورده ام!!در این که بک‌لینک‌ها نقش بسیار مهمی در افزایش رتبه یک وب سایت دارند هیچ تردیدی نیست؛ اما مطمئن باشید که همیشه تعداد بیشتر بک‌لینک، تضمین کننده رتبه بالاتر نیست. مهمترین توصیه این است که در کنار تمرکز برروی افزایش تعداد بک‌لینک‌ها، سعی کنید کیفیت آنها را هم به همان نسبت افزایش دهید و حتماً دقت کنید که کاربران را به صفحات مفید و مورد پسند آنها جهت دهی کنید.

تمرکز بر کار و رعایت اصول ابتدائی سئو ، یقینا بازار کسب و کار و آمد در اینترنت را برای شما تا حدود زیادی تضمین می کند.

مطالب مشابه سایت:

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل

 




تاریخ: سه شنبه 14 شهريور 1396برچسب:سئوی سایت , کسب درآمد بالا,کسب درآمد, ,
ارسال توسط پول دوست

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

برای موفقیت در زندگی و کسب و کار عوامل زیادی اهمیت دارد ولی از بین تمام عوامل موثر در کسب و درآمد در اینترنت یک  عامل از همه مهم تر و اساسی تر است و در واقع اون عامل نقش کلیدی و تعیین کننده در رشد بالای تجارت و کسب و کار ما دارد . برایتان جای سوال نیست که یک کسب درآمد در یک زمان جواب می دهد و همون کار با همان گروه و برنامه در زمان و جای دیگر نتیجه دلخواه را ندارد. مشکل دقیقا کجاست که در یک دوره کسب درآمد جواب می دهد و در جای دیگر جواب نمی دهد و نتیجه عکس دارد ما در اینجا عوامل موفقیت در کسب درآمد در اینترنت را که پنج اصل مهم است نام می بریم و بر اساس شواهد عینی ثابت می کنیم که کدام عامل بیشتر از بقیه در رونق تجارت و کسب درآمد بالا در اینترنت بیشتر تاثیر دارد.

 قبل از هر چیز و ورود به بحث اصلی این مورد را متذکر شوم که به عنوان یک فرد مطلع در کسب و کار و تجارت اینترنتی عرض می کنم: واقعا به این مقاله ۱% هم شک نکنید؛شدیدا هیجان این را دارم که با شما برخی یافته‎های حقیقتا تعجب برانگیزدرباره آنچه بیش از همه باعث موفقیت کمپانیها شده را به اشتراک بگذارم،. سال هاست که تحقیقات بسیار دقیقی روی کسب و کارهای موفق و ناموفق در سرتاسر دنیا انجام شده است و ۵ دلیل اصلی برای موفقیت یک کسب و کار استخراج شده است. اما شگفت انگیزترین قسمت ماجرا وقتی است که درباره مهمترین دلیل بحث کنیم! چه دلیلی واقعا بیشترین تاثیر را در موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار خواهد داشت؟؟

قبل از هر چیز ۵ فاکتور مورد نیاز در موفقیت کسب و کارها را با هم مرور کنیم

داستان از اینجا شروع می شود که آقای گراس که بنیانگذار شرکتهای نوپای زیادی بوده و خیلی های دیگر را هم تکمیل کرده است کنجکاو می شود تا بداند چرا برخی از استارتاپ ها موفق و برخی دیگر ناموفق می شوند. پس داده‎ها را از صدها کمپانی از جمله کمپانی های خودش و دیگران جمع آوری می کند و آنها را بر پایه پنج عامل کلیدی رتبه بندی کرد. او با کمال تعجب دریافت که یکی از این پنج عامل از همه تاثیرگذارتر است.

پنج عامل و فاکتور مهم موفقیت: ایده - تیم - مدل تجاری - منابع مالی - زمان ارائه

ایده همیشه مورد حساسی در استارتاپ ها بوده و تیم هم باید واقعا متخصص دلسوز و البته با انگیزه باشد. مدل تجاری محبوب بازاریاب ها است و همیشه دقت کافی روی این موضوع بر موفقیت تاثیرگذار خواهد بود؛ سرمایه اولیه و افزایش بازه مورد نیاز برای خاک خوردن بازار از نظر خیلی ها یعنی همه چیز! و البته تایمینگ و زمان ارائه هم فاکتوری است که از قدیم پدربزرگان ما به ما یادآوری می کردند. اما واقعا کدام یک از این ۵ عامل را می توانیم بیشتر از سایرین در موفقیت یک کسب و کار موثر ارزیابی کنیم؟

 

5-succes

به اعتقاد بیل گراس استارت‎آپ ها یکی از بهترین اشکال در تبدیل جهان به مکانی بهتر هستند.  اما اگر موسسات استارت‎آپ انقدر عالی هستند، چرا برخی از آنها ناموفقند؟ این چیزی بود که حقیقتا در پی آن بودیم و می خواستیم مهمترین عامل را در موفقیت استارت‎آپ ها پیدا کنیم. و باعث شد یک تحقیق دقیق و سیستماتیک انجام شود، تا از غرایز و احتمالا تصورات غلط ما از بسیاری کمپانیهایی که در طول سالها بر آنها نظارت کرده بودیم، خودداری کنیم.
بررسی عواملی که منجر به نقش پررنگتری در موفقیت یا شکست کمپانی ها داشتند کار به شدت دقیقی بود که سال ها از تیم تحقیق آقای بیل گراس زمان برد. ولی در نهایت به این پنج مورد رسیدند. ایده ؛ تیم ؛ مدل تجاری ؛منابع مالی ؛زمان ارائه. به عبارت دیگر با این ۵ عامل قطعا یک کسب و کار موفق خواهیم داشت اما به نظر شما کدام یک از این ۵ عامل بیشترین تاثیر را در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت؟

شگفت زده شوید!

مهمترین عامل موفقیت استارتاپ ایده یا پول نیست.بلکه زمان ارائه است

نحوه اجرا یا سرمایه موجود کمپانی قطعا خیلی اهمیت دارد. ایده هم از اهمیت بالایی برخودار است. اما اهمیت زمانبدی یا به عبارت دقیقتر زمان ارائه حتی از آن هم بیشتر است. و بهترین روش برای ارزیابی واقعی زمانبدی این است که واقعا ببینیم آیا مشتریها واقعا آماده آنچه به آنها پیشنهاد می‎کنید هستند. و این که واقعا درباره‎اش صادق و روراست باشیم نه این که درباره نتایجی که می‎بینیم در انکار به سر ببریم چون اگر چیزی را دارید که عاشق آن هستید و درصدد رو به جلو بردنش هستید باید درباره عامل زمانبدی بسیار بسیار صادق باشید. برای ارزیابی یک زمانبندی مناسب همه عوامل را بررسی کنید؛ نیاز مشتری ؛ سیاست های کشور ؛ روند توسعه بازار ؛ خلاء های موجود پیرامون ایده و از همه مهمتر آینده نگری.

در تحقیقات انجام شده زمانبدی تا ۴۲٪ در تفاوت بین موفقیت و عدم موفقیت نقش داشت. تیم و مدیریت اجرایی در ردیف دوم بودند. و بعد ایده بود.قطعا اگر به اطراف خود نگاه کنید این موضوع را کاملا درک خواهید کرد مثلاً چرا آپارات موفق شد؟ ایده نابی داشت یا مدل تجاری متفاوتی؟ خیر. مهمترین دلیل موفقیت آپارات زمانبندی ارائه بود که دقیقا همزمان با نفوذ اینترنت پر سرعت و مسدود بودن یوتیوب در ایران این سرویس ارائه شد. و با پوشش خلاء بازار تبدیل به یک top 10 ایران شد. متولیان آپارات همین کار را دقیقا در کلوپ و میهن بلاگ هم انجام دادند و موفق شدند اما نکته جالب اینجاست که همین تیم با همین سرمایه و ایده پردازی در پروژه سرویس عکس لنزور شکست خوردند. چرا؟ چون اینستاگرام فیلتر نیست!!

پس بیش از آنکه روی ایده خود تعصب داشته باشید یا به پشتوانه مالی خود دلگرم باشید بهتر است واقع بینانه زمان ارائه خدمات خود در بازار را به دقت رصد کنید. در پایان امیداوارم  این نقطه نظرات بتوانند به شما در کسب نرخ نسبتا بالاتری از موفقیت کمک کنند و در نتیجه ارائه کننده چیز بهتری به دنیا خود باشید.

آرزوی ما موفقیت شما در کسب و کار و تجارت در اینترنت می باشد.




ارسال توسط پول دوست

اخلاق در کسب درآمد از اینترنت

در اینجا به انحاء مختلف درباره شیوه های کسب درآمد و پول درآوردن و ترفندهای کسب درآمد بالا و همچنین مزایای تجارت الکترونیک مقاله و مطلب علمی نوشتم ولی یکی از مهمترین اصول در کسب و تجارت اینترنتی رعایت اخلاق و شرافت کاری است . اگر از طریق اینترنت و یا دنیای واقعی صاحب ثروت و مال فراوان شدیم به همان اندازه که مالمان زیاد شد اخلاق و جوانمردی ما صد چندان بیشتر شود .

نگاه مغرورانه به دیگران نداشته باشیم یادمان باشد که زمانی برای یک سنت از درآمد کلیکی سایت خارجی و یا 25 ریال پاپ آپ از سایت داخلی چه تلاشی می کردیم حالا پولمان از پارو بالا می رود اخلاقمان را جارو نکنیم متواضع و جوانمرد باشیم خودمان را گم نکنیم که هیچ چیز ماندگار نیست.

از آن طرف هم در کسب درآمد جانب اخلاق را رعایت کنیم به هر شیوه و ترفندی اعم از غیرقانونی و ناجوانمردانه و یا با کلاهبرداری سعی در کسب تجارت و درآمد اینترنتی نباشیم تنها صداقت و خوبی است که باقی می ماند

و در آخر توجه کنیم در زندگی و در کسب مال و درآمد از اینترنت اخلاقمان بوی نیاز ندهد اخلاقمان بوی منفعت طلبی و کلاهبرداری ندهد:

یکی از بزرگان میگفت:
ما یک گاری چی در محلمان بود، که نفت می برد و به او عمو نفتی می گفتند.
یک روز مرا دید و گفت:
سلام. ببخشید خانه تان را گازکشی کرده اید!؟
گفتم: بله!
گفت: فهمیدم. چون سلام هایت تغییر کرده است!
من تعجب کردم، گفتم: یعنی چه!؟
گفت:
قبل از اینکه خانه ات گازکشی شود، خوب مرا تحویل می گرفتی، حالم را می پرسیدی. همه اهل محل همینطور بودند. هرکس خانه اش گازکشی میشود، دیگر سلام علیک او تغییر میکند...!!

از اون لحظه، فهمیدم سی سال سلامم بوی نفت میداد. عوض اینکه بوی انسانیت و اخلاقیات بدهد.
سی سال او را با اخلاق خوب تحويل گرفتم. خیال میکردم اخلاقم خوب است. ولی حالا که خانه را گازکشی کردم ناخودآگاه فکر کردم نیازی نیست به او سلام کنم.

یادمان باشد، سلام مان بوی نیاز ندهد...




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد بیشتر در اینترنت با محصول گران تر

وقتی درباره کسب و کار و درآمد در اینترنت صحبت به میان می آید معمولا صحبت از فروش محصولات با قیمت پایین و یا فروش بیشتر با کم کردن قیمت و تخفیف زیاد جهت رقابت با سایرین به ذهن متبادر می شود . ولی همیشه اینگونه نیست زمانی شما محصول لوکس و گرانقیمت دارید و این بازار رقابت و کسب درآمد در اینترنت تحت تاثیر قرار می دهد چه راهکارهای باید در پیش بگیرید تا در این بازار رقابت درآمد شما کم نشود و محصول گرانقیمت خود را به قیمت بالاتر به فروش برسانید؟ در اینجا قصد دارم تا در ادامه آموزش شیوه های کسب درآمد در اینترنت، به شیوه فروش محصول گرانقیمت نسبت به سایر رقبا توضیح بدهم:

آنچه که درباره لوکس فروشی در دنیای تجارت مطرح می شود غالباً با کلیه فاکتورهای بازاریابی معمول متفاوت است؛ و اگر شما خدمت یا محصولی دارید که ارزش گذاری بالاتری نسبت به رقبا برای آن قائل هستید باید در مورد مارکتینک کالاهای لاکچری بیشتر بدانید و حتی اگر هنوز چنین خدمت یا محصولی را ایجاد نکرده اید در کنار سایر محصولات خود از فروش کالای لاکچری غفلت نکنید. تکنیک های بازاریابی لوکس در دنیا بر سه محور اصلی استوار است که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

هر سال برندهای موبایل به عنوان یک رقابت در بازار لاکچری های خود یک موبایل با ظاهر و کانفیگ فوق العاده ارائه می کنند که با اینکه سود اصلی آنها در سایر دستگاه ها است اما حضور در بین لاکچری  ها همیشه به یک برند هویت و اعتبار می بخشد حتی اگر آنچه به عنوان لاکچری ارائه شده باشد تفاوت های بی استفاده ایی داشته باشد مثلا یک سی پی یو بیشتر یا یک گیگ رم بیشتر یا در نهایت ۲ مگاپیکسل ارتقا در دوربین که واقعا در عمل خیلی به ندرت مصرف کننده ها آن را متوجه خواهند شد. اما همواره عده ایی هستند که به خاطر بار روانی “بهترین” را داشتند از خریدن کالای گران ارضا می شوند و همین موضوع باعث سود بیشتر شما خواهد شد. علاوه بر این  داشتن یک خدمت گران و لوکس حتی اگر عده ایی نتوانند هرگز از آن سرویس استفاده کنند ولی اعتبار مثبتی به مجموعه شما خواهد بخشید. و باعث تسهیل فروش سایر خدمات خواهدشد. البته همه این ها به شرط ارزشمند بودن و دارا بودن شرایط لوکس در کالای لاکچری شماست.

watch

 

راز اول: داستان قهرمانی و گام های یافتن مشتری وفادار

در فصل بازاریابی ویروسی به ویژگی داستان قهرمانی اشاره کرده ام؛ شاخصی که اینجا در متفات شدن برندها هم حائز اهمیت است. در راه های بازاریابی لاکچری از قیاس خود با رقبا و دیگران پرهیز کنید بلکه سعی کنید نگاه متقاوتی را در خریدار ایجاد کنید؛ کاری کنید که در مورد شما داستان های رویاپردازانه داشته باشند و داستان های قهرمانان شما نقل صحبت مخاطبان باشد.

این کار را هر چند وقت یکبار گوگل و فیسبوک با انتشار عکس های متقاوت از محل های کار کارمندان به خوبی ایجاد می کنند و تا مدت ها در شبکه های اجتماعی همه از فضای کاری فوق العاده گوگل و فیسبوک صحبت می کنند.علاوه بر این برای ایجاد و همراه کردن مشتریان وفادار باید راه های رسیدن به محصول را متفاوت کنید. برندهای عمومی مشتریان خود را تعیین می‌کنند و محصولات را به سوی آنان می‌فرستند. اما در برندهای لوکس مشتریان باید به سمت برند کشش داشته باشند.  چنین رفتاری از جانب برند نه تنها مشتری از آن دوری نخواهد کرد، ‌بلکه احساس تعلقی میان مشتری و برند ایجاد می‌شود که باعث وفاداری مشتری و دریافت پاداش خواهد شد.

راز دوم: فرمول های خاص شدن در نگاه دیگران

در لاکچری مارکتینگ ما نه تنها باید روی ارزش برند بلکه باید روی دیدگاه‌های مشتریان نیز تمرکز داشته باشیم. اتاق نمایش محصولات بی‌ام‌دبلیو در آلمان نمونه‌ای از این موضوع است که در آن مشتریان می‌توانند تجربه متفاوتی از برند مورد نظر خود، جدای خرید آن، به دست بیاورند. به همین دلیل است که برندهای لوکس باید بتوانند سبک ویژه و نوآورانه‌ای در فروشگاه خود به کار گیرند.علاوه بر این باید نماهای گرافیکی متفاوتی را از نام کالای لاکچری تا طراحی های پیش بینی کنید این موارد می‌تواند در بر دارنده نمادها و سمبل‌های برند، رنگ، الگو، تصاویر و حتی مفاهیم باشد. مثل اسم لکسوس که برای کمپانی تویوتا تداعی کننده یک کالاهای لوکس است یا رنگ قرمز که همه جای دنیا یعنی مک دونالد.

راز سوم: بدعت در تفکر خریدار

بر خلاف برندهای عمومی، در مورد برندهای لوکس ما قصد جلب رضایت همه افراد را نداریم؛ بلکه باید بتوانیم مشتریان خاصی که دیدگاهی در راستای هدف ما دارند، جذب کنیم پس خدمات خود را در قیدو بند قیمت محدود نکنید یک مثال خوب در این زمینه شرکت پروشه است که فرآیند تحویل نوآورانه‌ای را در نظر گرفته است که مشتری می‌تواند خودروی مورد نظرش را در خط مونتاژ واقع در آلمان انتخاب کند یا مثلا اپل که همیشه گوشی های ساخته شده از طلای خود را با قیمت های فوق العاده ارائه می کند. درواقع دیدگاه‌ها ارزش بیشتری دارند و خاص‌تر هستند.برندها در بازار کلیشه ایی موجود سعی دارند سرمایه‌گذاری‌های خود را روی آنچه در نظر دارند به آن برسند، متمرکز سازند تا بتوانند با رضایت گسترده بیشتری از مشتریان روبه‌رو شوند اما در عوض برندهای لوکس روی دیدگاه‌های خاص و جدید تمرکز دارند که این می‌تواند تجربه بسیار ویژه‌ای را برای مشتریان مورد نظر به همراه داشته باشد.

 

در نهایت اگر هنوز فکر می کنید گران کردن همه یا دست کم بخشی از خدمات کار اشتباهی است از شما می خواهم کمی به اطرافیان خود دقت کنید. مطمئناً افراد زیادی را در اطراف خود دارید که همیشه به دنبال لوکس بازار هستند مثلا با اینکه بلد نیستند که با نیمی از امکانات آیفون کار کنند ولی اصرار دارند که آخرین مدل گوشی های اپل را دست بگیرند! این افراد مشتری های لاکچری فردای شما هستند! از آنها غفلت نکنید.

مطالب مشابه فروش محصول و کسب درآمد:

کسب درآمد با فروش بک لینک

کسب درآمد با خرید و فروش عکس در اینترنت

کسب درآمد از همکاری در فروش




ارسال توسط پول دوست

اهداف کمپین تبلیغاتی برای کسب درآمد ( قسمت اول )

قبل از پرداختن به اهداف کمپین تبلیغاتی در کسب و کار اینترنتی، باید به این نکته توجه کرد که باید برای کسب و کار برنامه مدون و منظم داشت بدون برنامه عمل کردن نه تنها به نتیجه نمی رسد که موجب دلسردی و آزردگی می شود و در نهایت رها کردن اصل کار و ضرر و زیان در کسب و کار- اگر اینترنتی باشد - می شود. کمپین آنلاین اینترنتی با هدف کسب و کار اینترنتی به نظرم مناسب ترین شیوه برای رشد تجارت الکترونیک و گرفتن بازار اینترنت و پیشرفت در آن است.

برای قسمت اول بهتر است از آخر شروع کنم! اینکه اصلا اهداف برگزاری یک کمپین تبلیغاتی آن هم از نوع کمپین تبلیغاتی آنلاینش چیست و برای چه کمپین راه موفقیت ما است؟  هر کمپین یا برنامه تبلیغاتی به منظور دستیابی به یک هدف مشخص اجرا می شود: کسب سهم بازار؛ حفظ و گسترش سهم بازار؛ تداوم بودن و یادآوری؛معرفی راه حل ها و فرهنگ های جدی؛ ساختن یک برند متمایز

advertising

در واقع کمپین در اصل به معنای یک عملیات عموما نظامی است که در یک ناحیه محدود بر روی گروه هدف با نتیجه از پیش تعیین شده است. زمانی که از کمپین تبلیغاتی نام می‌بریم نیز تقریباً معنای مشابهی را دنبال می کنیم.

هر چه شناخت ما از خودمان و شرایط محیطی کمتر باشد هزینه های کمپین بالاتر خواهد رفت. درست مانند یک عملیات نظامی که با کمترین شناخت نسبت به دشمن و منطقه عملیاتی انجام شود. بدیهی است که چنین عملیاتی بیشترین کشته و کمترین دستاورد را خواهد داشت!

«کمپین تبلیغاتی» برای اینکه واقعاً «کمپین» باشد و به یک «عملیات بی برنامه با تعدادی تک تیرانداز هماهنگ نشده» تبدیل نشود عوامل متعددی باید مورد توجه قرار گیرند که در اینجا برخی از آنها را مورد توجه و بررسی قرار می‌دهیم.  اگر چه همه ویژگیهای اشاره شده در همه کمپین ها الزاماً قابل استفاده نیستند اما آشنایی با آنها می‌تواند ایده‌های خیلی خوبی در طراحی کمپین به ما بدهد.

مطلب مشابه:

اهمیت کمپین تبلیغاتی در کسب درآمد اینترنتی




ارسال توسط پول دوست

اهمیت کمپین تبلیغاتی در کسب درآمد اینترنتی

اگر چه در ادامه متن هدف از کمپین و تعریف آن خواهد آمد ولی در کسب و کار اینترنتی هم کمپین کاربرد زیادی دارد چه بسیار شنیدیم که در برخی وبسایتها از جمله وبسایتهای کلیکی از واژه ایجاد کمپین تبلیغات استفاده شده است کمپیت موجب جدیدیت و همکاری و با برنامه بودن افراد در ادامه راه کسب و کار می شود.

در کشورهای توسعه یافته، مفهوم کمپین (یا کمپین تبلیغاتی ) کاملا قابل درک و شناخته شده است. زیرا مردم بارها عنوان کمپین را در برنامه‌ریزی‌های مختلف نظیر کمپین هایی برای خروج از بحرانهای اقتصادی  و یا کمپینهای تبلیغاتی احزاب برای انتخابات را شنیده اند.”کمپین اشغال وال استریت” و یا “کمپین سطل آب یخ”  از نمونه کمپین های مشهور غیر تجاری دنیا در چندسال اخیر بوده اند. به عبارتی می توان کمپین را یک “فعالیت فراگیر هدفمند” تعریف کرد، که در یک بازه زمانی مشخص اجرایی می گردد. در بازار تجارت نیز کمپین همین تعریف را برای رسیدن به سود بالاتر و برندینگ محصولات دنبال می کند، “کمپین اعجوبه های ایرانی در وب سایت آپارات” یکی از همین نمونه کمپین های موفق داخلی در سال ۹۳ بود.

لزوم استفاده از کمپین در تبلیغات
فاتح اسپانیایی هرناندو کورتز در سال ۱۵۱۹، برای این که به فکر عقب نشینی نیفتد، بعد از رسیدن به مکزیک تمام کشتی هایش را آتش زد! و با جسارت مکزیک را فتح کرد. بدون شک در بازاری که همه صنایع قدیمی به بهانه رکود اقتصادی و فشار هزینه های جاری از برنامه ریزی های هدفمند غفلت کرده و جسارت حضور در فعالیت های جدید را ندارند بهترین فرصت برای کسب و کارهای نوپا است تا با ایجاد یک سناریوی موفق سهم قابل توجهیی از بازار را در اختیار خود داشته باشند. در اصل کتاب انفجار با دست خالی قصد دارد با ارائه یک دستورالعمل گام به گام و با استفاده از پتانسیل های وب شما را در اجرای موفق یک کمپین تبلیغاتی آنلاین همراهی نماید.




ارسال توسط پول دوست

مشکلات تجارت الکترونيک و کسب درآمد در ایران

 با نام یاد خدا

 اگرچه تجارت الکترونیک یا کسب درآمد در دنیا با اقبال و توجه مردم و دولتمردان  همراه است و روز به روز بر شیوه های مختلف کسب درآمد از اینترنت افزوده می شود ولی در ایران اینقدر موانع و مشکلات هم از سوی مردم و مسئولان وجود دارد که انگار امیدی به بهبود آنها نیست. قبل از آنکه ما به فکر درآمد زایی از اینترنت باشیم و این کار با رفع موانع ممکن می شود مشکلات را یکی یکی زیاد می کنیم انگار با مشکلات حال می کنیم و اگر در کسب و کارمان مشکل نباشد تعجب می کنیم خدایا این خوش بودن با مشکلات در کسب و کار را از ما بگیر خودمان که برای بهبود کسب و کارمان کاری نمی کنیم . فقط در آغاز کار بگویم تجارت الکترونیک یا رونق کسب و کار اینترنتی از همه نظر به نفع ما و کشورمان است در زیر مزایای آن خواهد آمد:

درکشور {عزيزمون } ايران بيشتر مردم بجاي اينکه به فکر رسيدن به سود بيشتر براي خودهمچنين ساير افراد جامعه باشن بيشترخواهان ذلت سايرين واز دور خارج کردن رقيبشان هستند تا  بفکر خودشان ( حسودان )  مثل { گلد کوئيست ها } پس ما بيائيد اينگونه نباشيم {هر چند همه اينطور نيستند}

 حال به نکاتي  که ما را براي رسيدن به نقطه اوج در عرصه تعاملات بين الملل  رهنمود ميکنند اشاره اي داريم:


تجارت الکترونیک شامل تمامي مباحث تجارت به شکل جديد و تغيير يافته مثل : پول الکترونيک , حساب الکترونیک , بازاريابی الکترونيک فروشگاه هاي آنلاين , تبليغات اينترنتی ,   مزايده ها , مناقصه ها بطرق گوناگون ميباشد.

تجارت الكترونیك باعث افزايش سرعت وحجم مبادلات بازرگاني گرديده و بطور محسوسي سبب كاهش هزينه خريدار و توليد كننده ،  صرفه جويي در زمان ،حذف واسطه ها و در نهايت سود بيشتر مي شود.

 حال براي اينکه همگان سهمي در اين سود بيشتر داشته باشندبايد زير ساخت هاي لازم براي تجارت الکترونيک در کشور {عزيزمان} ايران براي همگان فراهم شود حال اين زير ساخت ها کي و چگونه وتوسط چه کسي به اجرا در خواهد آمد از علوم مجهول است و بايد مسوولين  مملکتي و دولت گرانقدر آقاي احمدي نزاد پاسخ دهند.

از مصاديق بارز ايجاد زير ساخت هاي لازم براي توسعه آی تی ( information technology )  يا همان فناوری اطلاعات ايجاد زير ساخت هاي مخابراتی و راه اندازي خطوط پر سرعت اینترنتی

ارزان ، ايجاد پايگاه داده ( data base ) و گسترش آن در تمامي کشور است که در کشور ما راه درازي در پيش روي دولتمردان و مدیران آي تي قرار دارد که به اين مهم دست يابيم ، فعلا که سرعت اینترنت  در کشورمان که همه به چشم خود مي بينيم ديگه{با سرعت 21 کيلو بايت} تازه اگه اونم واقعي باشه که بايد به حداقل به چند مگابايت در ثانيه برسد.

 مزاياي گسترش آي تي برهيچکس پوشيده نيست بهمين دليل هم گام هائي هر چند نا چيز  و آهسته در اين راه در ايران برداشته شده  ولي تا حالا که نتوانسته جايگاه خود را در بين عموم مردم پيدا کنه

 بطوريکه در ایران تعداد دومين هائي که به ثبت رسيده   به حدود 50000 دومين ميرسد که در مقايسه با کشور هاي اروپائي امريکا وحتي کشور هاي آسيائي نظير کره وژاپن  چين يا

حتي هند هم اين تعداد کمتر است همچنين از نظر تعداد کاربر اينترنتي يا ساير موارد سخت افزاري ونيروي انساني متخصص ما در رتبه هاي بالائي قرار نداريم و بايد سرمايه گذاري هائي در اين زمينه انجام گيرد اين سرمايه گذاري ها نيز بايد متناسب با سرعت تحولات در دنياي فناوري صورت گيرد که لازمه آن سرعت ، شجاعت و اعتماد به نفس مديران نظام و همينطور سرمايه گذاران بخش خصوصي که در اين حوزه فعاليت دارند را ميطلبد. 

 مطلب مهم ديگري که بايد در اينجا به آن اشاره کنم نبود پول الکترونیک و خدمات بانکداري الکترونيک و همچنين نبود قوانين مدون وبا پشتوانه اجرائي در مورد تجارت الکترونیک است. درايران قانون جامعي که شامل تمامي موارديکه کاربران اینترنتی به آن احتياج دارند وضع نشده و  يا اگر هم باشد قوانين آنقدر قديمي شده که متخلفان راه گريز آنرا قبل از به دام افتادن يافته اند.

 به اميد روزي که بستر هاي لازم براي انجام تعاملات اقتصادي و اطلاعاتي در زمينه هاي ارتباطاتي و تجاري در کشور ما نيز ايجاد شود و همچنين قوانين لازم براي بازرگاني در دنياي اینترنت بصورت مدون تصويب واجرا شود. 




ارسال توسط پول دوست

تجارت الکترونیک راه کسب درآمد و ثروت

 در کسب و کار تجارت اعم از دنیای واقعی و یا مجازی متاسفانه ما ایرانی های خیلی دیر وارد می شویم وقتی همه دنیا به طرف کسب و کار در اینترنت و یا همان تجارت الگترونیک جهشی بزرگ می کرد کاربران ایرانی در اینترنت دنبال جوک و سرگرمی و گفتگوهای بیهوده و.. بودند دیگرا در حال پول پارو کردن بودند و ما در حال فرصت جارو کردن. آنها به فکر توسعه وب و آموزش کسب و کارهای جدید بودند و ما در حال یافتن و ساختن سایتهای سرم گننده تر. خوشبختانه در سالهای اخیر این دیدگاه تغییر کرده و کسب و کار و مقالات آموزشی کسب درآمد از اینترنت با اقبال مواجه شده و خدا را شکر که تجارت الکترونیک یا همان تجارت و درآمد در اینترنت در حال رشد و ترقی هست . با این حال هنوز موانعی وجود دارد که به مروز رفع و بازار کسب و کار در اینترنت شفاف و پر رونق می شود.

تجارت الکترونیک در ایران هنوز به طور جدی شکل نگرفته است . دلیل اصلی این موضوع هم عدم وجود پول الکترونیکی در ایران می باشد . تنها چند شرکت ، آن هم به طور واسطه ای ، به کار ارائه کارت اعتباری مشغولند . در ضمن هزینه تهیه یک کارت اعتباری آنقدر زیاد است که اکثر افراد نمی توانند از آن استفاده کنند.

آیا می دانید که حدود سه چهارم از ثروتمندترین افراد دنیا ثروتشان را خودشان به دست آورده اند و فقط یک چهارم آنها ثروتشان را به ارث برده اند ؟ و آیا می دانید که آنها که ثروتشان را خودشان کسب کرده اند نه شاخ داشته اند و نه از فضا آمده اند ؟! بله ، آنها انسانهایی مثل من و شما هستند . اما اگر کتابهای آنها را بخوانید می بینید که اکثر آنها سه نکته مشترک داشته اند : آنها سخت کوش و آینده نگر بوده اند . شاید نمونه بارز آنها همین بیل گیتس معروف ( موسس شرکت مایکروسافت ) باشد . او با آینده نگری کار خود را شروع کرد و با سخت کوشی آنرا ادامه داد . شاید دلیل اصلی موفقیت او این است که او در مناسبترین زمان محصولاتی را ارائه داد که تمام دنیا به آنها احتیاج داشتند . حال ما هم تقریبا همان موقعیت چند سال پیش بیل گیتس را داریم . در کشور ما هم تا چند سال دیگر بازار تجارت الکترونیک به شدت رونق می گیرد و در آن زمان کسانی در این عرصه موفق خواهند بود که از امروز به این کار روی بیاورند . تجارت الکترونیک راهی به سوی ثروتمند شدن است . این یک شعار نیست . این را آمار کسانی می گوید که از این راه به ثروت های کلان دست پیدا کرده اند . امروزه براي بيشتر مردم به دست آوردن نيازهاي روزمره زندگي كاري بس دشوار است تلاش ما در زندگي براي زيستن است ، ما كار مي كنيم كه زندگي كنيم اما در واقع زندگي خود را با كار كردن مي گذرانيم. ما اغلب تمام نيروي خود را صرف تامين حداقل نيازهاي روز مره خود مي نماييم و فقط زندگي مي كنيم كه كار كنيم

ما به اين معتقديم كه هر انسان بدون در نظر گرفتن مذهب ، مسلك يا نژاد حق داشتن يه زندگي خوب و راحت را دارد . اين سايت مي تواند براي به دست آوردن يك فرصت ساده و سودمند به شما كمك كند كه روياهاي تحقق نيافته خود را با صرف كمي وقت و حوصله آزادي عمل براي به دست آوردن اهداف والاي خود به دست آوريد.

نکته ای مهم: با مطالعه و انجام دستورات این سایت شما هر چیزی را که برای یک تجارت الکترونیکی لازم است به دست خواهید آورد . سرمایه ، علم و تجربه مهمترین آنها هستند . بعد از آن شما خود خواهید توانست بدون هیچ کمکی به کار خود ادامه دهید . در اینجا فرض بر این است که شما هیچ گونه اطلاعی در مورد روشهای کسب درآمد ندارید . بنا بر این ممکن است بعضی از توضیحات به نظر شما اضافه باشند . اما مطمئن باشید کسانی هستند که به این توضیحات احتیاج دارند . شما سرمایه اولیه خود را از سایتهایی به دست خواهید آورد که برای انجام کارهای ساده ای به شما پول نسبتا خوبی پرداخت می کنند . مثلا بر روی تبلیغات آن سایت کلیک می کنید ، ایمیل های آنها را می خوانید ، در سایت هایی که آنها معرفی می کنند ثبت نام می کنید ، در مسابقات آنها شرکت می کنید و از همه مهمتر دیگران را به عضویت این سایت ها در می آورید . شما برای همه این کارها پول در یافت خواهید کرد . ممکن است بپرسید چرا این سایت ها به ما پول می پردازند . فرض کنید شرکت الف سایتی برای فروش اجناس خود ایجاد می کند . مهمترین هدف این سایت جلب بازدید کننده و در نتیجه افزایش فروش اجناس شرکت است . شرکت هایی وجود دارند که این کار را انجام می دهند . یعنی مثلا شرکت ب وظیفه بالا بردن تعداد بازدید کنندگان یا در اصطلاح افزایش ترافیک سایت شرکت الف را به عهده می گیرد و برای هر بازدید کننده که به تعداد بازدید کنندگان سایت شرکت الف اضافه کند ده سنت از این شرکت دریافت می کند . حال شرکت ب سایتی برای خود ایجاد می کند و در سایت خود یک لینک برای سایت شرکت الف قرار می دهد و اعلام می کند که به هر کسی که بر روی این لینک کلیک کند پنج سنت می دهد. وقتی که شخصی بر روی این لینک کلیک می کند و وارد سایت شرکت الف می شود پنج سنت از شرکت ب دریافت می کند . شرکت ب نیز به این دلیل که یک نفر به ترافیک سایت شرکت الف اضافه کرده ده سنت از آن می گیرد . پس شرکت ب هم پنج سنت سود می کند . حالا اگر شرکت الف بتواند این بازدیدکننده را به یک خریدار تبدیل کند شرکت الف نیز سود خواهد کرد . بنابراین هر سه طرف از این جریان سود می کنند .




ارسال توسط پول دوست

راه های کسب پول و درامد زیاد در اینترنت

کسب درآمد در اینترنت از دروغ تا واقعیت؟ واقعا شرایط کسب درآمد در اینترنت چگونه هست؟ آیا درآمدهای نجومی و میلیاردری درست است و یا دروغی بیش نیست ؟ کسب درآمد به چه شکلی انجام می شود ؟ چگونه است که یکی با کسب و کار کلیکی در ماه کمتر از ده هزار تومان درآمد دارد و دیگری مدعی است که از فلان روش میلیون میلیون پول در میاره؟ با بررسی مجموع آرا و اندیشه ها نه تنها انسانه به نتیجه ای نمی رسد بلکه سر درگم می شود. در این نوشتار قصد ندارم تا چیزی از کسب درآمد در اینترنت را ثابت و یا چیزی را رد کنم فقط می خواهم خدمت کسانی که به جستجوی درآمد و کسب و کار در اینترنت هستند عرض کنم:

راه های مختلفی برای کار در اینترنت و کسب پول و درامد وجود دارد که هر کدام از این روش ها در جای خود احتیاج به مطالعه ، تحقیق ، تمرین و کار  زیادی دارد و در کل باید بگم که هیچ پولی بی زحمت نیست و از آن جمله :کسب درآمد در اینترنت .

 سایت ها و وبلاگ های زیادی در این پهنای وسیع دنیای وب وجود دارند که با استفاده از جملات و عبارات تبلیغاتی زیبا و اکثرا دروغین سعی در جذب مخاطبین و تشنگان کسب پول و درامد در اينترنت انان را به صفحاتی هدایت میکنند که در عمل هیچ کارائی و سودی برای بازدید کننده نداشته و هدف  از طراحی اینگونه سايت ها بعضا جذب زیر مجموعه در سایت های پرداخت بازاء کلیک ، خواندن ایمیل یا هایپ ها ( سایت های سرمايه گذاری در اينترنت ) میباشد یا درخواست واریز پول به حساب آنها را دارند که بعضا با وعده و وعید هائی قصد کلاهبرداری از آنان رادارند .

 هدف من از ادامه به کار این وبلاگ این است که عموما راه های دراوردن پول  از اينترنت را در سطوح مقدماتی و تا آنجا که خودم پیش رفته ام را برای شما بازدید کننده عزیز معرفی کنم تا اگر کسی سر رشته ای از این کار را نداشت به بیراهه نرود و کمتر گول جملات تبلیغی با همچین عناوینی مثل کسب درامد روزی فلان تومان را بخورد .

 متاسفانه در فرهنگ ما طوری جا افتاده که دروغ هر چه بزرگتر باشد باورش برایمان راحت تر است با این اصل در دنیای اینترنت و کسب و کار اینترنتی انسانها را فریب می دهند . باز هم تاکید می کنم:

اصل موفقیت در هر کاری از جمله در فضای کسب و کار اینترنت : 1- تلاش و کوشش همراه با 2- مطالعه و آگاهی و 3-تمرین و ممارست است این سه اصل مهم رموز کسب و کار و موفق شدن در بازار بزرگ درآمد هست

موفق و پایدار باشید.




ارسال توسط پول دوست

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل

 برای کسب درآمد در اینترنت راههای مختلفی وجود دارد ولی مشخص ترین شیوه کسب درآمد داشتن سایت یا وبلاگ و یا فروشگاه و یا هر چیزی دیگری است که دارای بازدید کننده داشته باشد وقتی سایتی بازدید نداشته باشد یعنی انگار وجود ندارد پس کسب درآمدی اتفاق نمی افتد . پس برای درآمزایی باید کاربر و بازدید کننده داشته باشد . بازدید سایت در ایران بیشتر از طریق موتورهای جستجو می باشد و در این میان موتور جستجوی گوگل بزرگترین و بااهمیت ترین آنهاست. پس باید کاری کنیم که افزایش بازدید از گوگل این غول بزرگ دنیای اینترنت داشته باشیم شرط اول افزایش بازدید داشتن اطلاعات و شناخت از گوگل است ما در اینجا راههای افزایش بازدید سایت از طریق گوگل را طی مقاله نوشته و اینکه با این کار چگونه کسب و کار و درآمد ما افزایش می یابد. در این مقاله میخام به شما راهکارهایی رو پیشنهاد بدم که به وسیله اون رتبه اول سایت گول رو کسب کنید و درنتیجه کسب درآمد شما از اینترنت چند برابر بشه، راهکارهای ارائه شده حاصل تجربه خودم از چند  سایتی هست که به صفحه اول گوگل آوردم، پس با ما باشید تا انتهای این مقاله.

بر کسی پوشیده نیست که کسب درآمد از اینترنت بدون داشتن سایت و وبلاگ عملا غیر ممکن هست، و خیلی از صاحبان مشاغل و کسب و کارها جهت رونق به کسب و کار خود نسبت به ایجاد سایت و وبلاگ جهت معرفی محصول و خدمات خود اقدام کرده اند و در این بین افرادی موفق بوده اند که سایت آنها در صفحه اول گوگل قرار گرفته است، اما سوال اینجاست که چگونه میشود به صفحه اول گوگل آمد، البته بنده متخصص سئو نیستم و تجربیات خودم را در اینجا درج کرده ام و شما جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر میتوانید به سایت های مربوط به سئو رجوع کنید.

  • مشخص کردن هدف

به نظر من هدف مهمترین نکته کلیدی در راه اندازی سایت هست، از همان ابتدا باید مشخص کنید که برای چه هدفی میخواهید سایت خود را راه اندازی کنید، دیده شده است بسیاری از افراد بدون داشتن هدفی اقدام به ایجاد سایت و وبلاگ کرده اند و بعد از هزینه کردن مبلغی آن را رها میکنند.

برا روشنتر کردن موضوع باید بگویم، به عنوان مثال شما جهت کسب درآمد از اینترنت روش کسب درآمد از تلگرام را انتخاب میکنید، برای همین چون هدف شما کسب درآمد از تلگرام هست، شما میدانید که باید از همان ابتدا نامه دامنه خود را مرتبط با کلمه تلگرام انتخاب کنید و باید قالب مرتبط با آن را از بازار تهیه کنید، پس قبل از هر اقدامی هدف را مشخص کنید.

اوردن سایت در گوگلافزایش رتبه الکسا در ایران

  • سایت به جای وبلاگ

یادم می آید زمانی که من میخاستم کسب و کار اینترنتی رو شروع کنم، یک مقاله در اینخصوص مطالعه میکردم و در جایی از این مقاله دیدم که نوشته: سایت 100 برابر بهتر از وبلاگ هست، من در آن موقع به این موضوع اهمیت ندادم و دلیلش این بود که حاضر نبودم کوچکترین هزینه ای را انجام بدم و همچنین دانش لازم را جهت راه اندازی سایت نداشتم، ولی بعد از تلف کردن 6 ماه فهمیدم که چرا به آن توصیه عمل نکردم.

بله دوستان، هیچگاه به خاطر مبلغی ناچیز، اشتباه مرا تکرار نکنید. سعی کنید سایت را به جای وبلاگ انتخاب کنید و به نظر بنده وردپرس بهترین گزینه جهت کسب و کار شما هست، سعی کنید با صبر و حوصله کار خودتون رو آغاز کنید و با کمی مطالعه (فیلم های آموزشی سایت ها و آپارات و یوتیوب) و گرفتن مشاوره ( بنده رایگان در خدمت شما هستم) راه درست را انتخاب کنید.

البته دلیل اینکه میگویم سایت را یه جای وبلاگ انتخاب کنید این هست که سایت دارای امکانات بسیاری هست (درگاه اینترنتی و ..) و به خاطر اعتبارش هم شاید بتوانید در آینده آگهی های خوبی در رابطه با کارتان از آن دریافت کنید و همچنین امکان فیلتر شدن آن هم نیست.

  • یافتن کلمات کلیدی هدف

هیچ وقت از نقش کلمات کلیدی در سایت خود غافل نشوید، شما باید سعی کنید یک مجموعه از کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود را جمع آوری کنید(حداقل 40 کلمه) گوگل ادوردز گزینه خوبی جهت پیدا کردن کلمات کلیدی هدفتون هست، البته شما ابتدا باید یک کلمه کلیدی اصلی رو انتخاب کنید و سعی کنید در همه مطالبتون از اون استفاده بشه و حتما هم به صفحه اصلی سایت لینک داده بشه و بعد هم چند کلمه کلیدی جهت استفاده در عنوان مطالب و بقیه کلمات کلیدی در متن مقالات.

بازم مثالم رو بیشتر باز میکنم، بنده در سایت (http://www.pooldost.loxblog.com)  کلمه کسب درآمد از اینترنت رو که کلمه کلیدی اصلی خودم هست در همه مطالبم آوردم  کلمات کلیدی مر تبط با کلمه کسب درآمد از اینترنت 1- کسب درآمد از تلگرام 2- کسب درآمد از گوگل ادسنس 3- کسب درآمد در منزل 4- کسب درآمد از یووتیوب 5- کسب درآمد از فیسبوک 6- کسب درآمد کلیکی 7 – کسب درآمد از اینستاگرام را به عنوان کلمات کلیدی درجه دوم  در عنوان مطالب و سایر کلمات کلیدی مرتبط با این هفته کلمه را در متن مقالات و … به کار بردم.

  • ایجاد محتوا

دیگر دوران شیرین کپی و پیست کردن گذشته است، گوگل با به روز آوری فاکتورهای خود در رتبه بندی سایت ها به سختی سایت هایی که مطالبشان از جایی دیگر کپی شده باشد را مجازات میکنند، پس سعی کنید همیشه خودتان تولید محتوا داشته باشید و به جای کپی خودتان مطلب تولید کنید.

البته من به دوستان یک توصیه میکنم.اگر در خصوص تولید مطلب زیاد تبحر ندارید میتوانید مطالب سایت های دیگر را کپی و در NOTEPAD پیست کنید و بعد با ویرایش آن یک محتوای جدید تولید کنید( به جای بعضی از واژه های مطلب واژه مترادف استفاده کنید) البته من زیاد روی این روش تاکید ندارم و روش دیگر که شاید بهتر و کمی سخت تر باشد این هست که در مورد یک مطلب مطالعه کنید و بعد خلاصه آن مطلب را در سایت خود درج کنید.

  • بروز بودن (آپدیت)

به نظر من بعد از تولید محتوا فاکتور دوم که گوگل به آن بسیار اهمیت میدهد، بروز بودن سایت هست، اگر شما سایت بروزی داشته باشید مطمئن باشید زود به نتایج صفحه اول گوگل صعود میکنید، این بروز بودن میتوانید هر ساعت و یا هر روز و یا هفتگی و… باشد، ولی بهترین توصیه این هست که هر روز در ساعت مشخصی مطلب جدیدی به سایت خود بفرستید(بین ساعت 9 تا 11 بهترین زمان هست) و یا اینکه به مطالب قبلی رو ویرایش و بروز رسانی کنید.

  • نقش بک لینک

فاکتور مهم دیگری که میتواند کمک بسیاری به شما در گرفتن رتبه بهتر از گوگل بکند بک لینک هست، من در مورد بک لینک در مطلبی با عنوان کسب درآمد از بک لینک در خصوص اهمیت بک لینک توضیح دادم، و گرفتن بک لینک روش های بسیاری داره. بنده خودم با مشارکت در شبکه های اجتماعی و فروم ها و همچنین تبادل رایگان لینک و سایت های اشتراک فیلم نسبت به گرفتن بک لینک معتبر اقدام میکنم.

  • نقش تصاویر و جداول

هیچ وقت نقش تصاویر و جداول را دست کم نگیرید، سعی کنید همیشه برای یک مطلب حداقل از یک تصویر شاخص و یکی تا چند تصویر دیگر (با توجه به میزان مطلب) استفاده کنید و در بعضی از مطالب خود جدول رو هم در نظر بگیرین، که اینکار ضمن دادن اعتبار به شما باعث میشود تا از همین ها هم ورودی گوگل دریافت کنید.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل رایگانبالا بردن سایت در سرچ گوگل

شاید شما کلمه سئو را شنیده باشید،  در نظر گرفتن مطالب گفته شده بالا برای سایت در واقع همان سئو کردن هست و سئو کردن مبحث پیشرفته ای هست که نمیشود در یک مطلب به همه جزئیات آن اشاره کرد و اگر به این مبحث علاقه دارین و دوست دارین خیلی زود در نتایج گوگل رتبه خوبی نصیب شما شه و در صفحه اول گوگل قرار بگیرین به شما پیشنهاد میکننم که پکیج زیر را که 14 فیلم آموزشی در خصوص سئو کردن هست رو از لینک زیر دانلود بفرمایید.




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد و  پولدار شدن

 همیشه ما به دنبال کسب و کار پر منفعت و کسب ثروت مال هستیم و این کاملا طبیعی است منتهی شیوه پولدار شدن را درست نمی دانیم و فکر می کنیم که یک شبه می شود پولدار شد . در اینجا شما مصاحبه با یکی از موفق ترین افراد در کسب و کار را می خوانید که به چه تلاش و کوششی به موفقیت رسید و در ادامه شیوه های انباشت سرمایه و نیز صرفه جویی کردن را یاد می گیرید . سرمایه با تلاش و مطالعه و قناعت جمع می شود .

جیم بیلند راجرز یک سرمایه‌گذار آمریکایی و مفسر مالی موفق است که در ۱۹ اکتبر ۱۹۴۲و در شهر دموپولیس ایالت آلاباما به دنیا آمد و در حال حاضر در سنگاپور زندگی می‌کند. او یکی از مبتکران کوانتوم فاند، استاد دانشگاه، نویسنده، تفسیر کننده اقتصادی است.

نشریاتی مانند تایم، واشینگتن پست و نیویورک تایمز، بارونز فوربز، وال استریت جورنال، فایننشال تایمز، واشینگتن پست و بسیاری دیگر از نشریاتی که در زمینه اقتصاد یا فاینانس مشغول به کارند پیوسته مقالاتی در مورد جیم چاپ کرده اند.

– آیا هرگز فکر می‌کردین که روزی به جایگاهی که‌ امروز هستین خواهین رسید؟
نه، من هم مانند تمامی اشخاصی که به چنین جایگاهی دست پیدا کرده اند، غافلگیر شده‌ام، من حتما می‌خواستم که در زندگی به جایگاه برتر و خوبی برسم و حاضر بودم که برای آن تلاش و کوشش فراوان کنم، من همیشه دوست داشتم که زود بازنشست شوم، ولی هیچ وقت به ذهنم خطور نمیکرد که این اتفاق قبل از سن چهل سالگی‌ به اتفاق بیفتد.

چگونه پول در بیاوریم

چگونه پول جمع کنیم

– وقتی فهمیدین که اولین میلیون پول خود را به دست آورده‌اید آیا وسوسه شدین که کمی آهسته تربه فعالیت خود ادامه دهید؟
هنگامی که ارزش خالص دارایی‌ام به‌ یک میلیون دلار رسید، رو به خاطر دارم، 35 پنج سال بیشتر سن نداشتم و می دونستم که برای انجام فعالیتی که می‌خواستم در ۳۷ سالگی انجام دهم، به بیشتر از اینها محتاجم.

– راز موفقیت شما چیه؟
مسلما باهوش‌تر از قسمت اعظمی از دیگر افراد نیستم، بلکه انگیزه‌ام برای تلاش و تحمل دشواری، از آنها بیشتر بود، من حاضر بودم تا عقل سلیم را آزمایش کنم، اگر همه‌ یکسان فکر کنند باز هم علت نمی‌شود که اشتباه نکنند و اگر بتوانید بفهمید که همه دارن اشتباه می‌کنن، به راحتی می‌توانید کسب درآمد خوبی داشته باشین.

چگونه در خانه پولدار شویم

 

– استراتژی سرمایه‌گذاری شما چیست؟
ارزان می‌خرم و گران به فروش میرسانم، من تلاش میکنم جنسی را پیدا کنم که ارزان باشد و یک تغییر مثبت در حال اتفاق افتادن باشه، بعد از آن به قدری مطالعه و پرس و جو می‌کنم که به نتیجه برسم، درست فکر می‌کردم.

البته آن جنس هم باید آنقدر ارزان باشد که اگر هم فکرم اشتباه بوده خیلی متضرر نشم، معمولا هر باری که به نتیجه نمیرسم  به خاطر اینکه که به‌ قدر کافی بررسی و مطالعه نکرده‌ام.

هیچ وقت اهمیت انجام مسوولیت را دست کم نگیرین، در دهه‌ ۱۹۶۰، جنرال موتورز موفق‌ترین شرکت جهان بود، یک روز، یک تحلیلگر جنرال موتورز به جلسه‌ هیات مدیره رفت و این موضوع رابیان کرد: ژاپنی‌ ها دارند می‌آیند.

آنها صحبت وی را جدی نگرفتن، ولی سرمایه‌گذارانی که مطالعه و پژو هش هایشان را درست و دقیق انجام می‌دادند سهام جنرال موتورز خود را فروختند و به جایش سهام شرکت تویوتا خریدند، من اکنون به دنبال خرید هیچ سهامی نیستم، اما اگر چیزهای باشند که در حال حاضر از لحاظ ارزشی دست کم گرفته شده باشند، بعضی کالاهای اولیه و بعضی از ارزها هستن.

چگونه پول در بیاوریمچگونه در خانه کار کنیم

– بهترین کسب درآمد که کردید کی و چگونه بود؟
بهترین سود من کوانتوم فاندبود،  وقتی در سال ۱۹۷۰ شرکت را ایجاد کردیم، من تنها ۶۰۰دلار  داشتم. بعد از ۱۰ سال دارایی ما ۴۲۰۰ برابر شده بود.

– آیا در نظر دارین آنقدر ادامه دهید تا سرانجام سقوط کنید؟
نه، این روزها من ساعت های ناچیزی از روز را صرف فعالیت می‌کنم، چونکه دو دختر خردسال دارم و دوست دارم بیشترین وقت ممکن را با آنها باشم،دخترانم دایه‌‌ای چینی دارند و چینی رو به خوبی صحبت می‌کنند. برای آنها، زبان انگلیسی و چینی مهمترین زبان‌ ها هستن.

– آیا اصلا حقوق بازنشستگی دریافت کنید؟
من حقوق بازنشستگی ندارم و امیدوارم (انشالله) که احتیاجی به آن نداشته باشم، من پول هایم را جمع کرده‌ام و با پول هام زندگی می‌کنم.

– آیا دوست دارین ولخرجی و افراط کنید؟
من دو دفعه به دور دنیا مسافرت کردم،  دفعه اول سال ۱۹۹۰ بود و با موتور سیکلت درطول 22 ماه شش قاره را پشت سر گذاشتمو دفعه دوم که در سال ۱۹۹۹ آغاز شد، من و خانمم در سه سال، به ۱۱۶ کشور دنیا مسافرت کردیم.

– آیا دوست دارین ثروتتان را به فرزندانتان انتقال دهید؟
این موضوع همیشه ذهن مرا درگیر خود کرده، اگر شما خیلی به فرزندانتان پول بدهید، آنها را لوس می‌کنید، من وصیت نامه‌ام را طوری نوشتم که تا سن 30 سالگی فرزندانم چیز زیادی به آنها نرسد.

من به دانشگاه‌های ییل و آکسفورد مراجعه کردم و تعداد بسیاری از فرزندان افراد ثروتمند را دیده‌ام که هرگز احتیاجی به کار و سختی کشیدن نداشته‌اند، من در نظر دارم که فرزندانم تحصیلات خوبی داشته باشند و محیط کار را تجربه کرده باشند.

– در هنگام رکود افراد با پول‌هایشان باید چه کنند؟
روی موضوعاتی سرمایه‌گذاری کنید که از آنها اطلاعاتی دارند، اشتباهی که بیشتر افراد انجام میدهند این است که به استناد صبت مجلات و برنامه‌ های تلویزیونی سرمایه‌گذاری می‌کنند.بیشتر مردم در مورد چیزهایی اطلاعات فراوانی دارند و باید روی همان چیزها سرمایه‌گذاری کنند.

این شیوه‌‌ای است که آدم را پولدار می‌کند، شما با سرمایه‌گذاری روی مواردی که اصلا در مورد آنها نمی‌دانید، هیچ کسب درآمد نخواهید کرد.

بعد از مطالعه مصاحبه این مرد پولدار بهتر است قدری هم در مورد چگونگی کسب درآمد کردن بیاموزید.

پس انداز چیست؟
بیشتر اوقات اولین جایی که با شنیدن پس انداز به فکر اکثر ما ایرانی ها می رسد، بانک هست، از دیدگاه ما ایرانی ها، پس انداز یعنی درآمدی که در بانک می گذاریم تا در روز سخت از آن بهره مند شویم.

اما پس انداز درآمد خرج نشده یا مصرف معوق هست، یعنی مقداری از درآمد که ما آن را خرج نمی کنیم و یا چیزی که میخاهیم بعدا خرج شود، پس میشه نتیجه بگیریم که پس انداز فقط نقدی نیست، یعنی هر نوع صرفه جویی ما در هزینه ها هم میشه پس انداز باشه.

رعایت مواردی که در طول روز در زندگی با آن سرو کار داریم و خیلی آسون از بغلش رد میشیم، می تواند در این قضیه به ما کمک کند.

چگونه پولدار شویم بدون سرمایه

1.ولخرج نباشین.
خرج کردن پول برخی از افراد را پریشان می‌‌کند، در حالیکه مشکل گروهی دیگر این است که چطور پول‌های‌شان را نگهدارند و با ولخرجی آن را به هدر ندهند، گاهی اوقات ما اصلا به چیزی نیاز نداریم ولی آنرا میخریم و این یعنی ولخرجی و هدر دادن پول و در نتیجه به چگونه پول در بیاوریم می رسیم.

2.به مقدار لازم خرید کنید.
فروشگاه های زنجیره ای معمولا بهترین مکان و گزینه برای خرید کردن هستند، می توانید با تنها یک دفعه رفتن به این نوع فروشگاه ها همه خرید مورد نیاز را انجام دهید، اما خطر هیشه در کمین پول های شماست، برای اینکه وسوسه نشین، همیشه یک لیست از خریدهایتان تهیه کنید تا بدانید چقدر باید خرج کنید، پس فهمیدیم چگونه پول پس انداز کنیم.

3.حراجی ها رو هیچ وقت از دست ندین.
خرید از حرجی های واقعی یکی از بهترین روش های پس انداز کردنه،حراج های فصلی و فروش های فوق العاده برای شما فرصتی فراهم میاره که علاوه بر امتیاز جنس خوب موجب خرید ارزان میشه و این یعنی پس انداز، بعضی ها در پاسخ به سوال چگونه پول جمع کنیم میگویند ببین کجا حراج کردن.

4.غذای بیرون شما رو وسوسه نکنه.
یکی از زیباترین تفریحات ایرانی ها غذا خوردن در بیرون هست، بیرون غذا خوردن تفریح مناسبی است در صورتی که به این دو نکته توجه کنید، اولین نکته این هست که غذاهایی را که میشه در خانه آماده و صرف کردزو  از رستوران تهیه نکنیدو دوم اینکه تلاش نکنید به اجبار همه غذایتان را صرف کنید،میشه اضافه غذای خود را به منزل ببرید و یک وعده دیگر هم از آن استفاده کنید، در اینصورت هم از خوردن غذای بیرون لذت کافی می برید و هم پول پس انداز می کنید.

5.از خرج و مخارجتان لیستی تهیه کنید.
اشخاصی را می شناسم که با درج تمام هزینه های خود از کوچکترین  تا بزرگترین خرید هایشان عمده، هزینه هایشان را کنترل و مدیریت می کنند، پولدار شدن در ایران سخت نیست، فقط مدیریت میخاد.




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از بیت کوین

 کسب و کار و درآمد در فضای مجازی متنوع و شگفت انگیز است کافیه شما راههای مختلف آن را بیاموزید و از آن طریق وارد شوید درباره بین کوین بحث و نظر زیاد است و عده ای آن  یکی از بهترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران میشناسند. کسب درامد با چیزی به نام پول شناخته می شود در گذشته که پول وجود نداشت مردم کالا به کالا معامله می کردند فرضا چند عدد تخم مرغ می دادند و به جایش نان می گرفتند و یا چند گوسفند می دادند و به جایش ابزار می گرفتند با پیشرفت بیشتر سکه و اسکناس یا همان پول وارد شد و به مرور پول هم همراه با رشد بشر بیشتر کرد. در واقع  رونق کسب و کار با ترقی پول همراه بود با ورود اینترنت و فضای مجازی پول هم متحول شد و پول الکترونیک و تجارت الکترونیک شکل گرفت .

پول الکترونیک پدیده جدیدی هست که اخیرا کشف شده و با توجه به تجارت الکترونیک دیگر داد و ستد با پول های معمولی جواب نمیدهد.

بیت کوین یک حساب اینترنتی هست که افراد میتوانند درآمد خودشون رو از طریق سایت های کلیکی که به بیت کوین پول پرداخت میکنند به این حساب واریز کنند.

نحوه ساخت حساب بیت کوین و کار با آن در بلاک چین

پیش از ساخت حساب بیت کوین ، روی سیستم خودتان  یک آنتی ویروس-اینترنت سکیوریتی معتبر  نصب کنید. پس از نصب، اینترنت سکیوریتی را آپدیت کرده و سیستم خودتان را اسکن کنید تا از عدم  وجود هر گونه بد افزار در سیستم مطمین شوید. در حال حاضر بدافزارهای زیاد و متفاوتی در زمینه بیت کوین وجود دارند.

سریعترین و راحت ترین روش ساخت حساب بیت کوین و کار با آن، استفاده از سایت بلاک چین (Blockchain) است. جهت ساخت حساب در بلاک چین، از لینک زیر استفاده نمایید:

https://blockchain.info/wallet/new

با وارد شدن به لینک فوق، یک فرم مشابه شکل زیر مشاهده می کنید که جهت افتتاح حساب لازم است تنها ایمیل خودتان را وارد کنید و یک پسورد (شامل حداقل 10 کاراکتر) انتخاب نمایید و دکمه continue را کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود!

فرم افتتاح حساب بیت کوین در وبسایت بلاک چین

شکل 1

چنانچه حساب شما بطور موفقیت آمیز ایجاد شده باشد، فرمی مشابه شکل زیر به شما نمایش داده می شود. عبارت مشخص شده در وسط این فرم را یادداشت نمایید. در صورت فراموشی رمز عبور در آینده، این عبارت برای بازیابی رمز عبور از شما در خواست خواهد شد. پس از یادداشت این عبارت، دکمه continue را کلیک کنید.

فرم تایید ساخت موفقیت آمیز حساب بیت کوین در وبسایت بلاک چین

شکل 2

در این مرحله به صفحه لاگین منتقل می شوید و اطلاعات حساب، به ایمیل شما ارسال می شود. لازم است این صفحه را بوکمارک نمایید تا هر بار نیاز به وارد کردن آیدنتیفایر نداشته باشید و تنها با وارد کردن رمز عبور وارد حساب خود شوید. همچنین ایمیل خود را چک کنید و روی لینکی که جهت تایید ایمیل برای شما ارسال شده کلیک کنید.

صفحه لاگین به حساب بیت کوین

شکل 3

پس از ورود به حساب، می توانید آدرس کیف پول یا والت (wallet) خودتان را ببنید. اگر کسی قصد ارسال بیت کوین برای شما دارد، این آدرس را در اختیارش قرار دهید. جهت مشاهده تراکنشهای حسابتان، روی گزینه My Transactions که در شکل زیر مشخص شده کلیک کنید.

صفحه اصلی حساب بیت کوین در بلاک چین

شکل 4

جهت ارسال بیت کوین به حساب دیگران، روی گزینه Send Money که در شکل بالا مشخص شده کلیک کنید تا صفحه مشابه شکل زیر باز شود. در این صفحه لازم است که آدرس کیف پول مورد نظرتان جهت ارسال بیت کوین و مقدار مورد نظرتان را وارد کنید و دکمه Send Payment را کلیک کنید. چنانچه بیت کوین کافی در حساب شما موجود باشد، تراکنش پذیرفته شده و مبلغ از حساب شما کسر شده و به حساب مورد نظر ارسال می شود.

فرم ارسال بیت کوین در بلاک چین

شکل 5

توجه داشته باشید که ممکن است مقداری کارمزد جهت انتقال پول از حساب شما کسر شود. بنابراین حداکثر مبلغ قابل ارسال به دیگران، به اندازه کارمزد از موجودی حساب شما کمتر است. شما می توانید مقدار کارمزد نقل و انتقالات حسابتان را خودتان تعیین کنید. توجه نمایید که هرچه کارمزد کمتری در شبکه بیت کوین بپردازید تراکنشهای شما دیرتر تایید(confirm) خواهند شد و هرچه کارمزد بیشتری بپردازید تراکنشهای شما از اولویت بالاتری برخوردار می شوند و بررسی و تایید آنها در شبکه بیت کوین، سریعتر صورت می گیرد.

جهت مشخص کردن کارمزد حساب، روی گزینه تنظیمات حساب که در شکل 4 مشخص شده، کلیک کنید. پس از کلیک ممکن است مجدد پسورد حساب از شما درخواست شود که باید وارد نمایید یا ممکن است یک هشدار مبنی بر اینکه اطلاعات این بخش حساس هستند به شما نمایش داده شود که باید روی دکمه continue کلیک کنید. اکنون در بخش تنظیمات حساب، روی گزینه General که در شکل زیر مشخص شده کلیک کنید و در قسمت Fee Policy که در شکل مشخص شده، یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب گزینه Frugal، در زمان ارسال بیت کوین به دیگران معمولا هیچ کارمزدی از حساب شما کسر نخواهد شد اما زمان پردازش و تایید (confirm) این تراکنش شما در شبکه، بطور قابل ملاحظه ای زیاد خواهد بود. در صورت انتخاب گزینه Normal(توصیه می شود از این گزینه استفاده نمایید)، در حدود 0.0001 بیت کوین به عنوان کارمزد، هنگام ارسال بیت کوین به دیگران از حساب شما کسر خواهد شد. در صورت انتخاب گزینه Generous، در هر ارسال حدود 0.001 بیت کوین به عنوان کارمزد از حساب شما کسر خواهد شد اما تضمین می کند که تراکنش شما از اولویت بالایی جهت پردازش و تایید برخوردار است.

صفحه تنظیمات حساب در بلاک چین

شکل 6

جهت ارسال بیت کوین بصورت دلخواه و انتخاب دقیق میزان کارمزد پرداختی و تنظیم تمام گزینه ها، مطابق شکل زیر روی گزینه Custom کلیک کرده و تمام گزینه ها را به دلخواه انتخاب نمایید.

blockchain-send-money-custom

شکل 7

معمولا بهتر است به ازای هر تراکنش ورودی که خرج می کنید، 0.0001 بیت کوین کارمزد بپردازید یا بطور تخمینی برای هر 300 بایت تراکنش که انجام می دهید، 0.0001 بیت کوین بپردازید تا کانفیرم شدن تراکنش شما در اولویت بالا توسط ماینرها قرار گیرد.




ارسال توسط پول دوست

 شیوه های جدید بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی

 کسب درآمد و بازاریابی هر روز در حال تحول و دگرگونی است و با توجه به شرایط بازار و سلیقه مشتریان متحول می شود. افرادی که از طریق بازاریابی اقدام به فروش و کسب درآمد می کنند حتما باید با این شیوه های نوین آشنا باشند و با استفاده کاربردی از انها به کسب درآمد بیشتر بپردازند . یقینا درک درست از نیاز بازار و خواسته مشتری و یا بررسی شرایط حاکم بر فروش به یک بازاریاب فرصت بهتری برای فروش بیشتر و در نتیجه درآمد بالاتر می دهد. کسب و کاری موفق است که منطبق بر شیوه های نوین بازاریابی و جذب بیشتر مشتری باشد در اینها قصد داریم تا ده شیوه مهم و تاثیر گذار در بازاریابی را که از سال 2015 در کسب و کار اینترنتی مورد توجه قرار گیرد و اتفاقا بازدهی بالایی داشته را معرفی کنیم این ده قاعده و اصول به درآمد بیشتر بازاریابان کمک خواهد کرد:

سوال اول این است که : چگونه باید بازاریاب ها خود را برای سال های آینده آماده کننیم؟

در ایام پایان سال قرار داریم وبزودی لیست برترین های سال اعلام خواهد شد. در این زمان پیش بینی ها وپیش گویی ها بازار داغی دارد و بازاریاب ها برای سال آینده برنامه یزی می کنند و مصمم هستند که در سال پیش رو در کارشان تحولی ایجاد نمایند. اگر به نظر شما سال گذشته سالی پر از شگفتی بوده، منتظر باشید تا ببینید که درسال جدید چه چیزی پیش رو خواهیم داشت.

 

بازاریابی اینترنتی و روش های جدید

این 10 روش جدید بازاریابی اینترنتی موارد زیر می باشد :

1.ویدئوهایی با محتوای نو و بکر

2. ویدئوهایی با داستان فوق العاده ومنحصر به فرد

3. بازاریابی که در آن مشتری ها از طریق smart phones به وب سایت ها دسترسی پیدا می کنند

4. بازاریابی همزمان (بازاریابی که به روز و بر طبق حوادث جاری صورت می گیرد)

5. بازاریابی که کاملا خصوصی وشخصی سازی شده (نیاز تمام مشتری ها در نظر گرفته می شود)

6. مثبت بودن

7. بازایابی بصری

8. عوامل تاثیر گذار بصری مانند YouTube

9. تبلیغات(Omnichannel)

10.استفاده از”memes” در بازاریابی

1.ویدئوهایی با محتوای نو و بکر

1. ویدئوهای شرکت هایGopro,redBull,Chipotle,Samsung,Dove از نظر میزان بازدیدکننده دوباره در صدر قرارداشتند. شرکت های هم تراز با آنها نیز، فقط تماشاچی بودند. همچنین ویدئوهای جدیدی مانند موزیک ویدئوی شکیرا که با همکاری شرکت Activia و در حمایت از برنامه جهانی غذا و برنامه بهبود تغذیه در مدارس تهیه شده و ویدئوهایی که برای فعالیت های خیریه شرکت Ups تهیه شده اند، توجه تماشاگران را بسیار به خود جلب کرده اند. این ویدئوها داستان و روایت خوبی داشتند. ویدئوی (la la la) در مراسم پایانی جام جهانی برزیل در یک هفته بیش از یک میلیون بازدید کننده داشته است. با توجه به این که کاربران از ویدئوهایی که چنین محتواهای نو تازه ای دارند، استقبال می کنند احتمالا در سال 2017 بیشتر شاهد ویدئوهایی این چنینی خواهیم بود.

بازاریابی فروش

2. ویدئوهایی با داستان فوق العاده ومنحصر به فرد

امروزه بازاریاب ها بیش از گذشته بر رویnative ads هزینه می کنند و پیش بینی می شود که 4.3 میلیارد دلار برای چنین ساختار تبلیغاتی در سال 2015 هزینه شود. در عین حال شاهد این هستیم که روی owned content سرمایه گذاری های بیشتری صورت می گیرد. فقط در سال جاری مایکروسافت چندین Brand story داشته است. اپل مجموعه ای پر بار از ویدئوهای نو و بکر را ساخته است و هر دو شرکت Net-a-Porter وAirbnb وب سایت خودشان را به شکل مجله طراحی کرده اند. شاید native ads در حال افزایش یافتن باشد، اما برندها دلیل محبوبیت خودشان را owned content می دانند.

Native ads یک نوع روش تبلیغاتی است که در آن ساختار و عملکرد پیام تبلیغاتی مطابق وهماهنگ با بقیه وب سایت یا پلتفرم می باشد.

Owned content یعنی محتوایی که مخصوص و منحصر به یک برند تجاری می باشد.

3. بازاریابی که در آن مشتری ها از طریق smart phones به وب سایت ها دسترسی پیدا می کنند

دیدن این که این روش از بازار یابی در لیست 10 روش برتر قرار نگیرد، بسیار سخت است. بیشتر تحلیلگران معتقدند که برند های تجاری طی چند ماه آینده مجبور خواهند بود که در مورد این روش بازاریابی بیشتر فکر کنند و آن را ارتقا دهند تا این که بتوانند پاسخگوی این نیاز باشند (به دلیل استفاده روز افزون از تلفن های همراه هوشمند).

کتی استرامبرگ معاون رئیس بخش بازاریابی “وب ترندز” با این نظر موافق است و می گوید ” اکنون بازاریاب ها مجبورند راهی پیدا کنند تا برای کاربرانی که مشغله زیادی دارند و در حین فعالیت هایشان از میان یک صفحه 3 اینچی تبلیغات آن ها را مشاهده می کنند، تبلیغات شان کوتاه و مختصر و قابل فهم باشد.” او همچنین می افزاید ” بهترین روش ها هنوز در حال ایجاد وشکل گیری هستند بنابراین در این برهه از زمان فرصت آن وجود دارد تا مشخص کنیم کدام روش موثر واقع می شود وکدام روش نمی شود.

4. بازاریابی همزمان (بازاریابی که به روز و بر طبق حوادث جاری صورت می گیرد)

از زمانی که عکس سلفی “الن دی گنرز” در شب اسکار رکورد تازه ای در تویتر بر جای گذاشت، بازاریاب ها به این فکر افتادند که به روش بازاریابی همزمان طور دیگری نگاه کنند. چند ماه بعد ویدئویی درباره reactvertising توجه همه ما را به این مسئله جلب کرد که فورا به حوادث و وقایع فرهنگی در جامعه مان عکس العمل نشان داده وآن ها را در تبلیغات مان بگنجانیم. اما قبلا برند های معروف از هر واقعه مهمی از جام جهانی گرفته تا حوادث مهم دیگر برای تبلیغات شان استفاده کرده اند که البته با موفقیت بسیاری نیز همراه بوده است.

reactvertising پیامی است که بازاریاب ها در پاسخ به حوادث جاری در جامعه در تبلیغات شان می گنجانند تا بدین وسیله افراد بیشتری را مخاطب تبلیغات خود قرار دهند.

با وجود این که از این روش ها زیاد استفاده شده، در پی این باشید که بیشتر از Right this minute و live- tweeting استفاده کنید، همانطور که بازاریاب ها در تلاش اند که در موقعیت های مناسب از این روش استفاده کنند.

5. بازاریابی که کاملا خصوصی وشخصی سازی شده (نیاز تمام مشتری ها در نظر گرفته می شود)

این روش در تمام ابعاد بازاریابی دیجیتال رخنه کرده است، اما در سال آینده این نوع تبلیغات از الگوریتم بیشتری استفاده خواهد کرد. تکنیک های Retargeting و همچنین تعیین موقعیت های جغرافیایی برای نمایش تبلیغات تان (location targeting) می توانند مورد استفاده قرار بگیرند تا تمام نیازهای مشتریان پیش بینی شده و پاسخ داده شود.

 

6. مثبت بودن

در ابتدا شرکت Jet Blue و Zappos مسابقه تلویزیونی به نام Happiest Travel Day  را آغاز نمودند که به مسافران جوایزی داده می شد، سپس شرکت هواپیمایی WestJet سال گذشته ویدئویی با عنوان معجزه کریسمس تهیه کرد که روحیه بخشندگی را در افراد ایجاد ی کرد. هر چه محققان درباره این موضوع که چه عاملی باعث انتشار سریع این ویدئوها می شود، بیشتر بررسی کردند بیشتر به این نکته پی بردند که محتوای احساسی و مثبت بودن این ویدئوها باعث این امر می شود. موفقیت قطعی ویدئوهای مثبت و امیدوار کننده، مخصوصا ویدئوهایی که به برندها این امکان را می دهد تا سپاس و قدردانی مشتری هایشان را به نمایش بگذارند، از برندهای مشابه بیشتر خواهد بود.

7. بازایابی بصری

هر چند که در سال 2014 این روش مورد توجه بوده است اما در سال آتی برندهای بیشتری خواهان استفاده از این روش می شوند. سایت هایی مانند Tumblr, Vine, YouTube و شرکت های نرم افزاری مانند Printerest , Instagram نقش بیشتری را در بازاریابی محتوایی یا content marketing برعهده خواهند داشت. همچنین اینفوگرافیک ها و اطلاعاتی که برای فهم بهتر به صورت گرافیکی و بصری نمایش داده می شوند، بخش های جداگانه ای در وب سایت ها خواهند داشت. رستوران های زنجیره ای Taco Bell تنها برندی نخواهند بود که برای معرفی خودشان emoji درخواست می کنند. بازاریاب هایی که فعالیت بین شرکتی دارند ارزش این رسانه های اجتماعی بصری را درک خواهند کرد و راه شرکت GE رادنبال خواهند نمود.

8. عوامل تاثیر گذار بصری مانند YouTube

فرهنگ بصری ما در حال تغییر است و بدون شک در سال 2015 این تغییر شتاب بیشتری خواهد گرفت (به عبارت دیگر ما بیشتر بصری هستیم و مایلیم که ببینیم تا بشنویم). بر طبق اعلام سایت Forbes سال 2015 سال تاثیر بصری خواهد بود. در حالی که قوانین حاکم بر محتواهایی که کاربران تهیه می کنند مانند(وبلاگ ها و ویدئوها) و همچنین تهیه کنندگان محتواهای تخصصی در YouTubeو Instagram این قدرت و نفوذ را در اختیارخود دارند. برندها بسیار مشتاق هستند که با YouTube همکاری داشته باشند و یاد بگیرند که خودشان محتواهای بصری بهتری تهیه نمایند به طوری که اخیرا چندین برند تجاری در دوره های آموزشی youTube شرکت کرده اند تا بتوانند با تغییرات بصری دنیای امروز همگام باشند. چنین جریاناتی برای مشارکت برندها دریچه های نویی را می گشاید و دسترسی مستقیم به بازار تجارت و تبلیغات Millennial را برای آنها فراهم می سازد.

9. تبلیغات(Omnichannel) که درآن کاربر می تواند از طریق یک وسیله و یا کانال ارتباطی دریافت اطلاعات را شروع کند سپس از طریق وسیله ارتباطی دیگری کار خود را ادامه دهد تا به تصمیم نهایی خرید از یک برند برسد.

شما از زمان خرده فروشی های آنلاین با این اصطلاح آشنا هستید اما داشتن نگرش omnichannel همان اندازه که در طراحی وب اهمیت دارد در بازاریابی نیز از اهمیت برخوردار است. کاربران انتظار دارند وقتی از چند وسیله و کانال استفاده می کنند با یک ساختار واحد و یکپارچه روبرو شوند و تبلیغاتی که به این خواسته کاربران پاسخ درستی ندهد با شکست روبرو خواهند شد. از جمله روش هایی که بازاریاب ها استفاده خواهند کرد بازاریابی” شخصی سازی شده” می باشد به طوری که کاربران محتواهای مرتبط با نیازهای شخصی خودشان را ببینند و همچنین برند ها بتوانند هزینه های تبلیغاتی شان را بهینه سازی نمایند.

10.استفاده از”memes” در بازاریابی

Memes از جمله بخش های ثابت شبکه های اجتماعی می باشند. اماویدئوهای امسال “Bendgate, Break The Internet” به برندها خاطر نشان می کنند که چه وقت استفاده از memes در بازاریابی موثر واقع می شود. “memes” تصاویر و ویدئوها و حتی تکیه کلام ها و شعارهایی هستند که حالت نمایشی وتقلیدی دارند و برای انتقال یک مفهوم و یا ایده به کار می روند.




ارسال توسط پول دوست
همان طور که بارها عرض کردم شیوه های مختلف کسب درآمد در اینترنت دست ما را برای درآمد زایی باز گذاشته است. من معتقدم از هر چیزی در اینترنت می توان کسب درآمد کرد به شرطی که نگاهت را عوض کنی و واقع بینانه و با برنامه وارد شوی یکی از شیوه های کمتر شناخته شده، کسب درآمد از اینترنت به وسیله پاسخگویی به نظر سنجی ها است بله درست شنیدید شما با جواب دادن به سوالات کسب درآمد می کنید و هر چه بیشتر سوال جواب دهید بیشتر درآمد کسب می کنید. در واقع این شیوه هدفش کسب نظر مشتریان و پاسخگویان برای شرکتهای بزرگ است ولی در این میان به پاسخگو بابت همکاری مبلغی را می دهد :

کسب درآمد از راه نظر سنجی

 

هنگامی که شما به دنبال راهی ساده و قانونی جهت کسب درآمد از اینترنت در منزل هستید و یا به دنبال کمی در آمد بیشتر برای مخارج زندگی هستید، شرکت هایی  وجود دارند که مایلند برای دانستن دیدگاه  شما در مورد جنس و یا خدمات که ارائه میدهند مبلغی به شما پرداخت کنند، راهی خوبی برای کسب درآمد از اینترنت محسوب میشوند.

این شرکت * ها و تولید کنندگان محصولات با توجه به این روش که دانستن نیاز و نظر مشتری در مورد جنس و خدماتی که آنها عرضه میکنند یک قانون اساسی برای هر بنگاه اقتصادی موفق است ، از هر راهی تلاش میکنند این اطلاعات از شما هستند.

حتی اگر لازم باشه هزینه ای را برای تشویق کردن  شما و برای وقتی که صرف میکنید تا به سوالات آنها جواب دهید مقرر کنند.

بعضی از شرکت ها کوپن های تخفیف می دهن و یا بعضی دیگر قرعه کشی هفتگی و فصلی برگزار میکنند، برخی دیگر از این هم بالاتر رفته و مبلغی را نقدی به پاسخگو به نظر سنجی میدهند که برای بسیاری اشخاص این گزینه بیشتر مورد توجه هست برای اینکه باعث کسب درآمد برای فرد میشود.

درنتیجه کسب درآمد از این روش هم سرگرمی و هم دریافت کمی پول بیشتر هست یعنی شما با یک تیر دو نشان میزنید، سرگرمی و کسب درآمد.

حقیقتا این راه کسب درآمد از اینترنت، بدون احتیاج داشتن به سایت و یا دانش به  چیزی در مورد راه اندازی یک سایت و وبلاگ می توانه به عنوان منبع قابل ملاحضه در آمد به حساب بیاد،  چرا که بسیاری از شرکت ها وجود دارند که به نظر شما نیازمندن و در این وسط پول بسیار زیادی رد و بدل میشه و شما می توانید به راحتی به کسب درآمد از این طریق بپردازین.

نکته قابل تامل در مورد این راه کسب درآمد در منزل اینه که شما میتوانید اونا در وقت اضافه خود و در زمان هایی که بلا استفاده مونده انجام بدهید و از این اوقات بلااستفاده، کسب درآمد از اینترنت داشته باشین.

برای آغاز میتونین به راحتی در موتور قدرتمند جستجوی گوگل جستجو کنید و سایت های خوبی را بیابید و هر سایتی که  مناسب هست و هر نظر سنجی که برای شما جذابه رو انتخاب کنید و خیلی سریع و راحت  کسب درآمد داشته باشین.

اما پارس بین ابزاری است که نظر سنجی های مورد نظر شرکت های تولیدی، نمایندگی های فروش و شرکت های تحقیقات بازار را بصورت آنلاین طراحی میکنه و با استفاده از جامعه آنلاین خود که من و شما هستیم ، دراختیار جامعه هدف مورد نظر قرار میده.

اعضای پارس بین نیز با شرکت در این نظر سنجی ها و با توجه به نوع نظر سنجی، در قرعه کشی های مربوط شرکت کرده و یا به کسب امتیاز می پردازند، سپس با رسیدن به حداقل امتیازهای تعریف شده می توانند تقاضای پرداخت وجه نمایند و بدین ترتیب کسب درآمد کنند.

البته درآمد زایی با این شیوه محدود بوده و زیاد چشمگیر و قابل ملاحظه نیست من خودم با این شرکت همکاری داشتم ولی در بین راه منصرف شدم چون به درآمد کم آن قانع نبودم . برای همکاری با این نوع کسب درآمد حوصله و صبر لازم است و برای کسانی که در آغاز راه هستند توصیه می شود

موفق باشید.




ارسال توسط پول دوست
کسب درآمد از وبلاگ نویسی

کسب درآمد و پول از وبلاگ

 قبل از ورود به کسب درآمد از وبلاگ و شیوه های مختلف آن ذکر این نکته را ضروری می دانم که درآمد زایی از وبلاگ بسیار ساده و کاملا به صرفه هست. زمانی خودم دو وبلاگ درباره یک موضوع خاص داشتم و از هر کدام ماهیانه بین یک و نیم میلیون تا دو میلیون کسب درآمد می کردم البته در اوایل روزی سه چهار ساعت روی وبلاگ کار می کردم و حدود سه ماه این وضع ادامه داشت ولی با رشد وبلاگ تقریبا روزی یک ساعت کار می کردم و بیشتر در حال برداشت زحمت و یا همان کسب درآمد بودم. این وضع تا دو سال ادامه داشت و با پیدا شدن مشتری خوب، وبلاگ را واگذار کردم یعنی اینقدر وبلاگم خاص بود که مشتری تا وبلاگ را خرید و رهایم کردم . می خواهم عرض کنم تخصصی کار کردن و با برنامه بودن این مزیت ها را دارد. با این مقدمه به شیوه کسب درآمد از وبلاگ می پردازم:

 

اول اینکه: منحصر به فرد و خاص کار کنید: بلاگرهایی زیادی هستند  که موفق شده‌اند نوشته‌های خود را به پول تبدیل کنند، اولین قدم ایجاد کردن وبلاگی برای نوشتن درباره‌ موسیقی، مد، فیلم، کسب و کار،عشق، کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، دانلود نرم افزار و خلاصه هر موضوعی مورد توجه‌ و جذاب که فکرشو بکنید.

مطالب شما باید اونقدر جذاب و مفید باشد که بتواند مخاطبان بسیاری رو جذب کند و اگر تعداد مخاطبان خیلی زیاد شود، کم کم  شرکت‌های بزرگ برای خریدن وبلاگ شما اعلام آمادگی میکنند.

شاید این روش میلیونر شدن و کسب درآمد از وبلاگ به نظر شما عجیب و غیرممکن باشه، اما Johns Wu مالک Bankaholic.com موفق شد با به کار بردن همین روش، وبلاگ خودش را به مبلغ ۱۴.۹ میلیون دلار یعنی حدودا 56 میلیارد تومان به شرکت Bankrate‌ بفروشه.

آقای رضاراد مدیر کانال گیز میز که درآمد حدود 40 میلیون تومان درماه داره، ابتدا کارشو با وبلاگ نوشتن شروع کرد و در زمان خودش وبلاگش روزانه حدود 20 هزار بازدید کننده داشته، اقای راد تا الان میزان کسب درآمد از وبلاگ خودش تا الان لو نداده ولی مطمئن باشین یک درآمد میلیونی بوده.

وبلاگ فنی TechCrunch، مثال عای دیگری در این زمینه است. شرکت بزرگ AOL این وبلاگ را در سال ۲۰۱۰ به قیمت ۳۰ میلیون دلار یا 120 میلیارد تومن از مالک وبلاگ خرید تا او را به یکی از میلیونرهای بزرگ دنیا تبدیل کنه.

بله اگر دست به نوشتن خوبی دارین و میتونین مطالب جالب در همه زمینه ها جور کنید از همین الان کسب درآمد از وبلاگ رو شروع کنید.

سعی کنید هیچ وقت از تلاش دست بر ندارین و هر روز و هر ساعت به نوشتن ادامه بدین و مطلب تولید کنید، بعد از مدتی به یک وبلاگ معروف تبدیل میشین.

به مرور شیوه های مختلف کسب درآمد از وبلاگ را شرح خواهم داد...

کسب درامد از وبلاگ خود. کسب درآمد از وبلاگ بلاگفا. کسب درآمد از وبلاگ شخصی. کسب درآمد با پاپ آپ. کسب درامد از طریق ساخت وبلاگ. کسب درآمد به ازای بازدید.  تبلیغ در وبلاگ. گرفتن تبلیغات برای وبلاگ.




ارسال توسط پول دوست

بینش در کسب و کار اینترنتی (حکایت ثروتمند شدن)

همیشه به همه دوستان و علاقمندان به کسب و کار زمانی که از من مشاوره می گیرند عرض می کنم در زمان ورود به کسب درآمد اینترنتی حتما با درایت و بینش وارد شوند و به هیچ وجه بدون بینش کاری را شروع نکنند و سرمایه و وقت خود را هدر ندهند . ممکن است یک شیوه کسب درآمد امروز و در جایی جواب دهد ولی این دلیل نمی شود که فردا و در جای دیگر سود دهی داشته باشد. برای درک و فهم درست این موردی که گفتم یک حکایت قدیمی را می آورم که بیانگر دیدگاه من است:
 
   مردی بار سنگینی از نمک بر پشت الاغش گذاشته بود.
هنگام عبور از رودخانه الاغ درون آب افتاد، وقتی بیرون آمد، بار نمک حل شده بود و سبکتر شده بود.
 
روز بعد الاغ باز هم همان کار را کرد.
فردای آنروز مرد پشم بار الاغ کرد. الاغ بار دیگر خود را به آب انداخت، اما مجبور شد باری چند برابر قبل را حمل کند.
 
روشی که دیروز عامل موفقیت ما بود، معلوم نیست که امروز هم عامل موفقیت باشد. تغییرات را مدنظر قرار دهیم.
 
باشد که بینش همیشه مهم تر از دانش است. دانستن دانش فنی و یا چند مورد در کسب و کار خوب است ولی این دانش حتما باید با بینش همراه باشد تا یک کسب و کار موفق و دائمی داشته باشیم.




ارسال توسط پول دوست

تعریف تجارت الکترونیک

سالهاست که کشورهای پیشرفته و حتی برخی از شکورهای در حال توسعه نگاه خاص و ویژه به تجارت الکترونیک دارند و این نوع تجارت را به دلیل راحتی و سرعت و دقت و کسب درآمد بالا مورد توجه قرار دادند. تجارت الکترونیک یا تجارت اینترنتی به صرفه ترین و راحت ترین کسب و کار بوده و اگر واقعا در ایران مورد توجه قرار گیرد علاوه بر درآمدزا بودن زیاد موجب ایجاد اشتغال و رونق در کسب و کار می شود.

در این مقاله سعی برآن شده است تا تعریف تجارت الکترونیک به زبان ساده بیان شود. تعریف تجارت الکترونیک خیلی ساده و در خود کلمه گنجاده شده است و به نوعی کسب درآمد از اینترنت هست.

تجارت الکترونیک به معنای تجارت از طریق اینترنت می باشد، هنگامی که شما به چیزی نیازمند باشید، سعی میکنید نیازتان را از طریق مغازه و یا در جایگاه بالاتر بازار و مجتمع های تجاری تهیه کنید.

این موضوع نیازمند صرف هزینه وقت (آن چیزی که اصلا برای ما ایرانیها اهمیت ندارد) و مصرف بنزین و … هست، که در کلانشهرها باعث ایجاد ترافیک و آلودگی و مسائل دیگری میشود.

اما اگر همه اینها از طریق اینترنت انجام شود ، باعث میشود تا بسیاری از این مشکلات حذف شود و انسان وقتش را صرف خانواده و تفریحات دیگری کند و هوا نیز به اینصورت امروزی آلود نشود.

تجارت الکترونیک در ایران

تجارت الکترونیک برآورده کردن مایحتاج افراد از طریق اینترنت هست، اما رمز موفقیت در تجارت الکترونیک چیست؟افرادی در این حرفه موفق هستند که اول از هم بدانند مردم در حال حاضر به چیزی نیاز دارند، نیاز افراد در هر زمانی متفاوت هست.

البته اصل و هویت نیازمندی هیچ وقت از بین نمی رود، به طو مثال نیاز به ارتباط از پیدایش زمین و آفرینش انسان وجود داشته هست.ابتدا افراد به دیدار یکدیگر می رفتند و  بعد برای یکدیگر نامه میفرستادن و الان هم که عصر برقرار کردن ارتباط از طریق اینترنت و ایمیل و شبکه های اجتماعی و تلفن همراه هست.

بیشتر ما دارای یک خط تلفن همراه هستیم و روز به روز بر تعداد افراد که از این تکنولوژی ارتباط برقرار میکنند اضافه میشود.پس اگر ما یکی از بازارهای هدفمان تلفن همراه باشد و بتوانیم تلفن همراه مورد نیاز افراد را از طریق اینترنت به دست متقاضی برسانیم فرد موفقی در زمینه تجارت الکترونیک خواهیم بود.

این فقط یک مثال بود برای روشنتر کردن موضوع، ولی بعد از نیاز سنجی باید بدانیم که با وسع مالی مردم یک منطقه، چه محدوده قیمتی کالا برای مردم مناسبتر هست.

و درآخر بعد از فهمیدن نیاز و محدوده قیمتی مورد علاقه باید مقدار را نیز برآورده کنیم، و با رعایت این سه فاکتور میتوانیم نسبت به احداث یک فروشگاه اینترنتی و عرضه کالا اقدام کنیم.

در این مقاله تجارت الکترونیک سعی بر آن بود تا به زبان خیلی ساده تجارت الکترونیک را بیان کند، به امید آنکه روزی تجارت الکترونیک در ایران جایگاه اصلی خود راپیدا کند.

خیلی خوشحال میشم نظرات خودتون رو در خصوص این مقاله برای ما ارسال کنید.

 راز بدبختی و بیچارگی ما ایام فراغتمان هست که آن را با فکر درباره ی خوشبختی و بدبختی میگذرانیم .




ارسال توسط پول دوست

حقیقت کسب درآمد از اینترنت

 شاید برایتان سوال باشد که این همه از کسب درآمد نجومی و میلیاردی از اینترنت می گویند واقعا حقیقت دارد و یا نه؟ حقیت درآمد اینترنتی چیست ؟ واقعی و درست است و یا فقط تبلیغات عده ای خاص با هدفی خاص است. من قبل از پرداختن به اصل موضع فقط بگویم : از ده میلیاردر بزرگ دنیا هشت نفر از آنها مستیقم و یا غیر مستقیم به اینترنت و فضای مجازی مرتبط هستند و از اینترنت کسب درآمد کردند. با این مقدمه این سوال مهم و اساسی را مطرح می کنم که: آیا کسب درآمد از اینترنت واقعیت دارد؟

حمید محمدی موسس دیجی کالا در دوازدهمین گردهمایی مدیران کسب‌وکار های هوشمند در سازمان مدیریت صنعتی، که در سال ۱۳۹۲ برگزار گردید، برای اولین بار آمارهایی از میزان کسب درآمد دیجی کالا را به صورت رسمی بیان کرد.

ارائه آمار از میزان کسب درآمد یک کسب‌وکار در ایران خیلی معمول نیست و معمولا کسب‌وکار ها یا کارآفرینان خیلی به ندرت  میزان درآمد خود  را منتشر می‌کنند.

حمید محمدی به همراه برادر دو قولوی خود سعید محمدی، دیجی کالا را در سال ۱۳۸۵ تاسیس کردن و در حال حاضر طبق آمار الکسا به عنوان پنجمین سایت پربازدید کشور بیش از سه میلیون بازدید کننده در روز دارن.

حمید محمدی در این گردهمایی بیان کرد که دیجی کالا هر روز  به طور متوسط  بیش از دوهزار خرید و سفارش اینترنتی دارد که متوسط قیمت هر سفارش ششصد هزار تومان هست ، یعنی دیجی کالا در پایان سال ۹۲ در هر روز یک میلیارد و دویست میلیون تومان فروش داشته است.

با تبدیل این سایت از یک فروشگاه تخصصی کالاهای دیجتیال به بهترین و بزرگترین خرده‌فروشی آنلاین ایران، حتما گردش مالی آن امروز چندین برابر شده است.

این سایت با بیش از چند صد نفر پرسنل نشانه  یک کسب‌وکار بسیار موفق در اینترنت است، بستری که زمانی فقط با پنج نیرو و با فروش دو محصول کار خود را آغاز کرد.

حسام‌آرماندهی موسس سایت و اپلیکیشن کافه‌بازار هم در دومین همایش پنجشنبه‌بازار که اردیبهشت سال 1395 برگزار شد آمارهای حیرت انگیزی از میزان گردش مالی این فروشگاه اندرویدی بیان کرد.

آرماندهی بیان کرد فقط در نوروز سال 1394 کافه بازار بیش از ۳ میلیارد تومان فروش داشت و مجموعا برای توسعه دهندگان تاکنون بیش از چند میلیاردتومان درآمدزایی ایجاد کرده است.

همه این آمارها نشون می‌ده میلیونر شدن و کسب درآمد از اینترنت در ایران امکان‌پذیر است، به شرط آنکه  آن را درست انجام داد.

شاید مسائل تخصصی و سرمایه گذاری در میزان کسب درآمد دو مثال ذکر شده بالا بسیار تاثیرگذار باشند، اما میشه بر اساس همین شاخص‌ها میزان درآمد فروشگاه‌ها یا کسب‌وکار های کوچکتر را محاسبه کرد.

امکان دارد یک فروشگاه اینترنتی کوچک نتواند به پای دیجی کالا برسه، اما اگر یک صدم آن را هم بتواند موفقیت کسب بکند، گردش مالی روزانه یک میلیون تومان، خودش میتواند کسب درآمد خوبی باشد.

چرا کسب درآمد از اینترنت اینقدر طرفدارداره؟

اول از همه زندگی، تحصیلات و شغل نسل جوان با فناوری اطلاعات در هم آمیخته و قسمت عمده‌ای از وقت آنها درفضای مجازی سپری می‌شه، جذاب بودن فناوری و امکان به کارگیری ابزارهای آن مخصوصا گوشی های هوشمند.

دوم اینکه شاخص پیشرفت در کسب‌وکار های اینترنتی خیلی بالا هست، بسیاری از کارآفرینان موفق که در ایران پولدار شدند دارای سنی کمتر از 35 سال بوده اند و همین موضوع نشان دهنده  شاخص رشد این صنعت از موارد مشابه خیلی بالاتر هست.

سوم اینکه جوان بودن فناوری اطلاعات در ایران موجب شده ایده‌ها و نیاز های فراوانی وجود داشته باشد که هنوز شخصی به آن پاسخ نداده است، رشته فناوری اطلاعات نسب به سایر رشته ها و فرصت‌های کسب درآمد بیشتری دارد.

و چهارم هم مشکل نبود حرفه و بازارکار خوب در سایر رشته‌ها از دیگر علل گرایش جوانان به این صنعت و یکی از عللی هست که موجب شده خیلی از افراد از رشته‌های غیرمرتبط وارد حوزه کسب درآمد از اینترنت بشند و موفقیت‌های خوبی هم به دست بیارند.

و در پایان نبود محدودیت‌های مکانی و زمانی برای مشاغل تجارت الکترونیک، و امکان شروع کار با سرمایه و نیروی کم نسب به سایر مشاغل.

آیا هنوز هم فرصت‌های کسب درآمد از اینترنت در ایران وجود داره؟

پاسخ بلی هست، یکی از دلیل روشن آن انگیزه شدید سرمایه‌گذاران خارجی برای شرکت در بازار فناوری اطلاعات ایران به صورت کلان و همچنین رشد خوب و قابل ملاحضه کسب‌وکار های اینترنتی در سه سال اخیر هست.

برای مثال در سه سال گذشته بیش از دهها شتاب‌دهنده و مرکز رشد تخصصی حمایت از کسب‌وکار های مبتنی بر فناروی ایجاد شده است، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد و صندوق‌های سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه کسب‌وکار های اینترنتی به شمار می‌روند.

هنوز ایده‌ها و نیازهای مختلفی هستند که یا به آن جواب داده نشده یا کسب‌وکار قدرتمندی درکنار آن ایجاد نشده  است، نفوذ خوب اینترنت پرسرعت در ایران علاوه بر آن جمعیت نزدیک به 45 میلیونی مخاطبان آن، فرصت بسیار خوبی است برای استفاده از کسب درآمد میلیونی.

برای کسب درآمد از اینترنت حتما نیازی نیست که یک کسب‌وکار به راه بیندازین، کسب درآمد اینترنتی می‌تواند بر اساس مهارت از راه بسترهایی مانند آزادکاری  باشد.

در این مطلب به نحوه کسب درآمد از طریق آزادکاری پرداختیم، همچنین کسب درآمد از اینترنت می‌تواند از راه همکاری در فروش، تدریس اینترنتی، ترجمه و تایپ یا حتی مشاغل خانگی و کار در منزل باشد.

اما راه‌اندازی کسب‌وکار خیلی  پیچیده‌تر بوده و چشم‌انداز وسیع تری هم دارد، برای ایجاد کسب‌وکار به ایده، بستر تلاش، وقت، سرمایه و از همه مهمتر مشتری نیاز دارین.

برای کسب‌درآمد از اینترنت به آموزش نیاز هست، در این موضوع شکی نیست، اما قبل از آن خوب است تشخیص بدهین که آموزش ارائه شده صرفا با انگیزه کلاهبردای و فروش ایجاد شده یا بر اساس اصول علمی و آموزش‌های کارآفرینی نگارش شده است.

ابتدا باید مشخص کنید که به دنبال کسب درآمد اینترنتی از مهارت هستید یا می‌خواهید یک کسب‌وکار به راه بیندازین، این دو با هم متفاوت هستند.

در این مطلب در مورد راه اندازی یک کسب‌وکار صحبت کردیم و گفتیم کسب و کار  مستلزم داشتن ایده، وقت و سرمایه هست که بسته به نوع فعالیت، می تونه متفاوت باشد.

بعضی اوقات باورهای غلط در تجارت الکترونیک، فردرا به جای پولدار شدن گرفتار  فعالیتی می‌کند که از آن هیچ تخصصی ندارند و نتیجتا از ادامه کار منصرف می‌شوند.

اگر هیچ تجربه‌ای برای کسب درآمد از اینترنت ندارید و نمی‌دانید از کجا آغاز کنید بهترین کار این است که عجله نکنید، هیچ منبع درآمد پایداری در اینترنت وجود نداره که به سرعت ایجاد شود و شما بخواهین به آن اتکا کنید.




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد خانگی

همه مشاغل و منابع درآمد و کسب و کار که حتما نباید با مغازه، کارگاه ، کارخانه و... همراه باشد بسیاری از شغل ها هستند که به راحتی و با کمترین سرمایه در همان خانه ایجاد می شود. شخصی را می شناسم که از را بسته بندی زعفران در خانه و فروش آن ماهیانه نزدیک به چهارمیلیون درآمد دارد و بسیاری راضی هست و یا فرد دیگری را می شناسم که با مغز کردن گردو کسب درآمد می کند و خودش و خانمش توانستند با این کار خانه بخرند . مشاغل خانگی کم هزینه، پایدار و دائمی و متکی به اراده خود فرد است.

اگر می‌خواهید درآمد زیادی کسب کنید و آقا و رییس خودتان باشید بخوانید!

مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان
انواع مشاغل خانگی

اگر می‌خواهید درآمد زیادی کسب کنید و آقا و رییس خودتان باشید بخوانید!

 

اگر می‌خواهید با کمترین سرمایه کسب و کاری به هم بزنید و پول رهن و اجاره مغازه ندهید، بدون آنکه از خانه بیرون بزنید و در دود و دم و ترافیک خیابان گرفتار شوید و در یک کلام آقا و رییس خودتان باشید این شغل‌ها را انتخاب و درآمد زیادی کسب کنید.

به گزارش سرویس اقتصادی “جام نیوز“، از نگاه بسیاری از کارشناسان کسب و کارهای خانگی مطمئن‌ترین راه درآمدزایی به شمار می‌روند که در کاهش بیکاری و ایجاد فرصتهای شغلی بسیار نقش موثر و سازنده‌ای دارند. در دنیای امروز که توسعه پایدار و کاهش فقر و محرومیت دغدغه دولتها به شمار می‌رود توجه به مشاغل خانگی اهمیت بسیاری دارد.

معرفی مشاغل خانگی

برای آن دسته خانواده‌هایی هم که از تمکن مالی مناسبی برخوردار نیستند یا به لحاظ اقتصادی تحت فشارند مشاغل خانگی بهترین منبع کسب درآمد به شمار می‌رود.

قانون ساماندهی مشاغل خانگی در سال ۱۳۸۹ به تصویب رسید و جهت اجرا به وزارت کار و امور اجتماعی وقت ابلاغ شد. بر اساس ماده یک این قانون، دولت موظف است به استناد اصول بیست و هشت و چهل و سه قانون اساسی و با توجه به سند چشم‌انداز بیست ساله، مشاغل خانگی را مطابق این قانون ساماندهی و زمینه ایجاد اشتغال برای این گونه متقاضیان را فراهم کند.

در این قانون ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با هدف حمایت و گسترش کسب و کارهای خانگی پیش بینی و وزارت کار موظف شده علاوه بر شناسایی مشاغل و کسب و کارهای خانگی با کمک دستگاههای ذی‌ربط، فهرست مشاغل مجاز خانگی را همه ‌ساله به تصویب ستاد برساند. شهرداری‌ها هم طبق ماده ۱۱ همین قانون مکلف شده‌اند بازارهای موقت محلی یا مکان‌های مناسبی برای عرضه محصولات صاحبان این دسته مشاغل اختصاص بدهند.

مهناز امامدادی ـ رییس ستاد مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نرخ مشاغل خانگی در ایران را ۱۱ درصد اعلام کرده و می‌گوید: حرکت به سوی مشاغل خانگی از سال ۸۹ جدی شده و به عنوان یکی از سیاستهای اشتغالزا از سوی دولتها مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته وی در شرایط فعلی که بیکاری بر کشور غلبه کرده توجه به کسب و کارهای خرد خانگی یکی از مواردی است که برای کاهش نرخ بیکاری می‌تواند راهگشا باشد.

امامدادی از شناسایی حدود ۴۰۰ رشته مشاغل خانگی خبر داده و می‌گوید: این مشاغل در بخش‌های مختلفی از جمله صنایع دستی، فرش، تجارت الکترونیک، تولیدات دامی و کشاورزی، شیلات، ‌صنعت و خدمات و فعالیتهای فرهنگی و هنری است که سالی یک بار بازنگری می‌شود.

او از شبکه تعاونی‌ها به عنوان بهترین پشتیبان مشاغل خانگی نام برده و می‌افزاید: تعاونی‌ها از پتانسیل بالایی برخوردارند و نگاه دولت این است که تعاونی‌ها در این زمینه به کار گرفته شوند و نقش خود را در بازاریابی و بازارسازی برای مشاغل پشتیبان ایفا کنند.

البته رییس ستاد مشاغل خانگی وزارت کار نسبت به کم‌توجهی دستگاه‌های مرتبط با مشاغل خانگی انتقاد دارد و بر این باور است که علیرغم استقبال خوبی که مردم از مشاغل خانگی دارند برخی مسئولان فعالیت در مشاغل خانگی را در اولویت‌های آخر خود قرار داده و عملا جایگاهی برای آن قایل نیستند در صورتی که دیگر کشورها آن را جزو اولویتهای اول خود در نظر گرفته‌اند.

 

مشاغل خانگی

هم اکنون بسیاری از کشورها از جمله ایتالیا پیشگام گسترش رشته‌های مشاغل خانگی به شمار می‌روند به نحوی که نرخ مشاغل خانگی در این کشور بین ۲۵ تا ۴۰ درصد برآورد می‌شود؛ ایتالیا برای کاهش بیکاری در مناطق کمتر توسعه یافته خود، سیاست ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و خانگی را در پیش گرفته و توانسته با حمایت از تولیدات کفش و کیف چرم و اعمال تخفیفات مالیاتی برای واحدهای تولیدی خود، نرخ بیکاری را از ۲۲ درصد به ۱۲ درصد کاهش دهد.

در ایران نیز اگر چه مشاغل خانگی از سابقه دیرینه‌ای برخوردار است اما اقدامات جدی برای توسعه مشاغل خانگی در کشور از سال ۸۹ آغاز شده است.

در هفته گذشته الگوی توسعه مشاغل خانگی با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار در جلسه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به تصویب رسید.

الگوی مذکور از اوایل سال جاری در دستور کار معاونت اشتغال وزارت کار قرار گرفت و با حضور دستگاههای اجرایی ذیربط جلسات متعددی تشکیل داد تا درخصوص برنامه‌ها، شیوه و میزان همکاری دستگاههای اجرایی در اجرای الگوی مذکور تصمیمات لازم اتخاذ شود. سایر نهادهای حمایتی، بسیج سازندگی و جهاد دانشگاهی نیز در اجرای این الگو مشارکت خواهند داشت.

در الگوی مشاغل خانگی، ‌ شناسایی پتانسیل ها و مزیتهای نسبی و رقابتی مناطق و جلب مشارکت فعالان و اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و غیردولتی، توسعه فعالیتهای شبکه‌ای، مشاوره و ارزیابی متقاضیان و توسعه بازار پیش‌بینی شده و از اهمیت بسزایی برخوردار است. این الگو صرفا بر اعطای وام کم بهره متمرکز نشده و مشاوره و توانمندسازی افراد قبل از معرفی به نهادهای مالی صورت خواهد گرفت.

امروزه کسب و کارهای بومی و خانگی بازار محور، بهترین و موثرترین راهکار ایجاد درآمد و اشتغال شناخته می‌شود و دولتها بخشی از اهداف اشتغالزایی خود را در شرایط بحران بیکاری با تکیه بر این حوزه محقق می‌کنند.

به عقیده کارشناسان حوزه بازار نیز کسب وکارهای خانگی مطمئن‌ترین راه ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی با هزینه کم به شمار می‌رود.   مهمترین ویژگی‌ها و مزایای مشاغل خانگی این است که سرمایه زیادی برای شروع نمی‌خواهد، نیازی به خروج از منزل و گذراندن ساعتها وقت در خیابان‌های شلوغ و پر ترافیک ندارد و لازم نیست هزینه زیادی بابت اجاره مغازه یا محل کار پرداخت شود.

با توجه به اهمیت کسب وکارهای خانگی و تاکید صاحبنظران بر درآمدزایی و اشتغالزایی بالای این مشاغل، اگر کمی وقت بگذارید و فرصتهای شغلی منطقه خود را شناسایی و بر اساس نیاز بازار اقدام کنید حتما یک شغل خوب و پر درآمد برای خود دست و پا خواهید کرد.




تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد,مشاغل خانگی, درآمد, کسب تجارت,
ارسال توسط پول دوست

درآمد زایی بدون سرمایه و پول

 کسب درآمد اگرچه شیوه های مختلف و متعدد دارد ولی شاید برایتان جای سوال باشد که آیا می توان بدون هیچ سرمایه و پولی به کسب درآمد و رسیدن به سود بالا دست یافت؟ آیا همه میلیونرها و میلیاردرهای جهان واقعا هیچ پولی داشتند و یا نه سرمایه اولیه هنگفت و به ارث رسیده داشتند ؟

هر روز تعداد زیادی دانشجو فارغ التحصیل میشوند، به امید آنکه کسب و کاری پیدا کنند، به بازار کار مراجعه میکنند، اما گویا خبری نیست.

شاید شما هم جزو همین  فارغ التحصیلان باشید، دیگر فرقی نمی کند که رشته تحصیلی شما چه بوده است و یا از کدام دانشگاه مدرک تحصیلیتان را اخذ کرده اید،بازار کار برای خیلی از افراد دیگر گنجایش ندارد.

شما نا امید از بازار کار به منزلتان برمیگردین و نمیدانید چه کنید، هیچ سرمایه ای هم ندارید، شاید تنها سرمایه شما در این مدت لب تاب و کامپیوتری باشد که در طول تحصیل خریده اید.

کسب درآمد بدون سرمایه آیا ممکن هست، آیا میشود کار در منزل بدون سرمایه داشت ، ما در این مقاله قصد داریم راه های کسب درآمد در منزل رو براتون شرح بدیم.

دوستان اگر لب تاب و کامپیوتر به ارث رسیده از دوران تحصیل خودتون رو با اینترنت که مطمئنا همتون دارین به عنوان تنها سرمایه شما در نطر بگیریم شما میتونین کسب درآمد اینترنتی مطمئن رو از همین الان شروع کنید.

درآمد اینترنتی ایرانی یک راه مبارزه برای بیکاری برای جوانان ایرانی جویای کار هست، اما راههای کسب درامد بدون سرمایه اولیه چیه؟ آیا کار در منزل بدون سرمایه اولیه ممکن هست.

کسب درآمد روزانه 100 هزار تومان چطور هست، آیا این مقدار درآمد خوب هست، فکر کنم درآمد خوبی رو پیشنهاد دادم.

البته میشه بیشتر از این هم کسب درآمد، بستگی به همت شما دوست عزیز داره، بله کسب درآمد بدون سرمایه یک رویا نیست، و یک واقعیت هست.

خوب فکر کنم که علاقه مند شدین چه جوری میشه کسب درآمد از اینترنت داشت و هزینه ای هم نکرد، اونهم کسب درآمد روزانه 100 هزار تومان.

من هم مثل شما بودم، وقتی که از دانشگاه فارغ التحصیل شدم و به سراغ بازار کار رفتم دیدیم خبری نیست برای همین تصمیم گرفتم کسب درآمد اینترنتی مطمئن رو شروع کنم.

به سایت های زیادی سر زدم و پکیج های زیادی در مورد کسب درآمد از اینترنت رو مطالعه کردم ولی بیشتر اونها به دردم نخورد.

میدونین چرا؟ چون خود صاحب سایت و پکیج خودش هم یک ریال از اینترنت کسب درآمد نکرده بود، و فقط مطالب دیگران رو تو سایت خودش کپی کرده بود و یا اون رو به صورت یک پکیج کسب درآمد از اینترنت درآورده بود و به قیمت بالایی تو اینترنت میفروخت.

فکر کنم یک سالی به همین منوال گذاشت، هر روز افسرده تر میشدم و نمیدونستم چه کار کنم، تا اینکه با یکی از دوستانم برخورد کردم.

این برخورد یک معجزه بود ، چون دوستم هم در زمینه کسب درآمد از اینترنت و بازاریابی اینترنتی فعالیت میکرد و کلی تجربه در این زمینه داشت.

دوستم به من گفت کسب درآمد از اینترنت روش های مختلفی داره و ادامه داد راههای کسب درامد بدون سرمایه اولیه کم نیست.

کسب درآمد روزانه 100 هزار تومانراه های کسب درآمد در منزل

بعد شروع کرد به سخنرانی، فکر کنم دو ساعتی برام صحبت کرد، من هم برای خودم یادداشت برداری میکردم، من این صحبت ها رو به ندرت داخل سایت ها و وبلاگ ها و پکیج ها دیده بودم.

از صحبت های دوستم میشد فهمید که کسب درآمد بدون سرمایه رو خوب بلده و یک کار بلد تو این حرفه هست.

بعد از اتمام سخنرانی، ازش سوال کردم که من الان یک سال هست که دنبال یک روش برا کسب درآمد اینترنتی مطمئن هستم ولی با این همه جستجو نتونستم راه مناسبی پیدا کنم.

دوستم گفت من هم مثل تو بودم با این تفاوت که من فقط یک ماه سرگردون بودم ، و به طور اتفاقی تو ماه دوم روش صحیح کسب درآمد از اینترنت رو از کسی که به این حرفه آشنایی کامل داشت فرا گرفتم.

ادامه داد، من کلید درآمد اینترنتی ایرانی واقعی رو در ماه دوم فرا گرفتم و بعد مسیر رو با کوشش و تلاش ادامه دام.

تفاوت دوستم با من این بود که، من تو همه زمینه های کسب درآمد از اینترنت وارد شده بودم ولی دوستم فقط تو یک زمینه وارد شده بود و انصافا درآمد خوبی هم داشت.

به عنوان مثال یکی از راههای کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد ازهمکاری در فروش هست و من تو چندتا فروشگاه عضو شده بودم ولی دوستم فقط تو یک فروشگاه.

ادامه داد که من فقط با یک فروشگاه اینترنتی همکاری دارم و کسب درآمد رو با همین فروشگاه تجربه میکنم، و راز موفقیت من همینه.

بعد دیدم که واقعا درست میگه، وقتی تحصیلات دانشگاهی ایران رو با سایر دانشگاههای دنیا هم مقایسه میکردم، میدیدم همچین موضوعی هست.

 

بعد سعی کنید فقط یکی از روش ها رو با توجه به علاقه خودتون انتخاب کنید و با سعی و تلاش و صبر و حوصله به کسب درآمد بپردازین.

***این مطلب کاملا خیالی و زائیده ذهن نویسنده می باشد و مطالعه آن توصیه نمیشود***




ارسال توسط پول دوست

موفقیت در کسب و کار اینترنتی

 در آغاز این نکته را متذکر شوم که شما چه بخواهید و نخواهید افرادی هستند که از منبع پول و بیکران فضای مجازی در حال کسب درآمد به شیوه های مختلف و نوین هستند حال شما می توانید فقط نظاره گر باشید و یا دست به کار شوید شرط اول موفقیت در فضای کسب و کار شناخت نیاز است نیازمندی را بشناسید و به سوی آن حرکت کنید.

هنگامی که کسب و کار اینترنتی کوچک و کسب درآمد از اینترنت را آغاز می‌کنید، با پیروی از قوانین اثبات‌ شده‌ای که هستن می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید، در این مقاله قوانین مذکور را برای شما درج کرده ایم.

۱- یک نیاز را بیابید و در رفع آن بکوشین:
بسیاری از اشخاص موقع آغاز کسب‌وکار اول به جستجوی محصول هستند و بعد بازار، که این اصولا غلط است، برای اینکه درصد موفقیت تان افزایش یابد، ابتدا به سراغ بازار بروید، پس بازار از محصول خیلی مهمتر هست.

کسب و کار اینترنتی چیستانواع کسب و کار اینترنتی

باید افرادی را بیابید که به دنبال پیدا کردن راه حل یک مشکل هستند اما به نتیجه ای نمیرسند، این قبیل تحقیقات بر روی بازار را اینترنت بسیار راحت کرده.

از انجمن‌های آنلاین دیدن کنید و مشاهده کنید اشخاص چه سؤالاتی می‌پرسند و به دنبال حل چه مشکلاتی هستند، روی کلمات کلیدی متمرکز بشین تا کلمات کلیدی که اشخاص زیادی آن‌ها را در اینترنت سرچ می‌کنند اما سایت‌های کمی رو پیدا میکنند  را پیدا کنید.

در نتیجه  رقیبان بالقوه خود را ببینید و دقت کنید که برای جواب به پرسش ها چه کار میکنند، می‌توانید با چیزهایی که فرا گرفته این، محصولی را به بازار روانه کنید که بازار آن از قبل هم بوده ولی شما میتوانید بهتر از محصول قبلی عمل کنین.

کسب و کار اینترنتی در منزلکسب و کار اینترنتی

۲- متنی بنویسین که باعث فروش شود:
یک قانون برای نگارش متنی که موجب فروش شود وجود دارد و باعث میشود تا تا بینده از ورود تا خرید به خوبی هدایت میشود
۱) تیتر را به گونه ای بنویسید که باعث علاقه شود.
۲) مشکل را شرح دهید و القا کنید که محصول شما مشکل تشریح شده را حل میکند.
۳) نظر مشتریان که قبلا محصول شما رو خریداری کرده اند رو مشکل آنها حل شده است را بیان کنید.
۴) راجع به مصول و سودی که محصول به آنها میرساند صحبت کنید.
۵) در ادامه پیشنهاد خود را مطرح کنید.
۶) ضمانت کنید که محصول شما مشکل را ل خواهد کرد.
۸) و بعد مشتری و مخاطب رو دعوت به خرید کنید.

انواع کسب و کار اینترنتیآموزش رایگان کسب و کار اینترنتی

۳- وب سایتی رو برای کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید:

بعدد از آنکه بازار و محصول خود را یافتین و روند فروشتان را مشخص کردید، وقت آن می‌رسد که برای کسب‌وکار اینترنتی خود  وب‌سایتی طراحی کنید.
به یاد داشته باشید که وب‌سایت شما باید ساده باشد زیرا کمتر از 6 ثانیه برای جلب‌توجه افراد وقت دارید، درغیراینصورت آن‌ها را از دست خواهید داد و هرگز دوباره نخواهید دید، در اینجا نکاتی که در طراحی وب سایتتان باید مد نظر داشته باشین به شرح ذیل بیان میکنم.
۱) از فونت های ساده روی زمینه سفید استفاده کنید
۲) مسیریابی در سایت و تک‌تک صفحات باید آشکار و آسان باشد.
۳) وقت زمانی از صوت و تصویر و گرافیک بهره ببرین که برای انتقال پیام شما سودمند باشند.
۴) بعضی پیشنهادات معقول بدهین تا بتوانید آدرس ایمیل جمع کنید.
۵) فرآیند خرید را ساده انتخاب کنید، و تعداد کلیک ها را برای رسیدن مشتری به صفحه خرید کم کنید.
۶) ظاهر وب سایت همانند ظاهر مکان خرید مهم است، پس در ظاهر سایت خود کوشا باشین.

کسب و کار اینترنتیتحقیق در مورد کسب و کار اینترنتی

۴- از موتورهای جستجو جهت هدایت خریداران به خرید محصولتان اسفاده کنید:
تبلیغات کلیکی آسان ترین راه جذب ترافیک برای برند های نو ظهور است، تبلیغات PPC علاوه بر جذب ترافیک دو ویژگی دیگر هم دارند.
۱) سریع در صفحات جستجو نمایش داده می‌شوند.
۲) به شما امکان می‌دهند تا کلمات کلیدی مختلف را آزمایش کنید.

۵- به عنوان یک متخصص کسب شهرت کنید:
مردم از اینترنت جهت پیدا کردن اطلاعات بهره میبرند، شما این اطلاعات را به گونه ای رایگان برای سایت‌های دیگر آماده کنید تا بتوانید ترافیک بیشتری جذب و رتبه بهتری در موتورهای جستجو به دست بیارین.

اما این نکته را در نظر بگیرین که همیشه یک لینک از سایت خود را در تمامی اطلاعات درج کنید، با این کار هم مخاطبان جدید پیدا می‌کنید و هم برای سایت تان لینک سازی می‌شود که عاملی مهم در کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو هست.

فیلم و مقاله مفید تولید کنید و به صورت رایگان در اختیار همه قرار دهین،  به‌این‌ترتیب به‌عنوان یک متخصص محتوا در ذهن افراد جا باز میکنید.

مطالب خود را از طریق سایت‌ها، دایرکتوری‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی در اختیار همه اشخاص قرار دهیداین کار موجب می‌شود که شما  به یک متخصص فعال در انجمن‌های صنعت خود و سایت‌های اجتماعی که بازار هدفتان هستند، تبدیل شوید.

کسب و کار اینترنتی چیستکسب و کار اینترنتی در ایران

6- افزایش درآمد از طریق پیش فروشی و فروش مجدد به خریداران قبلی:
یکی از مهم‌ترین تاکتیک های بازاریابی اینترنتی ارائه ارزش‌های مادام‌العمر به خریداران هست، حداقل 35% از اشخاصی که یک‌ دفعه از شما خرید کرده‌اند اگر پیگیری شوند دوباره نیز خرید خواهند کرد.

همیشه اولین خرید سخت‌ترین است، پس فروش محصول به اشخاصی که قبلاً یک‌بار خرید کرده‌اند کار ساده ای است، شما می‌توانید به روش های زیر این کار ساده را انجام دهید:
۱) پیشنهاد  یک محصول مکمل برای محصولی که قبلا خریداری کرده.
۲) برای خریدهای بعدی کپن تخفیف بدین
۳) پیشنهاد محصولات مرتبط، در صفحه تشکر که بعد از خرید به نمایش گذاشته میشه.                          4) به خریداران خود به دلیل وفاداریشون پاداش بدین.

دنیای تجارت آنلاین و اینترنت به سرعت درحال رشد هست، و بودن یک سال شما در دنیای آنلاین چند برابر دنیای واقعی ارزش داره، پس فرصت رو از دست ندین و 6 گام ذکر شده جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی رو اجرا کنید.




ارسال توسط پول دوست

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اولین و بهترین شیوه شروع کسب و کار اینترنتی، مطالعه و استفاده از اندیشه است و اینکه با فکر ، ایده های مختلف را شناسایی کنید . فــرق کســایی کــه حتــی از پــس هزینــه هــای زندگــی خــودشون  هــم نمیتونن بر بیاند، بــا کســانی کــه درآمــد میلیونی دارنــد ایــن اســت کــه دســته دوم از فکرشــون بــه خوبــی اســتفاده مــی کننــد...

در اینترنــت روش هایی بیان میشن کــه ایــن ادعــا را دارنــد بــدون تلاش مــی توانیــد کسب درآمد کنیــد ولــی در ایــن مقاله یــک روش کامــا اصولــی بیان  میشه کــه قابــل اجرا هست و بایــد بــرای رســیدن بــه آن تلاش کنید.

هــر شخصی یــک سری مهــارت دارد مثــلا : دکــتر ، قاضی ، فوتبــالیست ، والیبــالیست ، کامپیوتــر ، تعمیر کار ، مهندس و طراح و…

فرقی نداره که شما چه مهارتی دارین، یک کاغذ بردارین و تمامی مهارتهای خود را در آن بنویسین ،ســپس از بیــن مهارتهــای خــود آن مهارتــی را کــه فکــر میکنیــد بیشتر  علاقه دارین رو انتخــاب کنید.

من میخوام این آموزش را در قالب یک مثال واقعی برای شما شرح بدم، بــه عنوان مثــال شــما یــک دکتر تغذیــه هســتید و میخواهیــد از طریــق ویزیــت بیــماران و دریافــت حــق ویزیــت درآمــد کســب کنیــد.

فکــر مــی کنیــد در طــول یــک روز چنــد نفر را مــی توانیــن ویزیــت بکنید؟ اگــر در یــک روز نتوانیــد ویزیــت کنیــد قطعــا در آن روز هیــچ درآمــدی نخواهین داشت.

مــی توانیــن یــک محصــول آموزشــی بــه نــام کــم کــردن 4  کیلوگــرم وزن در 4 روز را تولید کنیــم، با استفاده از یک سیستم اتوماتیک می توانیم فروش بسیار زیاد داشته باشیم آن را بــه فــروش برسونیم.

اگــر شــما یــک محصــول آموزشــی درســت کنیــد و از طریــق اینترنت به فروش برسانید هیچ حد و مرزی در تعــداد فــروش نخواهیــد داشــت.

گام اول : طراحی یک محصول

گام دوم : فروش محصولتان از طریق وب سایت

اگــر کار شــما در رژیــم غذایــی عالی هــم باشــد در مدت یــک روز مــی توانیــد 30 نفــر را ویزیــت بکنیــد، در صورتــی کــه اگــر یــک محصــول آموزشــی در همیــن زمینــه تولید کنیــد مــی توانیــد بــه تعــداد بسار زیاد در طــول یــک روز محصــول آموزشــی دربــاره رژیــم غذایــی را بفروشــید.

امروزه هزینه تولید یک محصول آموزشی بسیار کم است در حال حاضر هزینه طراحی یک سی دی آموزشی تقریبا 1500 تا 2500 تومان است.

فروش آن می تواند چند ده هزار تومان و حتی هم چند صد هزار تومان باشد، یعنی سود بسیار عالی و بالا.

بــرای اجــرای چنیــن پروژه ای بایــد چندیــن مــاه وقــت گذاشت و در تــلاش باشــین، توجــه داشــته باشــین کــه بــدون تــلاش کــردن خواب یــک درآمــد میلیونی را از فکــر خــود بیــرون بکنیــد.

فــرق کســایی کــه حتــی از پــس هزینــه هــای زندگــی خــودشون  هــم نمیتونن بر بیاند، بــا کســانی کــه درآمــد میلیونی دارنــد ایــن اســت کــه دســته دوم از فکرشــون بــه خوبــی اســتفاده مــی کننــد.

فکر کنید محصول آموزشی شما آماده بشه و یک وب سایت هم راه اندازی کردین وقتی فیلم آموزشی شما تکمیل شد باید چند اقدام را انجام دهید.

باید برای سی دی و قاب سی دی آموزشی خود یک طرح گرافیکی داشته باشید، اگــر شــما مهــارت کار بــا فوتوشــاپ را نداریــد مــی توانیــد بــه طراحــان گرافیــک ایــن کاررا بســپارید، بهتر است برای شروع کار با 100 عدد سی دی آموزشی شروع کنید

پــس از اینکــه طــرح گرافیکــی خــود را تکمیــل کردیــد بــه مراکــز چــاپ برویــد طــرح گرافیکــی خــود را بــر روی ســی دی و جلــد قــاب ســی دی چــاپ کنیــد.

گام بعدی راه اندازی وب سایت: خرید دامنه و خرید هاست و طراحی سایت

دامنه چیست؟دامنه همون اسم سایت می باشد که با پسوندهای متفاوتی مثل Com/ir/net/co/org/info قابل ثبت می باشد.

هاست چیست؟اطلاعات خــود را در رایانه شــخصی ذخیــره کنیــد نیــاز بــه حافظه  یــا هــمان هــارد دارین، هاســت هــم مثل هــارد مــی باشــد بــا ایــن تفــاوت کــه در اینترنــت مــورد اســتفاده قــرار مــی گیــره و شــما بــرای اینکــه بخواهیــد ســایت خــود را در اینترنــت بنــا کنیــد بایدســایت خــود را در هاســت بارگــزاری بکنیــد.

زمانیکــه شــما بــه یــک طــراح وب ســایت ســفارش طراحــی ســایت را مــی دهیــد طــراح دامنــه و هاســت را بــرای شــما خریــداری مــی کنــد.

اگــر شــما توانایــی پرداخــت طراحــی ســایت رو نداریــن، مــی توانیــد از وبلاگ اســتفاده بکنیــد که رایگان می باشند و برای شروع کار بسیار مناسب می باشند

 

 

انواع کسب و کار اینترنتی

بــرای انتشــار مطالــب خــود یــک برنامــه ریــزی داشته باشین کــه به صــورت منظــم مطلب انتشار بدین وهر روز در ساعتی مشخص مطلب جدید تولید کنید.

بــا ایــن کار وقتــی جســتجو گران در گــوگل دربــاره تناســب انــدام کلماتی را سرچ میکننــد ســایت شــما را پیــدا مــی کننــد و همیــن مســئله باعــث میشــه کســانی کــه بــه موضــوع تناســب انــدام و رژیــم علاقــه منــد اند وارد ســایت شــما بشند و درنتیجــه احتمــال فــروش محصــول آموزشــی در زمینــه تناســب انــدام بســیار افزایــش پیــدا میکنــد.

تا اینجای کار یک محصول آموزشی طراحی کردید و وب سایت خودتان را راه اندازی کردید، شما باید در سایت خودتان محصولتان را برای فروش قرار بدهید .

در ســایت بایــد مطالــب آموزشــی در رابطــه بــا تناســب انــدام منتشــر بکنیــد و بایــد بــه طــور منظــم ســایتتان را بــا مطالــب آموزشــی بــروز رســانی بکنیــد تــا آمــار بازدیــدســایت شــما افزایــش پیــدا بکند.

مطالــب ایــن کتــاب یــک مثــال کاربــردی بــود تــا شــما بــا مطالعــه آن ایــده بگیریــد و بتوانیــد کســب و کار اینترنتــی خــود را راه انــدازی بکنیــد.

بــرای راه انــدازی کســب و کار اینترنتــی منظــور ایــن نیســت کــه شــما محصــول آموزشــی رژیــم لاغــری را طراحــی کنیــد ایــن تنهــا یــک مثــال ســاده ای بــود تــا شــما دیــد کلــی نســبت بــه کســب و کار اینترنتــی و کسب درآمــد از اینترنــت بدســت بیاوریــد.

ایــن مطالــب شــمای کلــی راه انــدازی یــک مــدل از کســب و کار اینترنتــی اســت و بــرای جزئیــات بیشــتر راه انــدازی کســب و کار و افزایــش فــروش از طریــق ســایت بــه شــما توصیــه میشه مطالــب دیگر سایت رو دنبال بکنید.




ارسال توسط پول دوست

آموزش شیوه های مختلف کسب در آمد و پول در آوردن از اینترنت

سالهاست که در دنیای مجازی و اینترنت از سایت و وبلاگ گرفته تا شبکه های اجتماعی و برنامه های موبایلی کار و فعالیت می کنم . چند سال اول بیشتر به سرگرمی و خواندن مطالب و وقت گذرانی گذشت و الان حسرت اونها روزها را می خورم که چرا کسب درآمد نکردم و یا بر علم خودم نیفزودم.

الان دو سه سالی می شود که وارد کسب درآمد و کارهای اینترنتی شدم  و خدا را شکر بسیار راضی هستم .قبلا سایت و انجمن بزرگ داشتم و در ماه کمتر از صد هزار تومان درآمد داشتم ولی الان با وجودی که سایت ندارم حداقل از یکی از شیوه های درآمد اینترنتی ماهیانه تا دو میلیون تومان درآمد دارم.

سایت پول یابی, آموزش کسب درآمد, کنکور, استخدام

شیوه های کسب درآمد در اینترنت متنوع ، پرسود و بسیار ساده هست اگر برنامه مشخص و مدون داشته باشید یقین داشته باشید که به راحتی پول در می آوردید

پس از سالها کسب تجربه تصمیم گرفتم تا این وبلاگ با نام پول دوست را ایجاد کنم و شیوه های نوین و قدیمی کسب درآمد از اینترنت و همچنین تجربیات شخصی خودم را در اختیار علاقمندان قرار دهم. جرقه ایجاد این وبلاگ هم به خاطر کمک من به یک دانشجو در ذهنم زده شد. دانشجویی از من پرسید من مشکلات مالی زیادی دارم و هیچ نوع درآمدی ندارم اگر برایتان مقدور است کمکم کنید . من گفتم بهترین شیوه کمک به ایشان آموزش تجربیات خودم هست و یکی از شیوه های ساده کسب درآمد که خیلی زود موفق می شود را به ایشان ادم و خدا را شکر جوابگوی مخارج ایشان شده است

سایت پول یابی

از ده ثروتمند بزرگ دنیا بیشترشان در دنیای مجازی فعالیت دارند و این بیانگر این است که اینترنت منبع بزرگ کسب درآمد می باشد پس نباید از این کار خوب و درآمدزا غافل شد.

مطالب آموزشی و تخصصی وبلاگ را دنبال کنید تا کسب درآمد خوب و مناسب داشته باشد

فقط بگویم هزاران هزار شیوه ساده و مشکل کسب درآمد وجود دارد و لازم نیست که حتما تخصص سایت داری و برنامه نویسی و... داشته باشی فقط کافیست تلاش و اراده داشته باشی و از ایده هایی که رایگان برایان ارائه می دهم استفاده درست کنید.

برای کسب درآمد و آموزش های لازم می توانید بر روی دسته بندی های زیر کلیک کنید:

به امید موفقیت همه

منبع : سایت پول یابی  poolyabi.ir




ارسال توسط پول دوست