8 سایت رایگان سود رسان کسب و کار
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

8 سایت رایگان سود رسان کسب و کار

در اینجا قصد دارم تا هشت سایت رایگان که مورد توجه وبمستران است و به آنها در رشد و رفع نواقص کمک رسان بوده و موجب رونق کسب و کارشان می شود بپردازم. بدون تردید ابزارهای این سایتها برای بازاریابان و رونق کسب درآمدشان تاثیر داشته و موجب می شود تا با تحلیل درست سایت و ورود کاربران و همچنین رفع موانع سایتی پربازدید با کسب درآمد بالا داشته باشید. مجموعه ابزارهای این سایتها کاملا کاربردی و این ابزارهای رایگان را باید هر وبمستری به خوبی بشناسد و برای توسعه بازاریابی خود در وب سایت از آن استفاده نماید. اگر تا امروز فقط از وبمستر گوگل یا آنالیتیکس استفاده کرده اید وقت آن رسیده که با فوت های کوزه گری که رقبای شما از آنها استفاده می کنند آشنا شوید.

۱- woorank بهترین پیشنهاد برای سئو!

woorank.com برای سئو عالیست؛ این سایت بهترین ابزار برای تحلیل عملکرد شما در بهینه سازی وب سایت است؛ فقط کافیست تا دامنه خود را ثبت کنید تا بعد از چند ثانیه یک آنالیز دقیق و فوق العاده دریافت کنید؛ البته محدودیت هایی در تعداد آنالیز و جزییات نمایش در woorank ایجاد شده است اما همچنان بی رقیب است.

۲- tools.pingdom.com

ابزارهای Pingdom می توانند زمان بارگذاری یک وب سایت، سرورهای DNS و تنظیمات یک دامنه و اتصال شبکه به یک سرور را مورد آزمایش قرار دهند. هشدارهای لازم می توانند از طریق SMS و ایمیل فعال شده و ارسال شوند.

۳- keywordtool.io

مشابه گوگل trends است با این تفاوت که خروجی با جزییات و تحلیل های متفاوت تری ارائه می کند؛ مثلا در هنگام جستجو علاوه بر نمایش کلمات پرطرفدار در جستجوی گوگل می توانید همان کلمه را در موتورهای جستجوی دیگر نظیر یاهو نیز تحلیل کنید و یا حتی موارد محبوب را در یوتیوب و یا App Store ها نیز مشاهده کنید.

۴- intodns.com برای روز مبادا!

شاید خیلی گذرتان به این سایت نیوفتد ولی وای به روزی که با تغییر سرور سایت دان باشد! در آن لحظه هرکاری می کنید تا اشکال سایت را پیدا کنید تا سایت در دسترس قرار گیرد. اینتو دی ان اس یک ابزار رایگان برای تحیلی نیم سرورهای دامنه و سرور است و در صورت بروز خطا به صورت کامل خطا را نمایش می دهد.

trends

۵- گوگل trends

از زمان رونمایی خیلی سروصدا به پا کرده است؛ یک ابزار دقیق و جذاب و خیلی خلاصه و مفید برای نمایش آمار محبوبیت عبارات جستجو شده در گوگل؛ مثلا کار شما فروش تلفن همراه است آیا برایتان جالب نیست که بدانید محبوبیت چه برندهای در جستجوها رو به رشد است و چه برندهایی در حال افت هستند؟ یا اینکه بتوانید انواع عبارات را با هم مقایسه کنید؟ این ابزار برای پیدا کردن کلمات کلیدی در یک وب سایت نیز فوق العاده است.

۶-چک کردن سایت در همه مرورگرها

browserstack.com/screenshots یک ابزار کاربردی است برای آنالیز وب سایت و بررسی نحوه نمایش سایت در همه مرورگرها نظیر فایرفاکس ؛ کروم و.. هرچند همه امکانات این سایت رایگان نیست ولی شما می توانید بعد از طراحی سایت خود با بررسی این مورد از اینکه وب سایتتان در اکثر مرورگرها به درستی نمایش داده می شود اطمینان حاصل کنید.

moz

۷- moz ابزاری حرفه ایی ها

moz.com/researchtools/ose که از سری ابزارهای رایگان سایت moz است یک تحلیل گر متفاوت است برای آنچه که خود از Research backlinks تا find link-building opportunities ( پیدا کردن فرصت های لینک سازی) به آن اشاره می کند. بدون شک حرفه ایی های سئو به خوبی می دانند که moz در این زمینه بی رقیب است.

۸-Gtmertix.com سرعت سنج!

این سایت معروفترین ابزار وب‌مستران و مدیران وب سایت ها برای بررسی سرعت سایتشان است. شما با مراجعه به gtmetrix.com و وارد کردن آدرس دامنه خود به راحتی می‌توانید فاکتورهای مهم در سرعت وب سایت خود را در کمتریم زمان ممکن مشاهده نمایید. علاوه بر این به دلیل ریز جزییات و توصیه های ارائه شده می توانید اشکالات سایت را نیز رصد و اصلاح نمایید.

مطالب مشابه رتبه سایت در کسب درآمد در اینترنت:

آموزش بازاریابی اینترنتی: ویژگی سایت کسب درآمد

اهمیت سئوی سایت در کسب درآمد بالا

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل




تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1396برچسب:8 سایت ,رایگان ,سود رسان ,کسب و کار,
ارسال توسط پول دوست

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

خیلی راههای کسب درآمد و به طور کسب و کارهای تجاری و خانگی هست که برای ما ممکن است عجیب باشد ولی افراد زیادی هستند که از این راه پول در می آورند . در مطلب قبلی کسب درآمدکثیف از طریق فروش مدفوع انسان در آمریکا را شرح دادم ، در اینجا قصد دارم تا شیوه کسب درآمد یک مادر چینی را توضیح دهم که با ابتکاری جالب و عجیب کسب درآمد می کند و کارش به اندازه ای مورد توجه قرار گرفته که اخبارش به ما رسیده است. کارش از نوع کسب و کارهای کوچک و خانگی محسوب می شود و در عین عجیب می باشد و به اعتقاد برخی جزو کسب و کارهای عجیب دنیا محسوب می شود با این حال این مادر چینی از این نوع کسب درآمدش که ظاهرا رونق خاصی هم گرفته بسیار راضی است.

کسب درآمد عجیب از شیر انسان

 در چین، زنی از شیر خود صابون آرایشی درست می کند و در فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین می فروشد.

کسب درآمد از شیر مادر

این خانوم پس از به دنیا اومدن نوزادش با نخوردن شیرش توسط نوزادش رو به رو شد و تصمیم گرفت شیر باقی مانده در پستان خود را به صابون تبدیل کند و بفروشد.اد تاکنون ۵۰۰ میلیون صابون برای ثبت نام در فروشگاهش دارد .بسیاری از افراد در سراسر جهان منتظر شیر این مادر هستند تا از صابون هایش خریداری کنند

شیر مادر

او در مزیت های صابونش می گوید این صابون پوست را سالم نگه می دارد و از بسورات نوزادان جلوگیری می کند.برای اگزما درمان است و از التهاب های عفونی گوش و حلق جلوگیری می کند.

مطالب مشابه کسب درآمد عجیب:

کسب درآمد کثیف ولی جالب




تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1396برچسب:شیوه ,کسب درآمد ,شیر مادر,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد کثیف ولی جالب

یادم می اید که یک نقی نفتی در محل ما کار می کرد و زمانی که نفت سهمیه بندی بود به خانه های مردم نفت می برد خدا بیامرز سالها قبل سکته کرد و فوت کرد و آخرش از این نفت فروشی کارش درست نشد و از بس حرص خورد سکته کرد.. پدرش بهش می گفت پسرم این چه کاریه که تو داری خودت و یک ماشین نیسان رو معطل کردی درآمدت روزی سی هزار تومن هم نمیشه . بیا برای کسب درآمد و رونق کسب و کار خود، یک ماشین حمل فاضلاب بگیر و تو کار تخلیه چاه و دستشویی برو کافیه روزی سه چهار بار دستشویی مردم رو هورت بکشی حداقل صد هزار تومان درآمد داری . ما اون زمان به حرف پدرش می خندیدیم که این چه حرف بدی هست که می زنه ولی باید اذعان کنم پدرش از بزرگترین سرمایه داران و کاسبان شهر ما بود و واقعا حق با اون بوده که کسب و کار با درآمدهای زیاد کم نیست اگرچه به نظر کثیف می اید نمونه این نوع کسب درآمد در زیر خواهد آمد که به نوعی جالب است.

کسب درآمد از دستشویی

کسب درآمد از مدفوع انسان!!

 یک روش کسب درآمد برای شما معرفی می کنیم  که فکر نکردن به آن بسیار سخت است.یک آزمایشگاه تحقیقاتی ، تبلیغاتی کرده مبنی بر اینکه در ازای ارائه مدفوع هر انسان به این آزمایشگاه، به آنان روزنه ۴۰ دلار پرداخت خواهد کرد.فکرش را بکنید در ماه ۱۲۰۰ دلار به دست می آورید آن هم فقط با دستشویی رفتن!

کسب درآمد از دستشویی

 

این آزمایشگاه که در ماساچوست آمریکا است ، کار اهالی منطقه را راحت کرده است.آن ها هر وقت به پول نیاز دارند یک سر به دستشویی می روند و همین و بس!
این مرکز تحقیقاتی اظهار داشته که آن ها به میزان زیادی از مدفوع نیاز دارند تا بتوانند با یک انگل خاص که جان ۱۴ هزار نفر را در سال میگیرد مقابله کنند .

کسب درآمد از مدفوع

افرادی که سن ۱۸ تا ۵۰ سال دارند می توانند در این طرح شرکت کنند و پس از ثبت نام باید هفته ای ۴ بار حداقل مسیر ۳۰ دقیقه ای را تا آزمایشگاه طی کرده و مدفوع خود را تحویل دهند البته اگر این تعداد به ۵ بار برسد شما برنده ۵۰ دلار اضافه هم می شوید.

میدونم که الانم شما دارین به این فکر میکنید که ایکاش این طرح در ایران هم اجرا شود! ولی خوب شاید از این نوع طرح ها و یا شبیه اینها داره در ایران اجرا میشه ما خبر ندارم .




تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد کثیف, جالب, کسب درآمد, ,
ارسال توسط پول دوست

راههای کسب درامد و ثروت بدون سرمایه

ما عادت کردیم وقتی از کسب درآمد و ثروت صحبت می کنیم بلافاصله بگویم سرمایه نداریم پول نداریم و... در حالی که چنین نیست افراد زیادی هستند که با دست خالی و بدون هیچ سرمایه و در فقر مطلق دست به کسب و کار زدند و دارای میلیاردها سرمایه شدند . دیگر دوران اینکه دفتر کار، سرمایه، مغازه و … ندارم گذشته است. الان عصر ایده و دوران کسب درآمد با سرمایه فکر و اندیشه هست دیگه آن زمان که می گفتند اگر  کسی سرمایه ای بزرگ برای شروع نداشته باشه نباید وارد کسب و کار شود، گذشته است.  در دوران جدید با کمترین سرمایه اولیه و با داشتن ایده می توان موفقیت های بزرگ به دست آورد.

برای شروع هر کاری لازم نیست سرمایه ای میلیاردی داشته باشیم، خیلی از افراد موفق، هوش و استعدادشان سرمایه هایشان است.

البته ما به شما ماهیگیری یاد می دهیم فقط ایده می دهیم این شما هستید که باید توانایی هایتان را بسنجید و با این ایده ها کسب خودتان را راه بیندازید.

۱ _ اینترنت

از طریق اینترنت می توان در آمد خیلی زیادی کسب کرد به شرط اینکه به همه ی فنون آن آشنا باشید. راه انداختن یک سایت چندان هم پولی نمی خواهد فقط ابتکار و خلاقیت لازم دارد که بفهمید در چه زمینه ای می توانید کسب در آمد کنید.

۲_ صنایع دستی

اگر بفهمید چه چیزی در چه زمانی برای چه افرادی جذابیت دارد آن وقت است که می توانید از طریق هنر دست حتی در منزل سودهای زیادی بدست آوردید.

۳_ صنایع غذایی

محصولات غذایی همیشه در بازار طرفدار دارد و مورد استقبال مدرم قرار می گیرد به شرط اینکه ابتکار به خرج بدهید و مشتری را جذب نمایید، گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه های مختلف خیلی هم دشوار نیست فقط باید اهل نظافت باشید.

۴_ خدمات
حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت سنجی کنید که در چه منطقه ای از محل زندگیتان چه خدمتی کم و یا محدود است.
سنگ بزرگ برندارید در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید و به مرور خدماتتان را توسعه و بهبود بخشید.

۵_ بهداشت و سلامت

هوا این روز ها خیلی آلوده است اگر کمی زرنگ باشید می توانید در این موقعیت پول زیادی بدست بیاورید، مردم این روز ها دنبال شادابی و سلامتی هستند.

۶_ بازار یابی و فروش

در این بازار خیلی ها هستند که راه فروش را نمی دانند ولی تولید خوبی دارند، شما می توانید برای دیگران مشتری و بازار ها تازه ای معرفی کنید.حتما لازم نیست شما تولید کننده باشد.

۷_  اطلاع رسانی

حجم وسیع اخبار، اطلاعات و دانسته ها مردم را در سیلی از اطلاعات گرفتار کرده که نمی دانند کدام مناسب و برایشان کارآمد است اگر بتوانید این نیاز آنها را برآورده کنید سپاسگذار شما خواهند بود و حاضرند هزینه آن را هم بپردازند.

مطالب مشابه موفقیت در کسب درآمد از اینترنت:

راههای تبدیل کاربر به مشتری جهت کسب درآمد

جذب عواطف کاربران برای کسب درآمد بیشتر

نقش پوشش و فضا در افزایش کسب درآمد

نظر گوگل درباره نقش مدیران در افزایش کسب درآمد

راههای افزایش فروش و کسب درآمد بالا

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی




ارسال توسط پول دوست

راههای تبدیل کاربر به مشتری جهت کسب درآمد

عده کمی هستند که سایت را با اهداف غیر تجاری و عدم کسب درآمد می زنند . معمولا بیشتر سایتها با اهداف اقتصادی و کسب درآمد بیشتر اقدام به راه اندازی سایت می کنند . البته ممکن است برخی سایتها مثل خبرگزاری فارس، ایرنا و ... هدفشان اطلاع رسانی باشد با این حال اینها سایتها هم تبلیغات و لینک و... را به عنوان راههای کسب درآمد و بقا در دنیای مجازی در پیش گرفتند. سوال این است که چگونه کاربرانی که برای بازدید به سایت ما می ایند را به مشتری تبدیل کنیم و از این طریق کسب درآمد بالایی داشته باشیم؟ هدف و غایت هر کاری اگر با کسب درآمد مناسب و خوب همراه باشد مورد توحه است در اینجا ما سه راه عمده و مهم برای تبدیل کاربر به مشتری جهت رونق کسب و کار و تجارت را ارائه دادیم.

تبدیل کاربر به مشتری میتونه سایتتونو وارد کسب و کار کنه. منظور از تبدیل شدن کاربر به مشتری حتما خرید کردن نیست، بلکه وقتی کاربر کاری رو که شما میخواستید انجام بده میگیم تبدیل شده؛ مثلا ممکنه عضو خبرنامه بشه، روی یه لینک کلیک کنه، یه محصول بخره.... انجام همه این کارها ساده است اما نه به سادگی داشتن یه سایت زیبا و ارسال مرتب مطلب. اگه یه استراتژی خوب برای تبدیل نداشته باشید، سایتتون و محتوای باکیفیتتون اصلا به چشم نمیان و حتی شاید خودتونم متوجه نشید اشتباهتون کجاست. تو این پست سه تا از مهمترین روشهای تبدیل مشتری رو همراه با نحوه اجراشون در سایت شرح میدیم.

1- سئوی محتوا

این محتوای سایته که روی موتورهای جستجو رتبه میگیره و کمک میکنه تا مردم سایتتونو بالاتر ببینن. اگه میخواهید میزان تبدیل به مشتری ترافیکتون بیشتر بشه باید محتوای سایتتونو با سئو بهینه کنید. برای اینکار میتونید وبلاگ بنویسید، صفحات "درباره" درست کنید، از عنوان، تگ و تگ­های alt و توصیفات محصولات استفاده کنید. البته شاید الآن با خودتون بگید من همین الآن هم ترافیکم بالاست و نیازی به بهینه سازی محتوا ندارم، اما اگه نرخ تبدیل به مشتری رو حساب کنید میبینید که اکثر بازدیدکننده­هاتون دیگه شما رو دنبال نمیکنند. شاید علتش اینه که اشتباها جایی کلیک میکنند که نباید یا شاید نمیتونن چیزهایی رو که میخوان روی سایتتون پیدا کنند که اگه اینطور باشه باید طراحی سایتتونو تغییر بدید.
سئو به جذب بیننده های سایت کمک میکنه و دیگه لازم نیست مستقیما به شرکتها چیزی بفروشید، بلکه با سئو توجه اونها رو به خودتون جلب میکنید.


2- قالب ­بندی سایت با در نظر گرفتن تبدیل

طراحی سایت برای نرخ تبدیل اهمیت بالایی داره. باید قالبی استفاده کنید که نه تنها جذابیت زیبایی داشته باشه و انرژی برندتونو به نمایش بذاره، بلکه بیننده رو از صفحه اصلی تا صفحه پرداخت در قیف مشتری هدایت کنه. مهمترین ویژگی که از چشم خیلی از سایتها دور میمونه، نوار جستجوست. وقتی نوار جستجو داشته باشید، کاربرها میتونن بلافاصله با سایتتون ارتباط برقرار کنند و دیگه مجبور نیستند به دنبال اطلاعات مد نظرشون، روی تمام گزینه های فهرستهای سایتتون یکی یکی کلیک کنند. دقت کنید که نوار جستجو رو جایی بذارید که کاربر بلافاصله متوجهش بشه. مثلا به اندازه کافی بزرگ باشه و در مرکزیت سایت قرار بگیره نه در گوشه های بالای سایت.
از روشهای دیگه میتونیم به استفاده از رنگهای که نرخ تبدیل رو بالا میبرند و طراحی های مناسب برای دکمه های درخواست برای اقدام اشاره کنیم.

نحوه اجرا

برید به سایتتون و از طراحیش یادداشت بردارید. نوار جستجوی سایتتون راحت دیده میشه؟ برای محتوای سایتتون فیلتر یا قابلیت حدس زدن خودکار ادامه مطلب تایپ شده هم گذاشتید؟ محتواتون برای موتورهای جستجو و بیننده­ها بهینه شده؟ از شرکتهای بی طرف بخواهید پرسشنامه­هایی در ارتباط با سهولت کار و جذابیت خرید در سایتتون پر کنند و ببینید چه عواملی بر اینها اثر دارند.

3- روانشناسی

بازاریابی دیجیتالی از روشها، نکات، ترفندها و تئوری­هایی تشکیل شده، اما نهایتا همه اینها به یک چیز میرسند: مردم. مردم هستند که میتونن یه کسب و کار رو رونق بدن یا با خرید نکردنشون باعث ورشکستگیش بشن. هر چند بازدیدهای سایتتون ممکنه واقعی نباشند اما عموما باید هر یک شماره ای که نشون میده نماینده یه آدم واقعی باشه که از سایت دیدن کرده. بهترین کار برای تبدیل کردن این آدما به مشتری اینه که براشون زیبایی، محتوای مناسب و جذاب عرضه کنید. باید با بخش های مختلف روانشناسی، مثل رنگهای بازاریابی و حتی احساس خوشایندی یا درد آشنا باشید تا بتونید طراحی سایتتونو بهتر کنید و نرخ تبدیل به مشتری رو افزایش بدید.

نحوه اجرا

به روانشناسی پشت بازاریابی و نقش رنگها در تبلیغ و طراحی توجه کنید. از ذهن خودتون بعنوان یه نمونه آزمایشی استفاده کنید و ببینید سایتهایی که همیشه به دیگران توصیه میکردید چه ویژگی هایی داشتند، چه چیزی روی صفحاتشون شما رو به خرید دعوت میکرد؟ آیا بخاطر تصاویرش بود یا متنش؟ چه احساساتی رو جذب میکردند؟

نتیجه

شما میتونید ظرف چند هفته یه سایت با نرخ تبدیل به مشتری بالا داشته باشید و خیلی زود طی چند روز بعد از اجرای این روشها نتیجشو ببینید. محتواتون باید بدیع و تازه و برای سئو بهینه شده باشه. سایتتون باید تمیز و مسیریابیش ساده باشه. پشت این طراحی عالی باید کلی درخواست برای اقدام، دکمه و تصاویر جذاب بذارید که در سطح ناخودآگاه کاربرها رو جذب کنند. میتونید با مطالعه روانشناسی رنگها و اصول بازاریابی به این اهداف برسید. فقط کمی صبر و تحقیق لازم داره و بعد میتونید به سرعت اعتبارتونو تقویت کنید و کسب و کارتونو رشد بدید.

مطالب مشابه موفقیت در کسب درآمد از اینترنت:

جذب عواطف کاربران برای کسب درآمد بیشتر

نقش پوشش و فضا در افزایش کسب درآمد

نظر گوگل درباره نقش مدیران در افزایش کسب درآمد

راههای افزایش فروش و کسب درآمد بالا

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی




تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1396برچسب:راههای, تبدیل, کاربر , مشتری, کسب درآمد,
ارسال توسط پول دوست

جذب عواطف کاربران برای کسب درآمد بیشتر

همه روزه ممکن است کاربرهای زیادی با اهداف و سلایق مختلف به وبسایت ها و شبکه های اجتماعی و صفحات شخصی شما سر بزنند. روحیه و عواطف انسانها با هم تفاوت زیادی دارد و هر کدام با احساسات خاص و دلایل خاص می آیند و بعد می روند.  حالا سوال این است که چگونه عواطف و احساسات کاربر را دانسته و از این عواطف استفاده مناسب برای کسب و کارمان کنیم؟ درگیر کردن کاربر و همراه نمودن آن موجب افزایش بازدید از یک طرف و ایجاد اطمینان  متقابل و همچنین، افزایش کسب درآمد خواهد شد. در اینجا با مقدمه ای به شیوه های درگیر کردن عواطف کاربران پرداخته می شود. 

این روزها درست کردن وب سایت و مدیریتش کار شاقی نیست. هر شرکت کوچیکی یه وب سایت برای خودش داره. اما یه چیزی هست که اکثر وب سایتها ندارند، و اون درگیر کردن کاربره. به خصوص درگیر کردن احساسات و عواطف کاربر خیلی ضعیفه. اگه شما هم نمیتونید عواطف بازدیدکننده­هاتونو درگیر کنید، متاسفانه باید از خیر تبدیل کردنشون به خریدار بگذرید. با توجه به اهمیت این مسئله، میتونید با رعایت موارد زیر بازدیدکننده هاتونو با سایت درگیر کنید.

1- مستقیما با کاربر صحبت کنید

یکی از روشهای درگیر کردن احساسات مشتری اینه که کاری کنید تا احساس کنند داره مستقیم با خودشون صحبت میشه. برای این منظور محتوای سایتتون باید با لحن مستقیم با کاربر صحبت کنه و مستقیما نیازها و ترجیحات مخاطب هدفتون رو در نظر بگیره. اما مخاطب نباید حس کنه شما با نوشتن این محتوا قصد دارید حتما یه چیزی بهش بفروشید بلکه باید از چیزهایی حرف بزنید که برای مخاطبتون مهمه و براش جذابیت داره، اما اصلا حالت اصرار نباید بگیره. مثلا یه شرکت بازاریابی تو شیراز میتونه مقاله­های بازاریابی مربوط به منطقه شیراز رو منتشر کنه و اونها رو با محصولاتی که بازاریابی میکنه گره بزنه. این روش کاربرها رو جذب میکنه و به تبدیل شدنشون به خریدار کمک میکنه.
یه روش دیگه مستقیم حرف زدن با مخاطب، اینه که به معنی واقعی کلمه باهاش مستقیم حرف بزنید. یعنی واقعا یه آدم از طریق برنامه های پیام­رسانی که روی سایت نصب میشن با بازدیدکننده گپ بزنه. مثلا وکیل­ها و مشاورها میتونن از این روش برای جذب مشتری استفاده کنند، تقریبا میشه گفت برای هر نوع کسب و کاری قابل اجراست.

2- محتوای انحصاری تولید کنید

اگه فقط یه چیز تو علم روانشناسی درست باشه، اینه که هر کسی از اینکه بهش توجه خاص بشه احساس خوبی میکنه. شما هم میتونید محتوایی تولید کنید که این نیاز عاطفی بشر رو هدف بگیره. امکانات اکثر وب سایتها با هم مشترکه و تعداد کمی هستند که محتوای انحصاری و خاص تولید میکنند. اگه میخواهید مشتریها از سایتتون بازدید کنند و باز هم برگردند، براشون یه چیزی ارائه بدید که هیچ جای دیگه­ ای پیدا نشه.
خیی از شرکتها میتونن محصولات منحصر به فردی روی سایتشون عرضه کنند، بعضی ها هم مدلشون طوریه که میتونن تصاویر، فیلم و دانلودهای انحصاری بذارن. یه کار خوبی که میشه کرد اینه که بازی های کامپیوتری بذارید که فقط از طریق سایت باز بشن. اگه بازی ها با محصولات یا خدماتتون ارتباط داشته باشند میتونید ازشون بعنوان یه فرصت بازاریابی خوب بهره ببرید. در کل، بازدیدکننده­ها باید حس کنند واقعا از این سایت دارن سود میبرند.

3- فلسفه طراحی سایت دعوت کننده

قبلا همه گرایشات طراحی وب حول ساخت طراحی های براق آیرودینامیک میگشت. با اینکه این مدل سایتها از نظر زیبایی تأثیرگذارند، واکنش عاطفی رو ساکت میکنند. مثل وقتی که همه ایستگاه­های مترو طراحی های معمارانه داشته باشند، احساس مردم رو سرد و سخت میکنند.
اگه میخواهید عواطف کاربرها رو درگیر کنید، نباید که هدفتون رو روی درگیر کردن عواطف کاربرها بذارید. بلکه باید هدفتون این باشه که کاربرها احساس راحتی کنند. وب سایت باید حس گرما و راحتی به بازدیدکننده هاش القا کنه. میتونید با استفاده از رنگهای گرم و بکار نبردن طوسی، سفید و مشکی این حس رو ایجاد کنید. رابط کاربری رو طوری طراحی کنید که دعوت کننده باشه، نه اینکه بازدیدکننده­ها رو بترسونه. در کل، سایت باید حس مثبت، سرور، گرما یا نوستالژی القا کنه و نباید در یه زیبایی بی روح مبتنی بر فناوری غرق بشه.

4- شوخی کنید

با اینکه الآن گرایشها به سمتی رفته که وبسایتها اکثرا جدی و کاملا کاری شدند، اما همچین گرایشاتی نمیتونه واکنش عاطفی کاربرها رو برانگیزه. صنایع دوست دارند زیبایی سایتشون یه حس حرفه ای بودن بوجود بیاره اما باید بدونند که برقراری ارتباط عاطفی با کاربر اثر بهتری براشون داره. برای این منظور یکم روی سایت از حس شوخ طبعی بهره ببرید، اینطوری برندتون هم شکل انسانی­تری به خودش میگیره. با هم خندیدن، همیشه یخ روابط رو میشکنه و کاربر رو به سایت نزدیک­تر میکنه.

افزودن حس شوخی به سایت باید متعادل و طبق اصول انجام بگیره. اگه زیاده روی کنید، غیر حرفه­ای به نظر میرسید. اگه حس شوخ طبیعیتون زیادی گل کنه ممکنه به بعضی از مخاطب­ها توهین کنید. پس سعی کنید راه تعادل رو در پیش بگیرید. جوک­هایی بگید که به مذاق مخاطب هدفتون خوش بیاد. یکم به عناصر طراحی سایتتون تنوع بدید. مثلا میتونید تصویر شرکتتونو به مدلهای عجیب در سراسر محتوای سایتتون بکار ببرید.

مطالب مشابه موفقیت در کسب درآمد از اینترنت:

نقش پوشش و فضا در افزایش کسب درآمد

نظر گوگل درباره نقش مدیران در افزایش کسب درآمد

راههای افزایش فروش و کسب درآمد بالا

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی

 




تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1396برچسب:جذب, عواطف, کاربران, کسب درآمد بیشتر, کسب درآمد,
ارسال توسط پول دوست

 کسب آمد با موسیقی

  در مطالب قبلی آموزش کسب و کار و درآمد اینترنتی به شیوه های کسب درآمد از تدریس و برنامه نویسی و... اشاره شده و متذکر شدم که راههای کسب درامد بسیار زیاد و متنوع است . یکی از شیوه های کسب و کار ، در زمینه هنر و کسب درآمد با موسیقی است . در زمینه موسیقی نیاز نیست که حتما، موسیقیدان و نت نویس موسیقی باشی . فقط کافیه علاقمند به کسب و کار در زمینه موسیقی باشید در حوزه موسیقی به دلیل تنوع در کار می توان کسب و کارهای کوچک و پردرآمد راه اندازی کرد. قبل از بیان ایده های جالب در زمینه موسیقی این مورد را یادآوری کنم که همواره موسیقی در ایران و جهان طرفداران پروپاقرص و خاص خود را داشته است و سایتهای اینترنتی فعال در زمینه موسیقی به راحتی دارای رشد هستند و رتبه های بالایی در آلکسا و موتور جستجوی گوگل دارند و این بیان کننده اقبال مردم به موسیقی و آواز است. البته این حوزه مشکلات خاص خود را دارد که اگر رعایت نشود ممکن است مشکلاتی برای کسب و کار افراد ایجاد کند و حتی سایتشان فیلتر شده و کسب درآمدشان متوقف شود. مهم ترین اصل در کسب درآمد موسیقی دارای پشتکار و صبر است.

فعالیت در حوزه موسیقی با وجود سودآور بودنش، بسیار چالش‌برانگیز است. اگر با این هدف که می‌توانید در زمانی کوتاه پول هنگفتی از کسب و کار موسیقی به دست آورید، وارد این حوزه هنری می‌شوید؛ بهتر است کمی بیشتر تامل کنید. سالانه هزاران نفر با همین تفکر به این حیطه کاری وارد می‌شوند و تنها تعداد کمی از آنها می‌توانند به موفقیت مطلوب دست پیدا کنند.

خوبی کسب و کار موسیقی، این است که لازم نیست حتما روی سکو رفته و یک قطعه موسیقی اجرا کنید؛ ایده‌های بسیاری در این صنعت وجود دارد که می‌تواند به راه‌اندازی یک کسب و کار سودآور منتهی شود.برخی از این ایده‌ها را با هم در دو مطلب بررسی می‌کنیم. شاید یکی از آنها مطلوب نظر شما باشد.

  ناشر موسیقی شوید

اگر مدت زیادی است که سعی می‌کنید خواننده شوید اما راه به جایی نبرده‌اید؛ شاید بد نباشد که میکروفن را کناری گذاشته و به راه‌اندازی یک موسسه نشر موسیقی فکر کنید. راه‌اندازی چنین موسسه‌ای که در زمینهٔ بازاریابی، ضبط، و تهیه‌کنندگی آثار موسیقی فعالیت می‌کنند هم می‌تواند به اندازه خوانندگی برای شما شهرت و ثروت به ارمغان آورد.

کار شما این خواهد بود که استعدادهای موسیقی را شناخته و با سرمایه‌گذاری کردن روی آنها، از درآمد آنها درصدی را به عنوان سود دریافت کنید.

راه اندازی کسب و کار موسیقی

 برای سایر هنرمندان ترانه بنویسید

هنرمندان بسیاری هستند که صدای خوبی دارند و می‌توانند خواننده‌های خوب و موفقی باشند اما توانایی نوشتن ترانه خود را ندارند. به همین دلیل آنها را می‌خرند و یا افرادی را استخدام می‌کنند تا برای آنها ترانه‌سرایی کند. اگر شما در این زمینه موفق هستید، می‌توانید از این راه به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

 مدیر برنامه‌ها یا پیشکار رزرو هنرمند شوید

وقتی سازمان‌ها و موسسات مختلف برای برنامه‌ها و مراسم‌شان نیاز به هنرمندها داشته باشند، باید بتوانند از طریقی با آنها تماس بگیرند و از آنها برای شرکت در مراسم دعوت کنند. تماس مستقیم با هنرمندان معمولا کار آسانی نیست زیرا یا پاسخگو نیستند و یا مشغله شغلی‌شان زیاد است. به عنوان پیشکار (booking agent) می‌توانید رابط میان سازمان‌ها و هنرمندان باشید و به ازای هر قراردادی که تنظیم می‌کنید، کمیسیون دریافت کنید.

 مدیریت برند

شما می‌توانید مدیریت هنرمند یا مدیریت برند را برعهده بگیرید. تفاوت آنها در این است که مدیر برند با برند موسیقی‌دان‌ها سر و کار دارد در حالیکه مدیر هنرمند تنها با یک هنرمند در ارتباط است. کار شما معرفی، بازاریابی و بازارگرمی، حمایت و مطرح‌کردن مشتری‌هایتان – هنرمندان – است.

اجاره فضای تمرین

چنین فضاهایی برای کارهایی گروهی بسیار ضروری به نظر می‌رسد؛ زیرا گروه‌های نمایشی یا آواز به جایی برای تمرین و آماده شدن برای نمایش نهایی نیاز دارند. اگر فضایی دارید که می‌توانید برای این گروه‌ها آماده کنید پس دست به کار شوید و از اجاره آنها کسب درآمد کنید.

برنامه‌ریز برنامه‌های موسیقی

کسانی که برای مسابقات، مراسم و برنامه‌های موسیقی برنامه‌ریزی می‌کنند، می‌توانند از فروش بلیط تا اجرای موسیقی منابع مختلفی برای درآمد برای خود دست و پا کنند.

 بله گاهی ایده‌های کسب و کار موسیقی همینقدر ساده هستند. کافی است در زمان مناسب در مکان مناسب حضور داشته باشید و به موقع وارد عمل شوید.

مطالب مشابه کسب درآمد:

کسب درآمد بالا با تدریس

کسب درآمد با برنامه نویسی

آموزش بازاریابی اینترنتی: ویژگی سایت کسب درآمد

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد از سایت پزشکی

بازاریابی اینترنتی: تاثیر سئو در کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد و بازاریابی اینترنتی برای رستوران

آموزش بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با بازاریابی چریکی

آموزش بازاریابی اینترنتی : بازاریابی دهان به دهان در کسب آمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی : ابزار بازاریابی و کسب درآمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی: ویژگی سایت کسب درآمد

آموزش بازاریابی و کسب و کار اینترنتی، شروع درآمد از کجا؟

ارتباط هزینه تبلیغات و کسب درآمد از اینترنت

دابسمش فرصتی برای کسب درآمد و بازاریابی

شیوه های جدید بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد و بازاریابی با استیکر تلگرام




ارسال توسط پول دوست

صفات انسان های موفق در کسب درآمد

موفقیت در کسب درآمد اعم از اینترنتی و غیر اینترنتی همیشه دست یافتنی و در دسترس است و انسانهای موفق ذر زمینه اینترنت که به سرمایه های هنگفت و پول های کلان رسیدند کم نیست. شاید برایتان جای سوال باشد که افراد موفق در کسب و کار اینترنتی و یا هر کار دیگر چه مشخصات و ویژگی هایی دارند که موجب این موفقیت برایشان شد. ما باید چه کار انجام دهیم تا مانند این افراد در کسب و کار و تجارت الکترونیک موفق باشیم؟ واقعیت این است که هر انسانی در درون خود صفات شاخص و بارزی دارد که در صورت توجه و تقویت آنها مانند سایرین می شود . در نگاه اول شاید این صفات به نظر ساده و پیش پا افتاده بیایند و ما اهمیتی به آنها ندهیم، اما اگر کامل و درست به آنها توجه شود و این صفات را در خودمان تقویت کنیم و در زندگی به کار ببندیم ما هم انسان موفق و پردرآمد در کسب و کار و زندگی خود خواهیم شد.  در اینجا قصد دارم ده صفت انسانهای موفق که با تلاش و پرورش این روحیه در خود به موفقیت رسیدند و کسب و کار خود را توسعه دارند بپردازم :

اگر واقعا می خواهید فرد موفقی باشید، باید روح خودتان را شخم بزنید، پرورش داده و به آن رسیدگی کنید. همانطور که برای پر محصول بودن یک زمین این کار را می کنند.

ویژگی هایی که در اینجا ذکر شده است، توسط افراد موفق از جای جای دنیا با ما به اشتراک گذاشته شده اند. این ویژگی ها ناگهانی و تصادفی به وجود نیامده اند، بلکه یک روز از یک جایی تصمیم گرفته و آغاز شده اند.

به خاطر داشته باشید: اگر شما به گونه ای زندگی کنید که بیشتر مردم زندگی می کنند، چیزهایی به دست می آورید که بیشتر مردم به دست می آورند. اگر با همه چیز کنار بیایید و قانع باشید، یک زندگی پر از قناعت خواهید داشت. اگر هر روز بهترین چیزی که می توانید باشید را از خودتان به نمایش بگذارید، بهترین زندگی که می توانید داشته باشید نصیبتان خواهد شد.

در ادامه رفتارهایی را خواهیم دید که انسان های بسیار موفق در وجودشان پرورش می دهند. شما چند تا از این ۱۰ مورد را دارید؟

۱- پیش روی

مصمم هستید که سخت کوش تر از بقیه باشید، و اطمینان حاصل کنید که کارها انجام می شود، و وقتی می بینید همه چیز کامل است، به خودتان می بالید. می توانید هر موقع که بخواهید شارژ شوید. شما با هدف به پیش می روید و خودتان را با بهترین ها تطبیق می دهید.

۲- خود اتکایی

مسئولیت پذیر و پاسخگو هستید. تصمیمات سخت می گیرید و پای تصمیمتان می ایستید.

۳- قدرت اراده

شما قدرت این را دارید که به جای مردد ماندن و تعلل در انجام کارها، خودتان را درگیر کرده و وارد مهلکه شوید. هر گاه اراده کنید، انجامش می دهید. بزرگترین دستاوردهای دنیا نصیب آنانی شده است که روی اهدافشان تمرکز کرده و در تلاش و کوشش خود مداومت به خرج داده اند.

۴- صبر

صبور بودن را می پذیرید و می دانید که در هرچیزی شکست و ناکامی هم وجود دارد. برای رسیدن به چیز های خوب باید سختی کشید و گاهی متحمل ضرر و زیان هم شد.

۵- درستکاری

این صفت، قابل گفتن نیست، اما یکی از مهمترین ویژگی هایی است که شما باید در وجود خودتان پرورش دهید. صداقت، برترین سیاست در هر کاری است که قصد انجام دادنش را دارید. درستکاری، عزت می آفریند و شخصیت شما را معرفی می کند.

۶- اشتیاق

اگر می خواهید موفق باشید، اگر می خواهید زندگی کنید، این شور و اشتیاقتان است که شما را به سر منزل مقصود می رساند. زندگی ۱۰ درصد اتفاقاتی است که تجربه می کنید، و ۹۰ درصد بقیه پاسخ هایی هستند که شما به این اتفاقات می دهید.

۷- ارتباط

شما می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. این باعث می شود که به بهترین و مهمترین قسمت هر چیزی که می خواهید، سریعتر دست پیدا کنید.

۸- خوشبینی

شما می دانید که در این جهان خوبی های زیاد و دستاورد های فراوانی برای دست یابی وجود دارد. آنچه که ارزش جنگیدن دارد را نیز می شناسید. خوشبینی یک استراتژی برای ساختن آینده ای بهتر است؛ باور دارید که آینده می تواند بهتر از این ها باشد، پس قدم بر می دارید و مسئولیت می پذیرید تا آینده را آنچنان خوب که می تواند باشد، بسازید.

۹- اعتماد به نفس

به خودتان اعتماد دارید، به همین سادگی. هنگامی که این اعتماد و ایمان غیر قابل خدشه به خودتان را دارید، یک قدم به موفقیت نزدیک تر هستید.

۱۰- درک متقابل

کار می کنید تا درک کنید و به کسانی که با شما ارتباط دارند توجه می کنید. مهمترین قسمتش این است که توانایی دارید حرف های ناگفته را بشنوید. جایی که درک وجود دارد، اعتماد و احترام هم به دنبالش می آید.

هیچ کس برای انسان معمولی بودن برنامه نمی ریزد. معمولی بودن هنگامی پیش می آید که شما برنامه ای ندارید. اگر می خواهید موفق باشید، رفتارهایی که شما را به موفقیت می رسانند در پیش بگیرید، و به گونه ای برنامه بریزید که این رفتارها جزئی از زندگی روزانه تان بشوند.

فروتن و بزرگ باشید. شجاع و مصمم. وفادار و بی باک. این ها صفاتی است که در ذات شما نهاده شده و همیشه هم وجود داشته است. آن ها را تقویت کنید.

مطالب مشابه موفقیت در کسب و کار :

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی




ارسال توسط پول دوست

نقش پوشش و فضا در افزایش کسب درآمد

دنیای کسب و کار و تجارت همواره در حال تغییر و دگرگونی هست و این دگرگونی تنها در فرم و شکل تجارت نیست فرضا زمانی کالا به کالا بوده و الان اینقدر پیشرفت کرده که وارد تجارت الکترونیکی و کسب درآمد اینترنتی شده است بلکه این تغییر در همه جنبه ها مشهود است . دیگر کمتر آن شکل سنتی وجود دارد و این تغییرات از پوشش تا مکان و فضای کسب و کار را تحت تاثیر قرار داده است . شرکتهای تجاری و فعال در کسب و کار اینترنتی در پوشش به خلاقیت روی آورده و تلاش کردند تا با انتخاب پوشش مناسب و نوآوری در آن خلق و خوی کارمندان خود را تغییر دهند و یا احساس بهتر و راحتی داشته باشند . به دلیل تاثیر فضا، مکان و پوشش در افزایش کسب درآمد و رونق تجارت ، در اینجا قصد دارم تا با نگاه به شرکتهای بزرگ فعال در اینترنت ، به نکات کلیدی پوش در کسب درآمد و دلیل تاثیری گذاری آن در بازار کسب و کار بپردازم.

مدتی است که کنار گذاشتن سنت های حرفه ای در فرهنگ کسب و کار محبوبیت زیادی پیدا کرده است. شرکت ها در حال تغییر دادن فضاهای اداری قدیمی و جایگزین کردن آنها با محیط های کاری غیر سنتی هستند. اتاقک های متعدد از فضای کاری جمع آوری می شوند و جای خود را به میز پینگ پنگ می دهند. گوگل در این زمینه تا آنجا پیش رفته است که برای کارکنان خود تخت های انفرادی مخصوصی قرار داده است که می توانند روی آنها چرت بزنند.

این نگرش، به فضای کاری محدود نمی شود و به طرز پوشش نیز سرایت کرده است. معیار پوشش استارتاپ ها تبدیل شده است به «هرچه می خواهی بپوش»، و شرکت های بزرگی مثل گوگل و اچ پی نیز به طور کامل تصمیم به حذف قوانین و ضوابط مربوط به پوشش گرفته اند.

شاید شما هم جزو طرفداران پر و پا قرص نوگرایی باشید و از نگرش «همیشه همین کار را کرده ایم» خوشتان نیاید. همه ی ما شاید شرکت ها و دفاتری که هنوز ظاهری مثل محل کار والدینمان دارند را نقد کرده باشیم. اما حذف کامل تمام سنت های کاری موجود شاید کمی زیاده روی باشد. بعضی از این سنت ها دلایل وجودی قابل قبولی دارند و مزایای متعددی با خود به همراه می آورند.

یکی از این سنت های یاد شده، ضوابط پوششی ادارات قدیم است. پوشش سنتی و رسمی در محیط اداری می تواند به دلایل متعدد روی تیم شما تأثیر واقعاً خوبی داشته باشد. برخی از این دلایل از این قرار اند:

افزایش خلاقیت

احتمالاً می گویید مجبور کردن همه به پوشیدن یک نوع لباس استاندارد، چگونه به بالا بردن خلاقیت در میان آنان می انجامد؟

اما پژوهش تازه ای با عنوان «پیامد های شناختیِ پوشش رسمی» نشان می دهد دانش آموزانی که لباس فرم به تن دارند، در امتحانات به نسبت بقیه تفکر انتزاعی بیشتری از خود نشان می دهند. پژوهش یاد شده در حالی انجام شده است که برخی از دانش آموزان، لباس رسمی و برخی دیگر از آنان لباس کاملاً غیر رسمی به تن داشته اند.

در کل، آن دسته از آنها که لباس فرم تنشان بوده، باز تر و جامع نگرانه تر فکر کرده اند، در حالی که آن دسته از دانش آموزان با لباس غیر رسمی و راحتی، بازه ی فکری کوچکی داشته اند و تنها به جزئیات بی اهمیت پرداخته اند.

اینکه نحوه ی لباس پوشیدن روی چارچوب ذهنی انسان تأثیر می گذارد امری ثابت شده است. بنا براین شاید بهتر باشد تی شرت خود را برای خرید سر کوچه نگه دارید و در محل کار لباس رسمی تری بپوشید.

احساس بهتر

تا به حال برایتان پیش آمده که وقتی از منزل خود خارج می شوید، احساس کنید آنقدر انرژی دارید که هیچ کس جلودارتان نیست؟ همه ی ما هر از گاهی چنین احساسی را تجربه می کنیم، احساسی که به ما می گوید در محل کار از پس همه ی اموراتمان بر خواهیم آمد. اگر برای شما هم پیش آمده احتمالاً آن روزی نبوده که شلوار گرم کن و تی شرت لک دار به تن داشته اید.

پژوهش «پیامد های شناخی پوشش رسمی» نشان داده است لباس مناسب می تواند خلق و خوی شما را بهبود ببخشد و باعث شود در محل کار احساس «قدرت» بیشتر و به واقع عملکرد بهتری داشته باشید. اعضای تیم شما نیز از مزایای این پوشش مناسب بی بهره نخواهند بود. حال و هوای مثبت و تفکر شفاف کسانی که طرز پوشش مناسبی داشته اند در مقابل انتقاد، به واکنش های مثبت تری انجامیده است.

توجه بیشتر

اگر لباس تفریح خود را در محل کار بپوشید، احساس و عملکردتان نیز تحت تأثیر تجربه ای قرار خواهد گرفت که پیش از آن در لباسهای مذکور داشته اید و تبعات طرز پوشش شما به خلق و خویتان نیز سرایت خواهد کرد.

پژوهش دیگری نشان داد افراد وقتی لباس کار آزمایشگاهی به تن می کنند توجه بیشتری از خود نشان می دهند. اما هنگامی که به آنها گفته شده لباسی که پوشیده اند در واقع لباس آزمایشگاه نیست و لباس نقاشی است، توجه کمتری از خود نشان داده اند. دکتر کارن پاین، استاد روانشناسی دانشگاه هرتفوردشایر و روانشناس مُد، علت این امر را اینطور بیان می کند: «وقتی لباس خاصی به تن می کنیم، الگوبرداری از ویژگی های مرتبط با آن پوشش امری بسیار متداول است».

خستگی ناشی از تصمیم گیری

مارک زوکربرگ، تی شرت خاکستری همیشگی اش را از سر تنبلی یا اینکه تازه از رختخواب بیرون آمده باشد به تن نمی کند. او با هدف اجتناب از آنچه روانشناسان آن را «خستگی ناشی از تصمیم گیری» می نامند چنین کاری می کند. اما در نظر داشته باشید که خیلی ها همین کار را با کت و شلوار سرمه ای یا نوک مدادی انجام می دهند.

تعداد تصمیم هایی که در طول روز می گیرید، می تواند بر قدرت تصمیم گیری تان اثر منفی داشته باشد. این شامل انتخاب لباس هم می شود. اگر اعضای تیم شما نیز هر روز لباس یکسانی بپوشند، می توانند روی موضوعات مهم تری متمرکز شوند. از طرف دیگر نداشتن معیاری برای پوشش مناسب می تواند به تصمیم گیری های غیر ضروری در مورد انتخاب لباس مناسب برای محل کار دامن بزند.

مطالب مشابه موفقیت در کسب درآمد از اینترنت:

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی




تاریخ: سه شنبه 21 شهريور 1396برچسب:نقش ,پوشش , فضا , افزایش کسب, افزایش کسب درآمد, ,
ارسال توسط پول دوست

نظر گوگل درباره نقش مدیران در افزایش کسب درآمد

در هر کاری به ویژه در کسب و کارهای تجاری که هدف رقابت با سایرین رقبا برای کسب درآمد بیشتر و بقا برای ادامه راه است یکی از ارکان اصلی مدیران هستند . البته درباره نقش مدیران در کسب و کار و افزایش درآمد و باز شدن راههای کسب تجارت الکترونیک اختلاف نظر وجود دارد برخی مدیران را آقا بالاسرهای کارمندان و نیروها دانسته که در برخی موارد موجب کندی رشد کسب و کار می شوند ولی برخی مدیران را موتور محرکه کسب درآمد و افزایش بازار پول می دانند . قصد ما در اینجا بحث درباره بودن یا نبودن مدیران در بازار کسب و کار اینترنتی نیست . هدف ما بررسی نگاه گوگل به مدیران موفق است . غول بزرگ دنیای اینترنت سعی کرد تا با تحقیقی به بررسی نقش مدیران و نیز ملاک انتخاب مدیران موفق در کسب درآمد و رشد کسب و کار بپردازد . در این پژوهش اینترنتی گوگل موارد و ملاکهای مدیران موفق در کسب و کار و تجارت و افزایش درآمد در اینترنت را شرح داده است . یقینا دانستن ملاک مدیران موفق در کسب درآمد تاثیر خواهد داشت.

team-manager

تحقیقات نشان می دهند مدیران نقش به سزایی در خروجی و مشارکت کارکنان سازمان خود دارند. با این حال، بسیاری از سازمان ها به اندازه ی کافی برای انتخاب و پرورش مدیران خود تلاش نمی کنند و به همین دلیل فرصتی استثنایی برای پیشبرد کسب و کار خود را از دست می دهند. برای اینکه متوجه شوید چه نوع مدیری برای سازمان شما کارایی بیشتری دارد می توانید با بررسی مقالات موجود در این زمینه رفتاری های مناسب برای یک مدیر شایسته را بیابید.

گوگل در تلاش برای تعیین ویژگی های مدیران شایسته، ابتدا تیمی تحقیقاتی را به اثبات خلاف این ادعا گماشت. وظیفه ی این تیم تحقیقاتی این بود که ثابت کند مدیران نقشی در موفقیت یا عدم موفقیت سازمان و عملکرد کارکنان آن ندارند. این فرضیه بر پایه ی باور اولیه ی برخی از رهبران و مهندسان گوگل قرار داشت که اعتقاد داشتند مدیران در بهترین حالت مصیبتی اجتناب ناپذیر، و در بدترین حالت لایه ای از بروکراسی اضافه هستند.

تیم مذکور کیفیت مدیران را بر اساس دو معیار کمی تعریف کرد: امتیاز عملکردی آنها و بازخوردهای کارمندان در بررسی سالانه ی کارمندان گوگل. این داده ها بلافاصله نشان دادند که مدیران برای سازمان خود اهمیت قابل توجهی دارند. نتایج نشان داد تیم هایی که مدیران شایسته تری داشتند، از رضایت و بهره وری بالاتری برخوردار بودند.

اما آگاهی از اهمیت نقش مدیران، توضیح نمی داد دقیقاً چه عاملی باعث شایستگی آنها می شود. بنابراین تیم تحقیقاتی در این مورد از کارکنان پرس و جو کرد. آنها با بررسی نظرات کارکنان در بررسی های سالانه، ارزیابی های عملکردی، و جایزه ی سالانه ی مدیران برتر، به ۸ رفتار مشترک میان شایسته ترین مدیران گوگل دست پیدا کردند. محققان مذکور همچنین مصاحبه هایی دوسوکور با گروهی از بهترین و بدترین مدیران انجام دادند تا نمونه هایی عینی از تفاوت کار این دو گروه را بیابند.

به استناد بررسی های انجام شده، مدیر خوب در گوگل دارای مشخصه های زیر است:

۱- مربی خوبی است
۲- تیم را توانمند و از خرده مدیریتی اجتناب می کند
۳- برای موفقیت و کامیابی اعضای تیمش از خود اشتیاق نشان می دهد و اهمیت قائل می شود
۴- بهره ور و نتیجه محور است
۵- ارتباط گیرنده ی خوبی است
۶- به پیشرفت زندگی شغلی دیگران کمک می کند
۷- چشم انداز و استراتژی مشخصی برای تیمش دارد
۸- از مهارت های فنی حائز اهمیتی برخوردار است که به او در راهنمایی تیم خود کمک می کنند

تیم تحقیقاتی یاد شده از ویژگی های مدیران برتر گوگل پرده برداشت، اما این به آن معنا نیست که هر آنچه برای گوگل مفید واقع شده، برای هر سازمان دیگری نیز نتیجه بخش خواهد بود.

برای اینکه بفهمید یک مدیر خوب در سازمان شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد، سؤالات زیر را در نظر داشته باشید:

آیا مدیران نقش مهمی در سازمان شما دارند؟

تحقیقات زیادی در این زمینه وجود دارد که می توانید آنها را از نظر بگذرانید. در کنار پژوهش های خارجی، درونداد های داخلی مثل نظرسنجی ها یا مصاحبه ها را نیز مد نظر قرار دهید تا ببینید آیا مدیران نقشی در عملکرد یا رضایت اعضای تیم شما دارند یا خیر.

اگر اهمیت دارند، چه کسی را باید در این زمینه متقاعد کنید و چگونه؟

گوگل از داده های داخلی شرکت برای متقاعد کردن مهندسین و رهبران خود نسبت به اهمیت مدیران استفاده کرد. شما چطور سازمان خود را متقاعد می کنید؟

یک مدیر خوب در سازمان شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

گوگل موفق شد ۸ رفتار مشترک مدیران موفق خود را شناسایی کند. شما شاید دو، سه یا ده رفتار شناسایی کنید. داده های داخلی شرکت مثل نتایج نظرسنجی ها و مصاحبه ها می توانند به مشخص شدن عناصر مدیریت موفق در سازمان شما کمک کنند. شما می توانید پژوهش های بیرونی انجام شده در این زمینه را نیز مورد بررسی قرار دهید.

مطلب مشابه کسب درآمد:

مدیریت مالی فردی،کسب درآمد و مدیریت پول




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد میلیاردی

دنیای اینترنت پر از کسب و کارهای ریز و درشت است منتهی شیوه ورود و اتخاذ روش مناسب و زمان ورود خیلی مهم است . بسیاری از شرکت های بزرگ تجاری زمانی از یک سایت کوچک شروع کردند و الان درآمدهای چند میلیاردی دلاری دارند. مهم این است که صاحبان آنها ناامید نشدند و کسب و کار خود را علیرغم مشکلات ادامه دادند و الان دارند به قول معروف پول پارو می کنند. مثال برای وجود کسب و کارهای اینترنتی دارای درآمد فراوان است و اگر گشتی در دنیای اینترنت بزنید به راحتی می توانید شرکتها و افراد موفق که از صفر شروع کردند و الان کسب درآمد بالایشان زبانزد همگان است را پیدا کنید. در ادامه معرفی اشخاص و شرکتهای بزرگ تجارت الکترونیک که تحول بزرگ در کسب درآمد در اینترنت ایجاد کردند در اینجا می خواهم درباره یک شرکت بزرگ و یا بهتر بگویم کمپانی بزرگ کسب درآمد میلیاردی صحبت کنم. شاید تا الآن خبرهایی از کمپانی چینی علی بابا شنیده باشید و احساس کنید کمپانی علی بابا شرکتی مشابه آمازون در چین است ولی واقعیت این نیست، علی بابا دقیقاً در نقطه مقابل آمازون قرار دارد. آمازون به صورتی فعالیت می‌کند که در آن کاربر با ارائه سفارش اینترنتی پس از مدتی چند ساعته کالای خود را تحویل می‌گیرد در حالی که کمپانی علی بابا به جای این که خودش کالا را به دست مشتریانش برساند، بیشتر مانند بازار بزرگی برای عرضه کالای تجار و کمپانی‌های بزرگ عمل می‌کند. در واقع این کمپانی از طریق قرار دادن آگهی‌های مبتنی بر سرچ با استفاده از لغات کلیدی یا دریافت حق کمیسیون و همچنین فروش حق عضویت ویژه سرویس‌های پردازش ابری، سود خود را تأمین می‌کند.

اما امروز شرکت چینی علی‌بابا به رکورد قابل تو جهی دست پیدا کرد، به طوری که نخست وزیر چین شخصاً در تماسی تلفنی با مدیرعامل این شرکت، به او تبریک گفت. امروز این شرکت توانست در مدت ۱۰ ساعت حدود ۸ میلیارد دلار فروش محصولاتش را تجربه کند و به این ترتیب رکورد بیشترین فروش آنلاین را به نام خود ثبت کرد. لازم به ذکر است این فروش بالا به دلیل این بوده است که، شرکت علی‌بابا فروش ویژه‌ای را به مناسبت «روز مجردها» از نیمه‌شب دیروز شروع کرده بود که تا اوایل صبح امروز به طول انجامید و عاملی شد تا این شرکت رکورد بیشترین فروش جهانی آنلاین را رقم بزند.

همچنین امروز Daniel Zhang مدیر اجرایی این شرکت در رابطه با این فروش بالا اظهار کرد:

کل دنیا امروز در تاریخ ۱۱ نوامبر، شاهد نمود قدرت چینی‌ها در مصرف‌گرایی بودند.

حال بیایید با هم ببینیم امروز چه محصولاتی بیشترین فروش را داشتند؛ بر اساس آمار به دست آمده، حدود  ۴۲٫۶ درصد فروش این فروشگاه امروز به موبایل‌ها و تبلت ها تعلق گرفته است که اگر به بازه زمانی مشابه در سال گذشته نیز نگاهی داشته باشیم، در می‌یابیم که محصولات شرکت شیائومی، هوآوی، Haier و شرکت ژاپنی Uniqlo به ترتیب بیشترین فروش محصولات این شرکت را تشکیل داده بودند که این می‌تواند علاقه‌ی زیاد چینی‌ها را به محصولات الکترونیکی نشان دهد.

درست وقتی می‌توانید متوجه عظمت این کمپانی شوید که بدانید، سال گذشته ۲۴۸ میلیارد دلار مبادلات مالی در دفتر معاملات شرکت علی بابا ثبت شده است که کاملاً نشان می‌دهد این میزان از معاملات با ۸۳ میلیارد دلار از حجم معاملات شرکت eBay اصلاً قابل مقایسه نیست.

مطالب مشابه کسب درآمد در خانه :

سوالات تجارت الکترونیک و کسب درآمد از اینترنت

مشکلات تجارت الکترونيک و کسب درآمد در ایران

تجارت الکترونیک راه کسب درآمد و ثروت

تعریف تجارت الکترونیک

بررسی شکست برخی در کسب درآمد و تجارت الکترونیک

کسب درآمد از گوگل ادسنس Google AdSense

توصیه های کسب درآمد در خانه

کسب درآمد و پول از وبلاگ

حقیت کسب درآمد از اینترنت

10روش کسب درآمد و کار در خانه

آموزش کسب درآمد در منزل ویزه خانم ها

آموزش کسب‌ و کار خانگی ارزان

ایده کسب درآمد اینترنتی و خانگی: راه اندازی آموزشگاه موسیقی

اصول رقابت و احترام در کسب درآمد اینترنتی و خانگی

کسب درآمد خانگی

راههای کسب درآمد در منزل




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد بالا با تدریس

یکی از شیوه های بسیار موثر و مهم کسب درآمد از اینترنت که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است تدریس اینترنتی است . هر کسی با توجه به علم و دانشی که دارد می تواند زمینه آموزش و تدریس آن تخصص را در اینترنت و شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای موبایلی ایجاد کند.

یادم می اید یکی دو سال قبل، در بحث سنگ های قیمتی و گوهرها دوستی در یکی از شهرها اقدام به تدریس از تلگرام کرده بود مجموعه آموزش ها ی کاربردی و شیوه کسب و کار را آموزش می داد و بابت هر دوره آموزشی دو سه هفته ای سیصد هزار تومان می گرفت . و از آمدش راضی بود.

و یا می توان از را آموزش برنامه های کامپیوتری مانند ورد، فتوشاپ، اکسل و... اگر تخصص این کار را دارید می توانید کسب درآمد کنید

یک آدم متخصص در حوزه فنی با آموزش دادن، به راحتی می تواند از راه تدریس کردن این برنامه ها پول پارو کنید.

در حوزه کسب و کار و تدریس ، جهت اطلاع بگویم که برخی از افراد با آموزش تخصصی، درآمد بالایی دارند. افرادی را در همین حوزه می شناسم که ماهی حداقل3۵۰۰۰۰۰تومان درامد اینترنتی دارند

شما اگر میتوانید و در حوزه خاص تخصص دارید با تدریس کسب درآمد کنید و برای کسب درآمد از همین حالا شروع کنید و به فکر آینده خود باشید . کسانی موفق هستند که  از استعدادشان درامد کسب می کنند.

مطالب مشابه کسب درآمد:

کسب درآمد با برنامه نویسی

آموزش بازاریابی اینترنتی: ویژگی سایت کسب درآمد

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد از سایت پزشکی

بازاریابی اینترنتی: تاثیر سئو در کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد و بازاریابی اینترنتی برای رستوران

آموزش بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با بازاریابی چریکی

آموزش بازاریابی اینترنتی : بازاریابی دهان به دهان در کسب آمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی : ابزار بازاریابی و کسب درآمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی: ویژگی سایت کسب درآمد

آموزش بازاریابی و کسب و کار اینترنتی، شروع درآمد از کجا؟

ارتباط هزینه تبلیغات و کسب درآمد از اینترنت

دابسمش فرصتی برای کسب درآمد و بازاریابی

شیوه های جدید بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد و بازاریابی با استیکر تلگرام




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با برنامه نویسی

یکی از بهترین راههای کسب درآمد در اینترنت البته در سالهای اخیر در ایران هم درحال رونق و رشد است برنامه نویسی می باشد . یادم می آید حدود پانزده سال قبل مقاله ای خواندم که در آن به پانزده شغل پر درآمد در آمریکا و جهان اشاره می کرد و یکی از مشاغلی که مقاله نویس مدعی بود در آینده پردرآمد بوده و دارای خواهان زیاد می باشد برنامه نویسی است.

کسانی که به دنبال کسب درآمد خوب و مناسب از اینترنت هستند می توانند برنامه نویسی به زبان های مختلف را یاد گرفته و کسب درآمد مناسبی داشته باشند

این افراد می توانند با راه اندازی سایت و یا وبلاگ به ارائه خدمات بپردازند و یا سایتی را طراحی کنند و بعد آن را به فروش برسانند.

 

آموزش اسرار و رازهای معقول و تضمینی برای پولدار شدن سریع و آسانآ

طراحی سایت به دلیل تخصصی بودن هر کسی نمی تواند راه اندازی کند و افراد عادی نمیتوانند این کارهارا انجام دهند و حتما باید دانش برنامه نویسی را بلد باشند. لذا برنامه نویسان به دلیل توجه مردم به سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتماعی به راحتی می توانند کسب درآمد بالایی داشته باشند.

موفق باشید

مطالب مشابه کسب درآمد:

آموزش بازاریابی اینترنتی: ویژگی سایت کسب درآمد

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد از سایت پزشکی

بازاریابی اینترنتی: تاثیر سئو در کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد و بازاریابی اینترنتی برای رستوران

آموزش بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با بازاریابی چریکی

آموزش بازاریابی اینترنتی : بازاریابی دهان به دهان در کسب آمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی : ابزار بازاریابی و کسب درآمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی: ویژگی سایت کسب درآمد

آموزش بازاریابی و کسب و کار اینترنتی، شروع درآمد از کجا؟

ارتباط هزینه تبلیغات و کسب درآمد از اینترنت

دابسمش فرصتی برای کسب درآمد و بازاریابی

شیوه های جدید بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد و بازاریابی با استیکر تلگرام




تاریخ: سه شنبه 21 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد , برنامه نویسی,
ارسال توسط پول دوست

برنامه کسب درآمد از اینترنت برای آینده

زمان به صورت در حال گذر است و برنامه شما برای کسب درآمد اعم از اینترنت و یا کسب و کار خانگی چیست؟ انگار همین چند روز قبل بود که عید نوروز آمد و در آغاز سال نو تصمیم گرفتم تا کسب و کار اینترنتی را توسعه دهم و روی شیوه های نوین کسب درآمد از اینترنت و بازاریابی اینترنتی تمرکز کنم و نگاه خاص به کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و سیستم موبایلی داشته باشم. بله انگار همین دیروز بود و باز امسال در حال گذر است و هنوز من دارم به شیوه کسب درآمد و انواع کسب و کارهای خانگی و اینترنتی فکر می کنم . چرا اینگونه است؟ زمان هیچ گاه برای ما توقف نمی کند و فرصت های گوناگون کسب درآمد در حال از دست رفتن هست بله دوستان، یک سال دیگر هم گذشت. مثل این که همین دیروز بود که نوروز سال گذشته بود و عید تحویل سال را کنار خانواده و دوستان جشن می گرفتیم. به نظر شما زمان خیلی سریع نگذشت؟

نوروز همان طور که زمان شادی و جشن گرفتن بهار و آغاز سال جدید است، زمان بسیار مهمی برای کار دیگری هم هست: اینکه به سال گذشته خود نگاهی بیاندازیم و کلاه مان را قاضی کنیم و از خودمان بپرسیم چه قدر به هدف ها و برنامه هایمان در کسب درآمد و کسب و کارمان نزدیک شده ایم؟

آیا ما بیشتر از سال گذشته تا به حال به درآمد دلخواه خود رسیده ایم؟

این سوال مهمی است که  باید از خودمان بپرسیم. چه قدر به درآمد دلخواه تان تا به حال رسیده اید؟

اگر هنوز در جستجوی راه های کسب درآمد هستید و راه مطمئن و موثری را تا به حال پیدا نکرده اید، چه طور می توانید در سال جدیدی که در پیش رودارید به آن دست یابید؟

یک ضرب المثل انگلیسی می گوید:

“اگر شما باز هم کاری را انجام دهید که تا به حال انجام داده اید، پس طبیعتا نتیجه ای را کسب می کنید که تا به حال گرفته بودید.”

پس اگر تا به حال راه هایی که امتحان کرده اید به شما کمک نکرده اند که درآمد دلخواه خود را کسب کنید، یا باید روش خود را عوض کنید و یا تا ابد نتیجه نخواهید گرفت. این یک حقیقت است.

پس در سال جدید، از چه راه جدیدی می خواهید استفاده کنید تا حتما به درآمد عالی دست یابید و در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید؟

همین امروز محموعه آموزش ها و راهنمایی های رایگان ما را در زمینه کسب درآمد اینترنتی و شیوه های مختلف کسب و کار خانگی و تجارت الکترونیک را دریافت کنید تا به آسانی با بهترین و سریع ترین راه های کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید…

 

با ما همراه باشید.

مطالب مشابه کسب درآمد در خانه :

انتخاب شیوه کسب درآمد از اینترنت

سوالات تجارت الکترونیک و کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از گوگل ادسنس Google AdSense

توصیه های کسب درآمد در خانه

کسب درآمد و پول از وبلاگ

حقیت کسب درآمد از اینترنت

10روش کسب درآمد و کار در خانه

آموزش کسب درآمد در منزل ویزه خانم ها

آموزش کسب‌ و کار خانگی ارزان

ایده کسب درآمد اینترنتی و خانگی: راه اندازی آموزشگاه موسیقی

اصول رقابت و احترام در کسب درآمد اینترنتی و خانگی

کسب درآمد خانگی

راههای کسب درآمد در منزل




ارسال توسط پول دوست

اسرار کسب درآمد از گوگل ادسنس

به اعتقاد شخصی بنده و نیز اکثر فعالان دخیل در کسب و کارهای خانگی و یا تجاری، گوگل ادسنس یکی از بهترین، پرسود ترین و پرطرفدار ترین راه ها برای کسب درآمد از اینترنت و کسب پول است. به شخصه بسیاری از ایرانیان در ادسنس به موفقیت و درامد های بالایی دست یافته اند. حال شوال من از شما این است که چقدر با رموز کسب درآمد در اینترنت آشنا هستید؟؟ آیا شما هم می خواهید که با گوگل، این شرکت معتبر و بزرگ اینترنتی کار کنید و کسب درآمد کنید؟

همان طور که می دانید، برای موفقیت در هر کار و حرفه ای باید با یک سری رمز و رموز آن کار آشنا باشیم. در مورد کسب درآمد از اینترنت و ادسنس هم دقیقا همین طور است. این هم نکات مهمی که باید بدانیم…

اسرار پنهان و آشکار پولدار شدن از گوگل ادسنس

  • ۱. چگونه برای اولین بر در ادسنس عضو شوید و گوگل شما را تایید کند؟

خیلی ها در همین اولین مرحله شکست می خورند چون نمی دانند دقیقا چه نکاتی را باید در عضو شدن خود رعایت کنند. اما شما با کشف این نکات خیلی آسان در کمتر از ۳ روز تایید می شوید و می توانید شروع به پول دراوردن کنید.

  • ۲. چگونه با وجود تحریم آمریکا بر ضد ایرانیان، شما می توانید از گوگل درآمد کسب کنید؟

همان طور که ممکن است بدانید، هیچ شرکت آمریکایی با ایرانیان کار نمی کند، و این شامل گوگل هم می شود. اما خبر خوب این است که با استفاده از یک تکنیک خیلی ساده می توانید به راحتی در گوگل ادسنس عضو شوید و کسب درآمد کنید.

بدون دانستن این تکنیک هیچ گاه نمی توانید ا گوگل ادسنس کار کنید و آنها خیلی زود حساب شما را خواهند بست.

  • ۳. چگونه سایت اول خود را شروع کنید؟

حتی اگر با HTML و طراحی صفحات وب آشنایی چندانی ندارید، با داشتن ابزار آسان می توانید سایت کامل و حرفه ای خود را ایجاد کنید و از ادسنس پول در آورید.

  • ۴. در چه زمینه ای باید سایت ایجاد کنید؟ چه شاخه هایی در ادسنس پرسود تر است و کلیک های پر پول تری دارد؟

با دانستن این نکته خیلی مهم می توانید با صرف وقت یکسان سایت ای بسازید که چندین برابر درآمد داشته باشد. من بعد از ۳ سال تجربه شاخه هایی را کشف کرده ام که فوق العاده پرسود هستند و کلیکی تا ۳ دلار که یعنی ۳،۰۰۰ تومان به شما پول می دهند. خبر خوب این است که این موضوعات پرسود را با شما در میان خواهم گذاشت.

مطالب مشابه کسب درآمد در خانه :

کسب درآمد از گوگل ادسنس Google AdSense

تاثیر گوگل در کسب و کار و افزایش درآمد اینترنتی

توصیه های کسب درآمد در خانه

کسب درآمد و پول از وبلاگ

حقیت کسب درآمد از اینترنت

10روش کسب درآمد و کار در خانه

آموزش کسب درآمد در منزل ویزه خانم ها

آموزش کسب‌ و کار خانگی ارزان

ایده کسب درآمد اینترنتی و خانگی: راه اندازی آموزشگاه موسیقی

اصول رقابت و احترام در کسب درآمد اینترنتی و خانگی

کسب درآمد خانگی

راههای کسب درآمد در منزل




تاریخ: دو شنبه 20 شهريور 1396برچسب:اسرار, کسب درآمد , گوگل ادسنس,,
ارسال توسط پول دوست

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

همواره در ذهن خودم هست که واقعا بهترین روش کسب درآمد در اینترنت و از سایتهای مختلف چیست؟بهترین روش کسب درآمد خانگی و راه اندازی کسب و کار در منزل چیست ؟ حتما شما هم مثل بسیاری در مورد روش های مختلف کسب درآمد در اینترنت به سایتها و وبلاگهای مختلف سر زدید و یا کلمات کسب و کار - شغل در خانه ، شیوه کسب درآمد در اینترنت و... کلمه دیگر را جستجو کرده اید و مقالات متعدد در مورد کسب و کار و کسب درآمد را مطالعه کردید و تلاش کردید تا بهترین روش یا روش های کسب درآند آنلاین از اینترنت را به دست بیارید ...اما 

اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید. حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند. حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستید.

بعد از این همه جستجو شاید از خود تان پرسیده باشید…

“ بهترین راه کسب درآمد از اینترنت چیست”

یک راز مهم در مورد سایت های کسب درآمد از اینترنت که ممکن است ندانید…

می دانید چرا سایت های مختلفی که دیده اید نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد کنید؟

حقیقت این است که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد در اینترنت توسط کسانی ایجاد شده اند که خودشان هم دقیقا رمز و رموز درآمد اینترنتی را نمی دانند. بله، خیلی از آنها هنوز خودشان هم درآمد چندانی کسب نکرده اند و تجربه ی موفقی در این حرفه ندارند. پس چه طور می توانند به شما چیزی را که خودشان هم نمی دانند آموزش دهند؟!

اگر راه و روش آنها کار می کرد که اول خودشان پولدار می شدند. درست نمی گم؟ 

این مثل این است که دوست شما که خودش اصلا در رانندگی مهارت ندارد و به تا به حال ۵۰۰ بار تصادف کرده است بخواهد به شما رانندگی یاد دهد. شما چه خواهید گفت؟

به همین دلیل راز موفقیت در کسب درآمد اینترنتی این است که کسی را پیدا کنید که خود قبلا سال هاست در این کار موفق است و میلیون ها تومان در ماه درآمد کسب می کند، و بعد رمز و رموز کار را از این شخص کشف کنید. این طور بیشتر با عقل و منطق جور در نمی آید؟

آن وقت متعجب خواهید شد که چه قدر کسب درآمد اینترنتی آسان و سریع است. فقط کافی است بدانید چه مسیری را طی کنید. همین و بس.

و این دقیقا همان دلیلی است که من امروز اینجا با شما هستم تا با کمک تجربه ی موفق ده ساله خود به شما کمک کنم هر چه سریع تر در اینترنت به درآمد دلخواه خود برسید.

تفاوت روش هایی که شما در این سایت با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها این است که همه ی این نکات طبق تجربه ی واقعی در بیش از 10 سال به دست آمده و بر خلاف سایت ها ی دیگر تئوری نیست. پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

پس با ما همراه باشید تا رمز و رموز آسان کسب درآمد اینترنتی را کشف کنید!

می توانید باز هم به جستجوی خود در سایت های مختلف ادامه دهید و چندین ماه از وقت ارزشمند خود را چنین صرف کنید و آخر به نتیجه نرسید… یا می توانید همین حالا باسریع ترین و مطمئن ترین روش های کسب درآمد در اینترنت آشنا شوید و از همین امروز شروع به کسب درامد کنید. اینکه با ما همراه و همگام باشید.

 

مطالب مشابه کسب درآمد در خانه :

توصیه های کسب درآمد در خانه

کسب درآمد و پول از وبلاگ

حقیت کسب درآمد از اینترنت

10روش کسب درآمد و کار در خانه

آموزش کسب درآمد در منزل ویزه خانم ها

آموزش کسب‌ و کار خانگی ارزان

ایده کسب درآمد اینترنتی و خانگی: راه اندازی آموزشگاه موسیقی

اصول رقابت و احترام در کسب درآمد اینترنتی و خانگی

کسب درآمد خانگی

راههای کسب درآمد در منزل




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد از گوگل ادسنس Google AdSense

یکی از بهترین شیوه های کسب درآمد در اینترنت که هم سودش بالاست و هم اطمینان بخش بوده و هم هیچ نوع حقه و کلکی در کارش نیست گوگل ادسنس وابسته به غول بزرگ موتور جستجوی جهان گوگل می باشد . کسب و کار اینترنتی با این سایت فوق العاده عالی و با توجه به قیمت دلار بسیار عالی است منتهی باید سایتتان به زبان انگلیسی و دارای دامنه ir  آی آر فارسی نباشد . به نظر من کسانی که با گوگل ادسنس کار کردند از درآمد بالایش خیلی راضی بوده و صداقت گوگل عالی است در اینجا قصد دارم درباره کسب درآمد با گوگل ادسنس مواردی را بگویم برای کسب اطلاعات بیشتر و آموزش عملی کسب و کار اینترنتی به لینک های پایین مقاله نگاه کنید.

گوگل ادسنس یا Google AdSense یک روش خیلی مطمئن برای کسب درآمد آنلاین از طریق اینترنت است.

اگر شما سایت یا وبلاگ دارید می تونید با قرار دادن کدهای گوگل ادسنس روی صفحات وبلاگ خود، تبلیغات مختلف و مرتبط با محتوای صفحات وبلاگ خود به بازدیدکنندگان نمایش دهید و بابت هر کلیک که هر بازدید کننده روی هر آگهی انجام می دهد و یا گاهی بابت هر بار نمایش تبلیغات گوگل روی وبلاگ خود درآمد کسب کنید.

گوگل ادسنس در این میان نقش واسطه آگهی دهنده و نمایش دهنده آگهی ها که شما هستید را بازی می کند.

به دلیل اعتبار جهانی که گوگل دارد و دسترسی گوگل به میلیون ها کاربر اینترنت در سراسر دنیا آگهی دهندگان زیادی با اعتماد به این سیستم آگهی های خود را به عهده گوگل می گذارند و گوگل هم با همکاری شما و صد ها هزار صاحبان سایت های دیگر آگهی ها را به کاربران اینترنت نمایش می دهد و درآمد آن را با صاحبان سایت ها به اشتراک می گذارد.

کسب درآمد از گوگل ادسنس خیلی آسان است و همین باعث شده ده ها هزار صاحب سایت های مختلف از آن برای کسب درآمد در سایت خود استفاده کنند. این هم چند تا از بهترین فواید ادسنس:

۱. خیلی ساده می توانید شروع کنید، فقط یک سایت یا بلاگ ساده نیاز دارید.
۲. عضوییت در آن رایگان است و می توانید همین حالا عضو شوید.
۳. گوگل خود تبلیغات مرتبط با محتوای سایت تا را پیدا می کناد تا بازدیدکننده گن شما راضی تر باشند و بیشتر کلیک کنند، و بنا بر این بیشتر سود کسب کنید.
۴.مهم تر از همه، کار با چه شرکتی معتبرتر و بهتر از گوگل که شاه سایت های اینترنت است و سود آور بودن آن تضمین شده است؟

مطالب مشابه کسب درآمد بالا از گوگل ادسنس

آموزش کسب درآمد از گوگل ادسنس Google Adsense

آموزش کسب درآمد از گوگل پلاس

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل

نکات کلیدی گوگل برای سئو و افزایش رتیه سایت و کسب درآمد

تاثیر گوگل در کسب و کار و افزایش درآمد اینترنتی




تاریخ: دو شنبه 20 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد ,گوگل ادسنس, Google AdSense,
ارسال توسط پول دوست

توصیه های کسب درآمد در خانه

کار در خانه یا کسب و کار در منزل مزایا و مشکلات خاص خود را دارد . در خانه خودت هستی و کاری که باید انجام دهی و دیگر همکار و یا فردی در کنارت نیست و یا اگر هست غریبه نیست. اگر چه کسب و کار خانگی انسان راحت تر است ولی برای بقا و استمرا و نیز کسب درآمد دائم قواعد و قوانین خاص خودش را دارد که باید حتما رعایت شود.

در مقالات قبلی بارها درباره راه اندازی کسب و کار در خانه و مدیریت آن از طریق اینترنت مقالاتی نوشتم این بار قصد دارم فارغ از اینترنت و کسب و کار آنها ، مجموعه توصیه های بیست گانه تجربی و پیش برنده ذر کسب و کار خانه را معرفی کنم که حداقل موجب ایجاد انگیزه و نشاط در کار خانگی شما دارد و یا برخی مشکلات موجد در کسب و کار خانه را حداقل کمتر می کند. کار در خانه به دلایلی ، عالی و حتی فوق‌العاده است… البته فقط تا قبل از اینکه که گربه‌تان روی لپ‌تاپ خرابکاری کند یا همسایه‌تان، که انگار مشغول ساختن ماشین زمان است، همه‌ی لوازم برقی پر سر و صدا را با هم روشن کند.
امروزه به لطف امکاناتی که شرکت‌ها در اختیار ما می‌گذارند، می‌توانیم کار در خانه را نیز تجربه کنیم. اما به راستی کدام یک برای کار مناسب‌تر است، کار کردن در خانه یا کار کردن در محل کار؟
ممکن است در محل کار، همکاران‌تان بزرگ‌ترین تهدیدی باشند که شما را از کار باز می‌دارند. سر میزتان سبز شوند و شما را به حرف بگیرند.
اما وقتی از راه دور کار می‌کنید، ممکن است خودتان به تهدیدی برای خودتان تبدیل ‌بشوید. در این حالت اگر چه دیگر مشکلات مربوط به همکاران‌تان وجود ندارد و در خانه شما تنها هستید، اما چون فشار حضور و مشاهده‌ی همکاران وجود ندارد، شما خود را ملزم به انجام کارتان نمی‌دانید (و البته مجبور هم نیستید شلوار رسمی بپوشید). برای اینکه با این مشکل روبرو نشوید در ادامه با ۲۰ نکته برای کار کردن و کسب درآمد در خانه، آشنا می‌شوید.

۱. سحرخیز باشید

مواقعی که در خانه کار می‌کنم، پس از بیدار شدن از خواب، زیر کتری را روشن می‌کنم و به سراغ کارهایم می‌روم، خیلی زودتر از زمان معمول آغاز ساعات کاری، و تا زمانی که به مشکلی بر نخورم و یا نیاز به استراحت نداشته باشم، سراغ صبحانه نمی‌روم. من صبح‌ها را برای کار ترجیح می‌دهم و ساعات اولیه‌ی صبح برایم خیلی پر بازده است.

 

۲. وانمود کنید دارید به سر کار می‌روید

خود را طوری آماده کنید که انگار می‌خواهید بروید سر کار؛ در غیر این صورت احتمال اینکه سر از تخت خواب در بیاورید، زیاد است.

۳. همانطور برنامه‌ریزی کنید که سر کار برنامه می‌ریزید

اگر در دفتر کار، صبح‌ها نوشتن و نامه‌نگاری‌ را انجام می‌دهید، در خانه هم همین کار را بکنید. دقیقا مانند محل کار برنامه‌ریزی کنید. با این روش در عین اینکه کارهای‌تان در خانه سریع‌تر انجام می‌شود، تمرکز روی وظایف آسان‌تر می‌شود.

۴. مکان ویژه‌ای را برای کار کردن در نظر بگیرید

برای کار کردن یک مکان مشخص و همیشگی در نظر بگیرید. این مکان می‌تواند یک میز، صندلی یا یک کافه‌ی محلی باشد. با این کار چارچوب ذهنی مناسب را برای کار کردن پیدا می‌کنید.

۵. در خانه نمانید

من برای کار، از خانه خارج می‌شوم. به کافه، رستوران یا هر مکان دیگری که میز و صندلی واقعی و امکان استفاده‌ از اینترنت را داشته باشد، می‌روم. در این مکان‌ها محیط کار برایم شبیه‌سازی می‌شود. من در میان سر و صدا، گپ و گفت افراد و موارد این چنینی بهتر کار می‌کنم تا در سکوت کامل. با این کار شما از مواردی که معمولا در خانه حواس شما را پرت می‌کنند، فاصله می‌گیرید. در خانه، من معمولا احساس می‌کنم که باید اتاق را تمیز کنم، لباسشویی را راه بیندازم، تلویزیون تماشا کنم و… .
همچنین در کافه‌ هم نمی‌خواهم از این آدم‌هایی باشم که می‌آیند می‌نشینند و تظاهر به کار کردن می‌کنند در حالی که دائما در اینترنت می‌چرخند. من می‌خواهم از آنهایی باشم که در کافه کار واقعی انجام می‌دهند.

۶. از شبکه‌های اجتماعی فاصله بگیرید

من همه‌ی شبکه‌های اجتماعی را از فهرست علاقه‌مندی‌هایم پاک کرده‌ام. در مواقع خستگی یا بروز مشکلات، حتی وقتی که نمی‌خواهم، به طور ناخودآگاه سراغ آنها می‌روم. شما ممکن است ساعت‌ها درگیر شبکه‌های اجتماعی شوید، بدون اینکه متوجه باشید (یا حتی بخواهید). بنابراین بستن دروازه‌ی ورودی به این شبکه‌ها، مرا متمرکز بر کارم نگه می‌دارد.

۷. متعهد به انجام کار بیشتر باشید

من و همکارانم هر صبح جلسه‌ای داریم و در آن مشخص می‌کنیم هر کس طی روز باید چه کارهایی را به انجام برساند. مواقعی که در خانه کار می‌کنم، سعی می‌کنم کمی جلوتر از برنامه پیش بروم. این کار صداقت و وفاداری من را نشان می‌دهد، زیرا اگر هم تمایلی به انجام کاری متفرقه داشته باشم، می‌دانم که حد معینی از وظایفم را انجام داده‌ام.

۸. در زمان‌هایی که بیشترین بهره‌وری را دارید، کار کنید

برای من بهترین زمان برای کار کردن، صبح زود و دیروقت در شب است. من این را می‌دانم و سعی می‌کنم مطابق با این مورد برنامه‌ریزی کنم. در عین حال یک موسیقی انرژی‌زا هم ضرری ندارد.

۹. بعد از ظهرها را به تماس‌ها اختصاص دهید

صبح‌ها را صرف انجام کارهای پرزحمت، بدون مزاحمت و حواس‌پرتی، کنید. تماس‌های تلفنی و ملاقات‌های مجازی را به بعد از ظهر موکول کنید.

۱۰. برای خودتان یک محرک پیدا کنید، مثلا نوزاد تازه متولد شده‌تان

هنگام کار در خانه، من باید از دختر ۲۰ ماهه‌ام نگهداری کنم. این مسئله غیرمنطقی به نظر می‌رسد اما فشار مراقبت از دخترم، سرگرم کردن او و همزمان انجام کارهایم، باعث تمرکز بیشتر من می‌شود. وقتی دخترم خواب است یا مشغول بازی، من با بیشترین بهره‌وری کاری می‌کنم.
به شکلی مشابه، اغلب افرادی که برنامه‌ی کاری فشرده‌ای دارند، بهتر کار می‌کنند، آنها یاد گرفته‌اند زمان‌شان را به بهترین شکل مدیریت کنند. دغدغه‌ی دخترم، باعث می‌شود من به دیگر عوامل رایج که ذهن را منحرف می‌کنند، مانند لباس‌های کثیف، روشن کردن تلویزیون، و دیگر امور مربوط به خانه، توجهی نکنم؛ وگرنه به هیچ کاری نمی‌رسم.

۱۱. از پیش برنامه‌ریزی کنید

اگر قرار است در خانه کار کنید، مطمئن بشوید همه‌ی کارهایی که لازم است در دفترتان در محل کار انجام شوند، انجام داده باشید، مثل کاری که با مانیتور بزرگِ موجود در دفتر، بهتر و آسان‌تر انجام می‌شود یا جلسه‌ای که نیاز به ملاقات با همکاران‌تان دارد. در آغاز هفته طوری برنامه‌ریزی کنید که در زمان مناسب، در مکان مناسب باشید.

۱۲. از تکنولوژی برای برقراری ارتباط استفاده کنید

از مواردی که امکان کار از راه دور را فراهم کرده است وجود ابزارهایی است که فاصله‌ها را از بین برده‌اند و ارتباط میان همکاران و اعضای تیم کاری را ممکن کرده‌اند. یافتن و استفاده از ابزار مناسب برای برقراری ارتباط با اعضای تیم نقش مهمی در ثمربخشی کار شما دارد.
ما از اسلک (Slack) برای مکالمه، از ترلو (Trello) برای سازمان‌دهی کارها و اولویت‌ها، و از هنگ‌اَوتز (Hangouts) و وبِکس (Webex) برای ملاقات‌ از راه دور استفاده می‌کنیم. یافتن مجموعه‌ای از ابزارها که مناسب سبک کاری شما باشد، تأثیر به‌سزایی در کار شما دارد.

۱۳. از موسیقی مناسب با شرایط و کارتان بهره بگیرید

برای کارها و زمان‌های مختلف با سطوح انرژی مختلف، پلی‌لیست‌های مناسب اختصاص دهید و همیشه هنگام انجام آن کارها موسیقی مخصوص آنها را گوش دهید. مثلا من وقتی نامه‌هایم را چک می‌کنم نیاز به موسیقی تند و گیرای رپ دارم، اما زمانی که مطلبی می‌نویسم آهنگ‌های آرام‌تری را ترجیح می‌دهم. یافتن موسیقی مناسب برای کارهای مختلف (و سپس گوش دادن به آنها برای همان کار خاص)، تأثیر چشمگیری در بهره‌وری کار من در خانه داشته است.

 

۱۴. از لباسشویی برای تعیین زمان استفاده کنید

من از لباسشویی برای تعیین فرجه‌های کوتاه‌مدت استفاده می‌کنم. مثلا هنگام کار روی یک مقاله، با خودم می‌گویم باید تا پیش از زمان خشک کردن لباس‌ها، بخش خاصی را تمام کنم. سپس فرجه‌ای دیگر برای زمان خاموش شدن لباسشویی و خارج کردن لباس‌ها تعیین می‌کنم.

۱۵. موضوع را برای کسانی که همراه شما در خانه هستند، روشن کنید

اگر هنگام کار در خانه افراد دیگری در خانه هستند، به آنها توضیح بدهید که در حال کار هستید، حتی اگر این طور به نظر برسد که در حال پرسه زدن در خانه هستید. یادتان باشد خرده‌کاری‌های گوناگون خانه، به راحتی می‌توانند موجب حواس‌پرتی شما شوند.

۱۶. استراحت را فراموش نکنید


زمان‌های استراحت مانند زمان‌ صرف ناهار، انرژی از دست رفته را جایگزین می‌کنند. اگر فکر می‌کنید برای رسیدن به بهترین نتیجه باید تمام زمانی که در خانه هستید، کار کنید، در اشتباهید.

۱۷. با دیگران تعامل داشته باشید

از خانه بیرون بروید و با انسان‌ها صحبت کنید. سفارش قهوه، پیگیری کاری، و هر چیز مشابهی شما را سالم و معقول نگه می‌دارد.

۱۸. غذای‌تان را شب قبل آماده کنید

وقتی در خانه هستید، میل به تهیه‌ی یک غذای کامل و خوشمزه وسوسه‌تان می‌کند. در یک روز کاری معمولی در محل کار، شما زمانی برای این کار ندارید. وقتی که به تهیه‌ی غذا اختصاص می‌دهید در کارتان اثر می‌گذارد. بنابراین من سعی می‌کنم غذای هر روز را، شب قبل تهیه کنم؛ درست مانند زمان‌هایی که سر کار می‌روم.

۱۹. زمان پایان کار را مشخص کنید

اگر به طور تمام‌وقت و پیوسته در خانه کار می‌کنید، احتمال در هم تنیدن زندگی کاری و زندگی شخصی‌تان زیاد است. برای حفظ تعادل میان این دو نیمه، تعیین حد و مرز مهم است.

۲۰. تلویزیون را روشن کنید

پس از دانشگاه، من ۲ سال به عنوان نویسنده‌ی آزاد کار کردم. از میان همه‌ی توصیه‌ها و راه‌هایی که برای افزایش بهره‌وری کار در خانه کشف کردم، یکی از آنها پررنگ‌تر از بقیه‌ است: برنامه حیات وحش شبکه چهار تلویزیون! شوخی نمی‌کنم. بگذارید این برنامه در پس‌زمینه با صدای کم در حال پخش باشد، و باور کنید، همه‌ی کارهایتان انجام می‌شود (دقیقا نمی‌دانم این حُقه چرا و چطور جواب می‌دهد، ولی گمان کنم باید ربطی به بیگانگان دوران باستان داشته باشد)

مطالب مشابه کسب درآمد در خانه :

10روش کسب درآمد و کار در خانه

آموزش کسب درآمد در منزل ویزه خانم ها

آموزش کسب‌ و کار خانگی ارزان

ایده کسب درآمد اینترنتی و خانگی: راه اندازی آموزشگاه موسیقی

اصول رقابت و احترام در کسب درآمد اینترنتی و خانگی

کسب درآمد خانگی

راههای کسب درآمد در منزل




ارسال توسط پول دوست

ایده کسب درآمد اینترنتی و خانگی: راه اندازی آموزشگاه موسیقی

بازار کسب و کار در اینترنت با توجه به مشاغل و حرفه ها هم می تواند رونق داشته باشد مثلا شما کارتان آموزش و تعمیرات وسایل برقی هست می توانید با توجه به این اصل یک وبسایت مناسب راه اندازی کنید و ارائه خدمات دهید در واقع در منزل خود با توجه به شغل خود یک کسب و کار خانگی آنلاین راه بندازید. کسب و کارها با توجه به تخصص و شغل افراد می تواند درآمد زا باشد .در حقیقت با شروع این کار شما، اشتراک گذاری ایده هایی که در سرتان دارید را عملی می کنید و با این کار، ایده هایی برای تبدیل کلیک ها به پول را انجام داده اید. در هر حوزه ایی که فکرش را بکنید می توانید کسب و کار و درآمد خانگی ایجاد کنید مهم این است که ایده خود را به اشترک بگذارید و  پول در بیارید.  برای نمونه و اشنایی با این نوع شیوه کسب درآمد از شغل و حرفه،  ایده هایی را برای صاحبان آموزشگاه های موسیقی و به طور کلی آموزشگاه های هنر گردآوری کردم که حاصل تجربه و برنامه ریزی برای چندین کمپین تخصصی در زمینه آموزش موسیقی می باشد. امیدوارم با مطالعه آن ، ایده هایی در سایر زمینه ها راه اندازی کنید.

عملکرد آموزشگاه های موسیقی ؟

آنچه که ما از فعالیت های یک آموزشگاه هنر در ذهن داریم گردآوری هنرجویان ؛ برنامه ریزی کلاس های گروهی یا خصوصی آموزشی و در نهایت آموزش تخصصی به هنرجویان می باشد. اما این همه راه نیست. شاید لازم است که به جای نگاه به فعالیت های همیشگی یک آموزشگاه تمرکز خود را بر روی نیاز هنرجویان معطوف کنیم. در کمپینی که برای یک آموزشگاه موسیقی در حال اجرا بودم اولین و بزرگترین محدودیت را در بعد مسافت و منطقه یافتم. اینکه نهایت تبلیغات ما در فضای وب محدود به یک منطقه خاص در تهران شود اصلا مفید نخواهد بود ؛ پس باید برای حل این مشکل با ابزارهای گسترده اینترنتی به فکر فتح بازار هدف بزرگتری باشیم.

۱- آموزش مجازی موسیقی

آمار جهانی نشان از پیشی گرفتن فضاهای آموزش مجازی نسبت به آموزش حضوری می باشد ؛ حل مشکل مسافت و زمان فقط و فقط با ارائه راه کارهای آموزش مجازی قابل دستیابی می باشد. پس برای آموزشگاه خود به فکر استفاده از زیرساخت های فنی و غیر حضوری باشید

۲- یافتن قانون ۲۰-۸۰

ساده شده قانون ۲۰-۸۰ به ما یادآوری می کند که تمرکز خود را بر روی ۲۰% قرار دهیم که ۸۰% از سود ما را تشکیل می دهند ؛ این قانون در موسیقی یعنی آموزش گیتار یا آموزش پیانو؛ تحقیقات ما نشان می دهد که در حوزه آموزش موسیقی پیشترین اقبال در یادگیری گیتار است پس با یافتن ۲۰-۸۰ مربوط به کار خود باید شما نیز دست کم در گام های اولیه از پراکندگی کار جلوگیری کنید و تمرکز خود را کاملا بر روی بازار هدف اصلی قرار دهید

 

manzoome-music

 

۳- آموزشگاه موسیقی در شبکه های اجتماعی

تلگرام ؛ اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی یکی از ارکان تصمیم گیری در بین مخاطبان است. اما آزمون و خطاهای صورت گرفته نشانگر شکست تبلیغات مستقیم و پیروزی تبلیغات غیر مستقیم ویروسی است. تولید فیلم های کوتاه جذاب که به صورت غیر مستقیم حامل پیام تبلیغاتی ما باشند به راحتی در شبکه های اجتماعی دست به دست خواهد شد.

۴- تور آموزش موسیقی!

بعضی اوقات ترکیب فرصت ها و علاقه مندی های مختلف با هم یک معجون دلپذیر می شود! و علاوه بر اینکه تردید مخاطبان برای شرکت در رویداد مورد نظر را کم می کند حتی باعث استقبال طیف بیشتری از علاقه مندان معروف به طیف خاکستری نیز می شود. با این توضیح شاید یکی از ایده های جذاب در این حوزه برپایی یک تور آموزش گیتار یک یا ۲ روزه در دل طبیعت باشد. توری که هر هنرجو بتواند با یک همراه در آن شرکت کند و علاوه بر تفریح در فضا و محل پیش بینی شده زیر نظر اساتید مهارت مورد نظر را نیز کسب نماید.

۵- فوت های کوزه گری برای وب سایت یک آموزشگاه

سایت خود را محدود به محتواها و رویدادهای درون آموزشگاه نکنید و مطالبی نظیر اخبار موسیقی ؛ پیشنهاد کنسرت یا حتی دانلود نت های موسیقی می تواند از بخش های مختلف یک سایت آموزشگاهی باشد. اما در نهایت تلاش کنید با همان قانون ۲۰-۸۰ مهندسی سئو سایت را حداکثر بر روی ۳ عبارت کلیدی اصلی معطوف نمایید. برای اینکار از انتشار محتواهای غیر متنی نظیر فیلم و صوت نیز غفلت نکنید.همه این اهداف به شرط به روزرسانی منظم وب سایت محقق خواهد شد.

ایده های خودتان درباره راه اندازی کسب و کار شغل ها را برای ما بفرستید تا به اسم خودتان منتشر کنیم

مطالب مرتبط با کسب و کار و درآمد:

آموزش بازاریابی اینترنتی : بازاریابی دهان به دهان در کسب آمد از اینترنت

اصول رقابت و احترام در کسب درآمد اینترنتی و خانگی

راههای کسب درآمد در منزل

 




ارسال توسط پول دوست

اپلیکیشن ساده موبایل و کسب درآمد میلیاردی ؟

یافتن شیوه های کسب درآمد و به طور کلی ایده های خلاقانه خیلی سخت و مشکل نیست در واقع شما با شناخت یک نیاز مشخص و واقعی اگر ایده واقعی را ارائه دهید در واقع نوع نگاه به مسائل و مشکلات را تغییر دادید. به نیازهای روزمره مردم جامعه خود متفاوت نگاه کنید و بر اساس این نیاز، بدون تقلید و کپی کاری، نگاه خاص و متمایز بردارید. بسیاری از افراد هستند که با نگاه خاص و متفاوت اقدام به کسب درآمد زیاد در اینترنت کردند ایده های آنها در عین سادگی یک اصل مهم را داشت نگاه ویژه به نیاز مردم جامعه و رفع آن نیاز. ایده های متفاوت موثر در کسب و کار اینترنتی زیاد هست در اینجا قصد دارم تا ایده جالب اجرا شده و اجرا نشده به عنوان یک اپلیکیشن موبایلی سود آور را معرفی کنم. در اینجا 4 اپلیکیشن ساده  که تا امروز بیش از صد میلیون تومان فروش داشته اند را آوردم امیدوارم با مطالعه آنها، در مسیر کسب و کار آنلاین به ویژه با موبایل قدم بردارید و به درآمد بالا برسید.اگر اینها با ارائه این برنامه های ساده ، میلیونی درآمد داشته اند شما چرا نتوانید با شناخت نیاز مشتری میلیاردی کسب درآمد نکنید؟

۱- عکس پرسنلی ۳*۴ ویژه بانوان!

میزان فروش تا این لحظه: بیش از ۱۰ میلیون تومان

توضیحات: آیا برای تعیین عکس وایبر ، تانگو ، لاین ، واتس اپ ، بی تاک و غیره.. عکس باحجاب مناسب ندارید ؟آیا برای ارسال عکس برای ثبت نامهای مختلف اینترنتی عکس با حجاب مناسب ندارید ؟آیا دوست دارید مدلهای مختلف مقنعه را بر روی صورت خود امتحان کنید ؟آیا تابحال عکس دوستان خود را در مقنعه دیدید ؟! با این برنامه میتوانید ۸۶ مقنعه و روسری و ۱۷۰ فریم عینک مختلف را بر روی صورت خود امتحان نموده و آن را ذخیره نمائید و در عرض چند دقیقه یک عکس پرسنلی با حجاب با زمینه سفید جهت مصارف مختلف بسازید.کافیست که یک عکس را انتخاب نمائید ، سپس از بین مقنعه های مختلف ، یکی را که با چهره شما هماهنگ است را انتخاب نمائید و عکس را توسط جابجایی و زوم ( توسط ۲ انگشت ) ، در محل مناسب قرار دهید . پس از آن در صورت نیاز عینک را انتخاب نموده , و توسط دو انگشت آن را کوچک یا بزرگ نموده و پس از قرار گیری در محل مناسب آن را ذخیره نمائید .   ax3-4  

۲- لاغری در ۷ روز!

میزان فروش تا این لحظه: بیش از ۱۰ میلیون تومان

توضیحات: میخوای تا عید هفته ای ۵ کیلو لاغر بشی؟؟؟می خوای لباس بخری واسه عید اما نگران اینی که به خاطر چاقی لباس دلخواهت رو پیدا نکنی؟؟ به صورت کاملا تضمینی ۵ کیلو در هفته لاغر شو. هزاران روش لاغری در اینترنت موجود میباشد که ما ۲۰ روشی که مورد تایید متخصصان است و هیچ ضرری برای بدن ندارد را با تلاش فراوان و نظر متخصصان و دکتران انتخاب کردیم.این روش ها بدون ورزش بوده و فقط برنامه غذایی سالم و استانداردی است که میتوانید در هفته به صورت کاملا تضمینی وزن کم کنید  
 

۳- نذری یاب!!

میزان فروش تا این لحظه: بیش از ۵ میلیون تومان

توضیحات:با اپلیکیشن تلفن همراه نذری یاب می توانید نذری های شهر خود را ببینید و با استفاده از جستجوی پیشرفته و موقعیت یاب به نزدیک ترین محلی که در آن نذری می دهند مراجعه کنید.ما سعی می کنیم تا این سنت نیکو، شایسته تر انجام شود. لطفاً با ثبت نذری هایی که می شناسید ما را در این امر پسندیده یاری فرمایید تا قدمی هرچند کوچک در راستای خدمت رسانی به عزاداران حسینی ارائه دهیم.  

nazri


 

۴- می خوای خواننده بشی؟!

میزان فروش تا این لحظه: بیش از ۶۰ میلیون تومان

توضیحات: اولین ، پیشرفته ترین و باکیفیت ترین نرم افزار خوانندگی اندروید.یکی از برنامه های برگزیده بازار در بین هزاران برنامه آهنگ ها آپدیت شدند!به آسانی خواننده شوید! آیا به خوانندگی علاقه دارید؟ پس منتظر چه هستید؟!از بین آهنگ های بیکلام آماده یکی را انتخاب کرده، بخش های مورد نظر را با صدای خود پر کنید و باقی کار را به برنامه بسپارید و از شنیدن اولین آهنگ خود لذت ببرید!همه چیز به سرعت و سادگی انجام می شود و افکت های مورد نیاز مثل “اکو” به سادگی به صدای شما اضافه می گردد.این برنامه شامل چندین آهنگ آماده بی کلام ایرانی(همچنین با قابلیت آپدیت و دریافت آهنگ های جدید از داخل برنامه) می باشد و حتی نسخه اصلی و متن ترانه نیز پیش روی شماست تا روزها سرگرم خوانندگی شوید. بخش آهنگ های آماده همواره بروزرسانی میشود و آهنگ های جدید از داخل برنامه قابل دریافت است و در آینده این تعداد بیشتر خواهد شد. همچنین علاوه بر آهنگ های آماده، این برنامه شامل یک ویرایشگر ساده نیز است که میتوانید هر آهنگ دلخواه بی کلامی را از روی گوشی خود به برنامه اضافه کنید.این قابلیت در هیچ برنامه ی مشابه ای وجود ندارد. با “خواننده شو!” بدون نیاز به هیچ تخصصی میتوانید از خوانندگی و شنیدن صدای خود لذت ببرید.  

 khnande

 

۴+:این ایده را نیز شما بسازید: اپلیکیشن اندرویدی مدیریت زمان شیرازه!

میزان فروش تا این لحظه: بیش از N میلیون تومان!

داشتم پیام های تلگرامی خود را چک می کردم که در یکی از گروه ها فردی یک پیامی به اشتراک گذاشته بود که توجه من را به خودش جلب کرد. هرچند منبع این پیام مشخص نبود ولی متن نوشته شده ایده جالبی بود برای ساختن یک اپلیکیشن ساده با این مضمون: بزرگترین ایراد اکثر ما این است که کارهای روزانه مون رو انجام نمی دیم،یا وقتی چیزی به ذهنمون میرسه نمینویسیمش و یادمون میره.هزاران جا خوندیم که برنامه روزانه رو بنویسید و انجام دهید که هم یادتون نره انجام کارها و هم پیشرفت کنید. کی حال داره بنویسه؟ اصلا وقت نمی شه بنویسیم و اینجور حرف ها رو هروز می شنویم. خوب مشکل مردم رو حل کن و پولدار شو… چجوری؟یه اپلیکیشن بساز که توش صداتو ضبط کنه و بهت سر زمان مشخص یادآوری کنه. یعنی چی؟ یعنی مثلا تو اپلیکیشن با صدات میگی ساعت ۴ قرار با فلانی. سر ساعت ۴ اپلیکیشن بهت یادآوری میکنه قرارتو.من خودم به شخصه واقعا به این برنامه نیاز دارم که کارامو بهم یادآوری کنه. هزارتا برنامه ساختن که توش میشه نوشت تا بهت یادآوری شه ولی واقعا حوصلش نیست و کارایی نداره،،خوب از بی حوصلگی بودن ایرانیا استفاده کن و پولدار شو!!  

مطالب مشابه کسب درآمد از موبایل:

آموزش کسب درآمد با برنامه نویسی موبایل

تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت




تاریخ: جمعه 17 شهريور 1396برچسب: اپلیکیشن, ساده ,موبایل ,کسب درآمد, میلیاردی ,,
ارسال توسط پول دوست

شروع کسب درآمد از اینترنت

 برای شروه هر کار موفقی باید اسباب و لوازم آن را تهیه کرد. برای کسب درآمد از اینترنت هم اینگونه هست البته دیدگاههای مختلف از زوایای مختلف وجود دارد منتهی ما در اینجا با نگاه خاص کسب درآمد از اینترنت از طریق فروش و سایتداری اقدام به این کار کردیم بر این اساس ، به اعتقاد ما شروع هر کسب و کار اینترنتی شامل موارد زیر است:
۱. ایده

۲. پاسخ به این سوال که “آیا واقعا بازاری وجود دارد؟”

۳. انتخاب ابزارهای مناسب برای راه اندازی کسب و کارتان

۴. ایجاد ترافیک مناسب و هدفمند  برای وب سایت و کسب و کار اینترنتی تان

۵. تبدیل ترافیک

۶. تهیه پیشنهاد

۷. دعوت به اقدام

۸. فروش و کسب درآمد




تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1396برچسب:شروع ,کسب درآمد,اینترنت,
ارسال توسط پول دوست

معرفی انواع کسب و کار اینترنتی

کسب و کار و درآمد اینترنتی بسیار متنوع ، پردرآمد و نسبت به سایر مشاغل راحت تر با آتیه عالی می باشد . تنوع کسب و کار اینترنتی به اندازه ای فراوان است  که ما در اینجا فقط مهم ترین و معروف ترین نوع کسب و کارها را فهرست کردیم . تذکر این مورد هم برای افراد خواهان کار و حتی بیکار هم خالی از لطف نیست که این دوستان می توانید اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی کنید. امری که حتی نیاز به فضا و اجاره جایی را ندارد .
فهرست کسب درآمد از اینترنت یا تجارت الترونیک بسیار بیشتر و فاراتر از اینها منتهی ما در اینجا دسته های اصلی کسب و کارهای اینترتی را آوردیم:
۱. فروشگاه کالا
۲. فروش خدمات
۳. آموزش
۴. مشاوره
۵. معرفی و دایرکتوری ها
۶. جستجوگر
۷. شبکه اجتماعی
۸. رسانه های اجتماعی موبایلی
۹. سایت های انتشار ویدئو
۱۰. منتشر کنندگان تبلیغات
۱۱. فروش فایل

در مقالات متعدد کسب درآمد از اینترنت در پول دوست به آموزش هر یک از این موارد و زیر شاخه های آن خواهم پرداخت

با ما همراه باشید.




ارسال توسط پول دوست

ملاک کمپین تبلیغاتی آنلاین برای کسب درآمد اینترنتی

زمانی درباره تشکیل اهمیت تشکیل کمپین در رونق کسب و کار اینترنتی و همچنین اهداف کمپین جهت کسب درآمد از اینترنت مقالاتی ارائه شد در همه این موارد متذکر شدیم که کمپین تبلیغاتی در کسب درآمد اینترنتی تاثیر شگرفی داشته و اگر با هدف و برنامه درست انجام شود درآمد و تجارت الکترونیک ما از نظر سودآوری چند برابر می شود .در اینجا قصد داریم تا ضمن تعریف کمپین تبلغاتی و تاثیر گذاری آن در کسب درآمد، به ابزارها و رسانه های موثر در ایجاد کمپین اشاره کنم . ضرورتا نفس کمپین تاثیر گذار در کسب درآمد و رونق تجارت نمی شود بلکه شیوه اجرا و نیز تبلیغ در سودآوری یا ضرردهی یک کسب و کار اینترنت تاثیر دارد .

جمله معروفی است که میگه، کمپین تبلیغاتی شبیه یک کار ضربتی است برای افزایش فروش یا ارتقای برند در یک مدت مشخص شده. با این جمله نتیجه می گیریم که برای اجرای موفق این طرح ضربتی حیاتی ترین بخش کار انتخاب رسانه مناسب است. هر رسانه‌ای که با توجیه اقتصادی، مخاطبان هدف بیشتری را به عکس العملهای سودآورانه، یعنی عمل خرید محصول یا خدمت ترغیب کند، رسانه اثربخش نامیده می شود.

از این تعریف یک خطی می توان ۲ استنباط برای انتخاب رسانه موثر استخراج کرد، اول آنکه هزینه های تحمیلی استفاده از رسانه باید در مقابل سودآوری و بودجه سازمان توجیه اقتصادی داشته باشد و دوم آنکه حضور کاربر و عکس العمل مخاطب به سرعت قابل اندازه گیری و لمس باشد. به این ترتیب و با شاخص های مطرح شده از نظر من قوی ترین و به صرفه ترین ابزار تبلیغاتی اینترنت و فضای وب می باشد.

 

تبلیغات تحت وب سه ویژگی منحصر به فرد دارند که الزام استفاده از آن را در بنیان کمپین تبلیغاتی بیش از پیش معین می سازد:

۱- تنها رسانه اقتصادی

فضای وب تنها رسانه‌ای است که می توان با حداقل هزینه تبلیغات موثری را در آن پیش بینی کرد. اینکه ما یک سرمایه يک میلیارد تومانی برای تبلیغات در رادیو و تلویزیون داشته باشیم خیلی ایده آل گرایانه است و برای کسب و کارهای نوپا یک امر دور از دسترس خواهد بود.

 

۲- تنها رسانه ماندگار

شما یک بیلبورد را به مدت یک ماه در بزرگترین خیابان شهر اجاره می کنید و تعداد زیادی هم آنرا هر روز می بینند اما به یکباره با برداشتن تبلیغ همه چیز صفر می شود. اما در فضای وب با در نظر گرفتن شاخص های سئو و اصول بهینه سازی سایت، شما پس از پایان کمپین هم همچنان شاهد ورودی ها جدید خواهید بود.

۳- تنها رسانه تعاملی

چند ماه قبل در یک تاکسی نشسته بودم و پیام تبلیغاتی جالبی را از رادیو شنیدم که من را برای عضویت در باشگاه مشتریان آن شرکت ترغیب کرد اما بعد از پیاده شدن از تاکسی درگیر کارهای شخصی خود شدم و فراموش کردم که اقدام به عضویت در باشگاه مشتریان آن شرکت بکنم و حتی وقتی به طور اتفاقی چند روز قبل به یاد آن پیام تبلیغاتی افتادم جزییات ثبت نام در باشگاه را به یاد نداشتم. حال اگر من به جای رادیو هنگام نوشیدن یک فنجان قهوه و مطالعه سایت های خبری همان پیام را می دیدم و با کلیک بروی اطلاعات بیشتر وارد صفحه عضویت در باشگاه می شدم امروز من هم عضو باشگاه مشتریان شرکت مربوطه بودم. به این ترتیب تنها رسانه ایی که می تواند به صورت تعاملی بستری را برای فعالیت یا خرید در لحظه مشتری فراهم کند اینترنت و وب سایت ما است.

مقالات مشابه کمپین کسب درآمد در اینترنت:

اهمیت کمپین تبلیغاتی در کسب و کار اینترنتی

اهداف کمپین تبلیغاتی برای کسب درآمد

اهمیت کمپین تبلیغاتی در کسب درآمد اینترنتی




ارسال توسط پول دوست

ایمیل مارکتینگ و کسب درآمد از اینترنت

ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی یا ایمیل مارکتینگ در دوره ای طرفداران خاص خود را داشت و مشتریان پرو پاقرص همیشه به دنبال کسب درآمد از این طریق بودند . ایمیل مارکتینگ با چند هدف ارسال شد عده ای برای کسب درآمد مستیقم از طریق کالا و محصول خود را طی ایمیل برای مشتری ارسال می کردند  عده ای برای معرفی سایت و پرتال خود و افزایش بازدید و در نتیجه کسب درآمد به صورت غیرمستیقم با کشاندن کاربران به سایتشان ارسال می کردند. اگرچه در سالهای اخیر کمی از رونق کسب درآمد ایمیل مارکتینگ کاسته شده است ولی این شیوه کسب درآمد از اینترنت به نظرم هنوز کارایی و رونق خود را دارد. با احترام به نظر مخالفان ارسال ایمیل مارکتینگ باید عرض کنم، ایمیل هنوز یکی از قدرتمندترین و به‌صرفه‌ترین رسانه‌ها در بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت است. به نوعی می توان گفت ایمیل تبلیغی کوتاه برای صفحه خاصی از سایت و نه الزاما صفحه محصول است. در حقیقت در بازاریابی ایمیلی به فروش مستقیم و ارائه جزئیات نمی‌پردازیم، بلکه مخاطب را تشویق می‌کنیم تا اقدامی که ما دوست داریم را انجام دهد.

بزرگترین اشتباه در ایمیل مارکتینگ هدایت افراد به صفحه اول سایت است. قطعا در صفحه اصلی؛ کاربر با گزینه‌های ریز و درشت متعددی روبرو می‌شود و بدیهی است که از هدف اصلی ما دور شود. بنابراین بهتر است همیشه از داخل ایمیل به صفحه خاصی از سایت لینک بدهیم تا مخاطب دقیقا با همان اطلاعاتی برخورد کند که مد نظر ما است.

کل هدف از ارسال ایمیل تبلیغاتی همین ۲ گام است: ۱٫ ایمیل مورد نظر دیده و خوانده شود. ۲٫ بر لینک داخل ایمیل کلیک شود.

اگر فقط بتوانیم مخاطب را ترغیب کنیم تا این ۲ کار را انجام دهد موفق شده‌ایم. برای این کار باید قبل از اینکه گزینه send را بزنید این ۶ سوال حیاتی را از خود بپرسید:

۱- آیا من از این ارسال هدف مشخصی را دنبال می کنم؟

هدق از موضوع ایمیل جلب توجه مخاطب است تا حدی که ایمیل را باز و کلیک کند. عنوان ایمیل باید طوری باشد که کنجکاوی را تحریک کند در ضمن سعی کنید کل مطلب را در موضوع ایمیل نگویید.اگر خیلی زیاد ایمیل بفرستید افراد زیادی لغو عضویت خواهند کرد. اگر هم خیلی دیر به دیر ایمیل بفرستید بسیاری از اعضا شما را به فراموشی خواهند سپرد و نرخ باز شدن ایمیل‌ها کاهش خواهد یافت. پس سعی کنید چه در هدف هر ایمیل و چه در برنامه بلند مدت خود استراتژی مشخصی داشته باشید.

۲- آیا زمان مناسبی دارید ایمیل را ارسال می کنید؟

ایمیل‌های عمدتا برای افزایش فروش ارسال می‌شود پس بهتر است روزهای یکشنبه، دوشنبه یا سه‌شنبه ارسال شود. بهترین زمان ارسال در روز بنا به آزمایشات گوناگون اول صبح است.

 

۳- اگر فرد دیگری همین ایمیل را برای شما ارسال می کرد متن آن شما را راضی می کرد؟

بدنه و متن ایمیل باید به گونه ایی باشد که باعث تشویق خواننده به کلیک کردن لینک هدف  باشد. کافی نیست فقط اطلاع‌رسانی کنید، بلکه دلیلی برای مراجعه به سایتتان نیز ارائه دهید. اگر بدنه ایمیل خیلی کوتاه باشد، مثلا فقط یک جمله باشد احتمال اسپم شدن آن بیشتر می‌شود. شاید بهتر باشد حداقل دو یا سه پاراگراف متن بنویسیم. پس سعی کنید بعد از نوشتن متن ایمیل به عنوان یک مخاطب ایمیل را بخوانید و حداقل خودتان از دست پخت خودتان راضی باشید!
در ضمن یک پیشنهاد هم اینکه قبل از ارسال به اعضا حتما ایمیل را به چند اکانت خودتان بفرستید.

۴- آنالیز ایمیل فعال است؟

اگر نتوانید نتایج بازاریابی با ایمیل را تحلیل کنید نتیجه چندانی کسب نخواهید کرد. اغلب سرویس‌های ارسال ایمیل امکان گزارش‌گیری را دارند اما قبل از ارسال از این مورد مطمئن شوید

۵-دموکراسی را رعایت کرده اید؟

لغو عضویت در خبرنامه آیا آسان است؟ به طور کلی اگر کسی مایل به دریافت ایمیل از شما نیست باید بتواند به راحتی خود را از فهرست خارج کند. سعی نکنید کاربرن ناراضی را در سیستم خود حفظ کنید

۶- کلاج و ترمز را قبل از حرکت تست کرده اید؟

علاوه بر اینکه در چند جای ایمیل لینک صفحه‌ فرود را به شکل ها و فرمت های گوناگون داده اید باید حتما همه لینک ها را قبل از ارسال تست کنید ؛ نحوه نمایش در موبایل را آزمایش کنید و از نمایش درست تصایر نیز اطمینان پیدا کنید

 




ارسال توسط پول دوست

تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت

الان کمتر سایت و شبکه اجتماعی پیدا می کنید که منطبق با موبایل نباشد و اصولا گوگل سایت را از نظر قالب با توجه به موبایل هم بررسی می کند . با این شرایط کسب درآمد موبایل یا موبایل مارکتینگ مورد توجه قرار است . برای کسب درآمد از طریق موبایل راههای زیادی وجود دارد ولی یکی از آنها می تواند ارائه اپلیکیشن مناسب تحت پلتفرم‌های پر مخاطب مثل اندروید باشد و اینکه شما با ساخت و ارائه این اپلیکیشن دنبال چه چیزی هستی عده ای آن را به قیمت گزاف می فروشند و عده ای این اپلیکیشن را رایگان در اختیار همگان قرار می دهند شما اگر باشید چه رفتاری خواهید داشت. اقدام شما می تواند تاثیر شگرفی در کسب و کار و درآمدتان از موبایل مارکتینگ یا همون کسب و کار موبایلی داشته باشد در اینجا قصد دارم تا ضمن مقدمه درباره اهمیت موبایل مارکتیگ به سوالات اپلیکیشن موبایل در رونق و یا رکورد کسب درامد از اینترنت پاسخ دهم :

شاید در نگاه اول داشتن یک اپلیکیشن مناسب تحت پلتفرم‌های پر مخاطب مثل اندروید کمی سخت و پر هزینه به نظر برسد اما با پیشرفت سریع این حوزه اکنون شما می توانید به آسانی و با کمترین هزینه ممکن صاحب یک برنامه کاربردی تحت موبایل باشید. بگذارید با یک مثال ساده ادامه دهیم. فرض کنید شما یک انتشارات هستید و با نوشتن یک اپلیکیشن رایگان با موضوع کتاب و کتابخوانی ، انتشار چکیده الکترونیکی کتب مشهور ، اخبار فرهنگی ، زندگی‌نامه نویسندگان محبوب و… آن را در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهید و در زمان کوتاهی برنامه موبایلی شما بین هزاران علاقه‌مند واقعی در زمینه کتابخوانی نفوذ خواهید کرد.

حالا اگر شما یک کتاب جدید چاپ کنید به راحتی می توانید از طریق اطلاع رسانی با همین اپلیکیشن رایگان در هفته اول کل تیراژ کتاب خود را به فروش برسانید! این در حالی است که رقیبان شما با صرف هزینه های کلان ماه‌ها درگیر فروش کتاب‌های خود هستند. با این مقدمه کوتاه بیایید ۲ چالش و دغدغه پیش رو در راه تولید یک اپلیکیشن موبایلی را با هم بررسی کنیم.

mobile-marketing

سوال اول:مستقل یا مکمل؟

اغلب کسب‌وکار ها از اپلیکیشن موبایلی خود انتظار دارند که مکمل فرآیند بازاریابی آنها باشند و از موبایل به عنوان یک ابزار و رسانه تاثیر گذار در فروش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. اما در صورتی که شما یک ایده مستقل برای یک برنامه کاربردی و حتی یک بازی پول ساز دارید با تحلیل درست بازار می توانید به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید کاری که کمپانی supercell با برنامه نویسی و تولید بازی موبایلی clash of clans انجام داد. جالب است بدانید این بازی در سال ۹۳ فقط یک میلیارد تومان ارز از کشور ما خارج کرده است!

سوال دوم: رایگان یا پولی؟

سعی کنید برنامه خود را کاملا رایگان ارائه دهید و از خدمات ارزش افزوده به دنبال کسب درآمد باشید. رایگان بودن برنامه کاربردی شما به شدت خاصیت ویروسی پیدا خواهد کرد اما در صورتی که برای آن مبلغی را پیش بینی کنید احتمال استقبال را کاهش داده اید.

کسب درآمد با خرید و فروش عکس در اینترنت

 




ارسال توسط پول دوست

اهمیت کمپین تبلیغاتی در کسب درآمد اینترنتی

در نوشته قبلی اهمیت و اهداف کمپین در کسب درآمد اینترنتی و اینکه هدف چه تاثیری در رشد یک کار اینترنتی می تواند داشته باشد مطالبی نوشتم در ادامه باید به این نکته توجه کرد که کمپین با هدف کسب و کار اینترنتی یا هر چیزی که به تجارت الکترونیک مربوط می شود به صرف بازدید بالا نباید بود بلکه بازدهی بازدید و اثر بخشی آن در کسب درآمد اینترنتی هدف اصلی و غایی هست. باید به فکر درآمد بالا و حضور گسترده در بازار کسب و کار و  متفاوت بودن در کسب و کار اینترنتی جهت سوددهی بالا بود . در ادامه اهداف اصلی کمپین با هدف رونق بهتر کسب و کار اینترنتی یا همان تجارت الکترونیک خواهد آمد.

در نوشته مقدماتی از سری مقالات آموزشی کمپین تبلیغاتی – پرده اول از لوزم توجه به اهداف و ترسیم چشم انداز روشن مقدماتی را مطرح کردیم. هدف همه‌ی کمپین‌های تبلیغاتی، در نهایت برانگیختن مشتریان بالقوه و بالفعل به هزینه کردن بیشتر و ترقیب بیشتر مخاطبان به استفاده از خدمات یا رفتار مورد نظر یک سازمان است. تنها تفاوت در این است که برخی از کمپین‌ها ممکن است برای دستیابی سریع‌تر به این هدف، و برخی کمپین های تبلیغاتی، برای دستیابی میان مدت و بلندمدت به این هدف،‌ طراحی گردند. اما همچنان اولویت اولشان در هر حالت، دستیابی این اهداف است.

 

عمومی ترین اهداف ممکن در یک کمپین تبلیغاتی آنلاین:

در طراحی و نگارش کمپین تبلیغاتی خصوصا آنلاین، صرف دستیابی به تعداد بالای بازدیدکنندگان از یک بنر، یا تعداد ویزیت‌های روزانه‌ی یک وب سایت، یا تعداد لایک‌های یک صفحه در فیس بوک، یا تعداد فالورهای یک اکانت اینستاگرام، هیچ کدام نمی توانند به عنوان هدف نهایی و دستاورد کمپین تبلیغاتی و یا شاخصی مناسب برای ارزیابی اثربخشی یک کمپین تبلیغاتی به کار گرفته شوند. اما عناوین زیر را می توان از عمومی ترین اهداف ممکن در یک کمپین تبلیغاتی برشمرد:

campaining

۱- کسب سهم بازار:بدانید جه درصدی از سهم بازار را در اختیار دارید و چه اهدافی را دنبال می کنید تا به چه سهمی از بازار برسید.

۲- حفظ یا گسترش سهم بازار: شاید محصول شما در حال معرفی نیست و در بلوغ بازار خود هستید پس باید دنبال جایگاه سازی و حفظ و درعین حال گسترش تدریجی سهم خود در بازار رقابت باشید.

۳- تداوم حضور و یادآوری: اینکه هستید و خواهید بود برای ماندگاری شما اصلی غیر قابل اجتناب خواهد بود و گه گاه کمپانی های معتبر صرفا فقط برای یادآوری خود به مخاطبان هزینه هایی بسیار بیشتر از معرفی یا گسترش را در کمپین پیش بینی می کنند تا از مرگ برند جلوگیری کنند.

۴- معرفی الگوهای مصرف و عادات جدید:هدف سختی است که فرهنگ یا موجی را ایجاد کنید و دنبال گسترش عادات جدید باشید.

۵- ساختن یک جایگاه متفاوت: جزء اهداف بلند مدت سازمان هایی است که بدون وجود ویژگی فوق العاده منحصر به فرد در محصولات و خدمات خود می خواهند جایگاه متفاوتی در ذهن مخاطبان ایجاد کنند و هزینه های بسیار زیادی حتی شاید به مجموع کل بودجه همه رقبا را باید در کمپین تبلیغاتی خود لحاظ کنند.

مطالب مرتبط با اهداف کمپین و رونق کسب و کار در اینترنت:

اهمیت کمپین تبلیغاتی در کسب درآمد اینترنتی

اهداف کمپین تبلیغاتی برای کسب درآمد




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد با جستجو

 شیوه های کسب درآمد فراوان است و ما در طی مقالات مختلف به کسب درآمد از طریق پاپ آپ ، کلیکی ، نمایش بنر و تبلیغات، فروش فایل ، لایک ، تلگرام و... اشاره کردیم این بار قصد داریم تا آموزش کسب درآمد از طریق جستجو را بگم  . متاسفانه این نوع کسب بار جستجو در ایران به صورت محدود است و سایتهای ارائه دهنده آن انگشا شمار و برخی غیر قابل اعتماد هم هستند ما تلاش داریم تا معتبرترین آنها را معرفی کنیم. مینی جاب و کسب درآمد از جستجو یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد از اینترنت محسوب میشه.

تا کنون بجز سایت کلیکار، سایت دیگری در این حوزه فعالیت نداشته، که متاسفانه تبلیغات این سایت هم زیاد نیست و در واقع مناسب جهت کسب درآمد از جستجو نیست.

البته در سایت ها خارجی هم نئوباکس در این حوزه پادشاهی میکند، که خوب با توجه به عدم آشنائی بیشتر افراد با زبان انگلیسی و همچنین مشکلات افتتاح حساب اینترنتی بین الملی که علت اصلی آن هم تحریم ایران هست، مناسب نمی باشد.

اما سایت پی سی رنک که چند وقتی هست در حوزه کسب درآمد از اینترنت و تبلیغات فعالیت میکند و دارای مدیریت قوی نیز می باشد به تازگی کسب درآمد از جستجو رو به آیتم های کسب درآمد خود اضافه کرده.

در حال حاضر تبلیغات کسب درآمد از جستجو این سایت خوب هست و پیش بینی میشود که این تبلیغات خیلی بیشتر از این ها شود. چرا که همه صاحبان سایت از این سیستم برای بالا آوردن رتبه سایت خود استفاده میکنند و به زودی بیشتر سایت ها به p30rank تبلیغ خواهند داد.

البته این سایت گزینه های دیگری نیز برای کسب درآمد دارد که وقت کافی هست شما یک نگاهی اجمالی به آن بپردازید، میتوانید با دیگر روش ها گفته شده در سایت نیز به نتیجه مثبت برسید و کسب درآمد داشته باشید.

اما من در اینجا باید یک موضوع را بیان کنم و آن اینکه این سایت کاملا معتبر هست و مطمئن باشید در صورت کسب درآمد از این سایت به شما پرداخت خواهد شد، پس نگرانی در اینخوص نداشته باشید.

اما برای عضویت در این سایت شما میتوانید روی بنر زیر کلیک کنید، و همانند فیلم آموزشی که در زیر مشاهده میکنید به کسب درآمد از جستجو بپردازید.

کسب درآمد از مینی جاب




ارسال توسط پول دوست

راههای کسب درآمد اینترنتی در ایران

 طی ارسالهای قبلی به شیوه های مختلف کسب درآمد در ایران پرداختم و تلاش کردم تا ضمن آموزش این راههای متنوع، ترفندها و راهکارهای افزایش درآمد را در حد امکان شرح دهم . در ادامه مجموعه این آموزش های کسب درآمد، این بار فهرستی از راههای مختلف که امکان درآمدزایی هست و همچنین کاربردی و عملگرایانه بوده و تخیلی و انتزاعی نیست را آوردم . این راهها همه آزمایش شده و کاملا منتج به کسب درآمد می شود و اگر با تلاش و جدیت ادامه دهید می توانید یک میلیونر و چه بسا میلیاردر اینترنتی شوید هرگز خیال پردازی نیست چون خودم خیلی از این روش ها را رفتم و درآمد مناسبی داشتم و برخی از آنها هنوز ادامه می دهم و از درآمدش راضی هستم. ابتدا مقدمه ای از شیوه های کسب درآمد می اید و در ادامه فهرست شیوه های مختلف را آوردم و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مطالب مفصل در مورد همین در موضوعات وبلاگ مراجعه کنید:

کسب درآمد از اینترنت

هنگامی که دوسال پیش در اینترنت به کلمه کسب درآمد اینترنتی  برخورد کردم فکر میکردم دروغی بیش نباشه، آخه گلدکویست و شبکه های هرمی از همین اینترنت شروع شدن و باعث شدن تا مردم ایران به کلمه کسب درآمد از اینترنت بی اعتماد بشن، روزهای اول از هر کس در این مورد سوال میکردم، بهم میگفت کسب درآمد از اینترنت امکان پذیر نیست.

اما من علاقه زیادی به کسب و کار اینترنتی داشتم، در این مورد زیاد تحقیق کردم، هرگز از تلاش دست بر نداشتم و بلاخره راههای کسب درآمد از اینترنت رو کشف کردم، الان و بعد از دو سال به خودم افتخار میکنم  که فرد موفقی در کسب و کار اینترنتی هستم  و افسوس میخورم که چرا زودتر شروع نکردم.

بله دوستان اگر به دنبال کسب درآمد میلیونی هستین و دوست دارین یه کسب درآمد خانگی داشته باشین اینترنت بهترین گزینه هست، کسب درآمد آنلاین در دنیا حرف اول رو میزند و ایران نیز از این قافله عقب نمانده است، اما راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران چییست؟

در ایران نیز افراد موفق در این زمینه کم نیستن، فقط باید ایده داشته باشی و از فرصت ها بهترین استفاده رو بکنی،براردان دوقولوی محمدی مدیران شرکت دیجی کالا که شغلشان عکاسی بود با یک ایده و خلاقیت الان بزرگترین فروشگاه اینترنتی دیجیتالی ایران رو راه اندازی کردن، یا رضا راد مدیر کانال تلگرام گیز میز، به کسب درآمد از تلگرام پرداخت و ماهیانه 40 میلیون تومان کسب درآمد داره.

بله، اینها فقط چند نمونه کوچک بودن، مگر میشود دنیایی که با اینترنت اداره میشه، منبع خوبی برا کسب درآمد نباشه، اگر علاقه دارین در زندگی خود و اعضای خانواده تغییر و تحول ایجاد کنید اصلا تردید نکنید و وارد این دنیای جالب و شگفت انگیز کسب درآمد از اینترنت بشین.

راههای کسب درآمد از اینترنت

من در اینجا قصد دارم تا بهترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران رو به صورت خلاصه بیان کنم و تجربیات دو ساله خود را بصورت خلاصه در اینجا بیان میکنم و اگر دوست داشتین درآمد اینترنتی رو تجربه کنید به شما توصیه میکنم مطلب رو تا آخر مطالعه کنید، آنچه در این مطلب بیان میشه خلاصه هست، اگر دوست داشتین در مورد هر کسب وکار  اطلاعات بیشتری به دست بیارن باید روی آن کلیک کنید.

کسب درآمد از تلگرام

کسب درآمد از تلگرام

هنگامی که تلگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی وارد ایران شد، زود همه رقبای خود را کنار زد و به عنوان مهمترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شد، شبکه ای که در ایران میلیون ها کاربر دارد، و این پتاسیل تعداد زیاد کاربر باعث شده تا کسب درآمد از تلگرام به یک حرفه تبدیل شود.

کسب درآمد از طریق کانال تلگرام و کسب درآمد از طریق ربات تلگرام و استیکر های آن به عنوان سه گزینه کسب درآمد از این شبکه اجتماعی می باشد، کسب درآمد از تلگرام به عنوان آسانترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

البته بیشتر افراد در این حوزه ترجیح میدن تا کسب درآمد از کانال تلگرام رو انتخاب کنند، شما میتونید با ایجاد کانال تلگرام و تبلیغ کانال تلگرام خودتون روزانه چندین ممبر واقعی دریافت کنید و کسب درآمد از کانال تلگرام رو تجربه کنید.

همانطور گفتم، اگر این روش را انتخاب کردید اصلا نگران ممبر کانال نباشید و فقط کافی هست با مراجعه به سایت و ثبت کانال تلگرام خودتون نسبت به افزایش ممبر  اقدام کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی اشتراک فیلم و عکس و … است، خیلی از ایرانی ها ترجیح دادن تا این شبکه جهت انتشار مطالب و فیلم ها و عکس های خود  استفاده کنند، اما راه کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

کسب درآمد از اینستاگرام از طریق فروش مستقیم محصولات و تبلیغات و برند سازی و فروش صفحات و دنبال کننده ها می باشد، روش کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان حرفه ای ترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

کسب درآمد از فیسبوک

ارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک در اوایل سال 2004 در خوابگاه دانشگاه خود فیسبوک را  طراحی کرد که فقط با هم کلاسی های خود ارتباط برقرار کن ولی اکنون به بزرگترین شبکه اجتماعی در دنیا مبدل شده است اما روش کسب درآمد از فیسبوک با اینستاگرام زیاد تفوتی نداره.

کسب درآمد از فیسبوک از طریق فروش مستقیم محصولات و تبلیغات و برند سازی و فروش صفحات و دنبال کننده ها می باشد، روش کسب درآمد از فیسبوک به عنوان جالب ترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

آموزش گوگل ادسنسgoogle adsense

کسب درآمد از گوگل ادسنس

سیستم کسب درآمد از گوگل ادسنس به این ترتیب هست که شما باید یک سایت و وبلاگ داشته باشین و سایت و وبلاگ شما باید روزانه صدها بازدید کننده داشته باشه، در این صورت گوگل به شما ایمیلی میزند و درخواست میکند تا تبلیغات خودش را در سایتتان قرار دهید و به ازای کلیک بازدید کنندگان شما روی تبلیغات شما کسب درآمد میکنید.گوگل ادسنس ( Google Adsense ) از محبوبترین راه ها برای کسب درآمد از اینترنت است.

درآمد یوتیوب از کجاستچگونه از یوتیوب کسب درآمد کنیم

کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب معروفترین سایت جهت انتشار فیلم می باشد و بسیاری از افراد فیلم های خود را طریق یوتیوب به انتشار میذارند و از یوتیوب مبلغی را دریافت مکنند، اگر شما فیلمی شخصی و یا … دارید و جالب باشه، یوتیوب از شما درخواست میکنه که فیلمتان رو در شبکه خود به انتشار بذاره و در ازای آن مبلغی به شما پرداخت کند.

اما خود یوتیوب چگونه از کلیپ ارسالی شما استفاده میکنه؟ یوتیوب نیز به ابتدای فیلم شما تبلیغ دیگری اضافه میکنه و کسب درآمد میکنه و شما هم به کسب درآمد در منزل میپردازین.

کسب درآمد از پاپ آپ

برای شما هم ممکن هست اتفاق افتاده باشد که  به سایتی مراجعه کرده باشید و پس از کلیک در سایت  پنجره ای  یا پنجره هایی در پشت و یا روی مرورگر اینترنت باز شود که ممکن است  سایت و یا تبلیغات محصولی باشد به این صفحات پاپ آپ (POPUP) میگویند.

سیستم های زیادی هستند که در زمینه پاپ آپ فعالیت میکنند و  که کدی را به شما میدهند و از شما درخواست میکنند که این کد را در سایت خود قراردهید، و هنگامی که مراجعه کننده به سایت شما مراجعه میکنه یک سری سایت و تبلیغات باز میشه و از این طریق شما کسب درامد میکنید و هرچه بازدید کننده بیشتر درامد شما بیشتر هست. این روش زشترین روش کسب درآمد از اینتریت می باشد.

کسب درآمد از بیت کوین

 بیت کوین یک پول مجازی است  و یکی از روش های کسب درآمد از طریق اینترنت هست که اکنون ارزش بسیار زیادی دارد ارزش واقعی  این پول تقریبا  در فضای مجازی  760 دلار و  پول ایران 2730000 تومان هست، پس این فرصت بسیارخوبیه تا تلاش کنیم در ماه 2 بیت کوین بدست بیاریم بدون احتیاج به سرمایه گذاری.

برای به دست اوردن بیت کوین ابتدا باید در سایت بیت کوین ثبت نام کنید و این سایت یک شماره حساب به شما اهدا میکنه که شما با این شماره حساب در سایت های کلیکی و …  عضو بشید و بعد کسب درآمد از سایت کلیکی درامد خودتون رو  به همون شماره حساب واریز بکنید.

استخدام بازاریابی اینترنتیسایت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی اوایل دهه ۹۰ شکل گرفت، در آن سال ها وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی خیلی ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می کردند، بعدا  گرافیک و  تبلیغات تصویری به وب سایتها افزوده شد. آخرین اقدم در این خصوص تکمیل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت تسریع در  فروش اجناس و خدمات است.

از فواید بازاریابی اینترنتی می توان به در دسترس بودن اطلاعات می باشد، کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی جنس مورد نظرشان به راحتی میتوانند اطلاعاتی در مورد کالای خود به دست بیاورند و در صورتی که دوست دارند نسبت به خرید اقدام کنند، و همچنین نیرویی جهت فروش اجناس خود استخدام نمیکنند که باعث کم شدن هزینه ها میشود و به این طریق میتوانند به کسب درآمد بپردازند.

کسب درآمد کلیکی

کسب درآمد کلیکی PTC یا paid to click به معنای پرداخت برای کلیک می باشد  . کسب درآمد کلیکی یا همون پرداخت به ازای کلیک به علم خاصی نیاز ندارد.  روزانه دو  ساعت وقت شما رو گرفته و هر وقت  روز دوست داشتین میتونین کار کنید.

شما میتونید در بهترین سایت های کلیکی ایرانی و خارجی عضو بشین و با کلیک کردن روی تبلیغات کلیکی ارائه شده توسط این سایت ها مبلغی  پول دریافت کنید و به این طریق به کسب درامد از اینترنت بپردازین.

کار در منزل

کارآفرینی و کار در منزل به معنای ایجاد ارزش جدیداز راه یک کوشش و تلاش بسیار متعهدانه با توجه به  ریسکهای ناشی از آن گفته می‌شود، کارآفرینی اولین دفعه مورد توجه اقتصاد دانان  دنیا قرار گرفت. خیلی ها در دنیا با کار آفرینی تغییر شگرف در زندگی خود ایجاد کرده و به درآمد میلیونی رسیده اند.

افراد کارآفرین معمولا اولین سوالی که از خود میکنند این است که چگونه پولدار شویم، بعد به راه اندازی کسب و کار کوچک و یا کار در منزل کار خود را شروع میکنند و بعد از مدتی کسب درآمد خانگی و با سرمایه گذاری بیشتر کسب و کار خود را توسعه داده و پولدار میشوند.

کوتاه کننده لینک خارجیبهترین کوتاه کننده لینک

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک

یکی دیگر از راههای کسب درامد کوتاه کردن لینک های هست .شما می تونیدبا استفاده از کوتاه کننده های لینک ایرانی یا خارجی بازدید هایی که از لینکهاتون انجام می شه رو به پول تبدیل بکنید.می توانید این لینک های کوتاه شده رو در هر جایی که مورد نیاز تونه مثل فیسبوک ، یوتیوب و یا … قرار بدین.

بازدید کننده های  لینک هاتون ، بعد از باز کردن لینک های تبدیل شده ، تبلیغات را می بینند  که بعد از چند لحظه  می تونند تبلیغات را رد کرده و به آدرس اصلی لینک برند و به این روش لینک هاتون درامدزا میشند.

همکاری در فروش

یکی از دیگر از پرسودترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران همکاری در فروش هست، و این بدین معنی هست که شما محصولات دیگران رو از طریق اینترنت به فروش برسونید.

بسیاری از فروشگاههای بزرگ اینترنتی یک فروشگاه اینترنتی از محصولات خودشون رو در اختیار شما قرار میدند و شما رو در سود فروش محصول شریک میکنند که به اون همکاری در فروش گفته میشه.

سرمایه گذاری در بورس

این روز ها صحبت در مورد بورس و کسب درآمد از بورس زیاد شده. خیلی از  اخبار تلویزیون و سایت‌های خبری در مورد بورس ، مطالبی درباره رکوردشکنی شاخص بورس و بازدهی بالای بورس صحبت میکنند.شما با ورود به بورس و خرید و فروش سهام به صورت اینترنتی و سرمایه گذاری اندک به کسب درآمد بپردازین.

کسب درآمد از آپلود بوی

شما اگر صاحب سایت یا وبلاگی هستین و برای دانلود مطلب یا فایل یا فیلم دارین، به شما پیشنهاد میکنم که کسب درآمد از آپلود بوی رو هرگز از دست ندین.

ایجاد فروشگاه کارت شارژ

آیا تمایل دارین به جمع هزاران نفر از افرادی بپیوندید که روزانه از  راه به فروش  رساندن کارت های شارژ ایرانسل ، رایتل ، همراه اول و تالیا  به سود خوبی دست پیدا می کنند. بله ایجاد فروشگاه کارت شارژ میتونه درآمد بسیار خوبی نصیب شما بکنه.

فروشگاه ساز رایگان فروش فایل

هر فایلی که قابلیت دانلود رو داشته باشه قابل فروش هست،  با ایجاد فروشگاه فایل درآمد شغلی خود را متحول بکنید و با کمک از فروشگاه محصولات دانلودی، کسب و کار اینترنتی متفاوت خودتون رو تاسیس بکنید و کسب درآمد داشته باشین.

کسب درآمد از سایت جعبه

قبلا در خصوص کسب درآمد از یوتیوب توضیحاتی داده شد، و گفتیم در صورتی که شما یه ویدئو پربینده را در یوتیوب به اشتراک بگذارید، سایت یوتیوب به ایتدای ویدئو شما یک تبلیغ اضافه میکند و مقداری از درآمد نمایش تبلیغ را به حساب شما واریز میکند.در واقع سایت جعبه هم همانند سایت یوتیوب عمل میکند، ولی با این تفاوت که ، این سایت به ازای هر 1000 بینده از کلیپ و ویدئو شما مقدار 10 هزار تومان به حساب شما واریز میکند.

کسب درآمد از فروش بک لینک

به لینکی که از سایت دیگری به سایت شما داده میشود بک لینک میگویند، و این بک لینک باعث بهبود رتبه سایت شما در نتایج گوگل میشود، اگر سایتی با رتبه خوب الکسا باشین میتوانید نسبت به فروش بک لینک و کسب درآمد از فروش بک لینک اقدام کنید.

کسب درآمد از بازی آنلاین

بله تعجب نکنید، در دنیای بزرگ اینترنت راههای بسیاری جهت کسب درآمد از اینترنت وجود داره، و یکی دیگه از راههایی که میتونید کسب درآمد اینترنتی رو تجربه کنید بازی های اندروید هست.




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد از بازی آنلاین مارکت گلوری

 یکی از شیوه های کسب درآمد در اینترنت انجام بازیهای آنلاین هست . البته دنیای بازیها همیشه پر از پول و تجارت بوده و شرکتهای بزرگ زیادی هستند که از راه فروش بازیها درآمد میلیاردی دارند . نمونه معروف بازیهای پر طرفدار می توان به بازی کلش آف کلنز Clash of Clans اشاره کرد که هنوز که هنوزه پرطرفدار هست و عده زیادی از این طریق درآمد میلیونی دارند . از این نوع بازیها فراوان هست ولی امروز من قصد دارم تا بازی آنلاین مارکت گلوری را معرفی کنم و اینکه چگونه می شود از آن کسب درآمد کرد .  کسب درآمد با بازی مارکت گلوری، خیلی هم وقت نمیخواد، شاید روزی 1-2 ساعت وقت ببره.

ابتدا جهت دانلود بازی مارکت گلوری اینجا کلیک کنید،  بعد از دانلود بازی market glory بازی در ابتدا ممکنه سخت به نظر بیاد، ولی هنگامیکه با محیط بازی و قوانین آشنا بشین، خیلی راحت میشه و کسب درآمد آسون میشه.

در خصوص تقلبی نبودن این سایت مطمئن باشید، و هر مبلغی قابل برداشت هست و پرداخت ها سریع انجام میشه، ضمنا برای ایجاد اعتماد بیشتر پرداختی های خودشو تو یوتیوب آورده، پس برای کسب درآمد سایت مطمئنی هست.

بازی مارکت گلوری کشور به کشور هست، هر کسی که ثبت نام میکنه، با توجه به IP در یک کشور ساکن میشه، هنگام ثبت نام خودم، ایران ثبت نام نمیکرد. از وی پی ان استفاده کردم و ساکن امریکا شدم .

توجه کنید که هر چه تعداد شهروندان یک کشور بیشتر باشه، شانس موفقیت و زودتر به درآمد رسیدن زیادتره، و با توجه به اینکه کشور سازنده بازی مارکت گلوری رومانی هست، بیشترین افراد واقعی هم توی رومانی هستن،  و ایول و هزار ماشالله به بچه های کشور اندونزی که  خیلی بیکارتر از همه  کشورها هستن، خیلی هاشون با چند حساب بازی میکنن.

تو این بازی های آنلاین درآمدزا، شاید بشه گفت از این روشهایی که افراد P2W استفاده میکنن، وجود نداره، به این معنی که بسته هایی که بخواهد خیلی اختلاف بندازه بین بازیکن ها نیست.

هر بازیکن، با کسب درآمدی که داره یا سرمایه گذاری که تو بازی میکنه، میتونه از یه سری بسته ها استفاده کنه،  اما چون اکثرا به درآمد میرسن و برای کسب درآمد اومدن خیلی کم این کار رو انجام میدن، ضمنا به علت تعاملی بودن بازی تا رقابتی بودن، هر کسی که بیشتر رشد کنه، به نفع خودشه و این روی بقیه تاثیر چندانی نداره.

کسب درآمد در این بازی با کار کردن و حمله به بازیکنان دیگر و حمله به دیگر کشورها و ساخت کارخانه و فروش محصولات کارخانه به صورت خام یا فرآوری شده و معامله کارخانه و زیرمجموعه قابل انجام هست.

هر کشور یه سری قانون داره و برای هر اقدامی یه مقدار مالیات در نظر گرفته شده تا دولت کسب درآمد داشته باشه. این مالیات ها در توسعه یا پسرفت اقتصادی خیلی تاثیرگذارن.




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد با پرورش قارچ

 شاید برای شما جای سوال باشد که پرورش قارچ سودآور بوده و می توان با آن کسب درآمد کرد؟ با توجه به خواص قارچ و اقبال مردم به خوردن آن و نیز کاربرد این ماده غذایی در برخی فست فوت ها و رستوران های پرورش قارچ درآمد بالایی دارد. یکی از اقوام نزدیکم زمانی به کار پرورش قارچ روی آورده بود و با تولید قارچ و فروشش در بین اقوام و فامیل و نیز مغازه های نزدیک خانه اش سود خوبی نصیبش شده بود و به قول خودش هزینه کم و فضای اندک ، سود بالا و درآمد مناسبی برایش داشت . به نظر من با توجه به بالا و هزینه کم، به نظرم پرورش قارچ می تواند به عنوان یک کسب و کار موفق هم در کنار کار خانگی و هم به صورت صنعتی و حرفه ای مورد توجه باشد.

آیا پرورش قارچ سودآور است ؟

طبق آمار سازمان خواربار کشاورزی ملل متحد (فائو)، تولید سالانه قارچ جهان در مجموع هفت میلیون و هفتصدذهزار تن است که از این مقدار، 5 میلیون تن سهم کشور چین، 761 هزار تن سهم ایتالیا، 390 هزار تن سهم آمریکا، 304 هزار تن سهم هلند، 148 هزار تن سهم اسپانیا، 115 هزار تن سهم فرانسه است و کشور عزیزمان ایران با سهم 90 هزار تن قارچ در سال،توانسته رتبه 5 جهان رو به خودش اختصاص بده.

سرانه تولید قارچ به ازای هر ایرانی در ایران 1.2 کیلوگرم است، و این در حالی است که میانگین سرانه تولید جهان 1.1 کیلوگرم است، در نتیجه تولید قارچ ایران از سرانه جهانی بالاتر هست و خوب شاید برای شما این موضوع جالب باشه، اما در عوض سرانه مصرف قارچ خوراکی در  در ایران  فقط 1.2 کیلوگرم است، ولی این سرانه در امریکا و چین وو اروپا 5 کلیوگرم هست.

در حال حاضر کشور چین با 688 هزار تن و هلند با 278 هزار تن کنسرو به عنوان صادر کنندگان عمده قارچ محسبوب میشن، ولی ایران صادارت اندکی دارد و فقط  1800 تن قارچ خوراکی صادرات کشورمان هست و این نشان دهنده فاصله زیاد ما با کشورهای صادر کننده این محصول با ارزش هست.

در حال حاضر کسب درآمد از پرورش قارچ در خیلی از کشورها رونق پیدا کرده، و با توجه به هزینه پرورش قارچ که اندک است می توان گفت پرورش قارچ سود آور هست.

سرمایه اولیه پرورش قارچ

سرمایه اولیه پرورش قارچ و هزینه پرورش قارچ خیلی کمتر از آن چیزی هست که شما فکرش را بکنید،بالا بودن سرانه تولید قارچ در ایران خود گویای این موضوع هست، اخیرا خیلی ها با طی دوره های آموزشی ساده و استفاده از فضاهای بلااستفاده منزل مانند پارکینگ، زیرزمین و حتی انباری 2 متری و در روستاها با استفاده از انبار ذخیره علوفه و … به پرورش قارچ روی آورده اند و از این محل به کسب درآمد پرداخته اند.

پروژه کارافرینی پرورش قارچآیا پرورش قارچ سودآور است ؟

پروژه کارافرینی پرورش قارچ

خانم سیده آسیه حسینی یکی از افرادی هست که میشود در تولید قارچ مثال زد،سیده آسیه حسینی درباره چگونگی ورودش به عرصه پرورش قارچ میگوید: “وقتی همسرم بعد از 13 سال فعالیت در شغل دولتی مشمول تعدیل نیرو شد و کار خود را از دست داد با مشکلات مالی زیادی روبرو شدیم. مخصوصا که تا مدت ها نتوانست شغل جدیدی پیدا کند. تصمیم گرفتم برای کمک به حل مشکل مالی خانواده به مشاغل خانگی روی بیاورم و عرصه پرورش قارچ را انتخاب کردم.”

او می افزاید: “همسرم در آغاز کار مخالف کار پرورش قارچ بود، چون فکر می کرد، حتما ضرر خواهم کرد و مشکلاتمان بیشتر می شود. اما در نهایت با اصرار کار را در انباری منزل پدرم آغاز کردم. اوایل کار به دلیل بی تجربه بودن، قارچ ها از بین رفت و دچار ضرر شدم، اما با کسب تجربه و استفاده از دانش پرورش قارچ به درآمدزایی مناسب رسیدم.”

این فعال اقتصادی در ادامه گفت: “همسرم با دیدن موفقیتم در پرورش قارچ، آرام آرام نظرش تغییر کرد و پذیرفت که این کار توجیه اقتصادی دارد. حالا شغل شوهرم پرورش قارچ است و کارگاه را او اداره می کند. با درآمد حاصل از فروش قارچ ها و دریافت 22 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی از بسیج سازندگی توانستیم دو کارگاه 100 متری دیگر نیز راه اندازی کنیم و کار تولیدی را توسعه دهیم.”

بسیاری از مردم که به دنبال کسب درآمد از تولید قارچ  هستند فکر میکنند که بازار این محصول اشباع شده است، خانم حسینی مخافت خود را این طرز تفکر مردم اعلام میکند و می گوید: “ما مشکلی برای بازاریابی نداریم، در واقع با تقاضای مضاعف نیز روبرو هستیم و مشتری ها خودشان به سراغمان می آیند. البته باید به این نکته توجه کرد که به طور کلی بازار قارچ در استان هایی که از گردشگران بیشتری پذیرایی می کنند، بهتر است زیرا در این استان ها رستوران های بیشتری وجود دارد و به طور طبیعی مصرف قارچ بالاتر از سایر استان هاست. استان مازندران که ما در آن ساکن هستیم همین وضعیت را دارد.”

او درباره این سوال که سود پرورش قارچ چقدر است می گوید: ” در هر دوره 70 روزه پرورش قارچ، 15 میلیون تومان قارچ می فروشم که رقمی نزدیک به 7 میلیون تومان آن سود خالص است. بخش بیشتر هزینه پرورش قارچ به قیمت بالای کمپوست باز می گردد.”

سود پرورش قارچ چقدر استپروژه کارافرینی پرورش قارچ

علاقه مندان از کجا و چگونه شروع کنند؟

ایشان در سوال که، علاقه مندان به کسب درآمد از پرورش قارچ از کجا باید شروع کنند می گوید: “هر کس قصد پرورش قارچ دارد باید اطلاعات لازم و دانش اولیه را در این زمینه کسب و در کلاسهای پرورش قارچ شرکت کند زیرا قارچ بسیار حساس است و تنظیم دما و رطوبت محیط از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد عرصه پرورش قارچ نیاز پایین آن به هزینه و سرمایه گذاری است.”

خانم حسینی می افزاید: “خوب است از مساحت های کم شروع کنند تا تجربه بدست آورند. مثلا در یک اتاق 10 متری با 1 میلیون تومان سرمایه می شود پرورش قارچ را آغاز کرد. برای شروع به کار، محلی از خانه که می تواند حمام، اتاق بدون استفاده یا انباری باشد را انتخاب و به این شرط که دارای امکان تخلیه هوا باشد، اقدام به آماده سازی آن کنند.”

ایشان خاطرنشان می کند: “باردهی قارچ به صورت روزانه انجام میشود بنابراین میزان تولید به تعداد روزهای باردهی تقسیم شده و شاید روزانه چند کیلو بار داشته باشیم. بهترین خریدار این شیوه از تولید در خانه معمولا همسایه ها و آشنایان هستند، به این دلیل که معمولا به دلیل کوچک بودن محیط تولید، قارچ های بدست آمده از کیفیت بهتری برخوردار هستند می توان به قیمتی بالاتر از سوپر مارکت ها و میوه فروشی ها قارچ را به فروش رساند. بعد از انتخاب محل، اولین قدم انتخاب قفسه بندی برای چیدن کمپوست هاست.

نوع قفسه برای تولید در خانه با قفسه بندی قارچ دکمه ای در سالن های بزرگ تولید تفاوتهایی دارد. این تفاوتها به دلیل ارتفاع کم حمام یا اتاقهاست چراکه امکان مرتفع ساختن قفسه ها وجود ندارد و بنابراین مجبور خواهیم بود تا قفسه بندی را در حداکثر ٣ طبقه بسازیم.”

این تولید کننده قارچ درباره سازه ها می گوید: “برای ساخت قفسه ها میتوان از لوله های آب کهنه نیز استفاده کرد و در کل این بخش ارتباط مستقیم با میزان هزینه اولیه شما خواهد داشت ولی طبق تجربه شخصی برای تولید قارچ در خانه هر قدر کمتر هزینه کنید، به نفع شماست و خیلی کیفیت قفسه بندی در کار ما تاثیر گذار نیست، فقط نسبت به استحکام آن مطمئن شوید. برای کف قفسه ها نیز می توانید از تسمه های پلاستیکی استفاده یا حتی طناب کشی کنید.

تهویه محیط باید یکنواخت باشد و رطوبت بین 70 تا 80 درصد تنظیم شود، تقویت خاک بستر بوسیله کود مایع و برداشت به موقع قارچ ها از عوامل موفقیت در تولید است. پس از فراهم کردن این امکانات شما نیاز به کمپوست دارید تا پرورش قارچ را آغاز کنید و با کمی مطالعه در زمینه پرورش قارچ می توانید تولید کننده قارچ در منزل یا انباری خانه خود باشید.”

جزوه آموزشی پرورش قارچ دکمه ای




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با فروش بک لینک

بک لینک ها به دلیل اهمیتش در رشد سایتها یکی از راههای کسب درآمد در ایران محسوب می شود. بک لینک از این نظر که در رشد همه جانبه سایت تاثیر دارد و موجب رشد در گوگل و آلکسا می شود طرفداران خاصی دارد. کسانی که دارای سایت و وبلاگ هستند می تواند از طریق فروش بک لینک به مدیران فروشگاهها و سایتها اقدام به کسب درآمد کنند در واقع گرفتن بک لینک جذب تبلیغات است. در اینجا تعریف بک لینک و شیوه های استفاده از آن شرح داده خواهد شد.

اصولا بک لینک به لینکی گفته میشه که ازیک سایت به سایت شما داده میشه و باعث میشه تا رتبه سایت شما در نتایج گوگل بالا بیاد.

به عنوان مثال شما سایتی در زمینه فروش اینترنتی فرش دارین، و یک سایت میاد کلمه فروشگاه اینترنتی فرش را با لینک سایت شما در سایت خودش درج میکنه، خود این باعث میشه تا شما در نتایج سرچ گوگل وضعیت بهتری پیدا کنید.

در حال حاضر همه دارن به این سمت پیش میرن که در کنار کسب و کار خودشون حتما یک سایت هم مرتبط با شغلشون داشته باشند، تا به این وسیله هم بهتر شناخته بشن و هم اینکه فروش بهتری رو تجربه کنند.

هنگامی که تعداد این سایت ها در یک حوزه فعالیت زیاد باشند، مطمئنا سایتی موفق تر هست که سئو بهتری داشته باشه، و یکی از از رمزهای سئو بهتره داشتن بک لینک بیشتر هست.

بک لینک چیست

خوب، اکنون میخاهیم در مورد کسب درآمد از فروش بک لینک با شما صحبت کنم، به نظر من کمتر سایتی پیدا میشه تا به سایت های جدید لینک بده و معمولا  به سایت های قدرتمند و جهت کسب اعتبار برا خودشون لینک میدهند.

اما خیلی از سایت ها جهت دریافت بک لینک به خرید بک لینک اقدام میکنند و از سایت هایی که دارای رتبه الکسای خوبی هستن بک لینک میخرند و این باعث میشه تا رتبه بهتری در نتایج گوگل به دست بیارند.

شما میتونید با ایجاد سایت پر بازدید علاوه برا این اینکه از اون سایت کسب درآمد از پاپ آپ و کسب درآمد از کوتاه کردن لینک و کسب درآمد از گوگل ادسنس رو تجربه کنید میتونید در کنارش کسب درآمد از فروش بک لینک رو هم در کارهای خودتون داشته باشین.

اما اگر یک سایت پربازدید دارین و تا الان به فکر کسب درآمد از فروش بک لینک نیفتاده بودین، به شما پیشنهاد میکنم که همین الان دست به کار بشین، و با زدن آگهی در سایت های درج رایگان آگهی با عنوان فروش بک لینک و یا عنواین دیگر نسبت به تبلیغ در اینخصوص اقدام کنید.

مطمئن باشید خیلی از افراد در اینترنت به دنبال خرید بک لینک ارزان هستند، و شما میتونید از این فرصت بهترین استفاده رو بکنیید، حتی اگر رتبه سایت و وبلاگ شما هم خوب نباشه، باز هم میتونید با قیمت کمتر کسب درآمد از فروش بک لینک داشته باشید.




تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد , فروش ,بک لینک,کسب و کار, تجارت بک لینک,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با سایت نیازمندیها و آگهی ها

یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد در ایران ثبت آگهی و یا تبلیغ در سایتهای نیازمندی و ثبت آگهی هست معمولا این سایتها به شیوه رایگان و پولی هست. شما هر کلا و یا خدماتی را می توانید در اینگونه سایتها قرار دهید و مشتری جذب کنید یادم می آید زمانی سایت ایستگاه پیشتاز تبلیغات در فضای مجازی بود و دست به نوآوری در این زمینه بود و هم خود سایت و هم فروشندگان کسب درآمد عالی داشتند اما الان مدتهاست سایتهای جدید با ارائه خدمات متنوع در حال رقابت شدید با یکدیگر هستند . با این مقدمه کوتاه به کارکرد و شیوه درآمدزایی از سایتهای نیازمندی و معرفی معروف ترین آنها خواهیم پرداخت.

کسب درآمد از سایت نیازمندیها، را میتوان یکی از  بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت عنوان کرد، و اگر خوب عمل کنید میتوانید از یک سایت نیازمندی به درآمد میلیونی دست پیدا کنید.

خیلی ها جهت کسب درآمد از اینترنت به ایجاد وبلاگ و سایت جالب به امید گرفتن تبلیغ اقدام میکنند، شاید این روش هم مناسب باشد ولی دیگر اثر گذشته را ندارد.

معمولا افرادی که به سایتی مراجعه میکنند، کمتر توجهی به آگهی های داخل سایت دارند، و بیشتر در پی نیاز خود به سایت مراجعه کرده اند، البته اگر بنر تبلیغاتی مرتبط با سایت باشد، شاید موثر باشد، که آن هم خیلی زیاد نیست، این شیوه تبلیغ (تبلیغ مرتبط با سایت) اولین بار توسط گوگل ادسنس اجرایی شد.

خوب پس باید جهت گرفتن تبلیغ و کسب درآمد از شیوه دیگری استفاده نمود، روشی که جلب توجه کند و درنهایت موجب کلیک کردن و مشاهده تبلیغ شود.

شرکت های بزرگ تجاری  جهت تبلیغ محصول خود دیگر مثل گذشته عمل نمیکنند، روشی که آنها در گذشته استفاده میکردند این بود که، ابتدا سایت ها و وبلاگ های پر بازدید را شناسایی میکردند و بعد تبلیغات خود را به چنین سایت هایی واگذار میکردند.

درآمد سایت آپارات

 

اما اکنون دیگر مستقیما خدمات خود را در سایت های نیازمندی درج میکنند و یا با ایجاد فروشگاه اینترنتی نسبت به فروش محصول خود اقدام میکنند.

در کسب درآمد از سایت نیازمندیها همه برنده هستند، یعنی هم فروشننده و هم خریدار و هم صاحب سایت نیازمندیها، و فکر میکنم که میدانید علت چیست.

در این شیوه از کسب درآمد، وقتی شخصی به محصول یا خدماتی نیاز داشته باشد، با جستجو در سایت نیازمندیها، محصول و خدمات مورد نیاز خود را با توجه به بودجه خود پیدا میکنه و به صاحب سایت و فروشنده سود می رسونه، پس هم برنده هستند.

بله، این روش بهترین شیوه تبلیغ و کسب درآمد هست، فقط کافیه که شما یک سایت نیازمندی ایجاد کنید و با دریافت تبلیغات به کسب درآمد از اینترنت مشغول بشین.

یکی از سایت های موفق در این زمینه سایت دیوار هست، شاید شما هم برای یکبار هم که شده با این سایت سر و کار داشتین، سایتی که درآمدش از طریق درج آگهی ویژه و ثبت لینک هست.

درآمد این سایت تا کنون فاش نشده است ولی مطمئن باشین یک درآمد میلیاردی هست، شما شاید نتوانید مثل دیوار باشید ، ولی مطمئن باشین حتی اگر یک درصد دیوار هم فعالیت کنید میتونید، درآمد خوبی داشته باشین.

شما با ایجاد سایتی شبیه دیوار و یا شیپور و درج رایگان آگهی برای آگهی های معمولی و دریافت مبلغی برای آگهی ویژه میتونید به راحتی کسب درآمد داشته باشین.

سایتهای نیازمندی برای کسب درآمد بسیار فراوان است که به مرور آنها را معرفی و شیوه درآمد زایی از آنها شرح خواهم داد

با ما همراه باشید.




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با خرید و فروش عکس در اینترنت

 دنیای مجازی پر از تنوع در کسب درآمد است و هر عکس با هر توانایی می تواند کسب درآمد کند . یکی از شیوه های تخصصی کسب درآمد در اینترنت ، عکس است البته افراد آماتور و غیر حرفه ای هم می توانند با عکاسی کسب درآمد کنند منتهی ایده و نگاه خاص در عکاسی می تواند زودتر به نتیجه برسد . حتما در مطبوعات شنیده اید که برخی افراد با گرفتن عکس هایی خاص و جالب چند ده و حتی چند صد هزار دلار کسب درآمد کردند . این افراد این عکس ها را به نشریات و روزنامه های می فروشند در واقع مالک عکس آن عکس را به دیگری واگذار می کند با این مقدمه به شیوه کسب درآمد از راه خرید و فروش عکس در اینترنت می پردازم:

یکی دیگر از روشهای کسب درآمد از اینترنت گرفتن عکس  و فروش از طریق سایت فروش عکس هست، بله عکس بگیرید و کسب درآمد کنید، شما اگر یک دوربین نسبتا خوبی دارین و کمی با حرفه عکاسی آشنایی دارین میتونین خرید و فروش اشتراکی عکس راه اندازی کنید.

در دنیا خیلی از شرکت های بزرگ تجاری جهت معرفی کردن محصولات خودشون و همچنین تبلیغ به یک عکس جالب و جذاب نیاز دارن و همینطور که میدانید خارج از کشور قانونی به نام کپی رایت هست و این قانون باعث میشه تا هر شرکت جهت تبلیغ کردن محصولات خود از یک عکس خاص و جذاب  استفاده بکنه و حق استفاده کردن از دیگر عکس های سایت ها و وبلاگ ها رو نداره و نتیجتا مجبور به خرید عکس میشه.

پس شما میتونین در این حرفه وارد بشین و کسب درآمد میلیونی داشته باشین، خیلی از ما در بازدید از اماکن دیدنی و مناظر عکس هایی گرفتیم و در گوشی و کامپیوتر خودمون ذخیره کرده ایم که خود اینها هم میتونن ،منبع درآمد خوبی باشند.

فروش عکس به سایت های خارجی
فروش عکس با کیفیت بالاگالری فروش عکس

خوب بعد از تهیه کردن  عکس باید نسبت به فروش عکس ها اقدام کنید،آیا نسبت یه نحوه فروش عکس در اینترنت آشنایی دارین، یا بهترین سایت فروش عکس رو میشناسین؟

استاک فوتو، یک سایت ایرانی هست  برای فروش عکس ها و طرحهای گرافیکی بصورت کاملا آنلاین که خوب میشه رو ایرونی بودنش حساب باز کرد، و میتونین به راحتی درآمد خودتون رو از یکی از بانک های ایرانی دریافت کنید.

iStock Photo،که خود سایت  اقدام به فروش عکس شما  دوست عزیز میکنه و پانزده درصد از سود فروش و دانلود عکس های شما رو به حساب شما واریز میکنه، البته شما باید یک حساب اینترنتی که مورد قبول این سایت باشه داشته باشین.

SmugMug، که سایت یه فروشگاه اینترنتی معتبر در اختیار شما قرار میده و هشتاد و پنج درصد سود فروش متعلق به شما هست.

fotoliaهم سایت جهت قیمت گذاشتن رو عکس ها هست و درصد دریافت سودش متغیره،و میشه بهش بورس عکس هم گفت.

شما در هنگام تهیه عکس باید به این نکته توجه بکنین که قرار هست عکس های شما جهت درج بر روی بروشور تبلیغاتی و سایت های مهم استفاده بشن، پس هر عکسی مناسب نیستن و باید درمورد نوع عکس که قراره به سایت های فروش عکس بفرستین اطلاعاتی به دست بیارین .

به طور معمول عکس انسانها که دارای نکات جالب توجه باشند،  در اینترنت بسیار بیشتر مورد توجه قرار میگیرن، اگر علاقه داشتین ببیند چه عکسی باید تهیه کنید ، یک نگاهی به سایت های خرید و فروش عکس بیندازین و ببینین عکس های پرفروش ، دارای چه ویژگیهایی بودن.

اگر در روستا زندگی میکنید و یا جزو عشایر هستین عکس گرفتن از پیرزن ها و پیرمردهای و بچه های در حال بازی رو فراموش نکنید، که سوژه و ایده مناسبی جهت فروش اونها در اینترنت و کسب درآمد هستن.




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از فیسبوک facbook

سایتها بزرگ درآمد بزرگ و مخارج بزرگ دارند ولی تمام این سایتهای بزرگ با یک ایده شروع به کار کردند و این ایده را پرورش داده رشد کردند سایت فیسبوک که در واقع الان بزرگترین کمپانی اقتصادی در اینترنت هست و حتی به نظر برخی بازدیدش از گوگل هم بیشتر است( البته دلایل خاص خود را دارد) زمانی از یک ایده کوچک شروع شد و الان صاحبش در حال پول پارو کردن میلیارد میلیارد است . خود فیسبوک شیوه های متعدد ، جالب و متنوع کسب درآمد دارد که در اینجا قصد داریم جهت آشنایی شما بیاورم البته این شیوه های راههای آشنا و معرف کسب درآمد است:

فرمول کسب درآمد از اینترنت آدام سی میلر

کسب درآمد از فیسبوک

 

آموزش کسب درآمد از فیسبوک

کسب درآمد از فیسبوک یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران هست، مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک هرگز فکر این را هم نمی‌کرد کاری که در  اوایل سال 2004 در خوابگاه دانشگاه خود طراحی کرده بود تنها طی چند سال رقبای خود را یکی پس از دیگری کنار بزند و به بزرگترین و بهترین شبکه اجتماعی دنیا با جمعیت بیش از دو میلیارد کاربر تبدیل شود.

جالبه  بدونید این شبکه اجتماعی محبوب توانست  در فصل چهارم سال ۲۰۱۳ درآمدی نزدیک به سه میلیارد دلار به‌دست آورد و جالب‌تر اونکه طبق گزارش شرکت انگلیسی Happier فیس‌بوک در هرثانیه 230 دلار درآمد داره، اما فرمول کسب درآمد فیسبوک چیه ؟ من در اینجا با آموزش کسب درآمد از فیسبوک در خدمت شما هستم.

طریقه کسب درامد از طریق فیسبوک

اعضای فیسبوک از چندین راه برای کسب درآمد از اینترنت استفاده می‌کنند که بهترین آنها تبلیغات است، اما تبلیغات در فیس‌بوک با سایر شبکه ها و سایت ها بسیار متفاوت داره ، فیس‌بوک با توجه به جنسیت افراد، محل زندگی کردن افراد و  علاقه‌ و ..که کاربر با درج کردن آن در پروفایل خود در اختیار فیس‌بوک میذاره ، تبلیغاتی که احتمالا برای کاربر می‌تواند جالب و فریبنده باشد.

گوشه صفحه به تبلیغ میذاره  و با کلیک کار بر روی یکی از اونها، تازه هنر هوشمند فیس‌بوک آغاز به کار میشه و با ذخیره کلیک‌های اعضا علاقه‌مندی‌ او را دسته بندی کرده و متناسب با آن تبلیغات بعدی را نمایش میذاره.

به عنوان مثال فرض کنید شما روی تبلیغی با مضمون فروشگاه موبایل کلیک می‌کنید، اگر جوان باشید اصولا دسته‌بندی تبلیغات به طور هوشمند به سمت فروشگاه‌هایی می‌رود که دارای موبایل های هوشمند تر و با دوربین و امکانات بیشتر میروید و در شهر شما نمایندگی فروش دارند و شما با هر کلیک روی آگهی‌ها، به فیسبوک سود میرسونید.

موبایل بهترین ابزار کسب درآمد:

اما این تنها یکی از راههای کسب درآمد فیسبوک است که اختصاص به این سایت نداره و گوگل ادسنس، یاهو و بسیاری از سایت‌های معروف دنیا نیز به این شیوه کسب درامد دارند، روش دیگر کسب درآمد فیس‌بوک از طریق گوشی همراه و تبلیغات موبایلی است.

بر اساس برخی از آمارها، کاربران موبایل در روز به طور متوسط پانزده بار فیسبوک خود را کنترل و چک می‌کنند،  اما فیس‌بوک فقط به کسب درآمد از این اپلیکیشن قانع نشده و اپلیکیشن‌های بزرگی همچون اینستاگرام را خرید کرده و درآمد حاصل از آنها را نیز تصاحب می‌کند، طبق اعلام مسئولان فیس‌بوک، 53 درصد از درآمد این وب سایت محبوب از طریق تلفن همراه کسب میشه.

ارسال پیامک پولی به خواننده ها و بازیگران تلویزیون:شبکه اجتماعی فیسبوک تاقبلا بیشتر خدماتش رایگان بود، اما این شرکت در جدیترین روش خود برای کسب درآمد اعلام کرده افرادی که دوست دارن تا به افراد مشهور دنیا پیغام خصوصی ارسال بکنند این امکان را دارند تا با پرداختن مبلغی ناچیز این کار را انجام دهند.

ساندی تایمز در گزارشی در این رابطه نوشت که فیسبوک این راه و طریق را در انگلیس شروع کرده است و براساس آن اعضای این شبکه اجتماعی می‌توانند با پرداخت مبلغی میتوانند به افراد سرشناس در دنیای هنر پیغام خصوصی مستقیم ارسال کنند.

مبلغ پرداختی برای ارسال پیام به افراد معروف دنیا با توجه به روش فعالیت آنها از فرق کرده  و تا یازده پوند برای هر پیام است، فیسبوک اعلام کرده  که این کار با هدف کمک به کم شدن شمار پیام های ناخواسته صورت گرفته است.




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از گوگل ادسنس Google Adsense

 زمانی که قصد داشتم شیوه آموزش از گوگل ادسنس را شرح بدهم متاسفانه حالم خیلی گرفته شد چرا که کسب و کار و همکاری با گوگل برای ایرانیان و فارسی زبانان سخت است البته محال نیست ولی سختی دارد . اگر واقعا کسب درآمد از گوگل برای ایرانیان فراهم می شد دیگر دنبال درآمد زایی از کلیک و کوتاه کننده لینک و پاپ آپ از سایتها و تبلیغات بی کیفیت نبودیم . درآمد از گوگل فوق العاده عالی و به نظر من با توجه ارزش دلار محشره هست گوگل فوق العاده دقیق و در پرداختها دقیق و منظم است و تاثیر تبلیغات و کسب درآمد از آن قابل قیاس با هیچ چیزی نیست.با این حاب به نظر من گوگل ادسنس نسبت به سایر روشهای کسب درآمد چندین مزیت دارد که بهترین ، محبوبترین، پردرآمدترین، دقیق ترین و مفیدترین نسبت به سایر درآمدهاست.

گوگل ادسنس ( Google Adsense ) در واقع از محبوبترین  و بهترین و پرسود ترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران است. شما با استفاده از گوگل ادسنس می توانید از  مفید ترین سیستم های تبلیغات در اینترنت استفاده کنید و از سایت خود کسب درآمد داشته باشین.

ثبت نام در گوگل ادسنس برای ایرانیان کاملا رایگان است و شما می توانید به سادگی برای خودتون  یک حساب گوگل ادسنس افتتاح کنید.

چرا گوگل ادسنس درآمد عالی نصیب ما میکنه. چون گاهی برای یک کلیک تا یک دلار پرداخت میکنه، یعنی اگه سایتی دارین که روزانه 2000 بازدید کننده داشته باشد، روی تبلیغات اون هم با تبلیغات گوگل میتونید روزانه 2000 دلار کسب درآمد داشته باشین.

روش  کسب درآمد با گوگل ادسنس

شما یک وبلاگ یا وب سایت ایجاد می کنید، بیننده جذب می کنید و در پایان از طریق گذاشتن تبلیغات گوگل ادسنس در سایت خود کسب درآمد خواهید داشت.

گوگل ادسنس از یک موتور هوشمند بهره میبره، بدین معنی که بر اساس محتوای سایتتون  تبلیغات را نمایش می ده، مثلا اگر در مورد موتور مطلب می نویسید تبلیغات مرتب با موتور به نمایش در خواهن آمد.

برای کسب درآمد از اینترنت با استفاده از گوگل ادسنس شما احتیاج به جذب بازدیدکننده زیادی دارین، بر اساس تجربه در ازای هر 900 نفر بازدید کننده شما می توانین درآمدی بین 2 تا 7 دلار را در نظر داشته باشین.

گوگل ادسنس فارسیسایت گوگل ادسنس

در نتیجه همینطوری که متوجه شدین برای کسب درآمد خوب ا ز گوگل ادسنس شما به ترافیک بالا نیاز دارین، محتوای خوب میتونه این کار را برای شما انجام بده.

همچنین به این نکته توجه داشته باشین که مطالب شما نباید ناقض کپی رایت باشه. اگر یک سایت با محتوای کپی شده ایجاد بکنید گوگل اکانت شما را مورد تایید قرار نمی ده.

یکی دیگر از نکات مهم در مورد کسب درآمد از گوگل ادسنس سی آر تی است که به معنای میانگین کلیک بر اساس تعداد بازدیدکننده ها هست.

به عنوان مثال اگر که شما ۱۰۰۰۰ بازدیدکننده دارین، هرچه تعداد کلیک کردن بازدیدکنندگان بر روی تبلیغات موجود در سایت شما بیشتر باشه، درآمد شما نیز بیشتر می شه.

شما می توانین اندازه و رنگ و دیگر مشخصات تبلیغات متنی و گرافیکی گوگل ادسنس راطبق شکل ظاهر سایت خودتون تغییر بدین و سپس کد تبلیغات رودرون سایتتون قرار بدین.

بعنوان مثال شما در ماه اول تبلیغات را در وب سایت خود تون میذارین و در انتهای ماه 700دلار درآمد کسب می کنین. گوگل این 700دلار را در پایان ماه دوم از طریق چک یا واریز به حساب شما براتون ارسال میکنه

مراحل ثبت نام در گوگل ادسنس

1- گوگل نامه ای را به آدرس پستیتون که در هنگام ثبت نام وارد کردین پست می کند که در آن نامه پین کدی ۵ رقمی نوشته شده. اون پین کد را باید در سایت وارد بکنید.

2- اطلاعات مالیاتی باید تکمیل بشه که آیا در آمریکا زندگی می کنید و یا نه و چندین پرسش دیگر که خیلی راحتن.

3- تاییدیه تلفن در این قسمت هست .با کلیک روی Submit شماره تلفنی که در هنگام ثبت نام وارد کردین زنگ می خوره و ۴ رقم عدد خونده می شه، این عددها را یادداشت کنین و در سایت بنویسین.

4- قبول کردن قرارداد و ثبت کردن IP اینترنتی صاحب اکانت توسط گوگل ادسنس

بعد از اینکه مراحل ذکر شده با موفقیت به اتمام برسه اکانت از حالت قفل خارج میشه و سر ماه  گوگل چکی را به مبلغ در آمد اکانت ماه قبلتون  به آدرس پستیتون ارسال میکنه.

google adsense

چند نکته مهم برای تائید وب سایت خود در گوگل ادسنس

مفید و پربار بودن محتوا:گوگل طرفدار  سایت های پر محتوا و آموزنده هست. شما می تونین با ارائه مطالب مفید و تازه در زمینه مورد نظر در سایت خود و ارائه مقالات مفید، از مرتبه بهتری در نزد گوگل ادسنس برخوردار بشین.

استفاده نکردن از دامین با پسوند ir:همچنان که می دونین گوگل ایران را تحریم کرده و از ارائه بسیاری از خدماتش به ایرانیان سرباز می زند. با انتخاب پسوند ir، برای دامین سایت خودتون گوگل ادسنس متوجه میشه که شما یک ایرانی هستین  و همین موضوع باعث میشه تا سایت شما تایید نشه.

استفاده کردن از هاستینگ با سرور خارجی: در صورتی که سرویس هاستینگ شما داخل ایران باشه، بدین معنیه که سرور آن در داخل یران قرار داشته باشد، این امر به راحتی برای گوگل ادسنس قابل تشخیصه  و سایتون رو تایید نخواهد کرد.

گذشتن حداقل ٣ ماه از تاریخ ایجاد سایت: وب سایت هایی که به تازگی افتتاح شدن  در نزد گوگل ادسنس جایگاهی ندارن، پس سعی کنید سایتی رو به گوگل ادسنس معرفی کنید که حداقل سه ماه از تاریخ ایجاد اون گذشته باشه.

اولین سایت که به گوگل ادسنس معرفی میکنین حتما به زبان انگلیسی باشه: گوگل ادسنس با فارسی بودن سایتون مشکلی نداره، ولی اگر که قصد معرفی اولین سایت خود به ادسنس رو دارین، این سایت باید به اجبار به زبان انگلیسی باشه.

بعد از اونکه سایت توسط ادسنس  تایید شد، دیگر می توانین به آسانی هر تعداد سایتی که مایل بودین رو به زبان فارسی معرفی کنید.




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد از طریق مینی جاب

 کسب و کار در دنیای واقعی و اینترنت متنوع است . این کار ممکن است به صورت بزرگ و عمده باشد و یا به صورت دائم و فراگیر باشد و یا اصلا هیچ کدام از اینها نباشد و به صورت کوچک و پاره وقت باشد زمانی که در طول روز بیکار هستید و یا اوقات فراغت مناسبی دارید می توانید کار و کسب کوچک را بیندازید این نوع کسب و کار نیاز به تخصص خاصی ندارد و ممکن است که با یک ایده کوچک شروع شود . مینی جاب یا کسب کار کوچک اینگونه است که در اینجا قصد دارم شرح و نمونه ای از آن را مثال بیارم :

آیا تا الان کلمه مینی جاب رو شنیدین، minijob که آن را در ایران به عنوان کارهای کوچک میشناسن یکی از روش های معتبر جهت کسب درآمد از اینترنت هست، اگر در روز 2 الی 3 ساعت وقت بذارین میتونین درآمد روزانه 30هزار تومن و بیشتر رو تجربه کنید، ولی می خواهم این مبحث رو با یک مثال عملی شروع کنیم. خوب من می خواهم یکی از مینی جاب های یکی از سایت های رو اینجا با هم انجام بدیم، تا حداقل  یک مثال عملی در این زمینه انجام داده باشیم، بعد اگه  از کار خوشتون اومد، این روش رو جهت کسب درآمد از اینترنت انتخاب کنید. ابتدا شما موتور جستجوگر گوگل رو باز کنید، و بعد کلمه وبلاگ پول دوست رو تایپ کنید و سپس رو دکمه سرچ گوگل سرچ کلیک کنید. هدف پیدا کردن وبلاگ http://www.pooldost.loxblog.com/ هست، یعنی شما باید تو صفخات گوگل به دنبال این سایت باشین، وقتی پیدا کردین روش کلیک کنید و یک دقیقه منتظر بمونید، در پایان باید صفحه و ردیف که سایت مورد نظر داخلش بود رو برای سایت که مینی جاب رو به شما داده بفرستین، به همین راحتی تونستین کسب درآمد کنین.

بالا بردن سایت در سرچ گوگل
نرم افزار بالا بردن رتبه سایت در گوگل

خوب دوستان شما باید ردیف اول و صفحه 5 رو برای سایتی که مینی جاب رو به شما داده بفرستین.

اگر اینکار رو دوست داشتین میتونید از طریق لینک زیر عضو سایت کلیکار که دارای مینی جاب های زیادی هست بشین و کسب درآمد خوبی رو تجربه کنید.

لینک عضویت http://clickar.ir

 البته این نوع سایتها وقتگیر و پر حوصله هست و نباید به هر سایتی اعتماد کرد ضمن اینکه به پرداختی آنها توجه کنید تا وقت و انرژی و پهنای باندتان هدر نرود . به مرور سایتهای معتبر و درآمد زا را در ارسالهای بعدی معرفی خواهم کرد

در ادامه همراه باشید.




ارسال توسط پول دوست